pahan mokan
Olipas tehty USA:n pressa tehty typeräksi
8
614
Vastaukset
- pelastuu
terroristeiltä
- mr.77
5 kauden ekassa jaksossa
- kirjoittaja77
ettekö osaa kirjoittaa näihin palstoihin?
ei itse viestiä laiteta otsikkoon ja nimimerkin paikoille.- Tietäjä84
JOOH ...itse olen sen puolella ...pitäisi melkein hylkää tää rekisteröityminen :o ...
- ei saa selvää
Tietäjä84 kirjoitti:
JOOH ...itse olen sen puolella ...pitäisi melkein hylkää tää rekisteröityminen :o ...
jos on tottunut lukemaan "oikealla" tavalla olevia viestejä.. en edes osaa kirjoittaa näin...
- Tietäjä84
ei saa selvää kirjoitti:
jos on tottunut lukemaan "oikealla" tavalla olevia viestejä.. en edes osaa kirjoittaa näin...
...kyllä toi mun mielestä on kivaa virkistystä =D !!!
- Kiki
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=onko toi&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=py%F6r%E4ily&poster=kiki&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2006&ed=12&em=3&ey=2006&hpp=25
Kannataakin kommentoida asiaa, jos joku tekee noin... - old.man.river
Otsikon tulisi kertoa mitä sitä seuraa. Täällä on paljon huonompiakin otsikointeja. Nimimerkki-kenttään pitäisi tulla kirjoittaja, mutta taitavasti otsikon kanssa käytettynä siinä pystytään tuomaan oleellisin asia lukijalle tietoon ja joko herättää mielenkiinto tai säästää vaiva. Taitamattomasti käytettynä se on vain ikävää luettevaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki692727Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from752298Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752158Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä22045Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue101419Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen51414- 781122
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis8990- 64986
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘114975