Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

suku hylkii

ulkopuolinen?!

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa 1,5v. Tapasin hänen vanhempansa ekan kerran 4kk seurustelun jälkeen kun menin heidän kyydillään armeijaan katsomaan poikaystäväni valaa..Sen jälkeen en ole kertaakaan saanut kutsua heille..Poikaystäni äiti ei myöskään tullut 3kk sitten sitten lakkiaisiini.Poikaystäväni käy usein siskonsa kanssa keikoilla ja käy itse viikottain kotona.. en vaan itse mitenkää tule osaksi sukua..viimeisin todistus tuli kun olemme muuttaneet yhteen ei pojan vanhemmat ole kertaakaan käyneet meillä.. eivätkä luvanneet tulla 2kk asumisen jälkeen tupareihinkaan..muita sukulasia en ole oikeestaan nähnytkään, paitsi poikaystäväni serkun joka on aina ympärikännissä ja munasillaan ku olemme siellä vierailleet..

7

1169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyläillä

      Voipi olla, että poikaystäväsi vanhemmat eivät käy kylässä ylipäätään tai että he eivät osaa käydä poikansa luona kylässä. Ehkä he odottavat,että te käytte kylässä heillä. Se on kyllä kumma, että ei tullut lakkiaisiisi, jos heidät oli kutsuttu. Saitko vastausta siihen, miksi kutsuasi ei otettu vastaan? Tietääkö poikaystäväsi, että pahoitit mielesi, kun vanhempansa eivät tulleet juhlaasi?

    • kutsunut?

      soita heille ja pyydä käymään. jos eivät lupaa, kertonevat edes syyn.

    • Ihanko pöhkö

      Meillä mieheni vanhemmat ovat käyneet tosi harvoin. Aluksi kun asuimme kauempana, he eivät käyneet ensimmäisen viiden vuoden aikana kuin yhden kerran. Nyt kun olemme muuttaneet lähemmäksi käyvät he useammin, mutta harvoin silti. Olemme paljon keskustelleet mieheni kanssa asiasta ja emme oikein ymmärrä, miksi he eivät pyytelyistä huolimatta kyläile luonamme. Aina on olemassa muuta tekemista tai syitä, miksi ei voi tulla. Olenkin miettinyt, että syy on varmaan minussa. He eivät ilmeisesti vain hyväksy minua niin kuin pitäisi. Tätä pohdintaa olen käynyt myös muiden tapahtuneiden asioiden vuoksi. Miestäni tämä asia vaivaa paljonkin, ovathan he hänen vanhempansa.

    • Marja

      Aivan turhaan miniät miettivät, että olisiko syy heissä, jos appivanhemmat eivät käy kylässä. Jos ne ei vaan käy kyläilemässä lastensa luona. Syy voi olla vain tuo, eikä sitä kannata psykologisoida. Jos eivät käy, niin eivät sitten käy. Käykää te heidän luonaan, niin ei tartte ihmetellä.

      • se vähän

        kumma jos muualla käydään, mutta ei pojan perhettä katsomassa ja kun pyydetään niin syitä tulematta jättämiseen löytyy vaikka mitä. Eihän ketään voi kyläilemään pakottaa, mutta ihmetyttää silti mistä moinen vastentahtoisuus johtuu. Kyllä kunnioitusta pitäisi löytyä puolin ja toisin. Itsekin käyn tasaisin väliajoin kyläilemässä, vaikka en anoppilassa viihdykään. Tällaisessa tilanteessa ei voi muuta miettiä, kuin että vika on miniässä. Mutta jokainen tietenkin tekee omat valintansa missä kyläilee ja koska.


    • Anonyymi

      Mua ei pyydetä ikinä mihinkään sukujuhliinkaan niin en itsekään oo hirveesti tekemisissä. Sen verran viestivät,että tietävät oonko elossa vai en🤣

      • Anonyymi

        En tiedä kuka hautajaiseni sitten joskus järjestää ,mutta eipä se silloin enää ole mun ongelma 🤣🤣


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2190
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1906
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1570
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1568
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1472
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1301
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe