Naisethan tunnetusti kälättelevät vaatekokoeroistaan.Taulukoiden mukaan rintaliivikoot ovat kierosti usein toisiaan vastaavia, numero ja kirjain väärinpäin jne.75B:n ja 70C:n pitäisi olla toisiaan vastaavia kokoja, mutta: seuraavista julkkiksista Teriä (70C) pidetään rintavana ja Cindyä (75B) sporttisempana.Kumman rinnat, miehet, näyttävät oikeasti paremmilta?
http://www.californiaconservative.org/images/TERI_HATCHER.jpg
http://www.clipartguide.com/clipart_people/cindy31.jpg
Itse olen käyttänyt 70B/65C, "ei juuri mitään", ja tajusin tänään että 80B on oikeasti suuri koko.
75B vai 70C-kuppikoko?Kumpi?
19
13339
Vastaukset
- makuasia..
Niin makuja on monia , mut ehdottomasti cindyn tisulit ainakin tos kuvas .. ja muutenki kroppa!
Taitaapi olla niin että kaupassa ne kuppikoot on mitä on , sehän se vaikuttaa mitä tulee sinne kupin sisään .. täytettä :) luomu vai silikoni.. - pakko
sanoo, et kai sie tosissas luule, et pelkät tissit tekkee naisen?
- Joonas m
No ei toi Teri oo tosiaan mikään rinrava olen aina pitänyt häntä hieman lautana....Jessica biel, siinä on muodot kohillaan. Perse, hartiat kaikki...Rinnat myös hyvät hänen kroppaansa. Ja se face,oi että on hyvännäkönen. Harmi ku suomalaiset naiset on yleensä rumia, normaalikroppasia ym.......95 prosenttia suomalaisista naisista on liian tavallisia. Niin ja huono eli tavis liian laiha/lihava kroppasia lihaksettomia ym mymym ym..
- Kun oli vähän
Lihavampi Teräsmiehessä, tissitkin oli isot.
- no...
No, no! Ei pidä olla niin kriittinen, kun ei oo itekään hääppönen. :D
- jepssss
DD. Niinku Marikalla
=) i know all about you! And ... - tavismies
niistä eri tissiko'oista, niin voi arvioidakin. Eihän noista kuvista pysty sanomaan mitään.
- few.
Mitä sä sillä tiedolla teet? Ihan vitun sama se on!
- ghhgjkknbh
Sehän on täysi makuasia että minkälaisista rinnoista pitää. Tissit oli molemmilla naisilla, ei nyt voi sanoa että toisella olisi paremmat.
Tää aihe ois varmaan sopinu paremmin jonnekkin naisten logiikka-osastolle.- Saku.
Käynkö heittään utelon tonne akkainosastolle, jotta onko M vai S koon miesten alkkarit paremman näköset, häh?!
; D
- ..jos..
..toi kirjoittaja on muka nainen, niin kylläpä on kuppiensa kanssa pahasti hukassa, koska noi koot ei ole vastaavat, sillä toi numero on rinnanympärys tissien alta mitattuna.
Joten kenenkään aikuisen rintakehän ympärys ei voi vaihdella kymmeniä senttejä, mä kun olen mies niin mun kuppikoko on muki, mutta mitattuna ehkä 110AAA, onko isot =)- termissä pituus
sama mitä 80D on termissä leveys. Se, mitä jää kähmivän miehen kouraan, on sama-mutta look on toisella enemmän riiput ja toisella enemmän leveä.
Isot rinnat on niillä naisilla joilla on kokoja kuten 90C ylöspäin! Mun 65C-koot vastaavat kapeaselkäisen suorassa linjassa hieman ulkonevat tissit!Ei missään nimessä isot "hinkit" kuin 90C! - mitä ne on?
termissä pituus kirjoitti:
sama mitä 80D on termissä leveys. Se, mitä jää kähmivän miehen kouraan, on sama-mutta look on toisella enemmän riiput ja toisella enemmän leveä.
Isot rinnat on niillä naisilla joilla on kokoja kuten 90C ylöspäin! Mun 65C-koot vastaavat kapeaselkäisen suorassa linjassa hieman ulkonevat tissit!Ei missään nimessä isot "hinkit" kuin 90C!Miettikää miten isoilta 75B näyttävät jollain niin pienellä naisella, että se on kuin Kylie Minogue.Mittasuhteet vaikuttavat ulkonäköön.Pienellä,(tässä tapauksessa normaalipituinen) sirolla naisella kuten Teri Hatcheriltä 70C näyttää todella seksikkäältä mutta itse en palkkaisi häntä leffarooliin minään brunettipamelana.
- hannah
nyt en ollenkaan ymmärtänyt tuon jutun pointtia. siis, jos nuo koot ovat toisiaan vastaavia, niin eikö noilla sitten ole samankokoiset tissit...? olen kyllä kuullut noista kokojen vastaavuuksista, mutta en oikein tajua miten kaks eri kokoa voi vastata toisiaan...
ja vaikka tajuaisin, niin en tajunnut, mitä yritit tuolla jutulla sanoa...???- alkup.
Selaa silmillä myynnissä olevia rintaliivejä, jos asia vaivaa paljonkin.Kokeile jopa kädellä, mitä tarkoittaa tilavuus ja volyymin vastaavuus.Kyllä, keskimäärin on XL-naisilla ihan oikeastikin XLNT-malliston veroisia, näyttävän näköisiä povia, jotka näyttävät Lorella-vaatteissa hyviltä!
B80 kuppiin voi, merkistä ja mallista hieman riippuen, mahtua sama määrä (grammoissa) hiekkaa mitä voisit änkeä saman malliston/brändin C75-kuppiin.Tämä hiekan määrä on se mitä rinnoissa, oli silikonia, rasvaa, tai maitorauhaskudosta, sanotaan oikeasti joko pommiksi tai ketunkorvaksi.Jollakin voi olla pinta-alaltaan suuret rinnat;toisella enemmän pienten sitruunien kaltaiset selvästi korkeassa pisteessä kehoa (pystyt, usein mannekiinimäiset).
En ole vaatealan ammattilainen mutta 95DD kuppi näyttää vaan jo yhdellä vilauksella suuremmalta kuin 65C.Tämä kirjainten symbolinen kokomerkitys on peräisin Hennes&Mauritzin taulukosta, jossa lukee: C-kuppi L, B-kuppi M, AA-kuppi XS. Ei mitään puppua sekään, mutta tosiaan, niitä voidaan venytellä ja supistaa senteilläkin.
70E on mielettömän suuret mutta enemmän pituudeltaan kuin leveydeltään.On oikeasti olemassa myös 95E-kuppisia.Arvaa, kumpi voittaisi uimapukukierroksella? - hannah
alkup. kirjoitti:
Selaa silmillä myynnissä olevia rintaliivejä, jos asia vaivaa paljonkin.Kokeile jopa kädellä, mitä tarkoittaa tilavuus ja volyymin vastaavuus.Kyllä, keskimäärin on XL-naisilla ihan oikeastikin XLNT-malliston veroisia, näyttävän näköisiä povia, jotka näyttävät Lorella-vaatteissa hyviltä!
B80 kuppiin voi, merkistä ja mallista hieman riippuen, mahtua sama määrä (grammoissa) hiekkaa mitä voisit änkeä saman malliston/brändin C75-kuppiin.Tämä hiekan määrä on se mitä rinnoissa, oli silikonia, rasvaa, tai maitorauhaskudosta, sanotaan oikeasti joko pommiksi tai ketunkorvaksi.Jollakin voi olla pinta-alaltaan suuret rinnat;toisella enemmän pienten sitruunien kaltaiset selvästi korkeassa pisteessä kehoa (pystyt, usein mannekiinimäiset).
En ole vaatealan ammattilainen mutta 95DD kuppi näyttää vaan jo yhdellä vilauksella suuremmalta kuin 65C.Tämä kirjainten symbolinen kokomerkitys on peräisin Hennes&Mauritzin taulukosta, jossa lukee: C-kuppi L, B-kuppi M, AA-kuppi XS. Ei mitään puppua sekään, mutta tosiaan, niitä voidaan venytellä ja supistaa senteilläkin.
70E on mielettömän suuret mutta enemmän pituudeltaan kuin leveydeltään.On oikeasti olemassa myös 95E-kuppisia.Arvaa, kumpi voittaisi uimapukukierroksella?Sinulla taitaa olla jokin tissifetissi, kun kauheaa selontekoa pidät ja muutenkin ihan hulluna rintojen koosta. Ne on ihan makuasioita kuka mistäkin pitää.
- alkup.
hannah kirjoitti:
Sinulla taitaa olla jokin tissifetissi, kun kauheaa selontekoa pidät ja muutenkin ihan hulluna rintojen koosta. Ne on ihan makuasioita kuka mistäkin pitää.
Vaikka olenkin bi, mitään fetissejä ei ole, jos olisi niin lähinnä keräilisin hiusmainoskuvia koska hiusmallit ovat minusta hirveän skesikkäitä.
Kuitenkin.Teri Hatcherin kaltaiset rinnat omistava on nauraa räkyttänyt minun rinnoilleni, jotka muistuttavat enemmän Cindy C:n rintoja.Sain tarpeekseni ja kävin pari kertaa tarkistamassa asioita alusvaateosastoilla, ja mitään tiedettä en tarvinnut kun osasin loogisesti päätellä että luumu sulatettuna murskaksi on vähempi määrä kuin murskattu zuccini ;)
- pälä pälä
Et sit ole kuitenkaan sisäistänyt rintaliivi kokojakaan.. Vaikka onhan se aina mallista ja tekijästäkin kiinni mikä on sopivin koko.
Toiseksi, musta tuntuu et tää asia ei suuremmin nuita miehii kiinnosta, paitsi ehkä jos tietävät asiasta enemmän kuin sinä..- alkup.
Alusvaatetuotanto on pitkälti naisvaltaisen työvoiman vallassa.Siellä ompelijamamat kyllä osaavat erottaa x cm kertaa x cm suuntaan jos toiseenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361