moikka! tietääkö kukaan miten nenäkoru laitetaan eli neulalla vai ampumalla? KIITOS JOS KERROT!
nenärengas
8
1038
Vastaukset
- molemmilla
molemmilla laitetaa, mutta jos ampumalla laitetaan, menee helpommin vinoon ja tulee rustopatti, joka ei ole kivannäköinen. neulalla siis ehdottomasti kannattaa mennä laitatuttamaan.. :) neulalla on kyllä kalliimpaa, mutta laadust joutuukin maksamaan ;)
- Hansku83
Neulalla laitettiin ainakin minulle ja itse en sitä ampumista oikein suisittelisi. Riskinsä kuulemma siinä
- SpIcE<3
hmm no en tiiä.. itse otin ihan ampumalla ja ei menny vikaan ja no joo se tuelhtu mut se johtu siitä ku olin jo mont vuotta halunnu sitä ni sit sormilla näpräsin ku se oli niiin siisti :DD mutta nyt ei enää ole tulehtunut eikä mitäään ja kukaan tuskin huomaa että onko laitettu ampumalla vai neulalla :D
- ..............
Sun pointtis...?
"ja kukaan tuskin huomaa että onko laitettu ampumalla vai neulalla"
Ehhhh. - spice<3
.............. kirjoitti:
Sun pointtis...?
"ja kukaan tuskin huomaa että onko laitettu ampumalla vai neulalla"
Ehhhh.no siis ku tuolla väitetään että mene vinoonja tulee patti.. eli siis sehän voi mennä viinoon myös neyulalla ja voi tulla myös patti samanlailla kun neulallakin.. ja sanotaan että neulalla tulee nätimpi ni eihän sitä huomaa kummalla se on laitettu.. halvempi tapa on ampumalla.
- Nti. Sininen
spice<3 kirjoitti:
no siis ku tuolla väitetään että mene vinoonja tulee patti.. eli siis sehän voi mennä viinoon myös neyulalla ja voi tulla myös patti samanlailla kun neulallakin.. ja sanotaan että neulalla tulee nätimpi ni eihän sitä huomaa kummalla se on laitettu.. halvempi tapa on ampumalla.
Ampumalla tylsä koru runnotaan väkisin voimalla kudoksen läpi. Repii siis kudosta ja aiheuttaa vaurioita lävistyksen ympärille suuremmalle alueelle.
Neulalla lävistettäessä tehdään terävällä neulalla korun paksuinen reikä jolloin ei tuhota muuta kudosta.
Ja tosiaan, ammuttaessa arpikudospatit ovat huomattavasti yleisempiä kuin lävistettäessä neulalla.
http://www.wormz.org/pyssyt.html
Tuolla paremmin tietoa
- lävitetty.
ampujalla ei ole tarkoitettu tehtäväksi lävistyksiä kuin korviin. sitä mieltä mä ainakin oon. Itelläni nenäkoru ollu kohta vuoden ja neulalla tehtiin.
- Anonyymi
Naistentansseissa nenärengastettu Lyyli tekee sitten sonnimaisia hyökkäyksiä miesten puolelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2252960Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1822596Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1101227Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1351144- 701078
Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831055Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait2871050Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3431013Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20959Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22798