Käyttämässäni nukahtamislääkkeessä on laktoosimonohydraatti nimistä ainetta.Voiko tämä aiheuttaa vatsavaivoja, maitotuotteet kun ei minulle tunnu sopivan.
Laktoosi
7
7231
Vastaukset
- -----------
itsellä kans lääkkeitä missä sitä on, enkä kärsi laktoosia yhtään. Kaikissa lääkkeissä on. Itse otan maitohappobakteereja 2 kapselia ennen lääkkeen ottoa. Apteekista saa myös laktoosihajottajaa. En tiedä saako ottaa joka päivä. Itse käytän idoformin maitohappobakteerikapseleita. Lukee siinä että lievittää ja ehkäisee laktoosi oireita.
- mila
lääkkeissä laktoosin määrä on niin pieni, että sen ei pitäisi aiheuttaa mitään oireita. Tutkittua tietoa.
- Juppe
mila kirjoitti:
lääkkeissä laktoosin määrä on niin pieni, että sen ei pitäisi aiheuttaa mitään oireita. Tutkittua tietoa.
Kyllä lääkkeiden laktoosista voi tulla oireita. Itse en kestä laktoosia hitustakaan ja kyllä huomaa jos lääkkeissäkin sitä on. Esim. monet laktoosittomat tuotteet voivat sisältää hitusen laktoosia, niistäkin tuntuu joskus oireita tulevan. Laktoositon määritelmää voi käyttää mikäli tuotteessa on alle 0,01g laktoosia 100g:ssa tuotetta.
- tulee oireita
Juppe kirjoitti:
Kyllä lääkkeiden laktoosista voi tulla oireita. Itse en kestä laktoosia hitustakaan ja kyllä huomaa jos lääkkeissäkin sitä on. Esim. monet laktoosittomat tuotteet voivat sisältää hitusen laktoosia, niistäkin tuntuu joskus oireita tulevan. Laktoositon määritelmää voi käyttää mikäli tuotteessa on alle 0,01g laktoosia 100g:ssa tuotetta.
lääkkeidenkin sisältämästä laktoosista, vaikka sitä onkin hyvin pieni määrä niissä. Totta.
- Juppe
Kantsii käydä www.laktoositon.net sivustolla jos sieltä löytyisi vastausta... muistelisin että ois joskus ollut keskustelua asiasta. Voin muistaa väärinkin.
- Tupaukko
Katso osoitteesta: http://www.laktoositon.net/forum/viewtopic.php?t=50
, siellä on lääketehtaan kanta asiaan.
- XCVVIIIIIIIIIIII2
Laktoosimonohydraatti on pilkottu laktoosin muoto joten se sopii intolerantikoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu801926- 591778
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3621672Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691453Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681334Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101330Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä701263- 641208
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141093KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1001087