mikä on teidän mielestänne kovin ysäribiisi? mä liputan prodigyn breathen puolesta. kyllähän niitä kovia löytyy tottakai vaikka kuinka ja paljon, kuten coco jambo, macarena, uh la la la yms yms..
90-luvun kovin biisi?
3
537
Vastaukset
- 90-luku jee
Coco Jambo oli aika kova juttu ala-asteella!
- Daddy Pop
Cream tai joku muu jumalaisen Princen biisi
Nirvana:Smells like teen spirit
Soundgarden:Black Hole Sun
Faith No More:Digging the Grave
Pearl Jam:Jeremy
Suede:Animal Nitrate
Oasis:Wonderwall
Apulanta:Mitä kuuluu
Metallica:Unforgiven
R.E.M:Losing my religion
Queen:Show must go on
Cranberries:Zombie
Manic Street Preachers:Design for life
Zen Cafe:Todella kaunis
Prodigy:No good(start to dance)
CMX:Kultanaamio
Ismo Alanko:Extaasiin
Tuossa muutama.Useimmilla noista bändeistä loistavia kappaleita studiolevyillään,mutta laitoin nyt nuo,koska ne ovat yleisesti tunnettuja kappaleita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419