Kannattaako hankkia Renault Laguna?

vw vaihdossa

Suunnitelmissa on hankkia vuoden -95 farmari laguna 1.8 koneella. Jos löytyy tietoja moisesta autosta niin kuuntelen mielellään. Osoite on [email protected]

6

2073

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oiva valinta

Olisin ottanut farkku-Lagunan työsuhdeautoksi,mutta vanhaa ei ollut enään kuin yksi kpl 1.8 koneella.
      On kokemusta yhden Lagunan verran aikaisemmin (1.8 RT -98)ja oli kyllä hyvä auto.
      Ei vikoja,hiljainen,tilava ja mukava ajaa,varsinkin maantiellä.
      1.8/8v ei ole mikään raketti,mutta hyvin pysyy liikenteen mukana.

• 2Xlaguna

Samaa voisin itsekin sanoa. Ajoin ensimmäisellä Lagunallani (1,8 - 8V) n. 125tkm, eikä vikoja juuri ollut. Tällä hetkellä tallissa on 1,8 16V, joka 22 kW tehokkaampana on hieman miellyttävämpi matka-auto. En tosin vanhallakaan jäänyt jalkoihin. Farkussa on mahtavat tilat ja takapenkki on kunnolla kolmen istuttava, jopa keskipaikka. Päinvastoin kuin monessa muussa.

• 19 vaihtoon
        2Xlaguna kirjoitti:

Samaa voisin itsekin sanoa. Ajoin ensimmäisellä Lagunallani (1,8 - 8V) n. 125tkm, eikä vikoja juuri ollut. Tällä hetkellä tallissa on 1,8 16V, joka 22 kW tehokkaampana on hieman miellyttävämpi matka-auto. En tosin vanhallakaan jäänyt jalkoihin. Farkussa on mahtavat tilat ja takapenkki on kunnolla kolmen istuttava, jopa keskipaikka. Päinvastoin kuin monessa muussa.

Olen vaihtamassa vm-96 19:aa Lagunaan, ja haluaisin tiedustella onko Lagunassa jotain semmoista asiaa mikä on hyvä katsoa (kuten 19:sessa Katalysaattori brakaa).

Eli, onko mitään ns tyyppivikoja.

Muuten, onko kellään muulla ongelmia ruosteen kanssa. Minun 19 on alkanut "kukkia" sieltä sun täältä. Kilsoja on noin 120 tkm.

• TeeKoo
        19 vaihtoon kirjoitti:

Olen vaihtamassa vm-96 19:aa Lagunaan, ja haluaisin tiedustella onko Lagunassa jotain semmoista asiaa mikä on hyvä katsoa (kuten 19:sessa Katalysaattori brakaa).

Eli, onko mitään ns tyyppivikoja.

Muuten, onko kellään muulla ongelmia ruosteen kanssa. Minun 19 on alkanut "kukkia" sieltä sun täältä. Kilsoja on noin 120 tkm.

En tiedä tyyppivioista, mutta pakoputken kanssa oli murheita.

Ensin putosi takapönttö, kun putki katkesi sen edestä. Jäi alle pomppimaan. Sitten hajosi, siis mekaanisesti katalysaattori ja sitä vaidhettaessaan asentaja huomasi, että kolmaskin pönttö vuotaa.

Maahantuoja tuli vastaan hinnoissa, mukavaa. Mutta ei silti kai normaalia 80 000 ajetussa autossa.

Öljyä meni 5 litraa vaihtovälillä, joka on maahantuojan mukaan normaalia.

• 19 Bizarre
        TeeKoo kirjoitti:

En tiedä tyyppivioista, mutta pakoputken kanssa oli murheita.

Ensin putosi takapönttö, kun putki katkesi sen edestä. Jäi alle pomppimaan. Sitten hajosi, siis mekaanisesti katalysaattori ja sitä vaidhettaessaan asentaja huomasi, että kolmaskin pönttö vuotaa.

Maahantuoja tuli vastaan hinnoissa, mukavaa. Mutta ei silti kai normaalia 80 000 ajetussa autossa.

Öljyä meni 5 litraa vaihtovälillä, joka on maahantuojan mukaan normaalia.

Öljysyöppöjä nuo Rellut kyllä ovat. Siis öljyn vaihdon yhteydessä. Tekee öljn vaihdoista turhan hintavat.

Tuo pakoputkiongelma on sattunut minunkin kohdalle.
        Taaimainen putki katkesi ja tipahti auton alle "kyntämään".

Katalysaattori on vaihdettu kun auto oli n. kaksi vuotta vanha.

• KK

Ihan kelpo peli. Tosin huollot voivat olla kalliita ja kannattaa aina pyytää hinta-arvio, ettei tule ylläreitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      105
      1284
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      777
    3. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      667
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      118
      551
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      531
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      516
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      182
      498
    9. Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!

Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi
      Viihde ja kulttuuri
      23
      497
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      59
      483
    Aihe