Korin korotus-sarja?

Nissan 4x4 pick up

Tietääkö kukaan onko nissanin pickuppiin myytämänä minkäänlaista korotus sarjaaa?
Offivarusteessa en nyt heti löytäny.

Aika kalliitaki ovat.....
Onko mitään halvempaa tapaa lisätä maavaraa??
Pitäs vielä rahhoo jäädä renkaisiinkin.
Eikä tässä kaikki...Se pitäs vielä kelvata leimalla, ettei nyt turhan helpoksi mene : )

6

11893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimikkaan

      pelkkä korin korotus eli bodylift jos maavaraa haet.
      Maavara jousituksen ja akselituennan kautta ja suuremmilla renkailla. Eikä ole edullista.

      • Ranke-mies

        Kannattaa miettiä mitä teet autollasi. Kyllähän sentin pari voit saada maavaraa bodyliftin kautta, koska saat ehkä isommat pyörät silpomatta koria. Mutta pääasiassa kyseessä on kuitenkin kosmeettinen muutos.
        En tiedä nissanista, mutta yleisesti ottaen bodylift on helpoin ja halvin toteuttaa iskemällä tutun sorvaamat polyuretaanipuslat korin ja rungon kiinnityspisteiden väliin.
        Korottaminen kannattaa yleensä hoitaa jousituksen puolelta, ei painopistekään karkaa taivaisiin. Joten jos aiot metsään, kannattaa ehkä unohtaa se korinnosto.

        Itse olen rälläkkämiehiä: Lokarit ottaa kiinni renkaisiin... kumpia tarvitsen renkaat/lokarit... rällä laulamaan, jos sitä ei tarvitse, se on turhaa painolastia periaatteella.


      • Nissan 4x4
        Ranke-mies kirjoitti:

        Kannattaa miettiä mitä teet autollasi. Kyllähän sentin pari voit saada maavaraa bodyliftin kautta, koska saat ehkä isommat pyörät silpomatta koria. Mutta pääasiassa kyseessä on kuitenkin kosmeettinen muutos.
        En tiedä nissanista, mutta yleisesti ottaen bodylift on helpoin ja halvin toteuttaa iskemällä tutun sorvaamat polyuretaanipuslat korin ja rungon kiinnityspisteiden väliin.
        Korottaminen kannattaa yleensä hoitaa jousituksen puolelta, ei painopistekään karkaa taivaisiin. Joten jos aiot metsään, kannattaa ehkä unohtaa se korinnosto.

        Itse olen rälläkkämiehiä: Lokarit ottaa kiinni renkaisiin... kumpia tarvitsen renkaat/lokarit... rällä laulamaan, jos sitä ei tarvitse, se on turhaa painolastia periaatteella.

        Olisi siis ilmeisesti viisaampaa alkaa harkitsemaan jousista nostoa...?

        Takana on lehtijousipakkat, jotka ovat kyllä jo vähintäänkin suorat. Takominen/uudet pakat kaiketi jo yksistään kurottaisi perää?

        Entä sitten etupää?
        Siellähän on tietysti kirrejouset, kuinkas sieltä jousista korotetaan, vai pidemmillä vietereillä??


      • keskelle reikä
        Ranke-mies kirjoitti:

        Kannattaa miettiä mitä teet autollasi. Kyllähän sentin pari voit saada maavaraa bodyliftin kautta, koska saat ehkä isommat pyörät silpomatta koria. Mutta pääasiassa kyseessä on kuitenkin kosmeettinen muutos.
        En tiedä nissanista, mutta yleisesti ottaen bodylift on helpoin ja halvin toteuttaa iskemällä tutun sorvaamat polyuretaanipuslat korin ja rungon kiinnityspisteiden väliin.
        Korottaminen kannattaa yleensä hoitaa jousituksen puolelta, ei painopistekään karkaa taivaisiin. Joten jos aiot metsään, kannattaa ehkä unohtaa se korinnosto.

        Itse olen rälläkkämiehiä: Lokarit ottaa kiinni renkaisiin... kumpia tarvitsen renkaat/lokarit... rällä laulamaan, jos sitä ei tarvitse, se on turhaa painolastia periaatteella.

        siinä halvat korotuspalat.


      • mt58
        Nissan 4x4 kirjoitti:

        Olisi siis ilmeisesti viisaampaa alkaa harkitsemaan jousista nostoa...?

        Takana on lehtijousipakkat, jotka ovat kyllä jo vähintäänkin suorat. Takominen/uudet pakat kaiketi jo yksistään kurottaisi perää?

        Entä sitten etupää?
        Siellähän on tietysti kirrejouset, kuinkas sieltä jousista korotetaan, vai pidemmillä vietereillä??

        Et ole tainnut edes katsoa auton alle. Nissanissa on helppo nostaa etupään jousitusta, kiertää vääntösauvojen säätöpulttia vain tiukemmalle. Takapäähän pitemmät riipukkeet.


      • Ranke-mies
        keskelle reikä kirjoitti:

        siinä halvat korotuspalat.

        Jos ajaa paljon, saattaa tiesuolan ja öljyn sekä ties minkä mömmöjen ansiosta jääkiekot alkaa muutamassa vuodessa murentumaan. Varmaan mahdollinen vanhan ja väsyneen korin/rungon eläminen vaikuttaa asiaan.
        PUppi kestää kovempaa menoa kauemmin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3357
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2097
    10. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe