Tietääkö kukaan onko nissanin pickuppiin myytämänä minkäänlaista korotus sarjaaa?
Offivarusteessa en nyt heti löytäny.
Aika kalliitaki ovat.....
Onko mitään halvempaa tapaa lisätä maavaraa??
Pitäs vielä rahhoo jäädä renkaisiinkin.
Eikä tässä kaikki...Se pitäs vielä kelvata leimalla, ettei nyt turhan helpoksi mene : )
Korin korotus-sarja?
6
11893
Vastaukset
- toimikkaan
pelkkä korin korotus eli bodylift jos maavaraa haet.
Maavara jousituksen ja akselituennan kautta ja suuremmilla renkailla. Eikä ole edullista.- Ranke-mies
Kannattaa miettiä mitä teet autollasi. Kyllähän sentin pari voit saada maavaraa bodyliftin kautta, koska saat ehkä isommat pyörät silpomatta koria. Mutta pääasiassa kyseessä on kuitenkin kosmeettinen muutos.
En tiedä nissanista, mutta yleisesti ottaen bodylift on helpoin ja halvin toteuttaa iskemällä tutun sorvaamat polyuretaanipuslat korin ja rungon kiinnityspisteiden väliin.
Korottaminen kannattaa yleensä hoitaa jousituksen puolelta, ei painopistekään karkaa taivaisiin. Joten jos aiot metsään, kannattaa ehkä unohtaa se korinnosto.
Itse olen rälläkkämiehiä: Lokarit ottaa kiinni renkaisiin... kumpia tarvitsen renkaat/lokarit... rällä laulamaan, jos sitä ei tarvitse, se on turhaa painolastia periaatteella. - Nissan 4x4
Ranke-mies kirjoitti:
Kannattaa miettiä mitä teet autollasi. Kyllähän sentin pari voit saada maavaraa bodyliftin kautta, koska saat ehkä isommat pyörät silpomatta koria. Mutta pääasiassa kyseessä on kuitenkin kosmeettinen muutos.
En tiedä nissanista, mutta yleisesti ottaen bodylift on helpoin ja halvin toteuttaa iskemällä tutun sorvaamat polyuretaanipuslat korin ja rungon kiinnityspisteiden väliin.
Korottaminen kannattaa yleensä hoitaa jousituksen puolelta, ei painopistekään karkaa taivaisiin. Joten jos aiot metsään, kannattaa ehkä unohtaa se korinnosto.
Itse olen rälläkkämiehiä: Lokarit ottaa kiinni renkaisiin... kumpia tarvitsen renkaat/lokarit... rällä laulamaan, jos sitä ei tarvitse, se on turhaa painolastia periaatteella.Olisi siis ilmeisesti viisaampaa alkaa harkitsemaan jousista nostoa...?
Takana on lehtijousipakkat, jotka ovat kyllä jo vähintäänkin suorat. Takominen/uudet pakat kaiketi jo yksistään kurottaisi perää?
Entä sitten etupää?
Siellähän on tietysti kirrejouset, kuinkas sieltä jousista korotetaan, vai pidemmillä vietereillä?? - keskelle reikä
Ranke-mies kirjoitti:
Itse olen rälläkkämiehiä: Lokarit ottaa kiinni renkaisiin... kumpia tarvitsen renkaat/lokarit... rällä laulamaan, jos sitä ei tarvitse, se on turhaa painolastia periaatteella.siinä halvat korotuspalat.
- mt58
Nissan 4x4 kirjoitti:
Olisi siis ilmeisesti viisaampaa alkaa harkitsemaan jousista nostoa...?
Takana on lehtijousipakkat, jotka ovat kyllä jo vähintäänkin suorat. Takominen/uudet pakat kaiketi jo yksistään kurottaisi perää?
Entä sitten etupää?
Siellähän on tietysti kirrejouset, kuinkas sieltä jousista korotetaan, vai pidemmillä vietereillä??Et ole tainnut edes katsoa auton alle. Nissanissa on helppo nostaa etupään jousitusta, kiertää vääntösauvojen säätöpulttia vain tiukemmalle. Takapäähän pitemmät riipukkeet.
- Ranke-mies
keskelle reikä kirjoitti:
siinä halvat korotuspalat.
Jos ajaa paljon, saattaa tiesuolan ja öljyn sekä ties minkä mömmöjen ansiosta jääkiekot alkaa muutamassa vuodessa murentumaan. Varmaan mahdollinen vanhan ja väsyneen korin/rungon eläminen vaikuttaa asiaan.
PUppi kestää kovempaa menoa kauemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463357
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472097- 402058