Paras rakkausbiisi

haluutietääz

Eli tähän kaikkia ihania rakkausbiisejä :)

11

7708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuunteleppa
    • TOTCFUARTD

      Nick Caven ja Kylie Minoguen duetto "Where the Wild Roses Grow". Kaunis kappale, kaunis tarina ja ne neljä maagista sanaa...

    • paljonkin...

      Sade: "By your side", Pretenders "I'll stand by you", ja yleensäkin kaikki lojaalista rakkaudesta kertovat kipaleet. Puhtaaseen himoon ja hempeilyyn perustuvat biisit ei oikein iske tähän pikkunaiseen.

    • Se on ollut ehdottomasti Scorpionsin Still loving you.Siinä on niin uskomattoman vahva tunnelma,ja sitä tulee usein vapaa-ajallakin hoilattua.

      Onhan niitä muitakin mahtavia,kuten(ainakin omasta näkökulmastani rakkauslauluja):
      Juice Leskinen Grand Slam:Musta aurinko nousee
      Ismo Alanko:Extaasiin
      Sielun Veljet:Rakkaudesta
      Elvis Presley:Can't help in falling in love
      Depeche Mode:Oikeastaan koko Violator-albumi,vaikka kaikki eivät välttämättä olekaan rakkauslauluja

      On niitä muitakin,muttei nyt tule mieleen.

      • oilhip

        eric clapton - wonderful tonight


    • jaajo

      hansonin i will come to you on yllättävän hyvä. ja tottakai elvikseltä löytyy tukku loistavia rakkauslauluja kuten esim. you don't have to say you love me.

    • Janne M.

      Jaakko Tepon hieno laulu...

      "Oon tullunna minäkin siihen ikkään, että kaupunkilaisakoissa ei viehätä mikkään.
      Ei oo Pirkko mikkään ruusu, mut oon oppinut tältä, että kauneus ja hyvvyys löytyy syvemmältä. Pittää suora olla eikä aatella pahoja niin kuin maallista mammonaa ja mehtärahoja."

    • Nämä kolme biisiä on ainakin viime aikoina melko lailla iskeneet meikäläiseen:
      1. Grave Digger - Emerald Eyes
      2. Seether - Broken
      3. Sonata Arctica - Shy

    • tosi hyviä

      Mc_mane-Rakastan sua
      Vuosisadan rakkaustarina

    • jokurandom95

      Nelli- Pidä musta kii

    • <<<

      tällästä
      markku aro - loit elämälle pohjaa
      pepe willberg - olet mulle maailmain
      hurriganes - mary jane
      markku aro - daniela < ihana
      markku aro - oma kultasein
      dingo - aino < ihana
      kari tapio - pysy vierelläin
      hurriganes - crazy days
      annika - rakastuitko enkeliin
      fredi - puhu hiljaa rakkaudesta
      kari tapio - volga
      danny ja armi jos sinäkin tahdot
      danny ja armi me vain
      tarja ylitalo sittenkin vain sinä
      matti ja teppo kuulut aikaan parhaimpaan
      hurriganes i will stay
      kalevala - shakin all over < tää oli heitto
      demis roussous your my only facination
      pepe willberg aamu
      dingo nahkatakkinen tyttö
      hector lola
      hector laura
      markku aro anna mahdollisuus
      markku aro kaksi rakkainta
      kisu tunteet
      arto sotavalta tunteet
      danny salattu suru
      derek and the dominoes layla
      bee gees how deep is your love
      kari tapio ainut maailmassa < itkettävä kappale

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      456
    Aihe