Tässä on vielä aikaa vaikuttaa yleiseen mielipiteeseen,joten tässä hieman asiaa:
LORDI EI OLE SAATANANPALVOJABÄNDI
Soundin haastattelussa Lordi on sanonut,että paha on viihteessä siistimpi asia kuin hyvä,mutta oikeassa elämässä asia on toisinpäin.Ja että että Lordi on kauhuelokuvaa.
Minä luulen,että jos Lordi pääsee edustamaan Suomea Ateenaan,Suomi saa näkyvyyttä,mainetta ja kunniaa.Siis jos muutkin haluavat tätä,suosittelen äänestämään Lordia.
Sitä paitsi,Lordilla on faneja myös useissa Keski-Euroopan maissa,joten fanikantaa löytyy laajalta otannalta.
Totuus Lordista
4
471
Vastaukset 4
- kirveellä veistetty
Kyllä, järkevien ihmisten pitäisi erottaa kyllä leikki ja tosi toisistaan. Lordi on fiktiota ja viihdykettä, ei vakavaa sanomaa.
Saas sitten nähdä millaisia ihmisiä euroviisufanit ovat tänä iltana... Pahoin pelkään joku lällypoppis lähtee Ateenaan- Mikä nimi
Anteeks mikä oli pändin nimi?
oliko se LAARDI ?
- SUOMINEITO
SAANUT MAINETTA JA KUNNIAA MONTA KERTAA KYLLÄ
KAIKKI MUISTAA.AI,FINLAND SE JOKA EI OLE KOSKAAN
VOITTANUT - annnu-
Jos Lordi menis sinne ni muut pitäs suomalaisia sekapäisinä saatanan palvojina, VAIKKA Lordi ei ole sellainen bändi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.561612Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt221231- 93997
- 86752
- 41731
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20559- 27540
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?55483- 31483
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30433