todelliseen rakkauteen? Tarkoitan sellaista rakkautta, että rakastamanne nainen on ainoa laatuaan,ainutlaatuinen, korvaamaton juuri sinulle? Elämä ei tuntuisi elämältä ilman tätä naista? Masentaa huomata, että nainen on monelle vain "nainen",joku jota voi verrata toisiin, arvostella, tai vaihtaa parempaan kun kohdalle osuu? Onko ns. romanttista rakkautta olemassa muualla kuin naisten päässä ja Hertta-sarjoissa?
Minä vielä uskon siihen, naiivi kun olen.
Miehet, uskotteko
23
2265
Vastaukset
- Huorat huoratkoon
keskenään ja kunnon miehet ja naiset keskenään kimppaan. Yksinkertaista.
- xxccxxc
Näinhän se on. Yleensä vakka kantensa valitsee. Ei kukaan täysipäinen, fiksu ja kaunis nainen ala jakoheppiä katselemaan, kuin ei mieskään ala horatsua katselemaan.
- asdasda
Kyllä totuus on se ettei kukaan ole korvaamaton. Riippuu tietty miten korkealle kriteerit asettaa mutta normaaliin tasapuoliseen seurusteluun kelpaa ehkä 50% naisista (loput on liian luonnehäiriöisiä tai luotaantyöntävän oloisia). Romantiikka on elämän realiteetteja pakoilevia idiootteja varten. Raitiovaunuja ja naisia tulee aina uusia. Turha takertua tai kestää minuuttiakaan jotain kusipäistä raivotautista huomiohuoraa. Ei ole sen arvoista. Valitettavasti suomalaisten naisten taso on jatkuvasti huononemaan päin, mutta onneksi muista kulttuureista löytyy vielä selväpäisiä vitunkantotelineitä.
- vitunkantoteline
Harlequinit suositumpia kuin tuo suomalais-versio.
- J.a.n.e
mutta tiedän, että olen noita asioita omalle miehelleni (hänkin on minulle). En tietenkään tarkoita, että itse ajattelisin olevani korvaamaton jne.
Kyllä minä koen olevani todellisen rakkauden kohde, enkä keksi mitään syytä epäillä sitä. - tosimies
että kukaan minulle voisi olla korvaamaton ja niin uskomaton etten ketään muuta voisi koskaan kelpuuttaa. Olen kuitenkin parisuhteessa sataprosenttisesti, enkä haikaile muiden naisten perään. Jossain voisi varmaan olla mulle parempikin nainen olemassa, mutta en tunne tarvetta ottaa siitä selvää. Rakastan naistani ja huolehdin suhteesta jossa elän.
- kunnon nainen
suurinpiirtein täydellisen vastakappaleen, niin ei kannata lähteä uusia sovittelemaan.
Kylmiä kommentteja...eikö ihmiset nykyään enää rakastu täydellisen pöhköpäisesti? Nythän on kevät...- Måste gädda
Sellaisia naisia on olemassa jotka kokisin itselleni tuon kaltaisiksi.
Mutta sellaiset naiset eivät kelpuuta minua.
Joten vastaus on kieteinen.
Ihmisellä täytyy kuitenkin olla ihanteita ja unelmia...
- lime
ei kelpaa kunnolliset,jollain tavoin sen on oltava huorahtava.Ihmettelenkin suomalaisia miehiä.olen ajatellutkin lähteä ulkomaille koulusta valmistuttuani ja jään sinne.Ei suomessa ole kunnollisia miehiä....
- Realisti
... kuten varmaan hyvin tiedät. Pelimiehet on sitten tietty asia erikseen. Itse olen ollut kunnollisen kanssa jo pitkään enkä vaihtaisi vaikka tulisi millainen sexipommi ketkuttelemaan. Seksiä nyt on vaan silloin tällöin lyhyt hetki (liiankin lyhyt, sanovat varmaan naiset), muu aika on sitä normaalia elämistä, arjen sietämistä.
- Asiasta.huvittunut
Joo, no sitä "todellista rakkautta" odottelet sitten vielä kiikkustuolissakin. Sitä huonosti näyteltyä romanttista rakkauttasi voit tiirailla vaikka lainaamalla Pearl Harborin.
Jokainen ihminen on ainutlaatuinen. Ihmisen elämässä on monta tärkeää ja korvaamatonta henkilöä. Näistä esimerkkeinä vanhemmat, sisarukset, parhaat ystävät, omat lapset. Joillekin jopat eläimet.
Ja jos joku aikoo valittaa, että mun listasta puuttuu aviopuolisot, seurustelukumppanit ynnä muut siipat - sääli teitä, jos elämänkumppaninne ei ole parhaita ystäviänne.- kunnon nainen
omat lapseni ovat ainutlaatuisia ja miehenikin on, mutta oli kysymys siitä suuresta ainutlaatuisesta rakkaudesta miehen ja naisen välillä, mikä kestää läpi elämän, ja voittaa kaikki vaikeudet, sitä minä kuulostelen, uskovatko miehet siihen?
- hossi
uskon siihen, enkä kyllä mitään muuta osaa itselleni tavoitellakkaan. En halua edes yrittää mitään jos nyt vaikka toimis juttuja vaan kyllä suhteen pitää perustua todelliseen rakkauteen.
Olen kuitenkin aikas lähelle kyseiseen tilanteeseen päässyt missä tunteet olivat juuri tuota todellista rakkautta, mutta ajankohta oli väärä sekä molempien elämäntilanne oli sellainen että jatkaminen ei tullut kysymykseen.
Varmaksi ei tietysti lopputulosta osaa ennustaa mutta siihen päätökseen päästiin yhteisymmärryksessä. - Jepa..
Huolittu heila on vain tarjolla olevista huonoista vaihtoehdoista se vähiten huono.
Rakkautta... voi hellan tuudelis.
Aina vaihdetaan parempaan, kun kohdalle osuu. Elämän edetessä ja yhteisen rihkaman (muksut, kämppä, jne.) kertyessä kynnys tietysti nousee.
Vaan tarpeeksi paljon paremman ehdokkaan tullessa vastaan menee vaimoke tietty vaihtoon.
Elämä on... =( - uskon...(m)
mutta en kuitenkaan pyyteettömään rakkauteen ,)
- Mies30+
"Tarkoitan sellaista rakkautta, että rakastamanne nainen on ainoa laatuaan,ainutlaatuinen, korvaamaton juuri sinulle"
Jokainen ihminen on ainoa laatuaan ja ainutlaatuinen. Siitä korvaamattomuudesta sitten voi olla montaa mieltä. Mutta kysymykseen, uskon kyllä. Naiivi minäkin. - Hare
Kyllä mä miehenä uskon sellaiseen rakkauteen. Olen tällainen tunteellinen romantikko.
- Rowen82
Olen rakastunut, enkä vaihtaisi rakastani kehenkään muuhun.
- kunnon nainen
ehkä huonosti muotoiltu, mutta näyttää siltä, että romanttisesti ajattelevia miehiä on vielä olemassa, ei pelkästään kylmän laskelmoivia. Pelottavinta nykyajassa on juuri se, että ihmiset eivät osaa enää oikeasti rakastua, analysoidaan liikaa tunteita ja järkiperusteilla aletaan suhteisiin, jotka ovat usein tuhoon tuomittuja.Toisaalta, voihan järjelläkin solmitussa suhteessa kehittyä syviä tunteita toista osapuolta kohtaan, mutta itse olen sitä mieltä, että molemminpuolinen täydellinen hullaantuminen on paras tapa aloittaa suhde.Sitten kun niitä huonoja aikoja tulee, niin kuin jokaisessa suhteessa ennen pitkää, voi muistella alkuaikojen rakastumisen tunnetta ja muistaa ne asiat, miksi yhteen päädyttiin.
- Ei hulaantunut
...että minä ja vaimoni jotka ollaan niitä järki- ihmisiä, ollaan vaan onnellisempia vuosi vuodelta, kun taas nämä "sekopäisen rakastuneet" elämänsä miehen/naisen löytäneet, käyvät jo läpi 4-5:ttä liittoaan, ja taas menee huonosti?
Vastaan itse: se hullaantuminen on vaan himoa joka menee ohi, sitten alkaa arki, joka onkin kovaa jos ei muuta yhteistä löydy kuin menneen kiiman muisteleminen.
Kukaan ei ole mielestäni korvaamaton.....paitsi lapset.
- Realisti
Mun mielestä ihminen joka uskoo tuollaisia juttuja on lukenut liikaa reginaa ja gloriaa. Silti, tämä oli vain oma mielipiteeni.
- eenn usko
Olen 33v ja vaimoni paikalla pelaisi ihan yhtä hyvin joku muu 30:stä ehdokkaasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292538- 1322385
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141931Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151733Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731287- 171282
- 1061244
- 93977
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks136901Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20883