Seksi ja eXät

niiden ajattelu

Kuinka moni miehistä ajattelee joskus oman naisen kanssa seksiä harrastaessa tai saadessaan suihinoton aikaisempia seksikumppaneita? Ne miehet jotka niin tekevät joskus, aina tai tosi harvoin, nostakaa käsi ylös ja sanokaa.

Oma mies paljasti minulle että joskus näin tekee kun harrastamme seksiä.

Haluan tietää onko muita samanmoisia vai seurustelenko frodon kanssa.

Kiitos.

11

1793

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jendina

Ompas sulla inhottava mies, jos menee myöntämään tuollaista... Itselleni oikeastaan on aivan sama, mitä se mies ajattelee seksin aikana, mutta toivottavasti ei koskaan mene möläyttämään mulle mitään tuollaista... Olis leikki kaukana =( Toisaalta kun en itsekään mene kertomaan että mitä MINÄ ajattelen joskus seksin aikana... =)

• Blood-n-Fire

Tosin itselläni menee kuvio niin, että erosin lasteni äidistä muutama vuosi takaperin ja sen jälkeen ei ole ollut kuin yhden yön hoitoja. Näiden kanssa olen kuitenkin ajatellut (enemmän tai vähemmän) exääni. Eli varsinaisesti en voi sanoa, että OMAN naisen kanssa ajattelisin exääni, koska sellaista ei vielä ole tullut vielä vastaan. Tiedä sitten jos rakastuisin uudelleen niin ehkä lasteni äiti sitten unohtuisi..

• -välihuomautus-

katsomassa kuvasi ja täytyy nyt sitten vain sanoa että aika hot.

Ei muuta:)

• oli..
        -välihuomautus- kirjoitti:

katsomassa kuvasi ja täytyy nyt sitten vain sanoa että aika hot.

Ei muuta:)

;), huh.

• siis huh
        oli.. kirjoitti:

;), huh.

mikä könsikäs. muuttoliike jyväskylään alkaa?

• ....

Kyllä se on kuule te ämmät kun noin teette.

• ajattelet

äitiäs! Mamman pikku mussukka.

• vilperi

lähes aina tulee fiilisteltyä edellisiä panoja tai sellaisia huippuhetkiä mielessään, ku harrastelee seksiä.

• Kärmestys

No mutta eipä kyllä tulisi pieneen mieleenkään mennä sellaista möläyttelemään omalle vaimolle.

• enemmän

Tulee mieleen ne oman käden kanssa tapahtuneet huippuhetket. Niin monesti kun se nainen on kuollut lahna niin tekisi mieli vain ottaa se kalu omaan käteen ja runkata vieressä katsellen.

• En koskaan seksiä harrastaessa, mutta usein masturboidessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      167
      2116
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2022
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      1439
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      120
      1413
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      457
      1254
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      70
      1002
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      891
    8. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      876
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      223
      780
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      354
      769
    Aihe