Poistettu viestiketju

old.man.river

Täältä on poistettu ketju 24 Typeryydet 9.3., onko tietoa mikä on tähän syy?

5

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjä84

      Mitä V*TTUA täällä on tapahtunut!?!?!? ...no uutta kehiin =) ...

      • koska..

        Se oli ylläpitäjien mielestä ehkä liian sivistymätön tekstiltään..*rykäisy* Enkä YHTÄÄN ihmettele,MIKSI niin kävi,kyllä se on huomattu kuinka "törkeästi" Tietäjä84 yrittää saada tahtonsa sun muut läpi..Joten nyt teki palstan sheriffi(jos täällä on)oikean ratkaisun tai sitten ylläpitäjät!Ehkäpä minun viesti häirikön poistamisesta tältä palstalta olisi yksi syy!


      • old.man.river
        koska.. kirjoitti:

        Se oli ylläpitäjien mielestä ehkä liian sivistymätön tekstiltään..*rykäisy* Enkä YHTÄÄN ihmettele,MIKSI niin kävi,kyllä se on huomattu kuinka "törkeästi" Tietäjä84 yrittää saada tahtonsa sun muut läpi..Joten nyt teki palstan sheriffi(jos täällä on)oikean ratkaisun tai sitten ylläpitäjät!Ehkäpä minun viesti häirikön poistamisesta tältä palstalta olisi yksi syy!

        Siihen asti kuin minä sitä ketjua luin ei siinä ollut mitään poistamiseen aiheelista, miksi siis piti poistaa koko ketju jos siellä oli joku kommentti joka sinua närästi. Luepa Tietäjä 84:n aiempia kirjoituksia läpi uudelleen ajatuksella ja mieti tätä mitä mitä minä seuraavaksi sanon: Tietäjä84:n kielenkäyttö on räväkkää eikä hän ujostele esittää omia mielipiteitään erittäinkin kärkevästi ja aktiivisesti. Hän ei vaadi muita omaksumaan omaa kantaansa eikä kohdista eri mieltä oleviin mitään kostotoimia, mutta omastaan vastakkaisen mielipiteen nähdessään hän puolustaa ja tuo esille omaansa raivoisasti. Ainoa mitä tuohon kaipaisin on enemmän uusia harkittuja perusteluja, mutta hän kirjoittamisensa ei ole kirjallista vaan puhuttua esittämistä ja kuten hän on itsekin rehellisesti myöntänyt, maltti ei ole hänen vahvin puolensa. Kun ymmärrän, että tämä on hänen tyylinsä enkä anna sen häiritä huomaan, että hänen viesteissään on ajatusta, sisältöä ja linjaa. Minun mielestäni kyseessä ei siis suinkaan ole häiriköinti vaan erilainen ilmaisutyyli. Lue vaikkapa minun ja hänen välistä sanailua niin huomaat etemme me ole suinkaan samaa mieltä kaikesta, mutta tulemme kyllä toimeen keskenämme. Ennen kuin vastaisuudessa pyydät ylläpitoa poistamaan tekstejä niin mieti kuinka suurta joukkoa sinun lisäksesi se teksti harmittaa ja sitä suuremmalla syyllä mikäli keskustelussa on mukana muitakin ja keskustelu ei sisällä selkeästi sellaista joka ei kuulu kyseiseen asiaan.


      • Dmt
        old.man.river kirjoitti:

        Siihen asti kuin minä sitä ketjua luin ei siinä ollut mitään poistamiseen aiheelista, miksi siis piti poistaa koko ketju jos siellä oli joku kommentti joka sinua närästi. Luepa Tietäjä 84:n aiempia kirjoituksia läpi uudelleen ajatuksella ja mieti tätä mitä mitä minä seuraavaksi sanon: Tietäjä84:n kielenkäyttö on räväkkää eikä hän ujostele esittää omia mielipiteitään erittäinkin kärkevästi ja aktiivisesti. Hän ei vaadi muita omaksumaan omaa kantaansa eikä kohdista eri mieltä oleviin mitään kostotoimia, mutta omastaan vastakkaisen mielipiteen nähdessään hän puolustaa ja tuo esille omaansa raivoisasti. Ainoa mitä tuohon kaipaisin on enemmän uusia harkittuja perusteluja, mutta hän kirjoittamisensa ei ole kirjallista vaan puhuttua esittämistä ja kuten hän on itsekin rehellisesti myöntänyt, maltti ei ole hänen vahvin puolensa. Kun ymmärrän, että tämä on hänen tyylinsä enkä anna sen häiritä huomaan, että hänen viesteissään on ajatusta, sisältöä ja linjaa. Minun mielestäni kyseessä ei siis suinkaan ole häiriköinti vaan erilainen ilmaisutyyli. Lue vaikkapa minun ja hänen välistä sanailua niin huomaat etemme me ole suinkaan samaa mieltä kaikesta, mutta tulemme kyllä toimeen keskenämme. Ennen kuin vastaisuudessa pyydät ylläpitoa poistamaan tekstejä niin mieti kuinka suurta joukkoa sinun lisäksesi se teksti harmittaa ja sitä suuremmalla syyllä mikäli keskustelussa on mukana muitakin ja keskustelu ei sisällä selkeästi sellaista joka ei kuulu kyseiseen asiaan.

        10 Propsit sulle tästä analyysistä.
        On tämä asia niin vaikea joidenkin ymmärtää.
        Oisit tehnyt tästä oman topicin, kun näyttää näitä turhia täällä riittävän ;)


      • Tietäjä84
        Dmt kirjoitti:

        10 Propsit sulle tästä analyysistä.
        On tämä asia niin vaikea joidenkin ymmärtää.
        Oisit tehnyt tästä oman topicin, kun näyttää näitä turhia täällä riittävän ;)

        TÄYSIN samaa mieltä =D ...LOiSTavaa =D !!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8158
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      43
      4622
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      20
      2137
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1815
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1726
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe