Seksi eron jälkeen

stukodu

Moi
Miten teillä eron jälkeen on noi seksi hommat jatkuneet? Onko naisilla vaikeaa mennä sänkyyn uuden miehen kanssa jos tunteita on vielä entiseen? Kauanko seuraavaan kertaan on kestänyt aikaa? Miten seksi exän kanssa eron jälkeen? Jatkuuko suhde vain seksiä harrastaen? Miltä se eka kerta eron jälkeen tuntuu? Kirjoitelkaa..

26

15340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Hairahduin pari kertaa harrastamaan seksiä ex-vaimon kanssa, hänellä olisi ollut kiinostusta enemmänkin. Sinänsä seksi oli mukavaa, tyydyttävää ja ilman paineita pitkästä aikaa, eikä sängyssä muistanut niitä huonoja juttuja, joiden takia oli eroamassa.

Ex oli upeakroppainen nainen ja minusta hänkin oli pitkästä aikaa täysillä mukana aktissa. Hän oli märkä ja halukas, eikä niinkuin jo vuosia kun oli ollut enemmän sellaista kuivaa "virkamiesseksiä" velvollisuudesta ja liukkarilla. Teimme samoja juttuja, kuin joskus nuorempana. Tosin vuosien tuomalla tuntemuksella ja kokemuksella pystyimme tyydyttämään toisemme paremmin. Tyydytys oli kuitenkin puhtaasti fyysistä.

Seksinä siis ihan hyvää ja kivaa, mutta itselläni oli kyllä tarve päästä oikeasti irti tuosta suhteesta, joten se jäi pariin kertaan.

• tarjolla paljon

ero-pillua on tarjolla paljon.

Olen monesti joutunut kostamaan ex-miehelle - pillua on lätistelty siihen maliin, et exä:ltä on se pois ja kosto mielialalla naidaan kovaa et exä kärsisi mahdolismman paljon !!!
      räävitöntä panoa ja hekumaa,
      Eläimellistä sexiä kostoksi.

---tämä on rosi naurettavaa, mutta totta.
      Monet eronneet naiset on henkisesti lapsia ja tolloja!

• stukodu

Onko se seksi ollut tyydyttävää vai pelkkää panemista? Panemisella ja rakastelulla on eronsa, kyl sä tiiät. Eläimelliseen seksiin pystyy kuka vaan. Myös avioliitossa mutta tunteelliseen ja sellaiseen tyydyttävään seksiin pelkästään rakastetun kanssa. Kuulosti toi sun juttu vähän ihmeelliseltä. Onko sulla jokin tarve kostaa ja miksi on?

• eronnut -77
        stukodu kirjoitti:

Onko se seksi ollut tyydyttävää vai pelkkää panemista? Panemisella ja rakastelulla on eronsa, kyl sä tiiät. Eläimelliseen seksiin pystyy kuka vaan. Myös avioliitossa mutta tunteelliseen ja sellaiseen tyydyttävään seksiin pelkästään rakastetun kanssa. Kuulosti toi sun juttu vähän ihmeelliseltä. Onko sulla jokin tarve kostaa ja miksi on?

Kun erosin, yksi syistä oli mieheni jatkuva haluttomuus. Lankesin toiseen mieheen... valitettavan tavallinen klishee. Luulin olevani rakastunut- olin väärässä. Vuosi eron jälkeen kului tunteetta. Otin muka vahingon takaisin- ISO VIRHE! Seuraava vuosi kului "seksi vuoteni" purkamisessa, lääkärillä ja öisiin katumuskohtauksiin, kun ei saanut jotakin yhden illan juttu pois mielestä ja ahdisti niin paljon, ettei pystynyt kun itkemään.

Erosta on nyt kulunut 3 vuotta (oho.) ja alan olla ok. Olen vastikään mennyt kihloihin pitkäaikaisen ystäväni ja ensirakkauteni kanssa, mutta huomaa ettei erosta ehkä kuitenkaan ole vielä tarpeeksi aikaa. Uudelleen naimisiin meneminen pelottaa ja seksi tämän hetkisen kanssa ei aina suju. Ajattelen liikaa menneitä- ne ikäänkuin kummittelevat sängyn reunalla, vaikka olen äärettömän rakastunut ja fyysisesti mieltynyt sulhaseeni. Hän on halukas, hellä ja ymmärtäväinen. En kuitenkaan halua loukata häntä puhumalla paljoa menneistä. Joten olen ennemmin hiljaa ja teeskentelen väsynyttä.

Uskon ajan auttavan tähän vaivaan. Jotkut vuodenajat ovat vaikeampia ja eihän koskaan voi unohtaa olleensa muka erottamaton osa jonkun toisen ihmisen elämää. Ei sitä ihmistä koskaan unohda, eikä niitä haavoja mitä omalla rellestyksellä itselleen hankki. Onneksi joka aamu saa aloittaa alusta ja ihme kyllä on olemassa sellainen mies, joka haluaa minuakin kaiken tämän jälkeen rakastaa ainoanaan. Se on aika hurjaa... saa uskomaan yhä syvemmin Jumalaan!

• tyrkyllä

juuu !

yh-pillua on tyrkyllä paljon.

Pitää tosin olla hieman varovainen, koska niiltä saa tauteja.
        Kun yh-nainen on oikein menossa ja ei välitä mistään, niin se saa kaikki sankkerit ja muut.

Ne tuhoaa itseään tietoisesti.
        Siksi en ottaisi vaimoksi yh-naista.
        Huviin käy kyllä.
        Sääliksi käy niitten lapset.

• Tautiville
        tyrkyllä kirjoitti:

juuu !

Kun yh-nainen on oikein menossa ja ei välitä mistään, niin se saa kaikki sankkerit ja muut.

Huviin käy kyllä.

Oletko kuullut koskaan kondomista?

Se on sellainen puolivillaisesta langasta täyden kuun aikaan virkattu pipo, jossa on kolme antennia. Laitat vain aktin aikana pimeässä pipon päähäsi, yhden antennin suuhusi ja yhden kumpaankin korvaasi. Huudat sitten huuliesi välistä täysin voimin kymmenen minuutin välein "olen ihana, olen ihana". Yh-äiti laittaa sinut samaan rappukäytävään, mistä hetkeä aikaisemmin kuola valuen hipsit sisään, niin nopeasti, ettei yksikään virus pysy perässäsi.

Voit käyttää pipoa mainiosti myös yksin ollessasi. Et todennäköisesti huomaa eroa olleenkaan.

• asia*
        eronnut -77 kirjoitti:

Kun erosin, yksi syistä oli mieheni jatkuva haluttomuus. Lankesin toiseen mieheen... valitettavan tavallinen klishee. Luulin olevani rakastunut- olin väärässä. Vuosi eron jälkeen kului tunteetta. Otin muka vahingon takaisin- ISO VIRHE! Seuraava vuosi kului "seksi vuoteni" purkamisessa, lääkärillä ja öisiin katumuskohtauksiin, kun ei saanut jotakin yhden illan juttu pois mielestä ja ahdisti niin paljon, ettei pystynyt kun itkemään.

Erosta on nyt kulunut 3 vuotta (oho.) ja alan olla ok. Olen vastikään mennyt kihloihin pitkäaikaisen ystäväni ja ensirakkauteni kanssa, mutta huomaa ettei erosta ehkä kuitenkaan ole vielä tarpeeksi aikaa. Uudelleen naimisiin meneminen pelottaa ja seksi tämän hetkisen kanssa ei aina suju. Ajattelen liikaa menneitä- ne ikäänkuin kummittelevat sängyn reunalla, vaikka olen äärettömän rakastunut ja fyysisesti mieltynyt sulhaseeni. Hän on halukas, hellä ja ymmärtäväinen. En kuitenkaan halua loukata häntä puhumalla paljoa menneistä. Joten olen ennemmin hiljaa ja teeskentelen väsynyttä.

Uskon ajan auttavan tähän vaivaan. Jotkut vuodenajat ovat vaikeampia ja eihän koskaan voi unohtaa olleensa muka erottamaton osa jonkun toisen ihmisen elämää. Ei sitä ihmistä koskaan unohda, eikä niitä haavoja mitä omalla rellestyksellä itselleen hankki. Onneksi joka aamu saa aloittaa alusta ja ihme kyllä on olemassa sellainen mies, joka haluaa minuakin kaiken tämän jälkeen rakastaa ainoanaan. Se on aika hurjaa... saa uskomaan yhä syvemmin Jumalaan!

kävi silmääni.
        Ensin se, että uudessakin suhteessa olet aloittanut teeskentelemään, ja pidät sitä hyvänä vaihtoehtona.
        Toinen on se, että tiedät sisälläsi, että menneisyys istuu sängynlaidalla ja kuitenkin olet naimisiin menossa. Mitä luulet, onko nuo seikat asioita, jotka kuuluvat kestävään ihmissuhteeseen, vai onko tarkoituksesi nyt vaan "päästä naimisiin".

Kolmas asia jota ihmettelen, on viittauksesi Jumalaan.En tiedä miten uskot jumalaan, mutta ajatus että uskova ihminen joutuisi kärsimään jostain asiasta niin kovan tuskan, ettei voi kuin itkeä on hieman vieras. Siinä vaiheessa kun on joutunut elämässään ahtaalle,mutta ei ole vielä ottanut Kristuksen sovitusta omakseen voi olla tilanteessa, ettei jaksa kuin itkeä. Mielestäni uskon juju on siinä, että oivaltaa, että sekin tuska mikä saa ihmisen pohjattomaan epätoivoon, onkin jo oikeasti kärsitty ja anteeksi annettu: ei tarvitse kitua kun Jeesus on kitunut puolestani, kantanut ristillä sen mitä itse onnistumatta yritän kantaa.
        Kristuksen sovitustyön varassa oleva ihminen ei voi vaipua epätoivoon, kun ei ole asiaa, mitä ei olisi jo sovitettu.

Neljänneksi, tuntuu että olet rakastunut siihen tunteeseen, että joku rakastaa sinua. Onko oikein sulhastasi kohtaan? Ainoastaan Jeesus kestää sellaisen rakkauden, ihminen pidemmän päälle ei, vaan alkaa kitumaan ja kärsimään. Ympyrät tuppaavat sulkeutumaan.

• sääliksi
        tyrkyllä kirjoitti:

juuu !

Huviin käy kyllä.

sinua, joka tuskin saat edes yh-pillua. Ottaisit huviksi, mutta kun et saa. Haaveilla sentään voi, ja siihen sinullakin on oikeus, olipa haaveesi miten älyttömiä tahansa.

• eronu nainen

joo se on varmasti totta.. mut omalla kohdallani on miehet tullu tosi törkeesti ehdottelemaan, ku oon "vihdoin" vapaa.
        ei mulla oo kiinnostusta lähtee kostamaan. ja loppupelissä itse siit kärsii eniten jos on yhtään selkärankaa.
        pienessä kaupungissa saa nopeesti huonon maineen. ei sellaiseen oo tarvetta. aika karusti kirjoitit, mut uskon näin olevan.
        ja jos hirveä tarve/puute tulee nii turvallisesti iskee ukkomiehen- turvallisuus piilee siin et tauteja ja ei kehumisia. =)).
        se silviisii..

• mies_vm56

miehen kirjoittama. Jos ei ole, niin tuskin sinunlaisiasi naisia paljon on, onneksi.

• tarjontaa on
        Tautiville kirjoitti:

Oletko kuullut koskaan kondomista?

Se on sellainen puolivillaisesta langasta täyden kuun aikaan virkattu pipo, jossa on kolme antennia. Laitat vain aktin aikana pimeässä pipon päähäsi, yhden antennin suuhusi ja yhden kumpaankin korvaasi. Huudat sitten huuliesi välistä täysin voimin kymmenen minuutin välein "olen ihana, olen ihana". Yh-äiti laittaa sinut samaan rappukäytävään, mistä hetkeä aikaisemmin kuola valuen hipsit sisään, niin nopeasti, ettei yksikään virus pysy perässäsi.

Voit käyttää pipoa mainiosti myös yksin ollessasi. Et todennäköisesti huomaa eroa olleenkaan.

epätoivoista yh-pillua on tarjolla paljon.
        se on alennusmyynnissä -- tyrkyllä....

• ihanampaa

en tiedä kuin seksi uuden kumppanini kanssa. Tapaamisestamme kului noin puolitoista kuukautta kun jo ensikerran rakastelimme. Parikolme kertaa meni ns tutustumisen merkeissä, mutta sitten aloimme löytää yhteisen sävelen ja nyt olemme olleet yhdessä 7 kk ja joka kerran rakastelu tuntuu paremmalta ja paremmalta. Olemme aikuisia ja meillä ei todellakaan ole tässäkään asiassa minnekään kiire vaan nautimme toisistamme ajan kanssa ja jälkeenpäin vain makoilemme raukeina ja nautimme olostamme.

• Kypsä nainen

Exän kanssa myös petihommat menivät lopulta taisteluksi eli sillä kiristettiin puolin ja toisin. Kun ei mikään muukaan enää toiminut niin ei sekään puoli.

Nykyään seurustelen ja seksielämä on kuin toiselta planeetalta eli niin paljon "saa" kuin haluaa. En eron jälkeenkään alkanut harrastaa yhden illan juttuja mutta joitakin suhteita siinä ehti olla ennen kuin löysin tämän nykyisen.

Exään ei ole minkäänlaista yhteyttä enää. Seksi loppui toista vuotta ennen eroa joten se siitä.

• Etovaa

Eipä käy mielessä että pitäis ex:n kanssa muhinoida. Ei käynyt ennen eroakaan, koska lapsen jälkeen sitä ei enää ollut.
      Muutaman vuoden jälkeen sain jo sähköiskun jos ex vahingossa edes hihalla hipaisi.
      Uusien kanssa ei mitään ongelmaa. Tuntee itsensä nuoreksi jälleen.

• Diego

Eipä tosiaan tulisi mieleenkään enää exään koskea. Seksissä kun on aina mukana (vaikka joku tuossa muuta väittikin) muutakin kuin pelkkää fyysistä nautintoa (siis yhden illan jutuissakin oman egon pönkittämistä ... vallankäyttöä ym. puhumattakaan sitten siitä aidosta asiasta eli rakkaudesta, jota siinä parhaimmillaan on).

Kun katsoo erästä tuttua vastaeronnutta paria, joka vielä sekstaa, on kyllä onnetonta räpistelyä koko systeemi. Toinen (eron alkuunpanija) antaa säälipillua toiselle ja toinen yrittää vakuutella itselleen (ja meille kavereilleen), että suhde muka jatkuu yhä. Lopettakaa helvetissä!

• Maukkuli
        Diego kirjoitti:

Eipä tosiaan tulisi mieleenkään enää exään koskea. Seksissä kun on aina mukana (vaikka joku tuossa muuta väittikin) muutakin kuin pelkkää fyysistä nautintoa (siis yhden illan jutuissakin oman egon pönkittämistä ... vallankäyttöä ym. puhumattakaan sitten siitä aidosta asiasta eli rakkaudesta, jota siinä parhaimmillaan on).

Kun katsoo erästä tuttua vastaeronnutta paria, joka vielä sekstaa, on kyllä onnetonta räpistelyä koko systeemi. Toinen (eron alkuunpanija) antaa säälipillua toiselle ja toinen yrittää vakuutella itselleen (ja meille kavereilleen), että suhde muka jatkuu yhä. Lopettakaa helvetissä!

Antanut exä-eukolleni vaikka oikein pyysi ja kädestä veti makkariin päin.
        Kapakassa kulki "tyttöjen kanssa" (joka oli pääsyy eroomme) , sitähän kaikki tietysti oli hässineet.Ei kiitos tautipesä varmaankin vielä.
        Tervettäkin ja kotonapysyvää mallia on tarjolla tarpeeksi, jos ei Suomessa niin ulkomailla.

• ..pysyy..
        Maukkuli kirjoitti:

Kapakassa kulki "tyttöjen kanssa" (joka oli pääsyy eroomme) , sitähän kaikki tietysti oli hässineet.Ei kiitos tautipesä varmaankin vielä.
        Tervettäkin ja kotonapysyvää mallia on tarjolla tarpeeksi, jos ei Suomessa niin ulkomailla.

..kotona,soon lapualaanen nainen.On aina kotona kuin
        kuppa Töölös.

• ei ole
        Maukkuli kirjoitti:

vielä sinun kohdallesi osunut, vai?

• *^:
        ..pysyy.. kirjoitti:

..kotona,soon lapualaanen nainen.On aina kotona kuin
        kuppa Töölös.

Voi tietämätöntä, sanontahan on,että lähti kuin kuppa Töölösta.Ei se siellä pysynyt.

• joo o

seksi jatkui exän kans miltei vuoden päivät eron jälkeen..muut ei vaan pystyneet sitä osa-aluetta täyttämään. Vuosi eron jälkeen tuli kohdalle miehiä jotka oli jopa parempia..mutta se kaikki vaatii vaan aikaa..

• Yk-sin

Jätetyn, petetyn naisen tie vei vieraan miehen sänkyyn pari kuukautta jättämisen jälkeen. Seksi silloin ja myös muutamat kerrat sen ekan yön (ja aamun ja päivän!) jälkeen on ollut hyvää, loistavaa, käsittämättömän mahtavaa...Mietinkin tänään lenkillä, että olenko muuttumassa mieheksi, koska pystyn seksiin ihan ilman tunteita. Vai onko tunne nyt tosiaan sitä yllä mainittua loukatun sielun itsetunnon pönkitystä, oman viehätysvoiman testausta vai mitä? Ehkä se voi olla myös ihon kosketuksen kaipuuta ja suoraan sanottuna vain myös puutteen parantelua ;D !? Enpä tiedä näistä, mutta en valita, koska mieli piristyy ja ymmärrän, että elämä ei suinkaan ole ohi, vaikka siltä on tuntunut.
      Tunteita tietenkin on sitä ihmistä kohtaan, joka minut jätti. Minähän kuvittelin vielä 3 kk sitten viettäväni loppuelämän hänen kanssaan, ei niitä tunteita noin vain pois pyyhkäistä. Mutta tämä seksisuhteeni auttaa tässäkin "ongelmassa" eli ajatukset pyörivät nyt hyvin paljon muussa kuin minut jättäneessä. Seksi on aina ollut minulle hyvin tärkeää, siksi ehkä suhtaudun näin. On varmaan monia, jotka eivät tähän pystyisi eivätkä halua tehdä näin, siksi en väitä, että tämä olisi oikea ja kaikille siis sopiva tapa.

• mies_vm56

Jos on vielä tunteita entiseen, ei siihen pidä alkaa uutta ihmistä sekoittamaan ja pahimmillaan tuottaa tuskaa hänellekkin. Vanha suhde ensin selväksi, suuntaan tai toiseen.

• Yk-sin

Olen puhunut tälle "suhteelleni" tilanteesta täysin rehellisesti, eli molemmille on hyvin selvää se, että tämä on vain seksiä ja ihanaa läheisyyshoitoa ;). Ei kai siinä sitten mitään haittaa ole, jos kaksi aikuista ihmistä niin päättää tehdä, ketä siinä vahingoitetaan? Tämä mies on vapaa, ja vaikka minä olen paperilla vielä naimisissa, niin aviomieheni asuu toisen naisen luona. Esimerkiksi lapsilleni en todellakaan esittele tätä miestä tai edes mainitse ihmisestä mitään! Ja tottakai teen surutyötä vanhan suhteen lopettamiseksi täysin, mutta olen sitä mieltä, että yksi keino siihen se on tämäkin.

• mies_vm56
        Yk-sin kirjoitti:

Olen puhunut tälle "suhteelleni" tilanteesta täysin rehellisesti, eli molemmille on hyvin selvää se, että tämä on vain seksiä ja ihanaa läheisyyshoitoa ;). Ei kai siinä sitten mitään haittaa ole, jos kaksi aikuista ihmistä niin päättää tehdä, ketä siinä vahingoitetaan? Tämä mies on vapaa, ja vaikka minä olen paperilla vielä naimisissa, niin aviomieheni asuu toisen naisen luona. Esimerkiksi lapsilleni en todellakaan esittele tätä miestä tai edes mainitse ihmisestä mitään! Ja tottakai teen surutyötä vanhan suhteen lopettamiseksi täysin, mutta olen sitä mieltä, että yksi keino siihen se on tämäkin.

se tuossa tapauksessa toimii. Usein vaan tuntuu, että suinpäin lähdetään uuteen suhteeseen sitä surutyötä tekemättä ja sitten se uusi kumppani joutuu sijaiskärsijäksi.

• Yk-sin
        mies_vm56 kirjoitti:

se tuossa tapauksessa toimii. Usein vaan tuntuu, että suinpäin lähdetään uuteen suhteeseen sitä surutyötä tekemättä ja sitten se uusi kumppani joutuu sijaiskärsijäksi.

Juu, sitäpä pelkään ja aion varoa. Loukattu mieli ei voi antaa toiselle kovin paljon ihan oikeassa parisuhteessa. Yritän ajatella, että tänä vuonna ei vaan ole mahdollisuutta aloittaa mitään vakavampaa.
        Toivottavasti ensi vuonna tai joskus sitten voin elää suhteessa ja olla taas rakastunut ja rakastettu. Siitä haaveilen :). Ja kun siitä nyt jo haaveilen, niin houkutus ryhtyä jonkinlaiseen laastarisuhteeseen on tietenkin kova, täytyy vaan pitää nyt järki päässä!

• Ex kihlattuni ei ............

nukkunut vieressäni ero ilmoituksensa jälkeen yli kahteen viikkoon ennen muutoani. Viimeisenä iltana hän kuitenkin tuli viereeni ja se tuntui hyvältä sekä pahalta.
      Olin tykännyt rakastella nais ystäväni kanssa ja meillä ei ollut kuin kerran ongelmia seksistä. Tämä johtui minusta ja omasta stressistäni, jota koin työstäni. Huolestuin jo itsekkin asiasta sekä yritin selittää ongelmaa eksälleni. Hän luultavasti tajusi ongelman, mutta koki kuitenkin sen johtuvan itsestään, että minun ei häntä mieli.
      Viimeisenä iltana lapset olivat kavereillaan yötä ja kyhnötimme vierekkäin itkien ja rutistaen toisiamme. Rakastelimme ja kuten jo aiemmin sanoin, tuntui se hyvältä ja pahalta. Pahlta siksi, että tiesin sen olevan viimeinen kerta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2911
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      63
      2790
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2142
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      69
      1705
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      143
      1503
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      185
      1442
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1408
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      152
      1387
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1314
    10. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1211
    Aihe