Seriffin epälogiikkaa

poikalapsi

Israelin valtion propagandajulistukset kuuluvat helluntailaisuuteen enemmän kuin homoseksuaalit helluntailaisuskovat - tämä on seriffin mielipide. Kiintoisaa: täällä siis mieluummin tehdään valtapolitiikkaa ja tuetaan sotaa kuin puhutaan seurakuntalaisten asiaa arjesta.

Minusta seriffi osoitti taas, ettei osaa nöähdä metsää puilta. Selvää on, että asiattomat avausket tulee poistaa, eikä homovastaisia avauksiakaan tule jatkuvasti sallia, kuten töämä seriffi näkyy linjanaan tekevän.

Seriffiä ON vaihdettava, ettei tästä tule Israel-terroristien propagointipaikka.

23

847

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stb

"Israelin valtion propagandajulistukset kuuluvat helluntailaisuuteen enemmän kuin homoseksuaalit helluntailaisuskovat - tämä on seriffin mielipide"

-Eikä ollut, vääntelet kirjoittamaani. Minä sanoin näin (kävin itseasiassa kopsaamassa): "Monet helluntaiseurakunnat tekevät ja tukevat Israel työtä. Enemmän sillä on tekemistä helluntailaisuuden kanssa kuin esim. homoudella. Eli jos siis annan homousavaustenkin täällä olla, niin miksi en Israel avausta?"

"eikä homovastaisia avauksiakaan tule jatkuvasti sallia, kuten töämä seriffi näkyy linjanaan tekevän."

-Jos minä niitä poistaisin, saisin taas kuulla kunniani siitä kuinka olen epäpätevä ja rasistinen jne. Tietenkin törkeydet lähtevät, mutta olen antanut homoavausten olla rauhassa koska se näyttää vielä kiinnostavan niin monia.

"Seriffiä ON vaihdettava, ettei tästä tule Israel-terroristien propagointipaikka."

-En oikein usko että sheriffin vaihto tapahtuu aivan pian. ylläpito on tyytyväinen työhöni, heiltä ei ole tullut yhtäkään valituksen sanaa.

• poikalapsi

Ylimielisyys näkyy jatkuvan. Niin: eheytysjuttuja et poistele, koska ne sopivat pirtaasi, ovat propagointia. Samoin on Isreal-militanttijutuissa.

Tiedät hyvin, ettei ylläpito helpolla sinua ulos heitä. Itsesi sinun luulisi tajuavan, ettei sinun tasapuolisuutesi riitä, koska olet noinkin parasti sumutettavissa- vai on se Israelin militanttien tukeminen raamatullista... MISSÄ Raamattu semmoiseen käskee?

• kysymysmerkki.
        poikalapsi kirjoitti:

Ylimielisyys näkyy jatkuvan. Niin: eheytysjuttuja et poistele, koska ne sopivat pirtaasi, ovat propagointia. Samoin on Isreal-militanttijutuissa.

Tiedät hyvin, ettei ylläpito helpolla sinua ulos heitä. Itsesi sinun luulisi tajuavan, ettei sinun tasapuolisuutesi riitä, koska olet noinkin parasti sumutettavissa- vai on se Israelin militanttien tukeminen raamatullista... MISSÄ Raamattu semmoiseen käskee?

Mitenkähän tässä pitäisi ajatella?

Jos homokeskusteluja poistaa, syytät sananvapauden rajoittamisesta kovin sanankääntein.

Jos homokeskusteluja ei poista, syytät sheriffiä propagandan levittämisestä.

Vaadit eheytysjuttuja poistettavaksi. Toisaalta taas vaadit "keskusteluoikeutta" aiheesta, koska eheytysjutut kuuluvat hellntailaisuuteen.

Mitä oikeastaan pitää poistaa ja millä perusteella?

Tiedän eheytyksen humpuukiksi,joten ei keskustella siitä. Selvitä millainen linja täytyy sheriffillä olla? Näkemyksesi vaikuttavat ristiriitaisilta.

• poikalapsi
        kysymysmerkki. kirjoitti:

Mitenkähän tässä pitäisi ajatella?

Jos homokeskusteluja poistaa, syytät sananvapauden rajoittamisesta kovin sanankääntein.

Jos homokeskusteluja ei poista, syytät sheriffiä propagandan levittämisestä.

Vaadit eheytysjuttuja poistettavaksi. Toisaalta taas vaadit "keskusteluoikeutta" aiheesta, koska eheytysjutut kuuluvat hellntailaisuuteen.

Mitä oikeastaan pitää poistaa ja millä perusteella?

Tiedän eheytyksen humpuukiksi,joten ei keskustella siitä. Selvitä millainen linja täytyy sheriffillä olla? Näkemyksesi vaikuttavat ristiriitaisilta.

Poistolinjan tulee olla TASAPUOLINEN eikä semmoinen kuin nyt: seriffi poistelee toisen puolen, toista puolta ei kovinkaan helpolla. Eheytysmyönteiset valheet saavat olla, vastustus huonommin.

• Umpihetero

"Monet helluntaiseurakunnat tekevät ja tukevat Israel työtä."

• *En oikein usko että sheriffin vaihto tapahtuu aivan pian. ylläpito on tyytyväinen työhöni, heiltä ei ole tullut yhtäkään valituksen sanaa*

Olen vilpittömästi iloinen; minulle se on rukousvastaus ja tiedän, että usealle muullekin tälle palstalle kirjoittavalle.

Ja tiedoksi murisioille, että seriffi on tänään poistanut kaksi kirjoitustani ja se vasta hyvältä tuntuukin, kun onneton menin vastaamaan "tyhmälle hänen tyhmyytensä mukaan". Pahuuden tekemisessä voimme olla lapsia mutta kirjoittaessamme meiltä saa odottaa aikuista käytöstä ja tapoja.

• Nasse
        jukka.finland kirjoitti:

*En oikein usko että sheriffin vaihto tapahtuu aivan pian. ylläpito on tyytyväinen työhöni, heiltä ei ole tullut yhtäkään valituksen sanaa*

Olen vilpittömästi iloinen; minulle se on rukousvastaus ja tiedän, että usealle muullekin tälle palstalle kirjoittavalle.

Ja tiedoksi murisioille, että seriffi on tänään poistanut kaksi kirjoitustani ja se vasta hyvältä tuntuukin, kun onneton menin vastaamaan "tyhmälle hänen tyhmyytensä mukaan". Pahuuden tekemisessä voimme olla lapsia mutta kirjoittaessamme meiltä saa odottaa aikuista käytöstä ja tapoja.

taitaa vain olla niin että kukin tasollaan.

• nimetön.
        jukka.finland kirjoitti:

*En oikein usko että sheriffin vaihto tapahtuu aivan pian. ylläpito on tyytyväinen työhöni, heiltä ei ole tullut yhtäkään valituksen sanaa*

Kaikilla palstoilla haukutaan sheriffiä varmaankin melkein joka päivä. Se on normaalia.Kaikki uudet sheriffit on haukuttu aluksi ihan lyttyyn. Ei ylläpito siihen korvaansa lotkauta. Vasta kun valituksia käyttäjiltä perusteluineen tulee jatkuvasti aletaan seuraamaan miten sheriffi on toiminut (ylläpidolla on poistetut viestit tallessa) Jos kaikkiin narinoihin reagoitaisiin saataisiin joka palstalle vaihtaa sheriffi kerran viikossa.
        Moni sheriffi myös kehittyy ja kasvaa tehtävässään sallivammaksi alun tiukkapipoisuudesta.
        Ei nyt oteta rukouksia tähän selitykseksi koska sitä ei tarvita.

• RitariOlevainen
        poikalapsi kirjoitti:

Poistolinjan tulee olla TASAPUOLINEN eikä semmoinen kuin nyt: seriffi poistelee toisen puolen, toista puolta ei kovinkaan helpolla. Eheytysmyönteiset valheet saavat olla, vastustus huonommin.

Palstan aihe on,taas kerran,eikä varmaan viiminen,on "helluntailaisuus",eikä homous kuulu helluntailaisuuteen,niin mikä se tasapuolisuus oikein on,asiana homoudesta on täällä kaiketi pakko keskustella,mutta mitään tasapuolisuutta helluntaisuuteen sillä ei ole oikeus vaatia.
        Vaikka h-srk:ssa oliskin joitakin homoja,HOMOUS EI SILTIKÄÄN KUULU HELLUNTAILISUUTEEN !

Jos ja kun heitä on seurakunnissa,ne "hoidetaan" yksityisinä asioina paikkakunta kohtaisesti ja yksillöllisesti,ei se ole konferenssissa,ei veljespäivillä,ei seurakuntakokouksissa käsiteltävä alue ollenkaan,vaikka onkin monelle kipeä asia,niin siitä ei tehdä seurakunnallista päätöstä,että hyvksytäänkö homot seurakuntaan semmoisinaan tahi ei,sellaista päätöstä ei koskaan eikä missään oikeassa helluntaiseurakunnassa käsitellä,koska se on JO käsitelty Raamatussa,ja h-srak:ta on opiltaan Raamatun mukainen ,siitä ei tingitä !

Että vaatimaasi "tasapuolisuutta" helluntaiseurannan ja homouden väliseen suhteeseen on mahdotonta saada,niikuin jo sanoin,keskustella siitä on kaiketi pakko,mutta ei mitään tasapuolisuutta löydy.

Yhtä vähän kuin on yhteyttä valolla ja pimedellä,tai Jeesuksella ja Saatanalla,tai helvetillä ja taivaalla,niin kaukana on asiat toisistaan.

Huomaa nyt sitten tämä,että en puhu ihmisistä, vaikka molemmat asiat ovat ihmisiin liittyviä, vaan asioista,helluntailaisuudesta ja homoudesta,ne ei sovi koskaan yhteen !
        Että en siis tuomitse tuossa yllä sanomallani ketään helvettiin enkä taivaaseen,siitä ei ole kyse !
        Homo on parannuksen tehneenä yhtä taivaskelpoinen kuin kuka syntinen tahansa.

Valehtelet,jos väität tuomitsevani homot !

Oli pakko sanoa asia näin voimakkaasti,että jospa poikalapsi vihdoin tajuaisit,että homous ja helluntaiseurakunta ei ole missään yhteydessä toissiinsa näden,vaikka siellä olisikin muutamia homoja ja lesboja !

• poikalapsi
        jukka.finland kirjoitti:

Siis omahyväinen itsekehu on Jukan mielestä mannaa. Voi hxxxxxxi teidän kanssanne! Juuri noin tuetaan asiatonta käytöstä.

• poikalapsi kirjoitti:

Sinun valeesi Puonnista sai kyllä pysyä mutta minun vastineeni ei.

• poikalapsi kirjoitti:

Siis omahyväinen itsekehu on Jukan mielestä mannaa. Voi hxxxxxxi teidän kanssanne! Juuri noin tuetaan asiatonta käytöstä.

Siis tätä sinun asiatonta käytöstä.

• poikalapsi
        L.J.H kirjoitti:

Sinun valeesi Puonnista sai kyllä pysyä mutta minun vastineeni ei.

MITÄ minä muka olen valehdellut? Puonti on epärehellinen puoskari, ja sen tiedämme kaikki me, jotka olemme hänen kirjoituksiinsa tutustuneet. Siis: MIKÄ on se valhe?

• RitariOlevainen kirjoitti:

Palstan aihe on,taas kerran,eikä varmaan viiminen,on "helluntailaisuus",eikä homous kuulu helluntailaisuuteen,niin mikä se tasapuolisuus oikein on,asiana homoudesta on täällä kaiketi pakko keskustella,mutta mitään tasapuolisuutta helluntaisuuteen sillä ei ole oikeus vaatia.
        Vaikka h-srk:ssa oliskin joitakin homoja,HOMOUS EI SILTIKÄÄN KUULU HELLUNTAILISUUTEEN !

Jos ja kun heitä on seurakunnissa,ne "hoidetaan" yksityisinä asioina paikkakunta kohtaisesti ja yksillöllisesti,ei se ole konferenssissa,ei veljespäivillä,ei seurakuntakokouksissa käsiteltävä alue ollenkaan,vaikka onkin monelle kipeä asia,niin siitä ei tehdä seurakunnallista päätöstä,että hyvksytäänkö homot seurakuntaan semmoisinaan tahi ei,sellaista päätöstä ei koskaan eikä missään oikeassa helluntaiseurakunnassa käsitellä,koska se on JO käsitelty Raamatussa,ja h-srak:ta on opiltaan Raamatun mukainen ,siitä ei tingitä !

Että vaatimaasi "tasapuolisuutta" helluntaiseurannan ja homouden väliseen suhteeseen on mahdotonta saada,niikuin jo sanoin,keskustella siitä on kaiketi pakko,mutta ei mitään tasapuolisuutta löydy.

Yhtä vähän kuin on yhteyttä valolla ja pimedellä,tai Jeesuksella ja Saatanalla,tai helvetillä ja taivaalla,niin kaukana on asiat toisistaan.

Huomaa nyt sitten tämä,että en puhu ihmisistä, vaikka molemmat asiat ovat ihmisiin liittyviä, vaan asioista,helluntailaisuudesta ja homoudesta,ne ei sovi koskaan yhteen !
        Että en siis tuomitse tuossa yllä sanomallani ketään helvettiin enkä taivaaseen,siitä ei ole kyse !

Oli pakko sanoa asia näin voimakkaasti,että jospa poikalapsi vihdoin tajuaisit,että homous ja helluntaiseurakunta ei ole missään yhteydessä toissiinsa näden,vaikka siellä olisikin muutamia homoja ja lesboja !

sinisilmäisyys helluntailaisuuteen?

• poikalapsi
        RitariOlevainen kirjoitti:

"homous ja helluntaiseurakunta ei ole missään yhteydessä toissiinsa näden,vaikka siellä olisikin muutamia homoja ja lesboja" Tuo väitteesi on loogine mahdottomuus, koska seurakunta AINA koostuu niistä ihmisistä, jotka sen jäseniä ovat.

Meso nyt minkä mesot: kun et asiasta TIEDÄ mitään etkä ota tietoa vastan, sinun on aika sulkea suusi.

Kumma juttu: eheystysjutut saavat olla palstalla, niitä kritisoivat jutut huonosti. SEKÖ se sinusta on tasapuolista, että tieto poistetaan mutta valheet jätetään...

MIKÄ sinua oikein homoista puhumisessa niin kovin kiinnostaakaan...

• Asiaa...
        Työmies2 kirjoitti:

sinisilmäisyys helluntailaisuuteen?

Työmiehellä on aina yhtä letkeä suhtautuminen ritarin sikamaisuuksiin. Poikalapsi repii hiuksia päästä joten ei voi muutakuin ihmetellä miten onnistut pysymään aina noin tyynenä ja rauhallisena? Minäkin haluaisin oppia tuon taidon!

• poikalapsi kirjoitti:

MITÄ minä muka olen valehdellut? Puonti on epärehellinen puoskari, ja sen tiedämme kaikki me, jotka olemme hänen kirjoituksiinsa tutustuneet. Siis: MIKÄ on se valhe?

olen tavannut Puontin muutaman kerran ja rehellinen mies on,luin hänen uusimman kirjan.Te korkeintaan luulette tietävänne.Eli valehtelet haukkuessasi Puontia.Homoseksuaalisuus tuhoaa ihmisen moraalisen selkärangan,sen olen huomannut kommenttejasi lukiessasi.Mutta sekin voidaan korjata. Lapsi rakas, kehoitan menemään Jeesuksen luokse Hän pystyy parantamaan sinut.

• poikalapsi
        L.J.H kirjoitti:

olen tavannut Puontin muutaman kerran ja rehellinen mies on,luin hänen uusimman kirjan.Te korkeintaan luulette tietävänne.Eli valehtelet haukkuessasi Puontia.Homoseksuaalisuus tuhoaa ihmisen moraalisen selkärangan,sen olen huomannut kommenttejasi lukiessasi.Mutta sekin voidaan korjata. Lapsi rakas, kehoitan menemään Jeesuksen luokse Hän pystyy parantamaan sinut.

Olet siis tavannut Puontin ja tavattuasi varmasti tiedät, kuinka rehellinen hän on. Niinpä niin... Tiesitkös, että parhaat huijarit ovat aina olleet avkuuttavia?

Homous on seksuaalisena suuntautumisena ihan tasaveroinen heterouden kanssa. Kummallakaan ei ole erityistä kytkentää moraaliin.

Et sitten pysytynyt näyttämään ainoaakaan valhettani OIKEASTI valheeksi...

Sinun lapsesi en ole; Luojalle siitä kiitos.

• aikamies

enemmän helluntailaisuudesta jos homokeskestelut siirtysivät homopalstalle, minne ne kuuluvat.

• poikalapsi

Itsepä niitä tänne avaatte toistuvasti. Ei niitä siis sirtää tarvitse: menkää avaamaan toisaalle, jos kerran valehtelunne jonnekin muualle mielestänne kuuluvat.

• tode'

tuo kyseinen israel-tilaisuuteen kutsu on massapostattu muuallekin. niin että ei tässä nyt ihan taida olla kysymys israel-terroristien propaganda-loosista.
      ja tuo "kalevin" juttu taas on sitä, mitä se on :-( !

fundeerahan nyt siis vähän, mitä suustasi päästelet. viittaukset terrorismiin ovat näinä aikoina hieman hmmmm... juttu.

olen samaa mieltä, että homo-avauksiakaan ei tarvitse sallia tehtävän jatkuvalla syötöllä. tuossa alhaallakin joku näkyy taas puhuvan eheytyksestä.
      herää vain kysymys, miksi sitä nyt taas pitää alkaa aiheesta saarnaamaan, kun tietää (varmasti tietää!), mikä pöläkkä tuosta niin helposti täällä syntyy. muitakin mielenkiintoisia keskusteleunaiheita kun olemassa ihan pilvin pimein.

• Tälläinen pois netistä

Jatkuvaan palstalla häiriköintiin on puututtava kovalla kädellä ja hänelle ei tule sallia yhtään avausta ja tehdä mahdollisesti antaa poliisin hoitaa asia, ellei muu auta, koska hän toistuvasti esittää valhetta ja väänelee asioita väärään. Tämäkin avaus täysin turhaa häiriköintiä. Homoudesta on omat palstat menkööt sinne, jos asiallinen keskustelu ei kiinnosta.

Seriffi tälläiset turhan jauhaja aiheet ja seriffin haukkumis ja virheelliset arvostelut pois. Homous näköjään tuhoaa ihmisen normaalit käytöstavatkin ja tekee hänestä fanaattisen homohäirikön. Room. 1:27-31

• Nasse

mutta kuka pätevä ryhtyisi lahkolaispalstan sefuksi?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      62
      6793
    2. Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?

Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�
      Ikävä
      218
      5473
    3. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      63
      4513
    4. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      104
      3776
    5. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      73
      2941
    6. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      66
      2857
    7. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      115
      2594
    8. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      21
      2034
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      62
      1917
    10. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      255
      1821
    Aihe