Onnistuuko vaalennettujen hiusten värjääminen tummaksi kotona? Vaaleat kyllästyttävät mutta kampaajalle ei olis varaa mennä, kuulemma lopputuloksesta voi kuitenkin tulla jotenkin omituinen...?
värjääminen vaaleasta tummaksi
7
8781
Vastaukset
- värit päähän
Itse kyselin tuota samaa asiaa tuossa syksyllä täältä, ja sain hyvän vastauksen johon luotin ja myös väri onnistui tosi hyvin.
Mulla kans siis vaaleat hiukset luonnostaan, nyt blackred- värillä värjätty.
Silloin ostin kirkkaan punaisen sävyte värin, ekaks siis punaiseksi, koska mulla olis takuulla tullut lilat tai vihreät hiukset jos suoraan tumman olisin laittanut vaaleisiin hiuksiin. Mun hiukset siis tarvitsee sitä punaista väriä että ruskea väri tulee tasaisesti!
Eli eka punaiseksi värjäsin sitten parin päivän päästä värjäsin kestovärillä tummaksi. Hyvin onnistui. Eipä ole tarvinnut mennä kampaajalle värjäyttämään tummaksi hiuksia, josta joutuu kuitenkin maksamaan n.100e.
Toivottavasti auttaa pikkasen vastaus..- kotivärjääjä
Kiitos, auttoi paljonkin. :)
Siis uskallan värjätä vaikka mulla ei oo luonnollisen vaaleet vaan vaaleaksi värjätyt hiukset tällä hetkellä?
Muistatko mitä punasta sävytettä käytit kun värjäsit? Entä kun värjäät juuria sävytätkö sillonkin ensin?
On tosiaan aika kallista toi kampaajalla värjäys, varsinkin kun joutuu sitä juurikasvua aina värjäilemään... - titta77
kotivärjääjä kirjoitti:
Siis uskallan värjätä vaikka mulla ei oo luonnollisen vaaleet vaan vaaleaksi värjätyt hiukset tällä hetkellä?
Muistatko mitä punasta sävytettä käytit kun värjäsit? Entä kun värjäät juuria sävytätkö sillonkin ensin?
On tosiaan aika kallista toi kampaajalla värjäys, varsinkin kun joutuu sitä juurikasvua aina värjäilemään...Onnistu vallan mainiosti kun värjäsin itse vaaleista tummiksi...Paremmin kuin osasin odottaa.
Tietty eiköhän sekin riipu ihan ihmisen hiuksista. - Mirva
kotivärjääjä kirjoitti:
On tosiaan aika kallista toi kampaajalla värjäys, varsinkin kun joutuu sitä juurikasvua aina värjäilemään...hmm.. se sävytteen merkki.. en muista, mut olikohan kullan/oranssin värinen paketti ja piirretty naisen kuva.. :/ ja en värjää erikseen tyveä punaisella värillä kun värjään tummaksi. Kyllähän tuo tyvi on sitten eri värinen kuin latvat, mut ei väliä mulle. :D en kyllä anna pahemmin tyven kasvaa.. niin, ja mulla oli kans värjätty vaaleiksi hiukset ennen ku päätin tummentaa, ei ainakaan mulla haitannut. olen huomannut kyllä että hiukseni eivät ole tummina niin takkuisat kuin blondina.
Onnea värjäystulokseen ja ilmoita onnistuiko.
Mulle muuten neuvottiin että värjää eka punaiseksi ja odota pari päivää, mut en jaksanut olla *SUPERMARIO* ja värjäsin heti seuraavana aamuna tummaksi! :D
- nykyinen brunetti
Voi onnistua, kunhan muistaa että sitä punaista pitää olla. Joko silleen et alle punasta tai sitten punaruskeaa suoraan. Muuten voi tulla vihertävä.
- eeeeeeerika
mulla kesti vaan pari pesuu tummanruskee väri päässä kun värjäsin blondin päälle.nyt hiukset on oranssit....
- ja entinen sellainen...
Kyllästyin juurikasvun värjäykseen ja hiusten huonokuntoisuuteen reilun 20 vuoden jälkeen. Ostin kaupoissa myytävää Lorealin kaksoisvärisysteemiä nro 7.3. Onnistui tummentaminen hyvin, mutta tietysti jouduin uusimaan käsittelyn alussa useammin (ei muuten tehnyt hiuksia kuiviksi korpuiksi), väri kun alussa ei kauaa pysy. Nyt puoli vuotta myöhemmin, käytän samaa sävyä ja olen tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760