Skottiruutu housut, mistä?

Alperttttti

http://x-tra-x.de/bilder/artikel/06129.jpg

Tuossa kuva, eli mistä löytyis tuommoiset housut, tuolta sivulta ei voi (enää) tilata ;< ... Löytyykö mistään päin Suomea / maailmaa? Vai pitääkö teettää jossain vaateliikkeessä?

-.-

8

5787

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Edicius

Itse etsin tuollaisia housuja pitkänkin aikaa, mutta kun ei löytynyt, kyllästyin etsimään, ostin kankaat ja ompelin sellaiset itse.

• hmm...

miksei tuolta muka voi enään tilata!?

• aloittaja_-

Siellä ei ole enää myynnissä niitä! Tuossa kuvassa mainostetaan vain tuota takkia! Joskus vuosia sitten oli vielä, mutta en osanuut / jaksanut silloin tilata...

Kertokaa toki, jos jostain löytyy!

-.-

• transki

ettei vaan ois extraxilta tilattavissa??

• askimma

Ainakin mä löysin mic macista tollaset housut pitkän etsinnän jälkeen. kangas tosin on ohuempaa ja siinä on jotain vetskareita, jotka mä otin pois.

• miyuu;3

cypershopista löytyy ^^

http://www.cybershop.fi/product/5452/killercat-punk-pillihousut--skottiruutu

• I.A.T.T

ite tilasin stuntmanist, mut paskaa laatuu oli.. kuukauden käytin(pesemättä tietty ku oon tällänen ojast repästy punkkari) skottiruutu haalistu, saumat purkaantu, vyön lekit hajos ja muuta ihanaa. voi kyl olla jotaa osuutta olla vaatteitten hajoomisee toi mun elämäntyyli:P ei kannata tuolt cybershopist tilata, nykyy noi wannabeet niit vaa käyttää nimim. kokemusta on ku joutuu tuo ylä-asteel pyörii muutaman kerran viikos (joo oon aika nuor 13v ja tyttö) joten niinku jo eel mainittii ni hommaa kankaat, lemppaa ne tyttökamulle/rakkaalle mummolle ja toivo parast
      onnee hankitaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      82
      6025
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      79
      4860
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      52
      4422
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      57
      4182
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      96
      3789
    6. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      6
      3522
    7. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      91
      2561
    8. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2503
    9. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2409
    10. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      47
      2139
    Aihe