http://x-tra-x.de/bilder/artikel/06129.jpg
Tuossa kuva, eli mistä löytyis tuommoiset housut, tuolta sivulta ei voi (enää) tilata ;< ... Löytyykö mistään päin Suomea / maailmaa? Vai pitääkö teettää jossain vaateliikkeessä?
-.-
Skottiruutu housut, mistä?
8
5641
Vastaukset
- Edicius
Itse etsin tuollaisia housuja pitkänkin aikaa, mutta kun ei löytynyt, kyllästyin etsimään, ostin kankaat ja ompelin sellaiset itse.
- hmm...
miksei tuolta muka voi enään tilata!?
- aloittaja_-
Siellä ei ole enää myynnissä niitä! Tuossa kuvassa mainostetaan vain tuota takkia! Joskus vuosia sitten oli vielä, mutta en osanuut / jaksanut silloin tilata...
Kertokaa toki, jos jostain löytyy!
-.-
- transki
ettei vaan ois extraxilta tilattavissa??
- askimma
Ainakin mä löysin mic macista tollaset housut pitkän etsinnän jälkeen. kangas tosin on ohuempaa ja siinä on jotain vetskareita, jotka mä otin pois.
- miyuu;3
cypershopista löytyy ^^
http://www.cybershop.fi/product/5452/killercat-punk-pillihousut--skottiruutu - I.A.T.T
ite tilasin stuntmanist, mut paskaa laatuu oli.. kuukauden käytin(pesemättä tietty ku oon tällänen ojast repästy punkkari) skottiruutu haalistu, saumat purkaantu, vyön lekit hajos ja muuta ihanaa. voi kyl olla jotaa osuutta olla vaatteitten hajoomisee toi mun elämäntyyli:P ei kannata tuolt cybershopist tilata, nykyy noi wannabeet niit vaa käyttää nimim. kokemusta on ku joutuu tuo ylä-asteel pyörii muutaman kerran viikos (joo oon aika nuor 13v ja tyttö) joten niinku jo eel mainittii ni hommaa kankaat, lemppaa ne tyttökamulle/rakkaalle mummolle ja toivo parast
onnee hankitaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892