näin itse tapahtuman ja sain aivan järkyn raivarin tietysti. Itse asiassa olimme tuttava pariskunnan luona kännäämässä ja tämä nainen suuteli miestäni ja mies ei kyllä estellytkään. Voinkohan koskaan päästä tästä yli? Olen ihan maassa. Mies on katuvainen ja pyytelee anteeksi.
Mieheni suuteli kaverini kanssa
16
5129
Vastaukset
- jippii
Et sä varmaan tuosta tule ikinä selviämään. En ole kyllä pitkään aikaan kuullut mitään kamalampaa. Suosittelen pistämään hopeat jakoon mahdollisimman nopeasti.
Kuvittele, miten hauskaa sulla tulee olemaan eron jälkeen. Saat kännätä täst'edes paikallisessa vaikka joka ilta, ja molemmat saa pussailla ketä ikinä haluaa. Tärkeintä on, ettet ikinä anna anteeksi miehellesi!- mummi48
elämässänne vois olla jotain muuta ku kännäämistä?
Juuri se ilolitku tuo näitä hankaluuksia ihmisten elämään, ja sitä vaan ihannoidaan. Siis kännäämistä. - kireäpipo
mummi48 kirjoitti:
elämässänne vois olla jotain muuta ku kännäämistä?
Juuri se ilolitku tuo näitä hankaluuksia ihmisten elämään, ja sitä vaan ihannoidaan. Siis kännäämistä.että ihmiset jossain vaiheessa näyttävät estoitta sen mitä oikeasti ovat, vaikka moni uskookin asian olevan päinvastoin.
Olisi varmaan liian iso paukku alkaa uskomaan että mitä kännissä tekee ja kuulee on sitä mitä ihmisessä on sisällä. Ei se mistään ulkopuolelta tupsahda päähän,siellä ne on jo valmiina.
Selvinpäin monellakin on selkärankaa sen verran,ettei toteutua kaikkia päähänpälkähdyksiä, mutta kännissä saattaa kontrolli pettää, ja tekee sitä mikä on lähinnä sydäntä. Kännissäololla vaan saa puolustella mitä tahansa asiaa, se ikäänkuin siunaa millaisen hulluuden tahansa.
Milloinhan tulee aika, jolloin ihmiset arvostavat itseään ja toista selvänä, aitoina ja rehellisinä, vaikkei sekään aika kovin miellyttävää olisikaan.
Luulen moisen rohkeuden olevan kovan koulun takana, eikä kaikkien saavutettavissa.
Kännääminen kun on nykyään kaikista kivaa, ja kaikki niin rentoutuvat ja pitävät hauskaa.
Vain jotkut kireäpipot enää on kännäämättä. - naikkonen100
kireäpipo kirjoitti:
että ihmiset jossain vaiheessa näyttävät estoitta sen mitä oikeasti ovat, vaikka moni uskookin asian olevan päinvastoin.
Olisi varmaan liian iso paukku alkaa uskomaan että mitä kännissä tekee ja kuulee on sitä mitä ihmisessä on sisällä. Ei se mistään ulkopuolelta tupsahda päähän,siellä ne on jo valmiina.
Selvinpäin monellakin on selkärankaa sen verran,ettei toteutua kaikkia päähänpälkähdyksiä, mutta kännissä saattaa kontrolli pettää, ja tekee sitä mikä on lähinnä sydäntä. Kännissäololla vaan saa puolustella mitä tahansa asiaa, se ikäänkuin siunaa millaisen hulluuden tahansa.
Milloinhan tulee aika, jolloin ihmiset arvostavat itseään ja toista selvänä, aitoina ja rehellisinä, vaikkei sekään aika kovin miellyttävää olisikaan.
Luulen moisen rohkeuden olevan kovan koulun takana, eikä kaikkien saavutettavissa.
Kännääminen kun on nykyään kaikista kivaa, ja kaikki niin rentoutuvat ja pitävät hauskaa.
Vain jotkut kireäpipot enää on kännäämättä.viina muuttaa ihmistä ja sitä tekee asioita mitä katuu selvänä.
Jos kontrollin menetys on se mitä sun mielestä tarvitaan niin mene johonkin mustimpaan afrikkaan missä sut saatetaan tosta vaan tappaa kun teki mieli tehdä niin. Saipa sulta kellon 20 euroa.
Haloo ihmiset tarvitsevat järjen joka tuo terveet rajat.
Itse olen kohta 30v ja kyllästynyt jo aikoja sitten kännäämiseen. Se on loppujen lopuksi aika tylsää. Kyllä teen asioita mistä todella nautin paljon enemmän selvänä. Kännissä vaan sähelletään ja istutaa savusessa baarissa. Mä nautin esim urheilusta ja luonnosta ja matkustelusta, mut ehkä sun aivot on jo niin pihalla ettet tajua noista nautinnoista mitään! - kireäpipo
naikkonen100 kirjoitti:
viina muuttaa ihmistä ja sitä tekee asioita mitä katuu selvänä.
Jos kontrollin menetys on se mitä sun mielestä tarvitaan niin mene johonkin mustimpaan afrikkaan missä sut saatetaan tosta vaan tappaa kun teki mieli tehdä niin. Saipa sulta kellon 20 euroa.
Haloo ihmiset tarvitsevat järjen joka tuo terveet rajat.
Itse olen kohta 30v ja kyllästynyt jo aikoja sitten kännäämiseen. Se on loppujen lopuksi aika tylsää. Kyllä teen asioita mistä todella nautin paljon enemmän selvänä. Kännissä vaan sähelletään ja istutaa savusessa baarissa. Mä nautin esim urheilusta ja luonnosta ja matkustelusta, mut ehkä sun aivot on jo niin pihalla ettet tajua noista nautinnoista mitään!väittää täällä oletuksina sellaista mistä ei mitään tiedä.
Mun aivoni ei ole vieläkään niin pihalla, etten ymmärtäisi moisista nautinnoista mitään, ei ainakaan viinan ja muitten päihteitten takia.
Ehkä se on sitten tuo ikä, miksi en ymmärrä,jossen ymmärrä alkaa olla 50 lähempänä kuin 30.
En kylläkään tajua heittoasi, sillä en missään vaiheessa tekstiäni kritisoinut ulkoilun, urheilun, matkailun merkitystä osana elämän nautinnoista. Päinvastoin, kritisoin viinankäyttöä elämän nautinnon lähteenä, mainiten, ettei enää selvinpäin ole kuin kiräpipoiset, joka on myös nimimerkkinäni viitaten omaan suhtautumiseeni.
Mä olen jo todella aikaa sitten lopettanut kännäämisen, saattaa hyvässä lykyssä olla silloin kun sä vasta aloittelit,sinä vailla kolmekymppinen.
Törkeää ja naurettavaa heitellä piikkeinä sellaisia heittoja joitten paikkansa pitävyydestä ei ole mitään takuita. Tuntuuko hyvältä yrittää olla oikeassa asiassa mistä ei mitään tiedä?
Naikkonen on hyvä ja miettii ensimmäistä ja toista lausettaan: viina tosiaankin muuttaa ihmistä, ei sitä kukaan kiellä.
Mitä muutoksessa tapahtuu, mistä se on lähtöisin, minun ammatillinen näkemykseni on edelleenkin, että viina poistaa fiksummat aivojen osat yksitoisensa jälkeen käytöstä, ja jäljelle jää osat jotka ovat yhteisiä kaikkien muittenkin kädellisten kanssa.
Miten muuten on mahdollista että fiksu ja filmattinen ihminen jolla on esimerkiksi moraalisääntöjä (sellaisiakin on vielä olemassa) tarpeeksi kännissä on täysin viettiensä vietävissä. Tai että selkeä ja järjellinen puhe muuttuu örinäksi mistä ei saa mitään selkoa? Ei viina itsessään sisällä ainesosia, jotka automaattisesti muuttaa ihmistä, se vaan höllentää ihmisen kontrollia, löysäämään rajoja tehdä asioita, mitä ihmisessä on jo valmiiksi. Niitä sanotaan yllykkeiksi, ja niitä yleensä selvinpäin hallitaan paremmin kuin aineitten vaikutuksenalaisena.
Viinapäissään tekee varmasti asioita joita katuu selvinpäin. Mistä muusta olisi esimerkiksi moraalinen krapula peräisin ?
Ja onko tappaminen, vaikka kellon ja 20e takia oikeutetumpaa jos on kännissä kuin selvinpäin pikastuksissaan? Tilastoja silmäillen, jos nyt pysytään ihan tässä omassa maassamme, varmaan kännissä on tehty pahempaa jälkeä turhemman takia kuin selvinpäin,ei sitä varten tarvitse mustimpaan Afrikkaan lähteä..
- jättäisin koko miehen
Ei tuollasta saa sietää, että naapurin muija on parempi kuin oma vaimo. Itse en tuollasta siedä.
- Tanja
Se oli vaan suutelua, ei kummempaa.
- saman kokenut
no suutelu nyt kumminkin on sen verran "intiimiä" kun mennään toisen henkilökohtaiselle alueelle. Eihän normaalistikkaan kaikkia vastaantulevia ihmisiä suudella, että eiköhän siinä mene selvä raja... tai minun mielestäni ainakin.
Oma mies myös minun ystäväni kanssa suudellut, olin myös vieressä todistamassa tapausta. Ihan pettämiseksi lasken, sillä meidän suhteessa sellaset puuhat jätetään tehtäväksi vain ja ainoastaan meidän välille. ja jos tuollaiseen ryhtyy, mitä muuta mies pystyy tekemään.. sellaisia itellä pyörii mielessä. Vielä ollaan yhessä..kunnes hän taas pettää??.. - Pete IV
saman kokenut kirjoitti:
no suutelu nyt kumminkin on sen verran "intiimiä" kun mennään toisen henkilökohtaiselle alueelle. Eihän normaalistikkaan kaikkia vastaantulevia ihmisiä suudella, että eiköhän siinä mene selvä raja... tai minun mielestäni ainakin.
Oma mies myös minun ystäväni kanssa suudellut, olin myös vieressä todistamassa tapausta. Ihan pettämiseksi lasken, sillä meidän suhteessa sellaset puuhat jätetään tehtäväksi vain ja ainoastaan meidän välille. ja jos tuollaiseen ryhtyy, mitä muuta mies pystyy tekemään.. sellaisia itellä pyörii mielessä. Vielä ollaan yhessä..kunnes hän taas pettää??..Pientä kohtuutta kehiin nyt. Suutelu ei mitään pettämistä ole.
- pelkkä katse
vieraaseen naiseen ja ajtus toisesta naisesta on jo pettämistä. Suuteleminen on menoa jo niin pitkälle että aviorikos ontapahtunut. Ainoa keino sinun on selviytymiseen erota heti ja unohtaa koko petturi. Minä en katselisi minuuttiakaan tuollasta miestä pihalle vaan. Jos minun mieheni edes katselisi kaupassa vierasta naista suuttuisin. Hänen on katsottava koko ajan minua.
- Rita
luin raamatusta että aviorikkojen kummatkin osapuolet pitäisi surmata että kyllä suuteleminen on pettämistä. Hurjaa on vanha teksti... en taida laittaa käytäntöön mutta tiesin sen akan olevan ihan lunttu ja siksi katselinkin perään ettei mitään tapahtuisi, toisin kävi. Mä olin ollut monta viikkoa selvinpäin oli sattunut muutakin kurjaa omassa elämässä joten tää kaikki tuntuu vaan niin helvetin kurjalta, häpeä on suunnaton.....
- m45
Onko miehesi mahdollisesti sokea?? vai katseleeko lattiaan tai maahan aina? Johan oli provo! katselu jo pettämistä...... no, sainpahan nauraa.......
- Rita
m45 kirjoitti:
Onko miehesi mahdollisesti sokea?? vai katseleeko lattiaan tai maahan aina? Johan oli provo! katselu jo pettämistä...... no, sainpahan nauraa.......
sitä en vaan ymmärrä että miksi kääntää puukkoa vuotavassa haavassa ja tehdä vielä pahempi mieli. Poistun tältä palstalta.....
- m45
Rita kirjoitti:
sitä en vaan ymmärrä että miksi kääntää puukkoa vuotavassa haavassa ja tehdä vielä pahempi mieli. Poistun tältä palstalta.....
Huomasitko rita! että mun vastaus oli tuolle edelliselle!! ei aloittajalle!! ei kai kukaan nyt silmät kiinni voi kulkea?? "jos mieheni katsoisi toiseen niin suuttuisin" huhhuh teitä naisia....? kyllä monet naiset ovat ihania oikeasti, mutta eikö tuommoinen ole jo sairasta? mustasukkaisuutta kun on joka lähtöön! ns. terve mustasukkaisuus on eri asia, se luottamus kun sattuu olemaan suhteessa yksi niistä peruspilareista!!!
- ja_
Rita kirjoitti:
luin raamatusta että aviorikkojen kummatkin osapuolet pitäisi surmata että kyllä suuteleminen on pettämistä. Hurjaa on vanha teksti... en taida laittaa käytäntöön mutta tiesin sen akan olevan ihan lunttu ja siksi katselinkin perään ettei mitään tapahtuisi, toisin kävi. Mä olin ollut monta viikkoa selvinpäin oli sattunut muutakin kurjaa omassa elämässä joten tää kaikki tuntuu vaan niin helvetin kurjalta, häpeä on suunnaton.....
Tässä oiva apu, kun kerran olet Raamattua päässyt tuon verran lukemaan. Jatka lukemista, mutta vaihda UudenTestamentin puolelle, ja jos et koko luritukseen jaksa keskittyä, niin otahan esille Johanneksen evankeliumi, sen 3 luku, 16 jae. Ei tarvite edes ymmärtää miten tai miksi, senkun vaan uskoo mitä siinä sanotaan.
Alkaa kirkastumaan.
No jos jotkut suutelee keskenään. Ei siinä tarvii olla mitään tunteita pelissä. Se on vaan se hetki ja sillä siisti. Olen itse kokenut myös tälläisen tilanteen ja sain myös raivarin. Mut jälki käteen ajateltuna. Otin ehkä liian tosikkona sen. Me eletään täällä vain tämän kerran. Nauttikaame siitä silloin kuin voidaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503734
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342701Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262378- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271367
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91188