en tiedä onko tälläistä kyselyä täällä vielä ollut, mutta jos onkin niin uusinta on paikallaan.
Tuntuu että lordia on äänestänyt ihmiset vauvasta vaariin (minun tapauksessani mummoon) :)
Eli kertokaa ikänne ja sukupuolenne kaikki ne jotka äänesti lordia.
Kysely äänestyksestä
23
1006
Vastaukset
- monster-rock
olen 15-vuotias(mies/poika)
- mummi ja vaari
56 kumpikin
- mie vaa
Mies 27
Ja 36 eli kolokytäkuus!
- katso ikää
nainen 49v
- muttei ääntä
Meillä ei äänestetty, mutta Lordia kuitenkin kannatettiin! :)
- mutta paras
Nelikymppinen olen. En äänestele yleensä missään, mutta paras tämä kuitenkin. Murkkuikäisille lapsillemme koko viisut: evvk.
- 32v
Näin
- nainen 49v
että näin
- Latwis
En äänestänyt, mutta Lordia kannatin. Mies/24
- Nainen 26
mutta toivoin ja uskoin että Lordi voittaa... :D
- 90v mummo
ja minun mielestä tämäm lordi on aivan nappi valinta!
- nainen 36
minä 36v. nainen, mieheni 33v. tyttäreni 14v. ja poikani 12v. ja mieheni 5v. tytär (no hän ei nyt puhelinäänestykseen osallistunut :)
samoin naapurin 60v. mummo ja hänen tyttärensä.
ihan vain muutamia mainitakseni. - Supermonstar
19 v miekkonen ja Lordia äänestin yhteensä viidesti...ja olen ylpeä teostani.
- lordille äänet meni
..............
- Mari-86
Joo, olen 20 v. nainen ja ei tullut mieleenkään antaa ääniä muulle kuin LORDILLE!
Vapise Ateena..:) - Nimetön
33v.
- -Jukka-
Aika vanhia lapsia täällä näyttä kieltämättä olevan =)
- 35v nainen
mutta luulen että Lordi sai ääni eniten 30-45 ikäryhmästä.
- Iippo
23 v mies
- Gor
Olen 46 v ja äänestän jatkossakin nostalgisia muistoja herättävää, hyvää musaa.
- Hazel
Äänestin yhdellä tekstarilla ekalla kierroksella, ja uudestaan tekstarilla toisella.
- Chatu
N ja 35v
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834483Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu243248Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt392904Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1172707- 162620
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172549Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka432537Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132285MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142085Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737