Pieni ongelma se tämäkin, mutta ikävä moinen..
Eli mieheni tekee kausittain yötyötä(joka kk:si). Nytkin on edessä viikon 'ero' tämän takia.. että tämä ns. syö naista..kaipaan häntä hurjasti ja alan vertaamaan suhdettamme ystävieni suhteisiin, jotka saavat viettää yhteisistä aikaansa miestensä kanssa ja viettää iltoja yhdessä..jne.
Tiedän, että voin viettää näinä aikoina, kun mies on työssä.. omaa aikaa.. nähdä ystäviäni jne.. Hetken tuo ajattelutapa auttaa, mutta silti tiedän loppuviikosta jo olevani äkäinen ja pahalla tuulella.. koska olen ollut erossa rakkastani..
Tiedän, että kohtalotovereita minulla on... kuinka te selviätte pitkistäkin eroista?
Miehen yötyöt..
9
937
Vastaukset
- *S*
Mietippä nyt uusiksi taas kirjoittamaasi... mielestäni sinulla on hyvin, kun miehesi on vain kausiluonteisesti siellä yötyössä. Mietippä, jos miehesi työajat heittelisivät koko ajan ja ennakkoon ei aina töihinlähtöä tietäisi, ette voisi suunnitella kunnolla mitään yhteistä tms.. Eli mielestäni sinun tilanteesi on vielä todella positiivinen. Ite teen sellaista työtä, jossa ei paljoa tarvitse parisuhteesta haaveilla, koska sen hoitaminen työn ohella olisi aika rankkaa, joten olen pysytellyt sinkkuna, sillä samoin ku meillä naisilla, niin myös miehillä on rajansa kaikelle.
Ajattele se viikko juuri aikana, jolloin voit tavata kavereita, ja hemmotella itseäsi. Muistele kaikkia yhteiiä hyviä hetkiä, ja tee miehellesi yllätyksiä, kun hän sitten loppuviikosta palaa kotiin, niin saatte sitten purkaa ikäväänne. :)
Itse näen tuossa todella paljon positiivisia puolia, mutta se on, kun jokainen meistä kaipaa eri asioita :) - Hanne
Aikansa sitä hyppii seinille, kiukuttelee miehelle, jopa uhkaa sitä vaikka millä, ettei tarttis olla yksin, mutta sitten sitä vaan nöyrtyy ja hyväksyy tosiasiat, kun ei halua erotakaan. Sitä alkaa etsiä itselleen tekemistä ja viihdykettä ja yrittää vaan nauttia elämästä ja siitä parisuhteesta, joka juuri sillä hetkellä ON mahdollista, ja unohtaa sen mikä ei ole mahdollista juuri nyt.
Mut herätti se kun lentäjämieheni sanoa paukaisi kerran mehevän riitamme jälkeen, ettei kotiin ole enää kiva tulla kun minä hypin aina silmille.
Oli pakko katsoa peiliin, nähdä ja tunnustaa oma itsekkyytensä ja riippuvaisuutensa jne. Siitä se asenne sitten lähti pikku hiljaa muuttumaan ja tietysti parempaan suuntaan, koska me rakastamme toisiamme. - eroko???
Olet läheisriippuvainen kyhnyttäjä, jonka miehellä on kohta paljon "yötyötä".
Laita koti ja ruoka valmiiksi ja ole iloinen, että hän palaa. - AnnaManna
Ei voi muuta sanoa. Ymmärtäisin, jos mies olisi jatkuvasti yötyössä, etkä saisi koskaan viettää hänen kanssaan iltoja/öitä, mutta en ymmärrä, miten voi elämä olla vaikeaa, jos välillä joutuu olemaan erilläänkin. Se kuuluu elämään. Aika moni tekee nykyään vuorotyötä ja sen kanssa vain on elettävä. Mietipäs niitä, joiden mies on reissutyössä ja useamman viikon kerrallaan poissa viereltä...
- yks nainen
Itse olisin kiitollinen miehestä joka käy töissä ja tuo leivän pöytään, ja muutakin. Jos mies vielä pitää työstään niin minulla ei ole syytä valittaa. Ja KAUSITTAIN?!? Eli kuitenkin on niitäkin aikoja kun saatte olla yhdessä! Sinuna en viitsisi narista. Anteeksi vain.
- ei helpota
Samat tuntemukset läpi käyneenä voin sanoa, että muihin vertailun ja mahdottoman vaatimisen kanssa ei pitkälle pötkitä. Kandee herätä tosta tunteesta, jossa nyt olet aika vilkkaasti ja kääntää aktiivisesti kurssia, muuten ei tuu mittään.
Sisulla vaan, ajattelemaan positiivisesti, että ei ne yötyötkään koko loppuelämää kestä, ja että kaikkeen tottuu, jos vaan haluaa.
Kun toisen kanssa lyöttäytyy yhteen on siedettävä yhtä sun toista asiaa, joihin ei itse voi mitenkään vaikuttaa. Se vaan on näin.
Tsemppiä! - Emma
Meillä on asia toisin päin eli mä teen yötöitä joka viikko 2-4 yötä ja mies on kotona. Kyllä yötöistäkin selviää jos vain haluaa, siis molemmat...
- fewe
Aika lyhyt aika joku viikko. Eipä tule kyllästymistä heti alkuunsa toiseen, jos kokoajan roikutaan yhdessä. Pieni murhe sulla verrattuna moniin muihin.
- alkuperäinen...
Tulipas paljon kommenttia asiaa..
Eli tiedän tarkalleen, että jokaisen kirjoittaneen tekstissä oli perää!
Olen hiukan itsekeskeinen, minun pitäisi myös miettiä poikaystävääni, joka raataa siellä yössä.
Joskus se vaan on niin vaikeaa, kun alkaa kaipaamaan ja illalla kun yksin menee sänkyyn tuntuu se oudolle.. uni ei meinaa tulla jne.. olen varmaan niitä ihmisiä, joita toisen läsnäolo rauhoittaa...vaikka emme asu yhdessä, olemme joka yö yhdessä..lukuunottamatta näitä yöputkia, tai muita poikkeuksia..suhteemme on kestänyt n. 1,5 vuotta.
Ja vaikka puhuin kausiluontaisesta yöduunista.. on näitä pitkiä vuoroja joka kk:si..joskus jopa puolet kuusta, mutta kaikki ei ole aina putkeen..tälläiseet pidemmpät viikon, puolentoista viikon erot vaan tuntuvat tosi kurjalle. Silloin on vaan koitettava keksiä paljon kaikkea tekemistä, nähtävä tuttuja jne..
Kyllä se tästä.. en viitsi nurista liikaa.. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502244Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖25988Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82952Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914- 68873
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54853Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me121842Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10773vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22753Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749