Tietääkö kukaan kuka sai GNR konsertin seisomakatsomon liput? Ainakin Kirkkonummen lippupalvelussa ilmoitettiin heti klo 9.00, jolloin liput tuli myyntiin, että kentälle ei ole enää yhtään lippua. Tais tulla Suomenennätys lippujen menekissä... Montakohan lippu Hartwall areenan kentälle myydään, 2000?
Guns N Roses
33
5442
Vastaukset
- keikalle menijä
Enpä tiedä seisomapaikoista, itse menin netin kautta tasan klo 9 ja olisin ottanut liput alakatsomosta, mutta kymmenisen minuuttia jonotettuani "etsimme sinulle lippuja", liput sain yläkatsomoon. Sentään jonnekin! Sen jälkeen liput oli jo kaikki myyty.
- HBB
Jumbon Stokkan Lippupalvelussa oli myös kaikki kenttäpaikat myyty tasan 9:00, kun viereisellä tiskillä niitä joku yritti ostaa. Itse sain netistä viiden minsan odottelun jälkeen yläkatsomosta huonoja paikkoja, mutta onneks mieheni sai paikanpäällä Lippupalvelusta vähän paremmat yläkatsomon paikat.. Kukakohan ne parhaat paikat on onnistunut saamaan? Onkohan ne myyty etukäteen harvoille ja valituille?
- yritykset
viedä kaikki liput. Netissä myytiin ei oota 9.13 jälkeen. Aika äkäseen on liput menny. Itse sain yläkatsomoon ja olin heti ysiltä nettisivuilla
Tampereen Sokoksen Lippupalvelun "palvelun" tuloksena KUKAAN ei saanut yhtäkään lippua.
- Bad Obsession
axl kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=ap9YNypqmGA&search=Chinese Democracy
täyttä paskaa...Jonossa olin ensimmäisenä ja saman tien kun neiti lippupalvelu kirjautui järjestelmään ilmoitti ettei kenttä lippuja ole.
Events clubista lippuja esim saa ennakkoon ja en tiedä mistä muualta mutta ei niitä perkele voida sekuntiin myydä jos samalta viivalta lähdetään. - herää
Bad Obsession kirjoitti:
Jonossa olin ensimmäisenä ja saman tien kun neiti lippupalvelu kirjautui järjestelmään ilmoitti ettei kenttä lippuja ole.
Events clubista lippuja esim saa ennakkoon ja en tiedä mistä muualta mutta ei niitä perkele voida sekuntiin myydä jos samalta viivalta lähdetään.Niitä lippuja saa jo monesta eri mestasta ennen kun tavikset pääsee ostamaan esim.
Events Club tiedottaa:
GUNS N’ ROSES SUOMEEN!
Konsertti keskiviikkona 5.7.2006 Hartwall Areenalla, Helsingissä
Ovet aukeavat klo 18.30, soitto alkaa noin klo 20
Axl Rosen johtama Guns N’ Roses saapuu heinäkuussa Suomeen! Viimeisen kymmenen vuoden aikana vain harvoin keikkaillut rockin jättiläinen esiintyy 5.7. Hartwall Areenalla. Liput Helsingin konserttiin tulevat myyntiin ensi maanantaina 13.3. klo 9 Lippupalvelussa.
Events Clubin vip-paketteja konserttiin on tarjolla osoitteessa www.events-club.net - tilaa nyt omasi!
köyhät kyykkyyn. - Ipanema
herää kirjoitti:
Niitä lippuja saa jo monesta eri mestasta ennen kun tavikset pääsee ostamaan esim.
Events Club tiedottaa:
GUNS N’ ROSES SUOMEEN!
Konsertti keskiviikkona 5.7.2006 Hartwall Areenalla, Helsingissä
Ovet aukeavat klo 18.30, soitto alkaa noin klo 20
Axl Rosen johtama Guns N’ Roses saapuu heinäkuussa Suomeen! Viimeisen kymmenen vuoden aikana vain harvoin keikkaillut rockin jättiläinen esiintyy 5.7. Hartwall Areenalla. Liput Helsingin konserttiin tulevat myyntiin ensi maanantaina 13.3. klo 9 Lippupalvelussa.
Events Clubin vip-paketteja konserttiin on tarjolla osoitteessa www.events-club.net - tilaa nyt omasi!
köyhät kyykkyyn.Itse olen kertaalleen käynyt keikalla VIP paketilla ja onhan se totta vieköön kallista, mutta omasta mielestäni hintansa väärti.
- jonossa
juurikin siel tampereen sokoksen lippu"palvelussa" enkä lipun lippua saanu!!alkus nauratti mut sit jälkeenpäin vitutti kun seisoin kylmässä ~1,5 tuntii :D
- Ruusu
jonossa kirjoitti:
juurikin siel tampereen sokoksen lippu"palvelussa" enkä lipun lippua saanu!!alkus nauratti mut sit jälkeenpäin vitutti kun seisoin kylmässä ~1,5 tuntii :D
No minä kyllä sain kaksi seisomapaikkaa kentälle, ja olen ihan tavallinen asiakas vaan.
Eilen kirjauduin Lippupalveluun,eli tein omat tunnukset, joka lienee nopeuttanut prosessia.
Varmuuden vuoksi yritin samalla soittaa Lippupalveluun jos netin kautta ei onnistu. Pääsinkin jonoon kunhan aikani yrittelin, mikä osoittautui sitten tarpeettomaksi.
Aloitin noin 8.50 pitämällä varaussivua auki ja päivittämällä sitä toistuvasti, jotta varmasti ehdin heti lähtöön. Ja se onnistui! Hehee, I´m happy! Vuonna 1991 meni ohi, mutta toisen käyttämä lippu on ollut lompakossa siitä asti.
Nyt saan omat:DDD
Sähköpostiin oli tullut varausvahvistus ja tieto maksusta, liput tulee postin kautta. - Koska
Ruusu kirjoitti:
No minä kyllä sain kaksi seisomapaikkaa kentälle, ja olen ihan tavallinen asiakas vaan.
Eilen kirjauduin Lippupalveluun,eli tein omat tunnukset, joka lienee nopeuttanut prosessia.
Varmuuden vuoksi yritin samalla soittaa Lippupalveluun jos netin kautta ei onnistu. Pääsinkin jonoon kunhan aikani yrittelin, mikä osoittautui sitten tarpeettomaksi.
Aloitin noin 8.50 pitämällä varaussivua auki ja päivittämällä sitä toistuvasti, jotta varmasti ehdin heti lähtöön. Ja se onnistui! Hehee, I´m happy! Vuonna 1991 meni ohi, mutta toisen käyttämä lippu on ollut lompakossa siitä asti.
Nyt saan omat:DDD
Sähköpostiin oli tullut varausvahvistus ja tieto maksusta, liput tulee postin kautta.Valtaosa kentästä ja alakatsomosta oli myyty etukäteen yrityksille. Turussa ei minkäänlaisia jonoja lippulalveluissa. Voi olla tosi "rock" yritys bileet.
- Bad Obsession
Ipanema kirjoitti:
Itse olen kertaalleen käynyt keikalla VIP paketilla ja onhan se totta vieköön kallista, mutta omasta mielestäni hintansa väärti.
Eikös tuo VIP paketti ole vain yrityksille ja maksaakin jotain 280 euroa vuosi.
Ei yhden keikan takia kannata alkaa järjestämään - Ipanema
Bad Obsession kirjoitti:
Eikös tuo VIP paketti ole vain yrityksille ja maksaakin jotain 280 euroa vuosi.
Ei yhden keikan takia kannata alkaa järjestämäänvarasin aikoinaan tuollaisen VIP paketin...
- Jimmy
Ipanema kirjoitti:
varasin aikoinaan tuollaisen VIP paketin...
Mitä jos ei ole varaa maksaa vip-paketista, eli ei halua mitään ruokia, viinejä ja turhantärkeää patsastelua. Haluaa vain yhden lipun konserttiin. Onnistuuko se events clubin kautta?
- Ipanema
Jimmy kirjoitti:
Mitä jos ei ole varaa maksaa vip-paketista, eli ei halua mitään ruokia, viinejä ja turhantärkeää patsastelua. Haluaa vain yhden lipun konserttiin. Onnistuuko se events clubin kautta?
ymmärtääkseni...
- Jussi..
Cityllä sanottiin et lippuja tulee vielä myyntiin. Yritykset ei lunastakkaan kaikkia varaamiaan lippuja.
- Jimmy
Jonotin Hesan Stockan edessä 40 minuuttia, enkä saanut lipun lippua. 30 asiakasta pääsi luukulle ennen kuin liput loppuivat.
Ottaa suoraan sanoen aika rankasti päähän. Onko homma tosiaan menossa siihen, että rehellinen jonottaminen aikaisin aamulla ei enää olekaan paras tapa saada lippuja.
Kiitoksia vaan Welldonelle. Tulee varmaan hieno keikka, kun halli on täynnä yritysvieraita, jotka eivät edes tunne koko bändin musiikkia.
Enkä todellakaan liity mihinkään "notsowelldonen" vip-klubiin. Pitäkööt konserttinsa.- Tuhuvi
Ite sain jo tänään liput , jonku tahon peruessa varauksensa. Että lippupalveluun vaan ja päivitä nappia takomaan..
- Pesonen.
Tuhuvi kirjoitti:
Ite sain jo tänään liput , jonku tahon peruessa varauksensa. Että lippupalveluun vaan ja päivitä nappia takomaan..
Kävimpä kattoo ton aiemman linkin ja mulle riitti se .
- lässi
Pesonen. kirjoitti:
Jos tuota video linkkiä tarkoitit niin ei siinä koko totuus. Ne muut nettiin vuotaneet biisit kuulostavat mielestäni jopa yllättävän hyviltä.
- Pesonen II
Pesonen. kirjoitti:
Eihän tota hengästyvää punkeroa jaksa katsoa. Säälittävää settiä tossa linkissä. Pääsekö koko "orkesteri" edes Arenalle on kokonaan toinen tarina. Hyviä keikkoja bain jotka tuhlasitte rahanne.
- Porissa
kerrankin valitsin oikean palvelutiskin..onnistuin saamaan neljä lippua ja samaan aikaan naapuriluukulle mennyt kaveri sai jo tyytyä ei oo:hon. ja lipuissa ajan kohdalla seisoo tasan 09.00. no, koska tää nyt luonas näin hyvin niin ehtiihän se keikka vielä peruuntua.. ;)
- eipä
Rovaniemelläkään saanu yhtää lippua seisomokatsomoon... onneks kuitenki jotai lippuja ees sai :D
- ...
En voi muuta sanoo, kun voihan v*ttu! Huuto.net on pullollaan niitä lippuja. Inhottaa tollanen rahastus! Ylläpidon pitäisi kieltää keikkalippujen myynti kokonaan. Törkeetä toimintaa!
- James
Laiton Welldonelle eilen postia ja kysyin lippujen kohtalosta. Vielä ei ole tullut minkäänlaista vastausta tai pahoittelua turhasta odottelusta pakkasessa...
- Jimmy
Eivätkä he välttämättä mitään vastaakaan. Teknisesti he eivät ole tehneet mitään väärää. Kyllä varmaan kelpaa laskea rahoja kun on onnistunut myymään kalliita vip-paketteja hyvällä katteella ja halli on täynnä.
Tietysti toivoisi että Welldone ja Lippupalvelu lopultakin tulisivat esiin ja kertoisivat:
A: Miten paljon lippuja tuli normaaliin myyntiin
ja
B: Miten tavallinen asiakas voi parhaiten lippuja nykyään hommata. Koska selvästikään jonottaminen ja puhelin eivät auta yhtään.
Kiva nähdä että muitakin homma ärsyttää. Itseä ottaa vieläkin päähän eilinen turha jonottaminen. - James
Jimmy kirjoitti:
Eivätkä he välttämättä mitään vastaakaan. Teknisesti he eivät ole tehneet mitään väärää. Kyllä varmaan kelpaa laskea rahoja kun on onnistunut myymään kalliita vip-paketteja hyvällä katteella ja halli on täynnä.
Tietysti toivoisi että Welldone ja Lippupalvelu lopultakin tulisivat esiin ja kertoisivat:
A: Miten paljon lippuja tuli normaaliin myyntiin
ja
B: Miten tavallinen asiakas voi parhaiten lippuja nykyään hommata. Koska selvästikään jonottaminen ja puhelin eivät auta yhtään.
Kiva nähdä että muitakin homma ärsyttää. Itseä ottaa vieläkin päähän eilinen turha jonottaminen.Eipä sieltä ole mitään vastausta tullut vieläkään. Olisi muuten tosi kiva jos sais vastauksia noihin kysymyksiin. Miten muuten noita VIP-paketteja saa?
Oli muuten tämän päivän Ilta Sanomissakin yleisönosastolla juttua aiheesta. Jossain toisella foorumilla kehotettiin ottamaan yhteyttä WellDoneen ja pyytämään(käskemään) heitä siirtämään keikan Olympia Stadionille tai järjestämään lisäkeikan...
- :))
Hahhahaaa!!
Jamesille ja meille muille taviksille tapahtui sittenkin oikeus! Lisäkeikka saatiin! Tällä kertaa haen lippuni muualta kuin Sokokselta..- gnr
Onhan tätä odotettu. Toivottavasti ei peruta keikkaa. Vaikkei kokoonpano olekkaan alkuperäistä nähnytkään, niin pistetään special thanks to Michael Monroe.
- gnr!!!
tasalta tilasin liput netin kautta ja sain alakatsomoon 112, yritin katsomoa 108. hetkeä myöhemmin oli lippupalvelun sivut jo jumissa, joten täytyy olla tyytyväinen:=)
- Guns N Roses
kun Metallica tulee viroon.
- Metallica..
Guns N Roses kirjoitti:
kun Metallica tulee viroon.
...Guns n roses kunnon rokkijytää kun Metallica synkkää vääntöa. Gnr saa adrealiinin virtaamaan ja kaikki niiden biisit loistokamaa.
Gnr on maailman paras rokkibändi eikä kukaan ole ole vielä pystynyt samaan!
Tää on mun mielipide. - lässi
Älkää vain ekana turvautuko huuto.net:n kiskuri hintoihin, myös selaimen reload nappi ahkerasti käytettynä saattaa tuottaa tulosta. itse sain vielä vartti sitte 3 kenttälippua. Peruutuksiakin voi nimittäin ilmaantua. klo:20:47
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151016Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82913Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839