kuunnella huonossa vibrassaan rypevää joikua nuoren naisen esittämänä. Siis tämä tyttöhelvetti nimeltään Indica pilaa säännöllisin väliajoin työpäivääni niin, että joudun kai luopumaan suosikki-radioasemastani sen vuoksi. Kuka voi tietää mikä on pop, jos ei omat korvat!
KAUHEAA murhaa...
7
856
Vastaukset
- Ga-Ga
Radioiden soittolistat onkin siitä "jänniä" että jos sattuu käymään niin että joku omasta mielestä pas.. siis huonohko kappale tai yhtye pääsee korkealle sillä listalla, niin sitä sitten soitetaan (vähintään) kerran yhden ohjelman aikana.
Itse en ole kuunnellut radiota moneen, moneen vuoteen juuri siitä syystä kun sinne sillon aikoinaan alkoi päästä pesiytymään siihen malliin monta erittäin ärsyttävää artistia ja biisiä. Ei siinä työnteosta tule mitään kun samat pas.. huonohkot biisit soivat jatkuvalla tulvalla ja vielä kaikilla asemilla.. - Performanssi
korvani itkevät verta vaarallisen paljon, kun jossain satun tätä kyseistä tyttöorkesteria kuulemaan. Radion jätän kiinni aina, kun se on mahdollista, ja jos ei ole mahdollista, kuuntelen mieluummin, vaikka radio-cityä tai sävelradiota..No perhana jotain missä semmoista mädäntynyttä ripulia ei soiteta. Tästä ei sitten kuittailla; tämä oli puhdas avautuminen ja hyvin, hyvin tarkkaan harkittu mielipide.
- mieltä!
Olen ollut jo pidempään sitä mieltä, että Suomen radiot olisivat kuunneltavia ilman Technicolouria ja Indicaa. En tiedä yrittääkö se Indican laulaja matkia Maija Vilkkumaata (onnistumatta siinä) vai onko sillä vaan oikeasti niin järkyttävän ärsyttävä ääni??? Joka tapauksessa, en kuuntele nykyisin muuta kuin Cityä.
- ymmärtää
et Indican Jonsu ja pikku-G oisivat suhteessa ja
saamassa vauvan toisaalta Indican Heini ja Smakin
Kalle oisivat aloittaneet suhteen (ja nyt
todellakin tarkoitan sellaisen "suhteen" eli ei
mitään kädestä kiinni pitämistä vaan ..)
VAHVISTAKAA JOS NÄÄ HUHUT TOTTA!!!!! - ruuneberi
arvaa onks iha helvetin kiva herätä siihen et pikku-sisko kuuntelee sitä paskaa nupit kaakos seitsemält aamulla.
se on silkkaa murhaa.- satar
heh..mutta miettikääpä sitä, että jotkut ihmiset kuuntelevat sitä vapaaehtoisesti..ja vielä maksavat siitä!
Indica on niin hirveää sössötysininää, että se aiheuttaa pahemman luokan päänsärkyä. Deathmetalkin on kauniimman kuuloista.
- juu2
No mielipiteitä on monia, mut ainakin ite kuuntelen Indicaa se on paras bändi minkä tiiän (en oo mikää erakoitunu tiiän monta muuta bändii) Mut sanonpahan vaan et vrm yli puolet ihmisistä jotka esim vihaa indicaa ei oo ees kuullu yhtä ainuttakaan indican biisiä ja sen kuullessaan sattavat jopa tykätät siitä kunnes saavat tietää esittäjän.... toivon et kukaan ei tuu aukoo tästä enkä tarkota tätä millään pahalla jne
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171039124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102488Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2212058Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231873- 721110
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491094Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59939Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?76918En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43862- 164858