YLLÄPITO

poistakaa spoilerit

Ettekö te saa poistettua noitä spoilereita otsikoista ...Edgar kuoli hermokaasuun En todellakaan halua tietää, oli totta tai ei.

8

648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dmt

      Katsos, tämän foorumin idea on keskustella 24:sesta.
      Spoilerit kuuluvat tähän HYVIN olennaisesti. Mikäli topicin otsikossa ilmoitetaan sen sisältävän spoilauksia niin silloin se on tehty oikein, eikä sitä tule poistaa. Mikä pakko niitä spoileja on lukea, jos ei kerran halua tietää mitä tapahtuu?

      Oma ongelmasi, jos et voi jättää niitä lukematta ;)

      • Spo

        Juu, jos otsikossa varotetaan spoilereista niin niitä ei ole pakko lukea. Mutta entä jos otsikko on spoiler, kuten monessa viestissä tuolla alempana? Se on aivan selvää tahallista kettuilua, ja sääntöjen vastaista. Lisäksi niitä on täysin mahdoton välttää.

        Juuri tuo Edgar-juttu ikävä kyllä osui minuunkin. Olisi tietysti a) pitänyt katsoa jakso samana iltana, kun sen oli aamulla ladannut ja b) kun ei ollut mahdollisuutta katsoa, niin ainakin välttää tulemasta tänne koska tiedän että täällä noita aivovammaisia pyörii.

        Yksi ystävällinen tyyppi olikin postannut otsikon "SPOILERI S05E12" mistä hänelle kiitos, sillä en sitten lukenut sitä viestiä. Vaan kun myöhemmin tulin palstalle, niin eikös siellä jo ollut otsikko paistamassa "Edgar kuoli hermokaasuun!". Kyllä se jonkin verran harmitti, kun vasta samana iltana aioin jakson katsoa.

        Sen olen oppinut että ikinä enää en tule tälle palstalle ennen kuin olen nähnyt uusimman jakson itse.


      • Dmt
        Spo kirjoitti:

        Juu, jos otsikossa varotetaan spoilereista niin niitä ei ole pakko lukea. Mutta entä jos otsikko on spoiler, kuten monessa viestissä tuolla alempana? Se on aivan selvää tahallista kettuilua, ja sääntöjen vastaista. Lisäksi niitä on täysin mahdoton välttää.

        Juuri tuo Edgar-juttu ikävä kyllä osui minuunkin. Olisi tietysti a) pitänyt katsoa jakso samana iltana, kun sen oli aamulla ladannut ja b) kun ei ollut mahdollisuutta katsoa, niin ainakin välttää tulemasta tänne koska tiedän että täällä noita aivovammaisia pyörii.

        Yksi ystävällinen tyyppi olikin postannut otsikon "SPOILERI S05E12" mistä hänelle kiitos, sillä en sitten lukenut sitä viestiä. Vaan kun myöhemmin tulin palstalle, niin eikös siellä jo ollut otsikko paistamassa "Edgar kuoli hermokaasuun!". Kyllä se jonkin verran harmitti, kun vasta samana iltana aioin jakson katsoa.

        Sen olen oppinut että ikinä enää en tule tälle palstalle ennen kuin olen nähnyt uusimman jakson itse.

        Se on huonompi homma, muttei sekään taida olla sääntöjen vastaista.

        No niin. Tajuatkos nyt, että teit tänne ihan turhan topicin.. aijai ;)


      • Spo
        Dmt kirjoitti:

        Se on huonompi homma, muttei sekään taida olla sääntöjen vastaista.

        No niin. Tajuatkos nyt, että teit tänne ihan turhan topicin.. aijai ;)

        En kirjoittanut alkuperäistä viestiä, mutta olen kyllä samaa mieltä että otsikkospoilereista pitäisi päästä eroon.

        Jos kerran Lost-palstallekin on lisätty teksti "Jos viestisi sisältää juonipaljastuksia, otsikoi se esimerkiksi "spoiler"- tai juonipaljastuksia"-merkinnällä." niin miksi sitä ei voisi tehdä tänne? Ei sillä että se paljon mitään kyllä estäisi; eihän täällä ole käsittääkseni edes sheriffiä.

        Toisaalta samapa se minulle, kuten sanoin, ei minulle enää pääse noita onnettomuuksia käymään; opin nääs kerrasta. :-)


      • Dmt
        Spo kirjoitti:

        En kirjoittanut alkuperäistä viestiä, mutta olen kyllä samaa mieltä että otsikkospoilereista pitäisi päästä eroon.

        Jos kerran Lost-palstallekin on lisätty teksti "Jos viestisi sisältää juonipaljastuksia, otsikoi se esimerkiksi "spoiler"- tai juonipaljastuksia"-merkinnällä." niin miksi sitä ei voisi tehdä tänne? Ei sillä että se paljon mitään kyllä estäisi; eihän täällä ole käsittääkseni edes sheriffiä.

        Toisaalta samapa se minulle, kuten sanoin, ei minulle enää pääse noita onnettomuuksia käymään; opin nääs kerrasta. :-)

        Seeelvä, sain vaan sellaisen kuvan tuosta tekstistäsi.

        Mites.. ei sheriffiä? Minustahan tulisi oikein hyvä sellainen ;)


      • Tietäjä84
        Dmt kirjoitti:

        Seeelvä, sain vaan sellaisen kuvan tuosta tekstistäsi.

        Mites.. ei sheriffiä? Minustahan tulisi oikein hyvä sellainen ;)

        Ja MUSTA SE SHERIFFI ja HETI ...senkö takia menit rekistöröitymään?!?!?! ...valitan ...minä olen tuleva sheriffi =D !!! Joo ja mitä spoilauksiin ...kyllä mä kieltäisin OTSIKOSSA spoilauksen ...sehän näkee ilman vaihtoehtoa ...on se nyt kiva tietää että Edgar meni kuolemaan :( ...


      • Dmt
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Ja MUSTA SE SHERIFFI ja HETI ...senkö takia menit rekistöröitymään?!?!?! ...valitan ...minä olen tuleva sheriffi =D !!! Joo ja mitä spoilauksiin ...kyllä mä kieltäisin OTSIKOSSA spoilauksen ...sehän näkee ilman vaihtoehtoa ...on se nyt kiva tietää että Edgar meni kuolemaan :( ...

        Ei se ole kivaa ei. Mutta asiasta toiseen, minusta tulisi parempi sefu kuin sinusta ;)

        Olenhan:

        1. Oikeudenmukainen
        2. Älykäs
        3. Loistava
        4. Mahtava
        5. Nopea
        6. Kärsivällinen
        7. Uupumaton
        8. VITUN asiallinen
        9. Huumoristinen
        10. VAATIMATON


      • Tietäjä84
        Dmt kirjoitti:

        Ei se ole kivaa ei. Mutta asiasta toiseen, minusta tulisi parempi sefu kuin sinusta ;)

        Olenhan:

        1. Oikeudenmukainen
        2. Älykäs
        3. Loistava
        4. Mahtava
        5. Nopea
        6. Kärsivällinen
        7. Uupumaton
        8. VITUN asiallinen
        9. Huumoristinen
        10. VAATIMATON

        1.AINA oikeassa!!!
        2.Tiedän kaiken!!!
        3.AINA oikeassa!!!
        4.VAATIMATON!!!


        Eli musta sheriffi ...TOD!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6765
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4027
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2045
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1558
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe