ihme hevarit..

örinäötökkä

mok,

tullu täs mieleen, kun on tätä palstaa jo pitemään aikaa seurannu. heviletit/rokkapillut sun muut otukset tulee tänne dissaamaan räppiä/räppäreitä.
räppärit ei kuitenkaan mene aukomaan hevareiten/jne palstoille, vaan osaavat sentään käyttäytyä. todella säälittäviä nämä hevarit.
toisaalta, itsekin olen suvaitsevaiton, etenkin hevareita kohtaan, mutta se johtuu täysin siitä, että he itse tulevat kerjäämään verta nenästään "nosta housus, räppi on paskaa" setti on valitettavan tuttua. tulee siis itse oikeen nenän eteen vinkumaan ja sitten kun räppäri pistää kunnolla pataan, alkaa hevarit itkemään että "on noi räppärit nyt taas niin riidanhalusia" .... O_o

itse olen 20v muija ja hevarit ovat itseaiheuttaneet sen, että vihaan niitä.. tai en vihaakaan, mutta oksennusta saa pidätellä kun näkee niiden pukeutumisen. eikö ne itse tajua kuinka pelleiltä ne näyttää?
just poikaystävän kanssa naurettiin parille hevariäijälle, siis törkeetä... mustat paskaset letit, maahan asti ulottuva musta kaapu ja tummat meikit, haisivat viinalle..
näyttivät todellakin siltä, kuin olisivat viemäristä nousseet. ciemärirotaksi kutsuminen olisi ollut jo kunnialoukkas rottia kohtaan.
lisäksi kaikki hevarit joita tunnen, ovat enemmän tai vähemmän ääliöitä. kaikki heistä ovat todella epähygieeniallisia (esim yksi heistä juuri sanoi että pakko rastoittaa hiukset kun ei jaksa käydä edes kertaa viikossa suihkussa) ja joutaisivat kello kosken viemäreihin haisemaan.

ja nämä siis mun mielipiteitä, EN YLEISTÄ. kyllä niitä mukaviakin ja siistejä hevareitakin on.. mutta tarviiko tulla aina mussuttamaan, jos ei satu hevi/rokkipaskaa kuuntelemaan? kaikilla on oma musiikkimaku ja kunnioittakaa sitä. itsekin olen turpa kiinni, vaikka vihaan heviä... nyt oli vain pakko avautua, päästää ajatuksia purkautumaan.. sillä sitä ne hevarit ja liimaletitkin näyttävät harrastavan vähän turhankin usein. :P

puhunut. :)

45

5362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hbhjlh

      Kyllä oli naurettavaa tilitystä. Minkä takia te helvetin "räppärit" aina ulisette joistain hevareista, kyllä muutkin kuin pelkästään hevarit nauravat teille.

      "räppärit ei kuitenkaan mene aukomaan hevareiten/jne palstoille, vaan osaavat sentään käyttäytyä."

      Sinä se et taida paljon muita palstoja lukea...

      "...mutta oksennusta saa pidätellä kun näkee niiden pukeutumisen. eikö ne itse tajua kuinka pelleiltä ne näyttää?"

      Tuo sama pätee kyllä teihin paskahousu hoppareihin. Etenkin muija lökäpöksyissä, hyi saatana! Typerää yrittää matkia joitain ghettoneekereitä, yhtä naurettavaa kuin jos ghettoneekerit kasvattaisivat pitkät fledat ja perustaisivat hevibändin. xD

      • olet

        tääl suomi24 käy joka toinen päivä joku elämäänsä ja itseensä kyllästynyt heviperse vittuilemassa muille. mä en vaan tajuu sitä miks ei voi pitää huolta omista asioista......ja ps. mä en tunne yhtään tyyppii joka ei ois sanonu et hevareil menee kyl "vähän" yli se niitten pukeutuminen...näyttää joltain saatanan lapselta ja sit tulee vittuilemaan, saa turpaansa ja lähtee itkee kytille ja vanhemmille...(kokemusta löytyy)...itseasias yks hevari sano kerran itekki et kyl ne vaatteet on vähän mitä on, mut kun "kaikki kaverit pitää"....paljon toi niittenki tapa pukeutua perustuu aatteeseen ja makuun..tosi on, et kyl ne jossain vaihees elämäänsä tajuaa kuin tyhmännäkösiä ne on joskus ollu XD....Pysykää hevarit omilla palstoillanne puhumas roolipeleistä.


      • AiwaQ
        olet kirjoitti:

        tääl suomi24 käy joka toinen päivä joku elämäänsä ja itseensä kyllästynyt heviperse vittuilemassa muille. mä en vaan tajuu sitä miks ei voi pitää huolta omista asioista......ja ps. mä en tunne yhtään tyyppii joka ei ois sanonu et hevareil menee kyl "vähän" yli se niitten pukeutuminen...näyttää joltain saatanan lapselta ja sit tulee vittuilemaan, saa turpaansa ja lähtee itkee kytille ja vanhemmille...(kokemusta löytyy)...itseasias yks hevari sano kerran itekki et kyl ne vaatteet on vähän mitä on, mut kun "kaikki kaverit pitää"....paljon toi niittenki tapa pukeutua perustuu aatteeseen ja makuun..tosi on, et kyl ne jossain vaihees elämäänsä tajuaa kuin tyhmännäkösiä ne on joskus ollu XD....Pysykää hevarit omilla palstoillanne puhumas roolipeleistä.

        Suurin osa heviä kuuntelevista pukeutuu ihan normaalisti. Osa jopa niihin lökäpöksyihin..

        Viestilläsi kerroit juuri olevasi melkoinen keskenkasvuinen aasi. Sympatiat meitä muita räpin kuuntelijoita kohtaan.


      • Joo'o elämä on
        AiwaQ kirjoitti:

        Suurin osa heviä kuuntelevista pukeutuu ihan normaalisti. Osa jopa niihin lökäpöksyihin..

        Viestilläsi kerroit juuri olevasi melkoinen keskenkasvuinen aasi. Sympatiat meitä muita räpin kuuntelijoita kohtaan.

        Siis toi on niin vitun tyhmää tapella et mist jokku pitää. mä kuuntelen ite kyll hoppii ja tällee mutta et miks vitus tarttee hevareil ja räppäreil joku vitu riita musiikkigenrestä. siis se on jokasen oma mielipide mistä pitää. mua ei vittuukaa kiinnost et hevari aukoo mulle päätäs. suurin osa frendeist on hevareit mut ne tietää et jokasella on oma maku. se on helvetin tyhmää syrjii jonku musiikkimaun takia. se o sama ku alkas syrjii väri takii. tää systeemi on sama ku tummien syrjimistä. mä en ala puttaa minkää dissaukse takii. jos joku vittuilee ni en ala menee yht alas. ja jos käy kiinni ni sillo vaan vedetää pataa. ei sanat tapa jote älkää kuunnelko mitää vitun dissiä. älkää reagoiko siis johonki jos joku hevari dissaa.


      • tjjjjj

        hevarit ja räppärit on kaikkki paskiaisia ainaki ne jotka pukeutuu kuin pellet ketjuihin ja lökä pöksyihin huppareihin satanisti merkkei ja kaikki kuuntelee jotai paskaaaa


      • tjjjjj
        AiwaQ kirjoitti:

        Suurin osa heviä kuuntelevista pukeutuu ihan normaalisti. Osa jopa niihin lökäpöksyihin..

        Viestilläsi kerroit juuri olevasi melkoinen keskenkasvuinen aasi. Sympatiat meitä muita räpin kuuntelijoita kohtaan.

        viestilläsi kerroit juuri olevasi melkoinen keskenkasvuinen aasi. toivottavasti saatte sympatiaa.


    • katu-uskottavuus

      Ja värjää naamasi, voit olla katu-uskottavampi!

      • tjjjjj

        älä suotta


    • Sindri

      Ensin haukut kaikki,siis kaikki,hevarit tyhmiksi ja sitten itse kirjoitat huonommin kuin minä ala-asteella.Jos olet oikeasti 20v,niin kaivapas ne äikän kirjat hyllystä ja kertaa vähän.

      Ja jos itse alat haukkua hevarien pukeutmista niin kestä myös kun omaa lökäpöksy-habitustasi arvostellaan.Onhan se myös aika riidanhaluista jos päänaukomisesta vedät heti turpaan.

      Ja lopuksi,jos hevarit on niin surkeaa sakkia niin tule possesi kanssa kesällä Tuska-festareille vetämään meitä pataan.

      • sie oot kyl aika kova poika

        mikä vittu teitä hevareita vaivaa...tuutte tänne palstoille selittää jotain paskaa..taitaa olla pojalla identiteettikriisi menos...etteks vaan osaa pitää huolta omista asioista?? onks se niin vaikeeta?? loppujen lopuks joku jätkä paiskaa tollasta kuitenki pesiksel takaraivoon, nappaa narun kaulaa ja hirttää kaivoon...TERVETULOO PIKKULUTKA SAMMONLAHTEEN...jos haluut tavata ni tuu vaan sammonlahteen, jos siel näkyy ykskii hevari ni sen kyl tietää jo mitä tapahtuu.


      • Tsiisus
        sie oot kyl aika kova poika kirjoitti:

        mikä vittu teitä hevareita vaivaa...tuutte tänne palstoille selittää jotain paskaa..taitaa olla pojalla identiteettikriisi menos...etteks vaan osaa pitää huolta omista asioista?? onks se niin vaikeeta?? loppujen lopuks joku jätkä paiskaa tollasta kuitenki pesiksel takaraivoon, nappaa narun kaulaa ja hirttää kaivoon...TERVETULOO PIKKULUTKA SAMMONLAHTEEN...jos haluut tavata ni tuu vaan sammonlahteen, jos siel näkyy ykskii hevari ni sen kyl tietää jo mitä tapahtuu.

        Vaikutat tosi hassulta kaverilta :D Vai että Sammonlahteen.. Mahtaa olla aika juntti paikka.

        Idiootti...


      • tjjjjj

        tuska festarit mitä pelle meininkiä


      • tjjjj
        sie oot kyl aika kova poika kirjoitti:

        mikä vittu teitä hevareita vaivaa...tuutte tänne palstoille selittää jotain paskaa..taitaa olla pojalla identiteettikriisi menos...etteks vaan osaa pitää huolta omista asioista?? onks se niin vaikeeta?? loppujen lopuks joku jätkä paiskaa tollasta kuitenki pesiksel takaraivoon, nappaa narun kaulaa ja hirttää kaivoon...TERVETULOO PIKKULUTKA SAMMONLAHTEEN...jos haluut tavata ni tuu vaan sammonlahteen, jos siel näkyy ykskii hevari ni sen kyl tietää jo mitä tapahtuu.

        hhahahahahahahahahahahahahhaaaaa vähä parasta tekstii


    • in flames

      meehän sinäkin 20v. tyttö muualle itkemään miten hevarit sitä ja tätä

      • tjjjjj

        olitko vakoilemassa sitä ku näit et se itki


      • in flames
        tjjjjj kirjoitti:

        olitko vakoilemassa sitä ku näit et se itki

        Joo, mutta no joo alko pikkusen hävettää tuokin viestin vähän myöhemmin.


    • rey m.

      Tää ötökkä on varmaan pienenä (tai isona) nähny jonku hevivideon ja säikähtäny siitä niin kovin et sen pitää tällä tavoin purkaa traumojaan. Ei tollasta säälittävää sepustusta muuten voi käsittää. Onko sulla tosiaan ikää 20-v. ? Kirjottamas perusteella (pitemään,suvaitsevaiton,itseaiheuttaneet,kunnialoukkas etc.) vois luulla et oot about 12-v.
      Hei kato peiliin, ainoa säälittävä ja naurettavan näkönen pelle löytyy sieltä. Teille räppäreille (EN YLEISTÄ) nauraa meidän hevareiden lisäksi kaikki muutkin. :D

      • 35q35yq35y

        Hevi on sentään musiikkia. Räppi on blingbling-miesten höpötystä.


      • GMFSOB
        35q35yq35y kirjoitti:

        Hevi on sentään musiikkia. Räppi on blingbling-miesten höpötystä.

        mitas jos te kaikki helvetin rokkispedet ja 'hiphopparit' nussisitte toistenne hengilta. Ei jaksa kiinnostaa vitun vertaa kummankaan osapuolen lassytys. Jonain paivana te viela heraatte ja tajuatte ettei teidan tarvi henkeen ja vereen edustaa just sita paskaa mista diggaatte silla hetkella. What a bunch of wankers...


      • olet
        GMFSOB kirjoitti:

        mitas jos te kaikki helvetin rokkispedet ja 'hiphopparit' nussisitte toistenne hengilta. Ei jaksa kiinnostaa vitun vertaa kummankaan osapuolen lassytys. Jonain paivana te viela heraatte ja tajuatte ettei teidan tarvi henkeen ja vereen edustaa just sita paskaa mista diggaatte silla hetkella. What a bunch of wankers...

        no pidä sä vaan mielipitees ihan ominas...ei kukaan haluu kuulla jonku pikkupellen, jol ei oo mitään sanomista, mielipiteitä asioista mistä ei tiedä paskan vertaa...joo mee lutka neiti nussii faijaas


      • Mohammed
        olet kirjoitti:

        no pidä sä vaan mielipitees ihan ominas...ei kukaan haluu kuulla jonku pikkupellen, jol ei oo mitään sanomista, mielipiteitä asioista mistä ei tiedä paskan vertaa...joo mee lutka neiti nussii faijaas

        Ja sulla tuota "asiaa" tuntuu olevan..
        hoh hoi... Ja ikää oli? 8v? 12v? Alle?


    • Avautuminen auttaa, jos tulevisuudessakin joku haluaa kertoa huolensa ja purkaa sydäntä se on erittäin suositeltava...

      Onhan se tyhmää alkaa haukkumaan toisia, en yleistä mutta omasta mielestäni silti kaikki hopparit yms räppärit ovat moninverroin vittumaisempia kuin me oikean musiikin kuuntelijat. joten painuppa vaikka itse kuuntelemaan hoppia viemäreihin, true räppärithän asuvat slummeissa ja ovat köyhiä, he eivät osta 200 euron farkkuja jotta he olisivat uskottavia... :)

      • u-mad

        "he eivät osta 200 euron farkkuja jotta he olisivat uskottavia... :)"

        Kun vaan tietäsit ;)

        C.R.E.A.M.


      • tarvitse

        ei tarvii ostaa mitään vitun 200e housuja et on uskottava...ja sä oot?? varmaan joku hevari-porvari-paska mikä saa massii ihan vitusti siit et pääsee duunii faijan firmaan...joo tollaset jätkät saa tunteet nousee pintaa.....oikeest ei osaa mitään vittujakaan ja sit tajuu et on ihan nolla---->ja se johtaa siihen et hei!!mähän voin olla vaik hevari!!!!mä en tunne yhtään hevarii joka ei ois rikkaiden vanhempien poika/tyttö!


      • Allahin kamu
        tarvitse kirjoitti:

        ei tarvii ostaa mitään vitun 200e housuja et on uskottava...ja sä oot?? varmaan joku hevari-porvari-paska mikä saa massii ihan vitusti siit et pääsee duunii faijan firmaan...joo tollaset jätkät saa tunteet nousee pintaa.....oikeest ei osaa mitään vittujakaan ja sit tajuu et on ihan nolla---->ja se johtaa siihen et hei!!mähän voin olla vaik hevari!!!!mä en tunne yhtään hevarii joka ei ois rikkaiden vanhempien poika/tyttö!

        Katkeroidupa sitten siihen...


      • tarvitse kirjoitti:

        ei tarvii ostaa mitään vitun 200e housuja et on uskottava...ja sä oot?? varmaan joku hevari-porvari-paska mikä saa massii ihan vitusti siit et pääsee duunii faijan firmaan...joo tollaset jätkät saa tunteet nousee pintaa.....oikeest ei osaa mitään vittujakaan ja sit tajuu et on ihan nolla---->ja se johtaa siihen et hei!!mähän voin olla vaik hevari!!!!mä en tunne yhtään hevarii joka ei ois rikkaiden vanhempien poika/tyttö!

        sanoppa sitten paljonko sun pöksyt on maksanu ? :D

        No kusipäille on kaksi tapaa elää, joko olla hevari tai räppäri ja minä valitsin hevin koska se sentään on musiikkia :D sinulla on oma tapasi elää, pidä siitä kiinni, ja tue jatkossa myös kohtalotovereitasi... :D

        sanotaanko että vanhempani ovat keskitason palkoilla,mutta itse olen osannut säästää joissain paikoissa niin ei tarvitse elää veloissa niinkuin monet tapaisesi kusipäät :)
        "en tunne yhtään hevarii joka ei ois rikkaiden vanhempien poika/tyttö!"
        pitäiskö tuon perusteella aatella että tuo räp on joku viirus joka leviää slummeissa missä asutte?


      • oikeassa

        Nämä hopparit ovat todella ärsyttäviä ja haastavat riitaa minkä ehtivät.Vedetään niitä turpaan..,nyt!


    • Arcana

      Jospa kasvaisit vielä seuraavat 20 vuotta, oppisit ehkä kirjoittamaan ja argumentoimaan asiasi edes likimain vakavasti otettavasti.

      Ja hevarit. Käyvät. Suihkussa.

    • knock-out

      Turhaa yleistystä taas.
      Mielestäni älytöntä sanoa että kaikki jotka kuuntelevat heviä ovat sellaisia ja sellaisia. Samoin kuin muitakin genrejä.

      Myös tuo itsensä korostaminen "kun minä olen räppäri ja plaaplaa" on täysin turhaa.

      Monet hevarit keitä tunnen kuuntelevat myös sujuvasti melkein kaikkea ja eivät todellakaan ole mitään epähygienisiä.
      Monesti on kaverin poikaystävä käyny mulle aukomaan niittivyöstä yms. ja paasaamaan miten kaikki punkkarit ja rokkarit ovat homoja. Hohhoijaa, ja tyyppi on ite ihme lökäpöksy.
      Menny sit hiljaseks ku oon sanonu että kyllä tota räppiäkin tulee joskus kuunneltua.
      Sitä blingblingiä en vain pysty sietämään. :>

      • u-mad

        --Monesti on kaverin poikaystävä käyny mulle aukomaan niittivyöstä yms. ja paasaamaan miten kaikki punkkarit ja rokkarit ovat homoja. Hohhoijaa, ja tyyppi on ite ihme lökäpöksy. --

        Se ny vaa on lapsellisuutta, keneltä tahansa, jos pitää toista haukkua toisen pukeutumisesta, huomauttaminen on sit eri asia... Mut "huomauttaakkin" voi paremmin mitä porukka huomauttelee...

        aewa


    • feikki

      Mitä nää hevari/rokkarit tulee tänne sit inisee ku ei kestä kuulla toisten mielipiteit.
      Vasta sanaks puhutte vaan joistain isoista
      housuista ja siitä et rapissa vaan puhutaan siihe
      mikkiin, Ei se todellakaan niin mee. On se räppi
      myös musiikkia, niinku hevi ja rock. Vaikka niitä
      en ite kuuntelis ikimaailmassa, niin en mä tuu
      teijän palstoil valittaa ku kuuntelette semmost
      musiikkia! Mitä se teitä liikuttaa jos me tykätään
      räpistä ja/tai hiphopista.[tarkotan varsinki noit
      aikasempia valituksii niinku et "räppi on
      perseestä"] Koittakaa vähä rajottaa tota
      lapsellisuuttanne ja pitäkää vähä "pienempää
      metelii". Ei se meijän räppiä kuuntelevien vika oo
      että teil "hevareilla/rokkareilla" on joku rap
      palsta riippuvuus ku täytyy tänne tulla valittaa.

      • BALANCIO

        jätkä puhuu kyl asiaa...mun mielestä ihmisillä pitää olla mielipiteitä, ja ne jotka arvostelevat ilman minkäänlaista todellista syytä toisen mielipiteitä ovat niitä ns. pellejä...siin vaihees ku porukka tulee valittaa(niikun joka päivä tääl suomi24) hiphop/rap-musiikista ja aatteesta, ni pitää kyl olla jonkunlaisii ongelmii oman ajatusmaailmansa kanssa...

        loppujenlopus sen, että monilla hevareilla on ongelmia identiteettinsä kanssa, huomaa joo siitä, että niitä ravaa vuoretellen tänne valittamaan toisten mielipiteistä...-->sehän tarkottaa jo suoraan et niitten pitää todistella jotain ihmisille, koska jos henkilö on itsevarma ja tietoinen omista mielipiteistä, se voi vain nauraa muille, eikä sen tarvitse uskotella muille mitään.......

        Hoppareilla tätä ongelmaa ei ole, jonka huomaa siitä ettei tuolla hevaripuolella ketään oikeen käy valittamassa:)......

        oiskohan kyse taas vaihteeksi vain jonkunlaisesta kateudesta tai katkeruudesta???


      • Jeppe
        BALANCIO kirjoitti:

        jätkä puhuu kyl asiaa...mun mielestä ihmisillä pitää olla mielipiteitä, ja ne jotka arvostelevat ilman minkäänlaista todellista syytä toisen mielipiteitä ovat niitä ns. pellejä...siin vaihees ku porukka tulee valittaa(niikun joka päivä tääl suomi24) hiphop/rap-musiikista ja aatteesta, ni pitää kyl olla jonkunlaisii ongelmii oman ajatusmaailmansa kanssa...

        loppujenlopus sen, että monilla hevareilla on ongelmia identiteettinsä kanssa, huomaa joo siitä, että niitä ravaa vuoretellen tänne valittamaan toisten mielipiteistä...-->sehän tarkottaa jo suoraan et niitten pitää todistella jotain ihmisille, koska jos henkilö on itsevarma ja tietoinen omista mielipiteistä, se voi vain nauraa muille, eikä sen tarvitse uskotella muille mitään.......

        Hoppareilla tätä ongelmaa ei ole, jonka huomaa siitä ettei tuolla hevaripuolella ketään oikeen käy valittamassa:)......

        oiskohan kyse taas vaihteeksi vain jonkunlaisesta kateudesta tai katkeruudesta???

        Pakkohan tätä rap-palstaa täytyy välillä käydä piristämässä, kun täällä on niin laiskanpuoleinen meininki muuten.. Suosituimmat/luetuimmat keskustelut näyttää olevan nää typerät väittelyt.

        Oisko näin ettei räpin kuuntelijoilla ole mitään keskusteltavaa keskenään jos ei joku käy vähän haukkumassa ja potkimassa persuksille?

        "loppujenlopus sen, että monilla hevareilla on ongelmia identiteettinsä kanssa"
        Jospa niillä onkin vain niin pirun hyvä itsetunto että voi sanoa miltä tuntuu?

        "Hoppareilla tätä ongelmaa ei ole"
        Kukahan tämänkin ketjun aloitti?


      • u-mad
        Jeppe kirjoitti:

        Pakkohan tätä rap-palstaa täytyy välillä käydä piristämässä, kun täällä on niin laiskanpuoleinen meininki muuten.. Suosituimmat/luetuimmat keskustelut näyttää olevan nää typerät väittelyt.

        Oisko näin ettei räpin kuuntelijoilla ole mitään keskusteltavaa keskenään jos ei joku käy vähän haukkumassa ja potkimassa persuksille?

        "loppujenlopus sen, että monilla hevareilla on ongelmia identiteettinsä kanssa"
        Jospa niillä onkin vain niin pirun hyvä itsetunto että voi sanoa miltä tuntuu?

        "Hoppareilla tätä ongelmaa ei ole"
        Kukahan tämänkin ketjun aloitti?

        ---Pakkohan tätä rap-palstaa täytyy välillä käydä piristämässä, kun täällä on niin laiskanpuoleinen meininki muuten.. Suosituimmat/luetuimmat keskustelut näyttää olevan nää typerät väittelyt.

        Oisko näin ettei räpin kuuntelijoilla ole mitään keskusteltavaa keskenään jos ei joku käy vähän haukkumassa ja potkimassa persuksille? ---

        Käydä keskustelua netissä??? Oujee
        Jos vaikka ihmisiä ei kiinnosta käydä täällä??? On paljon parempia paikkoja kun joku suomi24 rap palsta :DD Itte päädyin tänne vahingossa ja oikeestaan rupee vaa vituttaa tämmöset jutut johon tekee mieli vastata, vaik vois kuluttaa ajan hyödyllisemmin... näiltä näkymin voiskin lähtee käveleen--->


      • joo...
        Jeppe kirjoitti:

        Pakkohan tätä rap-palstaa täytyy välillä käydä piristämässä, kun täällä on niin laiskanpuoleinen meininki muuten.. Suosituimmat/luetuimmat keskustelut näyttää olevan nää typerät väittelyt.

        Oisko näin ettei räpin kuuntelijoilla ole mitään keskusteltavaa keskenään jos ei joku käy vähän haukkumassa ja potkimassa persuksille?

        "loppujenlopus sen, että monilla hevareilla on ongelmia identiteettinsä kanssa"
        Jospa niillä onkin vain niin pirun hyvä itsetunto että voi sanoa miltä tuntuu?

        "Hoppareilla tätä ongelmaa ei ole"
        Kukahan tämänkin ketjun aloitti?

        kun kaveri kirjotti äske tällai:

        "Kukahan tämänkin ketjun aloitti?"

        ...ni kannattaa tsekkaa et mistä se alotti sen kirjotuksen...kerto just siitä miks niitten hevareitten pitää tulla tänne aukomaan päätänsä...jos niillä on jotain ongelmia, ni nehän voi jutella siel omalla palstalla ja pitää omana tietonaan!...ku kelailee tarkemmin ni esim. mun jolla ei oo mitään ongelmia oman idntiteettinsä kanssa, ei tarvii mennä valittelee toisten mielipiteistä, koska ne on vaan muiden mielipiteitä...kyllä munkin mielestä tää joidenkin hevareitten turha valitus kuulostaa vähän juuri tältä kyseiseltä "identiteettikriisiltä".


      • puolin ja toisin...
        joo... kirjoitti:

        kun kaveri kirjotti äske tällai:

        "Kukahan tämänkin ketjun aloitti?"

        ...ni kannattaa tsekkaa et mistä se alotti sen kirjotuksen...kerto just siitä miks niitten hevareitten pitää tulla tänne aukomaan päätänsä...jos niillä on jotain ongelmia, ni nehän voi jutella siel omalla palstalla ja pitää omana tietonaan!...ku kelailee tarkemmin ni esim. mun jolla ei oo mitään ongelmia oman idntiteettinsä kanssa, ei tarvii mennä valittelee toisten mielipiteistä, koska ne on vaan muiden mielipiteitä...kyllä munkin mielestä tää joidenkin hevareitten turha valitus kuulostaa vähän juuri tältä kyseiseltä "identiteettikriisiltä".

        "Hevareilla" ei ole mitään muuta yhteistä kuin musiikkimaku (ja sekin varioi aika paljon). Mielipiteet ja arvot eivät ole hevareiden kesken mitenkään yhteisiä, niitä on yhtä paljon kuin ihmisiä.

        En väitä tuntevani hiphop -systeemejä kovinkaan hyvin, mutta olen käsittänyt että löysät vaatteet yms kuuluvat asiaan? Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä, mutta eikös se mennyt jotenkin niin, että "hiphop" on elämäntyyli, eikä vaan musiikkia? Pohdiskelinhan vaan, että olisiko tämä se perimmäinen ero genrejen välillä...:)

        Niin, ja tämä keskustelu vaan osui silmiin tuossa kun kahlasin musaosastoa alaspäin. Mielestäni on molemmin puolin typerää väitellä makuasioista, ja yhtä typerää on yleistellä että "hevareilla on likaiset hiukset" kuin "hoppareilla on liian isot merkkihousut, jotka pysyvät ylhäällä vain kun niitä kannattelee haaroista".


      • äskeinen
        puolin ja toisin... kirjoitti:

        "Hevareilla" ei ole mitään muuta yhteistä kuin musiikkimaku (ja sekin varioi aika paljon). Mielipiteet ja arvot eivät ole hevareiden kesken mitenkään yhteisiä, niitä on yhtä paljon kuin ihmisiä.

        En väitä tuntevani hiphop -systeemejä kovinkaan hyvin, mutta olen käsittänyt että löysät vaatteet yms kuuluvat asiaan? Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä, mutta eikös se mennyt jotenkin niin, että "hiphop" on elämäntyyli, eikä vaan musiikkia? Pohdiskelinhan vaan, että olisiko tämä se perimmäinen ero genrejen välillä...:)

        Niin, ja tämä keskustelu vaan osui silmiin tuossa kun kahlasin musaosastoa alaspäin. Mielestäni on molemmin puolin typerää väitellä makuasioista, ja yhtä typerää on yleistellä että "hevareilla on likaiset hiukset" kuin "hoppareilla on liian isot merkkihousut, jotka pysyvät ylhäällä vain kun niitä kannattelee haaroista".

        Tutkinpa vähän tarkemmin tätä palstaa, ja totta vie, täällä on uskomattoman paljon noita vittuilu-viestejä. Jollain on nyt itsetunto-ongelmaa, ihan musiikkimakuun katsomatta...


    • ...

      Opetteleppas kuule neitiseni puhumaan suomea ja tule sitten haukkumaan viisaampias!

    • GMFSOB

      Suomi on ainoa maa maailmassa (tietaakseni), jossa hip-hop ja metalli ovat jotain verivihollisia. Kaikkien pitaa kuulua jompaankumpaan ryhmaan ja vihata toista. Ootte vaan niin vitun juntteja ! Helpottaisi jos te kaikki olisitte oikeesti 13 vee niin sen viela ymmartaisi, mutta ainakin osa teista paskanjauhajista on aikuisia ihmisia. Todella saalittavaa meininkia, onneksi muutin suomesta helvettiin aikoja sitten, enka ole katunut sekunttiakaan... Hajotkaa paskaanne...

    • ....

      nosta housus räppäri ja ettekö te tajua kuinka pelleiltä TE näytätte???? T:hevari \,,/

    • me. (3)

      siis luulekko tosiaan että VAAN hevarit EI tykkää räppäreistä?? ja sen takia et tykkää hevareista?? hahaha! oot tosi lapselline jos OIKEESTI oot 20.v ?? meistä kirjottajista kukaa ei tykkää oikei hevistä,ei me hevareita ruveta moittii vaikka jotkut on sanonukki et meil on huono musa maku tai jotai... mut tää sun nolo kirjotus on aika säälittävä! no HEVAREITTEN ohjeet sulle on iha hyviä. eikös?

    • raastin

      Mä en jaksa enää puuttu mihinkää genrejen välisiin tappeluihi. Molemmat osapuolet vittuilee toisilleen jossai palstal netis mut sitku näkee kaupungil nii sit ei tehä mitään. Hankkikaa pikkuhiljaa elämä. Ite oon hevari ja ei mua rupee vituttamaan jos hoppari kaverit kuuntelee räppii. Ja uskokaa pois mulla on hoppari kaverei!! Pientä rajaa tommosiin te ootte kaikki iha perseest. Onko molemmat osapuolet tyytyväisiä? Että itkekää jostain tärkeämmästä asiasta ku et Vittu hevarit on tyhmän näkösii ja kuuntelee paskaa musaa tai hopparit vois nostaa housunsa ja upota pohjaan.

    • jaska jokunen

      Hei herää janne neuvostoliitto on kaatunut.
      kommunismi on kuopattu säliks käy puolisoasi.

    • Hemppahevari

      Itse olen "hevari" ja minulla on "räppäreitä" kavereinani. Olemme keskustelleet siitä kuinka hevarit ja räppärit ovat "sodassa" keskenään. Kumpienkin puolella on ääriryhmiä ja niiden kesken käydään sotaa monillakin foorumeilla sun muilla keskustelu paikoilla. Kummatkin ääriryhmät tekevät kiusaa toisilleen yhtäpaljon. Ei kannata yleistää että kaikki räppärit on idiootteja tai että kaikki hevarit ovat luusereita. On niitä nolonnäköisiä räppäreitäkin maailmassa. On olemassa myös paljon meitä siistejä hevareita ja meitä on enemmistö!
      Kaikilla on oma tyyli ja jos itse pitää jostain ja joku muu ei siitä pidä ei pidä alkaa heti motkottaa! Jokainen on sellainen kuin haluaa!

    • RokkiSpetes

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe