LORDI PITÄÄ KIELTÄÄ!

K-18

Euroviisut on koko perheen ohjelma, jolla on paljon lapsikatsojia ympäri maailmaa. Euroviisuihin ei voi lähettää ryhmää, joka aiheuttaa vaan pelkoa, kauhua, järkytystä, inhoa ja kuvotusta ja edustaa pahuutta ja Saatanaa.

Luulen, että tämä ymmärretään Euroopassa, siispä voimme vain hartaasti toivoa, että Lordin esitys kielletään ja Ateenaan lähetetään kuka tahansa muu.

43

8127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monster

ethän sä idiootti voi olla tosissa,tai sit sä oot.mut lordi hoitaa viisut kotii,eikä idiootit voi sille mitää.

• fddfsaadsf

Hoitaa kai mut ei se voittoa tuo !!! :D

• Lordi on säälittävä

jotakin toista idiootiksi, silloin hän itse kertoo itsestään tietämättään kuinka hän itse on sitä mitä sanoo.

Joka sanoo toista idiootiksi, lauseen esittäjä sanoo silloin, mitä hän itse on.

Sillä: "joka kuoppaa kaivaa toiselle, hän itse sinne putoaa."

Lue vaikka Raamatusta Sananlaskut 26:27

Tällä lauseella on vinha perä, vaikka et uskoisikaan.

Matt. 7:1

• saa_na--Per---le
        Lordi on säälittävä kirjoitti:

jotakin toista idiootiksi, silloin hän itse kertoo itsestään tietämättään kuinka hän itse on sitä mitä sanoo.

Joka sanoo toista idiootiksi, lauseen esittäjä sanoo silloin, mitä hän itse on.

Sillä: "joka kuoppaa kaivaa toiselle, hän itse sinne putoaa."

Lue vaikka Raamatusta Sananlaskut 26:27

Tällä lauseella on vinha perä, vaikka et uskoisikaan.

Matt. 7:1

...noni ja raamattua kehiin...Ihmisten kirjoittama aikakauttansa kuvaava laki ja satukirja! Siihen on AINA hyvä vedota. Taulapäät itse levittelee noita lauseita pyhästä satukirjastaan, mutta se keskeinen asia jää aina huomiotta.....JOS se sun jumalas on niin viisas ja anteeksiantavainen ja poikansakin vielä laitto pyövelöitäväks jotta sun syntis olis anteeksiannetut ni mikä perkele sä olet muita synneillä ja rangaistuksilla pelottelemaan!!!!!!! Otahan nyt päivän antipsykootit niin näyttää se maailmakin vähemmän pelottavalta ja syntiseltä.

:) enkeli

• Ole love

Mikäli K-18 on edustavinaan jonkinlaista hengellisyyttä ja kristillisyyttä, hän ikävä kyllä tuollaisella tiukkapipoisella paranoialla ja kielto-mentaliteetillaan pissii omaan pesäänsä.
      Ei ihme että ilmaisuvapauden ja sananvapauden kannattajien keskuudessa herää entistä pahempia vastareaktioita kaikkea uskonnollista kohtaan. :/

• lörähti

k-18 on ihan oikeassa, tollainen lordi väkivalta ja pelottelu saa jo riittää. bändin sivuilta löyty törkeää roskaa. ilmaisuvapaudellakin on omat rajansa toki. Ottamatta kantaa kenenkään hengellisyyteen ( muuten mitä hengellisyyttä, nää sarvipäät muuten edustaa)

• huomatkaa
        lörähti kirjoitti:

k-18 on ihan oikeassa, tollainen lordi väkivalta ja pelottelu saa jo riittää. bändin sivuilta löyty törkeää roskaa. ilmaisuvapaudellakin on omat rajansa toki. Ottamatta kantaa kenenkään hengellisyyteen ( muuten mitä hengellisyyttä, nää sarvipäät muuten edustaa)

Lordi edustaa tietämättään pelkästään saatanaa. Ei mitään muuta.

Lordin kappaleet ovat täysin saatanalta tulleita, eivätkä ole tosiaankaan mitään vitsejä, vaan pelkästään tyhmyyden osoitusta ja pahuuden palvomista.

Jos lukija on eri mieltä, niin varo omaa viimeistä hetkeäsi.

Te sanotte, ette te ole mitään pahaa kenellekään tehneet, mutta tämä kaikki, mikä puolustaa Lordia ja joka on Lordi-fani, hän leikkii ikuisella tulella.

"Sillä kaikki ovat syntiä tehneet, ja ovat Jumalan kirkkautta vailla. "

Mutta, joka kääntää kelkkansa ja uskoo vilpittömästi Jeesukseen sydämestään, haluten uskoa Jeesukseen, niin hänellä on ikuinen elämä.

Sinä, oletettavasti 15-vuotias ja kaikki muutkin Lordifanit, joihin itse en kuulu, koska en kuunnellut hänen säälittävää kappalettaan, kehoitan miettimään, että Jos Jeesus ei saa tulla elämääsi, silloin olet pahasti hakoteillä.

Älä mene epäuskoisena helvettiin vaan ota Jeesus elämääsi. Se Elämä, jonka hän haluaa antaa, on todellista ja ikuista.

Tiedän kokemuksesta, mitä kirjoitin.

• Lapsi

Lordin valinta Euroviisuihin oli KANSAN tahto (itseni mukaan lukien). Ja te joiden mielestä olisi pitänyt valita joku muu niin VOI VOI elätte demokraattisessa Suomessa, jossa enemmistön mielipide ratkaisee!

Lisäksi en voi käsittää teitä jotka haukutte Lordia ja povaatte huonoa sijoitusta !, nyt on Suomella taas mahdollisuus pärjätä ja tällä kertaa mahdollisuus on TODELLINEN, sillä tähän mennessä euroviisuihin on lähetetty sitä samaa perus iskelmä-kamaa, jolla ei ole ollut edes minkäänlaisia pärjäämis mahdollisuuksia. Sitä on lähetetty sinne pakkopullana ja niiden fanaattisten euroviisu-fanien iloksi, jotka hyppivät karsinnoissa siinä lavan edessä.

Lordin tulo euroviisukarsintoihin hätkäytti varmasti monia ja jatkoon pääsy yllätti monet vaanhoolliset ,jotka olivat tykästyneet siihen samaan perus iskelmään jota euroviisuihin on lähetetty jo monta vuotta ja näistä VANHOOLLISISTA herkimmät itkevät tällähetkellä joka mediassa (netissä, radiossa, TV:ssä, lehdissä) kuinka Lordin pääsy oli virhe ja heistä itkuisimmat jopa yrittävät keksiä keinoja kuinka estää Lordin pääsy euroviisuihin. Tämän itkun takaanta ei heijastu mikään muu kuin se, että nämä itkijät pelkäävät
      mahdollista Lordin menestystä seuraavaa ihnisten musiikimaun muuttumista ja avautumista. Muutosta nämä vanhooliset pelkäävät! Onneksi monet avarakatseiset henkilöt äänestivät Lordin voittoon.

Myös Lordin esiintymisestä täys 10 heille ja siitä pitämättömille suosittelen, että sammutatte television euroviisujen lähetyksen ajaksi. Ja te jotka pelkäätte lapsienne takia niin kenenkä perheessä se kauhistunein henkilö oli lapsi ?!?! entä kuka oli kaikista ihastunein Lordin esitykseen ?!?!

En voi ymmärtää, että eivätkö nämä vanhooliset ymmärrä, että jos lähetämme sitä samaa pärjäämätöntä pakkopullaa euroviisuihin vuosi toisensa jälkeen niin ei se seuraavanakaan vuonna menestystä tuota !

• sadasf

fuuhuu lordi voittiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeefoidsssssssssssssjjjjjjjj

• elokuvissa

Jos K-15 elokuvissa naidaan, tapetaan ja raiskataan, niin joku kiltti monsteri kuin Lordi on tuskin edes K10 kamaa.

• muistelkaas

Musta lordin jäsenet näyttää vaan satuolennoilta. Samanlaisia näkee elokuvissa (esim. taru sormusten herrasta, harry potter). Heidän ulkonäkönsä johtuu vain esiintymisasuista, he eivät siis oikeasti ole sellaisia eikä heitä siten tarvitse pelätä. Jos joku nyt saa sydämentykytyksiä katsellessaan euroviisuja niin huh huh sanon minä!

• ...on syntisen taivas

voi pieniä eurooppalais raukkoja kun ei hermot kestä kuunnella heviä, hip hop 4 EVA SIIS NIINQUUUU!!!!! ja siitähän ei mitään pahaa aiheudukkaan, ranskassakin vain muutama pieni mellakka.

• ..on syntisen taivas

ja jos saatanan palvontaa haluat nii kyllä varmasti joku teikäläisenki pihalle voi pentagrammeja piirrellä, mutta ei se lordi ole.

• Onneksi pääsemme Lordista

EUROVIISUIHIN EI VOI LÄHETTÄÄ RYHMÄÄ, JONKA ESITYS AIHEUTTAA PELKOA JA INHOA JA JOHON ON SOTKEUTUNUT ELINKAUTISVANKEJA!

Euroviisut eivät ole K-18 ohjelma ja sen vuoksi Lordin kaltaiset eivät sovi sinne esiintymään.

Luulen, että tämä ymmärretään ulkomailla ja voimme huokaista helpotuksesta. Koko Lordin esiintymään päästäminen oli suuri virhearvio.

• osa lordin faneista

ympäri eurooppaa on varmastikin alle 18-vuotiaita ja osaavat varmasti ottaa heidän esityksensä vähän rauhallisemmin kuin sinä. MIKÄ SIINÄ LORDIN ESITYKSESSÄ PELOTTAA?? Perustelkaa hyvät ihmiset vähän paremmin.

• vielä tolkuissaan

Pelkoa ja kauhua aiheuttaa lähinnä sun viestit! Voiko tuollaista paranoidista fanaattisuutta olla nykyaikana jotain lapsekasta, mörkö-naamarista rokkibändiä kohtaan.
        Onhan se tosin aina tiedetty, että nettifoorumeilla messuaa ties minkälaista hihhulia. Huh, tätä foorumia lukiessa todella alkaa omakin boltsi sirittää. :)

• millälailla
        vielä tolkuissaan kirjoitti:

Pelkoa ja kauhua aiheuttaa lähinnä sun viestit! Voiko tuollaista paranoidista fanaattisuutta olla nykyaikana jotain lapsekasta, mörkö-naamarista rokkibändiä kohtaan.
        Onhan se tosin aina tiedetty, että nettifoorumeilla messuaa ties minkälaista hihhulia. Huh, tätä foorumia lukiessa todella alkaa omakin boltsi sirittää. :)

olen sun mielestä fanaattinen? Tää on mun toinen viesti tähän ketjuun. Musta Lordi on hyvä valinta, mutten todellakaan koe fanittavani mitään bändiä edes vähän saatikka paranoidisesti...
        Ehkä vaan en pysty käsittämään Lordin pelottavuutta, koska osaan suhtautua siihen terveellä järjellä, enkä ala heti pelätä "että nyt tuo örkki varmaan alkaa vainota mua."

• Katja

Kuka niistä on elinkautisvanki ? Miksei se sitten ole vankilassa ? Ota ääliö asioista selvää, ennenkuin alat perättömiä syytöksiä ja paskaa suustasi suoltamaan.

• vielä tolkuissaan
        millälailla kirjoitti:

olen sun mielestä fanaattinen? Tää on mun toinen viesti tähän ketjuun. Musta Lordi on hyvä valinta, mutten todellakaan koe fanittavani mitään bändiä edes vähän saatikka paranoidisesti...
        Ehkä vaan en pysty käsittämään Lordin pelottavuutta, koska osaan suhtautua siihen terveellä järjellä, enkä ala heti pelätä "että nyt tuo örkki varmaan alkaa vainota mua."

Sori, siis edellinen viestini oli suunnattu "ETTEKÖ YMMÄRRÄ" otsikoituun viestiin.
        Ja fanaattisuudella tarkoitin tuota kielto-mentaliteettia. Oli epäselvästi ilmaistu, juu.

• ole viisas ja unohda
        vielä tolkuissaan kirjoitti:

Apualle, joka tekstistä päätellen olet alaikäinen lapsi,

totuus on se, että Lordin kappaleet ovat tarkoitettu ainoastaan pelotteeksi ja siksi että he näyttävät olevan jotain suurta, mutta sellaisiksi teksteiksi, joiden tarkoitus on vain pelotella lapsia ja muita.

Älä usko sanaakaan, mitä Lordi laulaa. Lordi ja hänen kumppaninsa laulut ovat arvottomia.

Eivät mieleltään terveet tuollaisia tekstejä kirjoittele, joita Lordi kumppaneineen edustaa, puhumattakaan laulamisesta.

Olen tullut siihen tulokseen, että lasten ja muiden heikkohermoisten ei kannata lukea tai kuunnella lainkaan Lordin kappaleita.

Minä en itse osta yhtäkään Lordin levyistä. Enkä myöskään lataa niitä netistä.

Pelkkää saatanan ylistystä, ja surullisinta on, ettei ryhmä tajua tätä.

Lordin laulut eivät ole mitään vitsejä tai viisauden hedelmiä.

• Finland 12 points!

"Koko Lordin esiintymään päästäminen oli suuri virhearvio."

Niinpä, Euroviisujen voittohan ei todellakaan ollut tavoitteena vai mitä? ;)

• lordin ikuinen vihaaja

MINUSTA LORDI PITÄISI KIELTÄÄ EIKÄ HÄN OLE HYVÄ EUROVIISUJEN EDUSTAJA lordi on tyhmä t:50 lordin oikein oikei vihaajaa aika monta meinaa 50 vihaa lordii .... ... .... . lordi ei menesty kauvaa

• mies.

Kerro?

• uuu

myy kermaperse telkkari pois niin et näe hirviöitä

• Eräs äiti

Sellaiset vaahtosammuttimen kokoiset nassikat ovat juuri niitä kovimpia Lordi- faneja. Kyllä sen huomasi tuolla Turun Caribiallakin viisufinaalissa, kun he hyppivät innoissaan Lordin biisin tahdissa. Pelosta ei ollut tietoakaan :)
      Omat lapseni 8 ja 11 v. katselivat Lordia aluksi TV:stä huulipyöreänä ja sitten alkoivat tanssimaan ja laulamaan mukana :)

Kyllä tämä teidän jeesusteluineen lasten peloista on vaan teidän katkerien ja suvaitsemattomien ihmisten päässä oleva vinouma. Voitte käyttää lasten pelkoa tekosyynä, kun itseette siedä bändiä.

• Lopettakaa jo

tuo jeesusteleminen...taas ois pitäny saada joku Jari Sillanpää jodlaamaan sinne ja mummot ois ollu perse märkänä!!!

• Täti- Moonika

Ei kai se Sillanpää nyt niin pelottava ole ( vaikka homo onkin), että sen takia tarvitsisi housuihinsa kusta ???

• mummoista tietää...
        Täti- Moonika kirjoitti:

Ei kai se Sillanpää nyt niin pelottava ole ( vaikka homo onkin), että sen takia tarvitsisi housuihinsa kusta ???

Jos on unohtunu laittaa tena pöksyihin niin vahinko saattaa hyvinkin tapahtua...ei siinä ehdi edes vessaan kun silmät nauliintuu humpajarin perseeseen :D
        Mutta lähinnäkin tarkoitin kiihotuksesta...tai voihan ne papatki tietenki Jaria katella sillä silmällä nykyään :D

• Täti-Moonika
        mummoista tietää... kirjoitti:

Jos on unohtunu laittaa tena pöksyihin niin vahinko saattaa hyvinkin tapahtua...ei siinä ehdi edes vessaan kun silmät nauliintuu humpajarin perseeseen :D
        Mutta lähinnäkin tarkoitin kiihotuksesta...tai voihan ne papatki tietenki Jaria katella sillä silmällä nykyään :D

Vielä kun kerrot miksi Jarista pitäisi kiihottua niin hyvin menee. Sehän on elähtänyt , plösö porsas.

• Siinä ollaan
        Täti-Moonika kirjoitti:

Vielä kun kerrot miksi Jarista pitäisi kiihottua niin hyvin menee. Sehän on elähtänyt , plösö porsas.

harvinaisen samaa mieltä...

• pyhä jysäys

Kyllä nämä kiihkoilevat kannanotot ja aikuisten "totuuden äänellä" saarnatut julistukset ovat niitä, jotka saavat lapset pelkäämään!

Mitään saatanoita ei ole olemassakaan, vaan kaikki pahuus on ihmisisten omia tekeleitä. Kaikenlaiset uskonnot tuputtavat lapsille pelkokuvia paholaisista ja rankaisevista jumalista, jos tekee "syntiä". Eiköhän se ole pahempaa pelottelua, kuin jonkun kuminaamaribändin soitanta?

Lapsille ei tarvitse näyttää mitään televisiosta, jos pelkää heidän puolestaan! Vanhemmilla on vastuu tässäkin asiassa, joten katsohan vaan millaista räiskettä ja menoa on nykyisissä lastenohjelmissakin.

Ja Euroviisujen kohdalla olen sitä mieltä, että ei kabareemainen minihametyttöjen tanssikaan ole kovin suotavaa lasten silmille. Noita puolialastomien tanssijoiden ryhmiä on varmasti taas tänäkin vuonna kisoissa mukana.

• Jos Euroviisujen lähetysajankohta on sama kuin ennen, niitä katsellaan klo 21 jälkeen.. olisiko peräti klo 22. Katsooko teillä lapset telkkaria vielä siihen aikaan? Edesvastuutonta! Eilenkin tuli seksiguru-ohjelma klo 22 subtv:ltä. Katsoiko teillä lapset sitäkin?

• ...

saatanaa???
      anteeksi herra jessus mutta missä päin taivas on?
      vastaus helvetin porteilla...
      JOS TUO on saatananpalvontaa tai vastaavaa meitti on ite neitsy maria!

• todellakin ;)

Mutta mistä tämä "euroviisuarkisto" löytyy oikeasti? Mistään ei löydy kaikkia vuoden takaisia viestejä...

• Eewwa

Tavallaanhan K-18 on oikeassa. Mutta siltihän Lordi voitti niin miksi se ei voi esiintyä Euroviisuissa? :O
      Ehkäpä se pelottaa joitakin,mutta sitten niiden joidenkin ei tarvitse katsoa Euroviisuja silloin kun lordi on siellä.

• Ei kiitos sinun!

Hah hah hah hah hah! Edelleen naurattaa lukea sinunlaistesi pikkusielujen kommentteja Lordista :D Mahtoi varmasti harmittaa todella paljon että Lordi voitti Euroviisut? :D Mahtoi todellakin harmittaa kun Lordia onnitteli henkilökohtaisesti niin Suomen pääministeri kuin presidenttikin? :D Oletkohan jo toipunut siitä että Lordin viisuvoitto teki Lordin jäsenistä rikkaita? :D

• lordi fani

Lordi on rock ja se voitti euroviisut,muut euroviisu esiintyjät ja kappaleet on iha nössöi eikä kuulosta miltää.Ja sitä paitsi nuoriso ja lapset tykkäävät lordista.Lordi voitti euroviisut sen takia että se on erilainen kun muut. Joten uskalla olla erilainen. Hard rock hallelujah on paras biisi mitä tiedän.

• ghdfj

Siis mitä vitun skeidaa sä jauhat.
      Lordihan on vaa tommosta perus hardrockia. Voitti sentää euroviisut. Jokaisen suomaliasen pitäis sietää Lordii. Mitään vitun saatanaa se ei edusta.

• ärsyyntynyt

Ei voi olla oikeesti mahollista. K-18 on just tyypillinen tapaus henkilöstä joka ei tiedä yhtäänmistä puhuu. Olenko minäkin saatananpalvoja jos laitan sarvet päähän??? Sama asia kun taannoin Kari Vepsä sano levyraadissa Nightwishia saatananpalvonta musiikiks. Olkaa ihmiset hiljaa sillon kun ette tiiä mistä puhutte. Naurettavaa tollane.

• Heheheheheh

Vituttaakos nyt? Tsiikaa vähän millasia hirviöitä nuo ipanat katsoo telkkarista ns, piirrettyjä filmejä. Kyllä siinä jengissä lordi on mammanpoika jengiä, ja tuskin hetkauttaa ketään yli kolme vuotiasta. Ehkä sua.

• kemluli

Ne on just tuollaset niuhottajat joiden takia Suomi ei ikinä ole ennen pärjännyt missään.....Lähetetään ihmeessä sinne jotkut hiton kaijakärkiset ja karitapiot ni niuhoperseet on tyytyväisiä ja ens vuonna ei sit taas tarvi osallistua Euroviisuihin! HALOO ne mitään saatanaa edusta. Taidat itse edustaa.

• Lila

Jos ei halua lastensa katsovan tai kuuntelevan Lordia niin voi siksi aikaa vaihtaa vaikka kanavaa ja vanhempien tulisi katsoa lastensa perään mitä he katselevat ja kuuntelevat jos ovat huolissaan. Mailma muuttuu ja kehittyy koko ajan ei voi elää enään esim. vuotta 60- 70- tai 80.
      En katso sellaista ja kuuntele josta en pidä

• piruperhe lokakuussa

Juuri tuollaisten kiihkoilijoiden takia perheemme erosi kirkosta. Uskomme Jumalaan ja piruun ja myöskin evoluutioon. Mitäs tähän sanot???
      Muuten mitäs tää suvaitsevaisuus ja anteeksianto??? Tais vissiin unohtua!!!
      Kerro mulle yks asia... Käskikö Jumala kiihottaa kansaa vihaan ja kerätä rahaa kirkolle niin että kansa ei hyödy siitä mitenkään??? Keksikö Herra kirkollisveron???
      Käännäppä Lordin biisien sanat suomeksi jos et ymmärrä enkkua. Ei sanallakaan puhuta pirun palvonnasta!!!!
      Yks tosiasia!!! Jos ei ole pirua niin ei ole Jumalaakaan!!! Jing/Jang musta/valkoinen... Ymmärrätkö vai väännetäänkö rautalangasta.
      Jos Lordi pitää kieltää täytyy varmaan kieltää Halloween!!! Silloin meillä ontalo täynnä piruja ja monstereita...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8510
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2399
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2210
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      36
      1872
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1758
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1727
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      21
      1272
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1133
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe