Kun miettii Lordi kohua, josta yhtenä osana on jälleen uskovaisten nousu kyseistä bändiä ja sen euroviisujen esiintymistä vastaan. Syytetään yhtyettä että kannattajia saatananpalvojiksi jne...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&con ference=1500000000000020&posting=22000000014859671
Kyseessä on mielestäni selvästi jälleen sanan-/ilmaisunvapauden rajoittaminen. Onhan Lordin pukeutuminen ja musiikkityyli itseilmaisua.
Ainakin minua alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään hihhulien ahdasmielisyys.
"in the world of fools Wisdom is insanity" -Agonizer-
taas uskovaisten hyökkäys ilmaisunvapautta vastaan
6
675
Vastaukset
- Buffalo soldier
On helpompaa etsiä pahuutta ja saatanaa oman itsensä ulkopuolelta ja kiillottaa samalla omaa tekopyhyydellä silattua "kristityn" kilpeään.
Samalla kun maailmassa soditaan, murhataan, kuollaan nälkään ja pian saasteisiin, "uskovaiset" löytävät suurimman kammon aiheen muutamasta muovinaamarista.
Näiltä tekopyhiltä voisikin kysyä, onko Euroviisut tippaakaan sen hengellisempi tai vähemmän syntinen tapahtuma, oli siellä riekkumassa sitten Lordi paukkupapatteineen tai vaikkapa Jane keikistelemässä paljastavissa asuissaan ja johdattamassa miespuoliset katsojat peräti synnillisiin ajatuksiin. ;) - Saatanasta
Saatana oli taivaan ylin enkeli, kuka sanoi, että hän on hirviö?? Luulenpa, että saatana on oikein hyvän näköinen ja kaunis nuori mies enkeli, hän on Vain hieman ilkeä luonteeltaan. Lukekaa raamattua ennen kuin alatte haukkumaan lordia saatananpalvonnasta
- satukirjoja
Ei raamattu ole faksilla taivaasta tullut
- STT, ROITTER, BBC
Ei hihhulit ja uskikset ole pahuutta luoneet!
Huomioikaa nyt tämä! Ja maailman sodatkin ovat aina luoneet nimikristityt/epäjumalan palvelijat eikä suinkaan aidot oksastetut Kristityt eli maailman laajuisen morsiusseurakunnan jäsenet.
Ja edellinenkin on aivan yksinkertaista raamatullista selkokieltä jota valitettavasti Suomalaiset nimikristityt eivät enää ymmärrä koska Raamattu on paksun pölykerroksen alla....
Siunausta! Shalom! Halleluja Aabrahamin, Iisakin Ja Jaakobin Jumala ja poika Jeshua/Jeesus Kristus Nasaretilainen sovintiverineen/lunastuksineen!
T: EJsvP
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000218&posting=22000000014828545
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000218&posting=22000000014752753 - ennen kuin tuomitsette
LORDI = Herra ja biisi Hard Rock Hallelujah eli Kova kivi, ylistäkää Herraa! (eihän kristillisempää kappaletta enään olekkaan)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514
