taas uskovaisten hyökkäys ilmaisunvapautta vastaan

Kun miettii Lordi kohua, josta yhtenä osana on jälleen uskovaisten nousu kyseistä bändiä ja sen euroviisujen esiintymistä vastaan. Syytetään yhtyettä että kannattajia saatananpalvojiksi jne...

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&con ference=1500000000000020&posting=22000000014859671

Kyseessä on mielestäni selvästi jälleen sanan-/ilmaisunvapauden rajoittaminen. Onhan Lordin pukeutuminen ja musiikkityyli itseilmaisua.

Ainakin minua alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään hihhulien ahdasmielisyys.

"in the world of fools Wisdom is insanity" -Agonizer-

6

675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buffalo soldier

      On helpompaa etsiä pahuutta ja saatanaa oman itsensä ulkopuolelta ja kiillottaa samalla omaa tekopyhyydellä silattua "kristityn" kilpeään.

      Samalla kun maailmassa soditaan, murhataan, kuollaan nälkään ja pian saasteisiin, "uskovaiset" löytävät suurimman kammon aiheen muutamasta muovinaamarista.

      Näiltä tekopyhiltä voisikin kysyä, onko Euroviisut tippaakaan sen hengellisempi tai vähemmän syntinen tapahtuma, oli siellä riekkumassa sitten Lordi paukkupapatteineen tai vaikkapa Jane keikistelemässä paljastavissa asuissaan ja johdattamassa miespuoliset katsojat peräti synnillisiin ajatuksiin. ;)

    • Saatanasta

      Saatana oli taivaan ylin enkeli, kuka sanoi, että hän on hirviö?? Luulenpa, että saatana on oikein hyvän näköinen ja kaunis nuori mies enkeli, hän on Vain hieman ilkeä luonteeltaan. Lukekaa raamattua ennen kuin alatte haukkumaan lordia saatananpalvonnasta    

      • satukirjoja

        Ei raamattu ole faksilla taivaasta tullut


    • STT, ROITTER, BBC

      Ei hihhulit ja uskikset ole pahuutta luoneet!
      Huomioikaa nyt tämä! Ja maailman sodatkin ovat aina luoneet nimikristityt/epäjumalan palvelijat eikä suinkaan aidot oksastetut Kristityt eli maailman laajuisen morsiusseurakunnan jäsenet.
      Ja edellinenkin on aivan yksinkertaista raamatullista selkokieltä jota valitettavasti Suomalaiset nimikristityt eivät enää ymmärrä koska Raamattu on paksun pölykerroksen alla....

      Siunausta! Shalom! Halleluja Aabrahamin, Iisakin Ja Jaakobin Jumala ja poika Jeshua/Jeesus Kristus Nasaretilainen sovintiverineen/lunastuksineen!
      T: EJsvP

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000218&posting=22000000014828545

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000218&posting=22000000014752753

    • ennen kuin tuomitsette

      LORDI = Herra ja biisi Hard Rock Hallelujah eli Kova kivi, ylistäkää Herraa! (eihän kristillisempää kappaletta enään olekkaan)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe