RINTALIIVIT

pepsi

Mistä löytäisi pumpattavia, ilma- tai vesitäytteisiä
rintaliivejä, joilla saisi rintojen koon näyttämään vähintään kahta pykälää suuremmalta?

Tai mistä löytäisi geeli tms. pusseja vastaavaan tarkoitukseen?

4

1742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gicelle

H&M:ssä myydään "irtopusseja". Taitavat olla n. 10e.
      Kannattaa myös kokeilla unigue brata, myydään ainakin anttilassa (varmaan muissakin tavarataloissa), vähän alle 50e. Ihanat varsinkin kesällä!

• glowy

toimivatko nämä ns. liimautuvat tissit oikeasti? voiko niiden kanssa käyttää vielä lisänä rintaliivejä? kestävätkö kauankin käyttöä?

• Gicelle
        glowy kirjoitti:

toimivatko nämä ns. liimautuvat tissit oikeasti? voiko niiden kanssa käyttää vielä lisänä rintaliivejä? kestävätkö kauankin käyttöä?

Oikein hyvin pysyy paikoillaan. Niillä saa jopa muotoiltua rintoja aika hyvin.
        Se on pakko myöntää että liima kuluu aika nopeasti, viime kesänä kun käytin kuukauden ajan joka päivä niin liima alkoi olla jo aika surkeassa kunnossa. Mutta kyllä oli ihana kuukausi ja ostan uudet ensi kesäksi. (eikähän niitä suomessa voi tai kannata joka päivä käyttää.) Vanhat voi sitten laittaa rintaliivien sisään, kyllä ne vielä sen verran pysyvät.

• madam
        Gicelle kirjoitti:

Oikein hyvin pysyy paikoillaan. Niillä saa jopa muotoiltua rintoja aika hyvin.
        Se on pakko myöntää että liima kuluu aika nopeasti, viime kesänä kun käytin kuukauden ajan joka päivä niin liima alkoi olla jo aika surkeassa kunnossa. Mutta kyllä oli ihana kuukausi ja ostan uudet ensi kesäksi. (eikähän niitä suomessa voi tai kannata joka päivä käyttää.) Vanhat voi sitten laittaa rintaliivien sisään, kyllä ne vielä sen verran pysyvät.

Hyvillä liiveilläkin saa etumuksen uhkeammaksi. Kannattaa vaan reilusti kääntyä asiantuntevan liiviliikkeen puoleen. Ne irtotissit on kanssa vähän kaksipiippuinen juttu; eivät välttämättä liimat ole hyväksi rinnan iholle ja seksikkyyskin on kaukana. Rinta rottingilla vain kohti kesää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2004
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      102
      1785
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1601
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1454
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1152
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1083
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1053
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1046
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1036
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe