sapko

teuvo

on rupiskossa kunnossa!!!! jopa heki voitti juuri tämän mestis sapkon,köpö vauhdilla.missä taas homma kusee,asenne taitaa olla aika heikko??? luistelu ei kiinnosta,kiva muksia vaan mailalla ja toki tuomari oli huono,niinkuin aina sapko peleissä.huono erittäin huono! tuomari ja sapko.ja sapkohan hävisi 2-6

4

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huonotsägä

      kiekko pomppi hekille, mutta sarja on nuori. sapko nousee silti..jeeeeeee

      • VaasanMaila

        Blondi sapkofani seisoi sapko-HeKi -teurastuksen jälkeen Savontien laidalla liftaamassa, teurastusta katsomassa ollut kalpan kykyjenetsijä pysähtyi siihen ja avasi oikean puolen ikkunan. Blondi työnsi pään sisään ja kysyi kyytiä. kalpan kykyjenetsijä sulki lasin niin että blondin pää jäi sisäpuolelle, juoksi blondin taakse ja teki temput nopeasti takaapäin. Päästi blondin irti ja sanoi: näin me kalpalaiset huijataan tyhmiä blondeja!

        Blondi repäisi peruukin päästä ja pyyhki meikin ja sanoi: näin me sapkofanit huijataan kalpalaisia!


      • VaasanMaila kirjoitti:

        Blondi sapkofani seisoi sapko-HeKi -teurastuksen jälkeen Savontien laidalla liftaamassa, teurastusta katsomassa ollut kalpan kykyjenetsijä pysähtyi siihen ja avasi oikean puolen ikkunan. Blondi työnsi pään sisään ja kysyi kyytiä. kalpan kykyjenetsijä sulki lasin niin että blondin pää jäi sisäpuolelle, juoksi blondin taakse ja teki temput nopeasti takaapäin. Päästi blondin irti ja sanoi: näin me kalpalaiset huijataan tyhmiä blondeja!

        Blondi repäisi peruukin päästä ja pyyhki meikin ja sanoi: näin me sapkofanit huijataan kalpalaisia!

        Kolme lätkäfania oli matkalla matsiin kun yksi heistä huomasi jalan törröttävän tien vierellä olevasta pusikosta. Kolmikko meni katsomaan ja löysi puskasta tajuttomana makaamasta alastoman, viinalta haisevan naisen.

        SaPKo-fani päätti suojella naisen yksityisyyttä laittamalla lippalakkinsa tämän oikean rinnan päälle. Jukurit kannattaja seurasi esimerkkiä ja asetti oman fanilippiksensä naisen vasemman rinnan suojaksi. Sport-fani seurasi kollegojensa puuhia ja laittoi lopuksi oman lippiksensä naisen haarovälin päälle.

        Paikalle soitettu poliisi alkoi tutkia juttua. Aluksi hän poimi ylös SaPKo-lippiksen ja teki muistiinpanoja lehtiöönsä. Sitten hän poisti Jukuri-lätsän ja teki lisää muistiinpanoja. Sen jälkeen hän tarttui Sport-lakkiin, nosti sen haarovälin päältä ja näytti hämmästyneeltä. Poliisi laittoi lakin takaisin, nosti sen uudelleen, eikä näyttänyt vieläkään tyytyväiseltä. Niinpä hän toisti toimenpiteen vielä kolmannen kerran.

        - Mitä hemmetin pelleilyä tämä oikein on? Sport-fani hiiltyi. Taidat olla aika pervo tapaus! Vai etkö ole ennen naisen jalkoväliä nähnyt?

        - Olen kyllä, konstaapeli vastasi rauhallisesti. En vain ollut uskoa näkemääni. Kas, tämä oli ensimmäinen kerta, kun löysin Sport-lakin alta jotain muuta kuin mulkun.


      • voimajorma
        SavoRULES kirjoitti:

        Kolme lätkäfania oli matkalla matsiin kun yksi heistä huomasi jalan törröttävän tien vierellä olevasta pusikosta. Kolmikko meni katsomaan ja löysi puskasta tajuttomana makaamasta alastoman, viinalta haisevan naisen.

        SaPKo-fani päätti suojella naisen yksityisyyttä laittamalla lippalakkinsa tämän oikean rinnan päälle. Jukurit kannattaja seurasi esimerkkiä ja asetti oman fanilippiksensä naisen vasemman rinnan suojaksi. Sport-fani seurasi kollegojensa puuhia ja laittoi lopuksi oman lippiksensä naisen haarovälin päälle.

        Paikalle soitettu poliisi alkoi tutkia juttua. Aluksi hän poimi ylös SaPKo-lippiksen ja teki muistiinpanoja lehtiöönsä. Sitten hän poisti Jukuri-lätsän ja teki lisää muistiinpanoja. Sen jälkeen hän tarttui Sport-lakkiin, nosti sen haarovälin päältä ja näytti hämmästyneeltä. Poliisi laittoi lakin takaisin, nosti sen uudelleen, eikä näyttänyt vieläkään tyytyväiseltä. Niinpä hän toisti toimenpiteen vielä kolmannen kerran.

        - Mitä hemmetin pelleilyä tämä oikein on? Sport-fani hiiltyi. Taidat olla aika pervo tapaus! Vai etkö ole ennen naisen jalkoväliä nähnyt?

        - Olen kyllä, konstaapeli vastasi rauhallisesti. En vain ollut uskoa näkemääni. Kas, tämä oli ensimmäinen kerta, kun löysin Sport-lakin alta jotain muuta kuin mulkun.

        Olisit sergei uskonut kun sulle kuulapäälle aikoinaan opetettiin että kiekkoa pelataan pirkanmaalla.Savossa ole kuin hekumalliset naiset.terveisiä vaan kaikille pirkoille savoon pysykää lämpiminä.Kiekko ja muut "hommat" hoituu pirkanmaalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      465
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      192
      464
    Aihe