Onko kellään tietoo Trimbia- laihdutus tableteista, niillä laihtuis yhden tabletin syömisen jälkeen aina 2kg.. Onko kellään kokemuksii..??
Vastaukset 8
- eipä taida kannattaa
mulla ei ainakaa tehonnu yhtään!!! Ja sitten luvattiin rahat takaisin jos ei auta!!! Niin eipä sinne pääse puhelimella lainkaa... aina soi jotku musat tai on vastaaja päällä että ollaan lounastauolla... taitaa olla kusetusta koko juttu!!!
- Mää
Uskooko joku noihin liirumlaarumeihin? Älkää hyvät ihmiset!
- Make
luin taannoin savon sanomista, jossa olivat testanneet just noita trimbia-tabletteja, eikä ne toiminu!!Myös rahojen takaisin maksussa oli jotain ongelmia..elä ihmeessä es kokeile!
- Kaloripommi
"Nämä melko mauttomat marjat sisältävät noin 530 kaloria sataa grammaa kohden. Kun ripottelet näitä marjoja smoothien tai jogurtin joukkoon muista, että saatat saada pienestä marjamäärästä kaloreita jopa hampurilaisen verran."
https://www.mtv.fi/lifestyle/makuja/artikkeli/supermarja-onkin-kaloripommi-nama-ruoat-eivat-ole-niin-terveellisia-kuin-luulet/5223148#gs.p=aNnzc
- mainos
jostain hiilihydraatti sieppareista.
Onko nämä niitä juuri??? - vähähiilihydraattisiin
dieetteihin????
- kuulu
VHHn, ainakaan tietääkseni.
- veijo7309837f
mie vaan
uskotko joulupukkiinkin<<???????
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292079
- 51989
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160877Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50766- 77720
- 53627
- 67626
- 59616
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.145612Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e133570Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20520- 52513
- 6504
- 4499
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32498- 55488
- 34487
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118486Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.154476Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142463