Aloitin reilu viikko sitten pillerit ja eilen ja tänään olen käyttäytynyt ihan omituisesti. Raivoan kokoajan jollekin ja huudan. Tuntuu että tulen aihan hulluksi tän raivon kanssa!! Onko tämä ohimenevää??
Pillerit ja raivohulluus!
hullujenhuoneelle
6758
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 6
Vanhimmat
olla ettei mene ohi...Tuon takia en itse käytä pillereitä, muutti persoonallisuuden ihan täysin..=(
Johtuu selkeästi juuri niistä..
että aluksi saattaa olla tällasta joten katotaan helpottaako =(
e-pillerit tekee:( lailla ne pitäisi kieltää ajatteles nyt koko aikia täläki saitilla niitä kehutaan ja site valitetaan suureen ääneen ja maristaan sivuvaikutuksista:)
Muuten olisi alannut edes syömään mutta kun oli pakko tämän endometrioosin takia. En ole alkuper. kysyjä mutta kommentoin vaan että joidenkin on "pakko" syödä. Jollein siis halua kärsiä kovista kivuista.
tää voi toki olla ohimenevää. Mulla mielialavaihtelut alkoi vasta 3. laatan aikana ja yleensä ennen kuukautisia, pms oireet pahentuivat, mutta kuukautisten ensimmäisinä päivinä se menee ohi. Kannattaa odottaa vähän aikaa, jos sullakin menee ohi. Jos ei niin voisit vaihtaa toiseen merkkiin. Ihme kyllä et sulla alkoi noi sivuvaikutukset noin pian.
Kaytin kanssa pillereita lahes 10 vuotta, kunnes sairastin masennuksen pari vuotta sitten ja lopetin kayton. Muutuin paljon rennommaksi ja iloisemmaksi jo ennen kuin laakarin maaraamat masennuslaakkeet alkoivat vaikuttaa!
Mielestani e-pillereiden sivuvaikutuksista ei kerrota naisille/ tytoille tarpeeksi, ja kuinka vahvoja mielealan muuttumiset ovat!