Silmälasit

annika

Joo... Aattelin nyt sitten kysäistä miehiltä, että mitäs mieltä olette baarissa silmälasipäisistä tytöistä? Oon vaan huomannu, että vähemmän tulee minkäänlaista yritystä miesten suunnalta, jos pidän silmälaseja (piilarit tällä hetkellä pannassa silmien herkkyyden takia). Niin että onko ne rillit totaalinen turn off..?

13

3411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymys-

Täysin turha kysellä tuollaisia. Toki itsekin käsität, että kaikki nromi-malli-ihanteista- poikkeava on ehdoton turn-off baarikuvioissa? Jos tahdot seuraa, etsi jostain vähemmän pinnallisten ihmisten joukosta. (joojoojooeinekaikkioomutpaskat-kylläneon)

• joonas_

Jos silmälasit on omiin kasvonpiirteisiin sopivasti valittu eikä vain hällä-väliä asenteella jotkut pyörylät, niin ei minulle ulkonäkökysymyksena merkkaa ainakaan yhtään mitään.

• K.H.

Ei lasit ainakaan minulle mikään turn off ole, sillä itsellänikin on rillit. Mutta miten on naisväki, mitä mieltä te olette silmälaseista miehellä.

• Hallonberry

Silmälasipäinen mies on aivan ihana, jos lasit on hyvällä maulla valitut ja sopivat kantajansa nassuun. Ei haitta ainakaan mua!

• vastaan

tähän, että silmälaseista ei ole ollut ikinä minkäänlaista haittaa baarissa. Ei ole mielestäni vaikuttanut siihen seuransaantiin tai kiinnostukseen mitenkään. Kiinnostuneita on riittänyt ja seuraa myös halutessani. Kunhan ei nyhjötä nurkassa nörtin näköisenä, niin seuraa saa. Ja voi joku siitä nörtistäkin nurkassa kiinnostua...!

• mulle rillit oli kyllä turn-off, eipä ne enää nykyään ole. Tuskin edes kiinnittää huomiota siihen jos ihmisellä on rillit.

• kosak

Nehän vaan kaunistaa :)
      Tiesti iteltäkin ne löytyy, että vaikuttaneeko asiaan...

• wuffie

Tämähän on täysin mielipide asia. Tuskin hirveän moni katsoo, että onko jollakin naisella silmälasit vai ei ja päättää, että meneekö juttelemaan esim. baarissa. Sama pätee miehiin. Täytyy kyllä myöntää että poikkeuksia on (esim. sellaiset back to 70's lasit), mutta niitä nyt harvemmin enää näkee.

• eieieiei

Ei ne ainakaan mua haittaa.

• Sandscorpion

Omasta mielestäni silmälasit tekevät naisesta usein jopa huomattavasti seksikkäämmän, kuin mitä hän olisi ilman laseja. Kunhan ne eivät vaan ole sellaiset paksusankaiset trendilasit. Ehkä lasit jotenkin alitajuisesti saavat naisen näyttämään älykkäämmältä, en tiedä.

Itselläni on aina ollut täydellinen näkö, joten omilla laseilla en voi mieltymystäni selittää.

• rillejä

Vain nössöt käyttää rillejä. Lukutoukat, ei heidän pitäisi edes seurustelua ajatella. Eikös niin?

No, tuo oli pelkkä vitsi. Ei silmälasit mitään haittaa. Itsekin käytän.

• sgdgsdgd

Ei haittaa. Pikemmin päinvastoin, edellyttäen tietysti että olet valinnut oikeat silmälasit kasvojesi piirteisiin.
      Muistan yhden silmälasipäisen naisen, joka on top3:ssä kauneimpien naisten listalla joita olen nähnyt. Sitten hän vaihtoi kampausta ja silmälasit semmosiin neliskanttisiin, niin ei näyttäny enää niin hyvältä.
      Mustakehyksiset silmälasit toimii vähän kuin "meikkinä" jos nainen omistaa kauniit silmät.

• menee...

Mustakehyksiset silmälasit vaativat meikkiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe