Joo... Aattelin nyt sitten kysäistä miehiltä, että mitäs mieltä olette baarissa silmälasipäisistä tytöistä? Oon vaan huomannu, että vähemmän tulee minkäänlaista yritystä miesten suunnalta, jos pidän silmälaseja (piilarit tällä hetkellä pannassa silmien herkkyyden takia). Niin että onko ne rillit totaalinen turn off..?
Silmälasit
13
3383
Vastaukset
- kysymys-
Täysin turha kysellä tuollaisia. Toki itsekin käsität, että kaikki nromi-malli-ihanteista- poikkeava on ehdoton turn-off baarikuvioissa? Jos tahdot seuraa, etsi jostain vähemmän pinnallisten ihmisten joukosta. (joojoojooeinekaikkioomutpaskat-kylläneon)
- joonas_
Jos silmälasit on omiin kasvonpiirteisiin sopivasti valittu eikä vain hällä-väliä asenteella jotkut pyörylät, niin ei minulle ulkonäkökysymyksena merkkaa ainakaan yhtään mitään.
- K.H.
Ei lasit ainakaan minulle mikään turn off ole, sillä itsellänikin on rillit. Mutta miten on naisväki, mitä mieltä te olette silmälaseista miehellä.
- Hallonberry
Silmälasipäinen mies on aivan ihana, jos lasit on hyvällä maulla valitut ja sopivat kantajansa nassuun. Ei haitta ainakaan mua!
- vastaan
tähän, että silmälaseista ei ole ollut ikinä minkäänlaista haittaa baarissa. Ei ole mielestäni vaikuttanut siihen seuransaantiin tai kiinnostukseen mitenkään. Kiinnostuneita on riittänyt ja seuraa myös halutessani. Kunhan ei nyhjötä nurkassa nörtin näköisenä, niin seuraa saa. Ja voi joku siitä nörtistäkin nurkassa kiinnostua...!
mulle rillit oli kyllä turn-off, eipä ne enää nykyään ole. Tuskin edes kiinnittää huomiota siihen jos ihmisellä on rillit.
- kosak
Nehän vaan kaunistaa :)
Tiesti iteltäkin ne löytyy, että vaikuttaneeko asiaan... - wuffie
Tämähän on täysin mielipide asia. Tuskin hirveän moni katsoo, että onko jollakin naisella silmälasit vai ei ja päättää, että meneekö juttelemaan esim. baarissa. Sama pätee miehiin. Täytyy kyllä myöntää että poikkeuksia on (esim. sellaiset back to 70's lasit), mutta niitä nyt harvemmin enää näkee.
- eieieiei
Ei ne ainakaan mua haittaa.
- Sandscorpion
Omasta mielestäni silmälasit tekevät naisesta usein jopa huomattavasti seksikkäämmän, kuin mitä hän olisi ilman laseja. Kunhan ne eivät vaan ole sellaiset paksusankaiset trendilasit. Ehkä lasit jotenkin alitajuisesti saavat naisen näyttämään älykkäämmältä, en tiedä.
Itselläni on aina ollut täydellinen näkö, joten omilla laseilla en voi mieltymystäni selittää. - rillejä
Vain nössöt käyttää rillejä. Lukutoukat, ei heidän pitäisi edes seurustelua ajatella. Eikös niin?
No, tuo oli pelkkä vitsi. Ei silmälasit mitään haittaa. Itsekin käytän. - sgdgsdgd
Ei haittaa. Pikemmin päinvastoin, edellyttäen tietysti että olet valinnut oikeat silmälasit kasvojesi piirteisiin.
Muistan yhden silmälasipäisen naisen, joka on top3:ssä kauneimpien naisten listalla joita olen nähnyt. Sitten hän vaihtoi kampausta ja silmälasit semmosiin neliskanttisiin, niin ei näyttäny enää niin hyvältä.
Mustakehyksiset silmälasit toimii vähän kuin "meikkinä" jos nainen omistaa kauniit silmät.- menee...
Mustakehyksiset silmälasit vaativat meikkiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976038Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442837- 442307
- 932069
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291405- 771382
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2991375Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131307Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61236