Joo... Aattelin nyt sitten kysäistä miehiltä, että mitäs mieltä olette baarissa silmälasipäisistä tytöistä? Oon vaan huomannu, että vähemmän tulee minkäänlaista yritystä miesten suunnalta, jos pidän silmälaseja (piilarit tällä hetkellä pannassa silmien herkkyyden takia). Niin että onko ne rillit totaalinen turn off..?
Silmälasit
13
3411
Vastaukset
- kysymys-
Täysin turha kysellä tuollaisia. Toki itsekin käsität, että kaikki nromi-malli-ihanteista- poikkeava on ehdoton turn-off baarikuvioissa? Jos tahdot seuraa, etsi jostain vähemmän pinnallisten ihmisten joukosta. (joojoojooeinekaikkioomutpaskat-kylläneon)
- joonas_
Jos silmälasit on omiin kasvonpiirteisiin sopivasti valittu eikä vain hällä-väliä asenteella jotkut pyörylät, niin ei minulle ulkonäkökysymyksena merkkaa ainakaan yhtään mitään.
- K.H.
Ei lasit ainakaan minulle mikään turn off ole, sillä itsellänikin on rillit. Mutta miten on naisväki, mitä mieltä te olette silmälaseista miehellä.
- Hallonberry
Silmälasipäinen mies on aivan ihana, jos lasit on hyvällä maulla valitut ja sopivat kantajansa nassuun. Ei haitta ainakaan mua!
- vastaan
tähän, että silmälaseista ei ole ollut ikinä minkäänlaista haittaa baarissa. Ei ole mielestäni vaikuttanut siihen seuransaantiin tai kiinnostukseen mitenkään. Kiinnostuneita on riittänyt ja seuraa myös halutessani. Kunhan ei nyhjötä nurkassa nörtin näköisenä, niin seuraa saa. Ja voi joku siitä nörtistäkin nurkassa kiinnostua...!
mulle rillit oli kyllä turn-off, eipä ne enää nykyään ole. Tuskin edes kiinnittää huomiota siihen jos ihmisellä on rillit.
- kosak
Nehän vaan kaunistaa :)
Tiesti iteltäkin ne löytyy, että vaikuttaneeko asiaan... - wuffie
Tämähän on täysin mielipide asia. Tuskin hirveän moni katsoo, että onko jollakin naisella silmälasit vai ei ja päättää, että meneekö juttelemaan esim. baarissa. Sama pätee miehiin. Täytyy kyllä myöntää että poikkeuksia on (esim. sellaiset back to 70's lasit), mutta niitä nyt harvemmin enää näkee.
- eieieiei
Ei ne ainakaan mua haittaa.
- Sandscorpion
Omasta mielestäni silmälasit tekevät naisesta usein jopa huomattavasti seksikkäämmän, kuin mitä hän olisi ilman laseja. Kunhan ne eivät vaan ole sellaiset paksusankaiset trendilasit. Ehkä lasit jotenkin alitajuisesti saavat naisen näyttämään älykkäämmältä, en tiedä.
Itselläni on aina ollut täydellinen näkö, joten omilla laseilla en voi mieltymystäni selittää. - rillejä
Vain nössöt käyttää rillejä. Lukutoukat, ei heidän pitäisi edes seurustelua ajatella. Eikös niin?
No, tuo oli pelkkä vitsi. Ei silmälasit mitään haittaa. Itsekin käytän. - sgdgsdgd
Ei haittaa. Pikemmin päinvastoin, edellyttäen tietysti että olet valinnut oikeat silmälasit kasvojesi piirteisiin.
Muistan yhden silmälasipäisen naisen, joka on top3:ssä kauneimpien naisten listalla joita olen nähnyt. Sitten hän vaihtoi kampausta ja silmälasit semmosiin neliskanttisiin, niin ei näyttäny enää niin hyvältä.
Mustakehyksiset silmälasit toimii vähän kuin "meikkinä" jos nainen omistaa kauniit silmät.- menee...
Mustakehyksiset silmälasit vaativat meikkiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683