Menestystä ei tule

Saleema

Menestystä ei tule tänäkään vuonna Suomelle. Perustelen väittämäni seuraavasti:
1. kappale on alle keskitason Suomenkin mittakaavassa (lajissaan)
2. kappale, joka on saavuttanut kotimaassaankin niin kovan vastustuksen ei voi saavuttaa konservatiivisemmassa etelä-Euroopassakaan muuta kuin samaa vastusta


Olen miettinyt mikä tässä oli se juttu. Mikä oli se "erikoisuus" jota Suomi aina tuppaa euroviisuihin lähettämään, enkä oikein sitä löytänyt. Kappale on monesta kohdastaan selvä plagiaatti. Sehän on välillä kyllä etu euroviisuissa, jotka sivumennen sanoen on täyttä shittiä muutenkin. Mutta yleensä eukkareissa matkitaan edellisen vuoden voittajia. Aina ilmestyy useampi surkea musiikkimaa joka koettaa onneaan seuraavana vuonna kopiolla edellisen vuoden voittajasta. Ja kaikkein huvittavinta on, että ne jopa menestyy!!

Olemmeko me tosiaankin näin epätoivoisia, mitä edustajamme tänä vuonna antaa ymmärtää meidän olevan? Kyllä on kamala tarve voittaa euroviisut...Mutta väärin menee, tänäkin vuonna.

48

2165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leikitään...

      kaikkitietävää...katsotaan nyt ensin ne euroviisut ja tullaan sitten uudestaan mutisemaan :D

      • mies.

        Ei tuomita ennenkuin on euroviisut käyty läpi.

        Mielipiteidä on niinpaljon kuin on ihmisiäkin ja minusta tämä Lordi ei tod. ole keskinkertaisuus verrattuna edellisiin, edelliset oli suorastaan paskoja ja en ihmettele miks nollakojot kosahtivat.


      • täällä

        ovat leikkineet laardipöksyjen (jätkällä paskat housuissa ennen kuin on aihettakaan) kannattajat, jotka ovat tienneet jo viikon kuka voittaa koko kisat Ateenassa armon vuonna 2006.
        Joten se siitä katsomisesta ja mutinasta. Helvetin idiootit!


      • ei saa
        mies. kirjoitti:

        Ei tuomita ennenkuin on euroviisut käyty läpi.

        Mielipiteidä on niinpaljon kuin on ihmisiäkin ja minusta tämä Lordi ei tod. ole keskinkertaisuus verrattuna edellisiin, edelliset oli suorastaan paskoja ja en ihmettele miks nollakojot kosahtivat.

        tuomita? Kas kas, ihan uutta juttua vihtahousun kannattajien suusta, jotka jo viikon ovat paahtaneet sen eteen kuinka paskoja KAIKKI muut viisuehdokkaat olivat...Ei saa tuomita - Lordia ei saa tuomita, muut kyllä.
        Kun ette vaan tuomittis itteenne. Ei silti, minä nautin siitä.


      • *Stigu*
        mies. kirjoitti:

        Ei tuomita ennenkuin on euroviisut käyty läpi.

        Mielipiteidä on niinpaljon kuin on ihmisiäkin ja minusta tämä Lordi ei tod. ole keskinkertaisuus verrattuna edellisiin, edelliset oli suorastaan paskoja ja en ihmettele miks nollakojot kosahtivat.

        Se tuloksen näemme vasta sitten, kun viisut ovat ohi. (On kuitenkin hienoa, että täällä suomessa on taitavia ennustajia)


      • mutta epäilen
        täällä kirjoitti:

        ovat leikkineet laardipöksyjen (jätkällä paskat housuissa ennen kuin on aihettakaan) kannattajat, jotka ovat tienneet jo viikon kuka voittaa koko kisat Ateenassa armon vuonna 2006.
        Joten se siitä katsomisesta ja mutinasta. Helvetin idiootit!

        ettei voittoa tule koska noissa kisoissa voiton ratkaisee monesti aivan muut seikat kun musiikki...
        Hyvä sijoitus voi silti tulla...mut se on vain minun veikkaukseni!!
        Mutta jos on tarvetta leikkiä kaikkitietävää niin siitä vaan...sana on vapaa mutta totuus selviää kaikille osapuolille vasta toukokuussa!!


      • Saleema
        *Stigu* kirjoitti:

        Se tuloksen näemme vasta sitten, kun viisut ovat ohi. (On kuitenkin hienoa, että täällä suomessa on taitavia ennustajia)

        Palsta on täynnä LORDI voittaa euroviisut aloituksia, mutta missä ovat ne, "katsotaan nyt ensin" kommentit?

        Ennustajia todellakin on, sillä kehyksellä, että ainoastaan voiton saa tietää etukäteen. Häviöltä suljetaan perisuomalaisesti silmät, kunnes se jälleen kerran on totta!!

        Toiveajattelua sanon minä. Mitään voittoa ei tule.


      • tule...
        Saleema kirjoitti:

        Palsta on täynnä LORDI voittaa euroviisut aloituksia, mutta missä ovat ne, "katsotaan nyt ensin" kommentit?

        Ennustajia todellakin on, sillä kehyksellä, että ainoastaan voiton saa tietää etukäteen. Häviöltä suljetaan perisuomalaisesti silmät, kunnes se jälleen kerran on totta!!

        Toiveajattelua sanon minä. Mitään voittoa ei tule.

        muttei siksi koska suomella olisi huono biisi...suomella on ensimmäistä kertaa jotain hyvää tarjottavana euroviisuihin...
        Suomi on euroopan kartallakin se harmaa ja näkymätön kärpäsen paska...
        Jos meinataan menestyä pitää olla rohkea mutta kuten sanottu musiikki ei läheskään aina ratkaise voittoa muutenkaan...
        Mutta jos ei nyt tule korkeinta sijoitusta pitkiin aikoihin niin sitä ei tule koskaan!!
        Olen tyytväinen jos Lordi pääsee edes finaaliin asti...ompahan sitten ainakin näytetty kaikille epäilijöille että päihitti se ainakin jari Sillanpäät ja Geirit mennen ja tullen...


      • Saleema
        tule... kirjoitti:

        muttei siksi koska suomella olisi huono biisi...suomella on ensimmäistä kertaa jotain hyvää tarjottavana euroviisuihin...
        Suomi on euroopan kartallakin se harmaa ja näkymätön kärpäsen paska...
        Jos meinataan menestyä pitää olla rohkea mutta kuten sanottu musiikki ei läheskään aina ratkaise voittoa muutenkaan...
        Mutta jos ei nyt tule korkeinta sijoitusta pitkiin aikoihin niin sitä ei tule koskaan!!
        Olen tyytväinen jos Lordi pääsee edes finaaliin asti...ompahan sitten ainakin näytetty kaikille epäilijöille että päihitti se ainakin jari Sillanpäät ja Geirit mennen ja tullen...

        Noinhan se on ollut joka ainoa vuosi ennenkin. Niin kauan kuin jaksan muistaa taakse päin ja muistan aika pitkälle. Aina on parempi kuin koskaan ennen ja ainakin paras sijoitus tulee, jos ei ihan voittoa...

        Suomi tulee tänä vuonna jäämään finaalista. Eikä se ole yllätys kenellekään. Ai niin sinulle se varmaan on yllätys ja kaltaisillesi silmänsä sulkijoille.

        Mutta miten euroviisut ja yle muuten eläisivät kuin kuppaamalla niitä, joita on helppo sumuttaa?


      • jos tuntuu paremmalta!!
        Saleema kirjoitti:

        Noinhan se on ollut joka ainoa vuosi ennenkin. Niin kauan kuin jaksan muistaa taakse päin ja muistan aika pitkälle. Aina on parempi kuin koskaan ennen ja ainakin paras sijoitus tulee, jos ei ihan voittoa...

        Suomi tulee tänä vuonna jäämään finaalista. Eikä se ole yllätys kenellekään. Ai niin sinulle se varmaan on yllätys ja kaltaisillesi silmänsä sulkijoille.

        Mutta miten euroviisut ja yle muuten eläisivät kuin kuppaamalla niitä, joita on helppo sumuttaa?

        Tämä oli vain minun mielipide...suomesta ei ole ikinä aikaisemmin lähetetty hyvää musiikkia euroviisuihin joten tuo ei ainakaan minun osalta pidä paikkaansa! En kuulu humppamummoihin joiden suosikkeja kisoihin on lähetetty vuosi toisensa jälkeen...
        Olen varma että moni muukin on sitä mieltä että ensimmäistä kertaa sinne lähetetään jotain jolla voi pärjätä!
        Mutta nämä on vain kaksi erilaista mielipidettä eikä sinun näkemyksesi ole yhtään sen oikeampi kun minunkaan ennen kun euroviisut on ohi!!

        Jos suomi jää finaalista ei se varsinaisesti ole yllätys...mutta sitten tiedetään ainakin että aivan sama mitä sinne lähettää niin voittoa ei tule koskaan!!
        Sekään ei ole yllätys jos suomi menee finaaliin...

        Minä en äänestänyt kisassa mut jos olisin äänestänyt niin ei varmasti ole vaikea arvata kuka ääneni olisi saanut...paras voitti ensimmäistä kertaa!!
        Mummojahan kyllä kupattiinkin Tomi Metsäkedolla...rahat pois ja vitutus/katkeruus tilalle :D
        Ettet nyt vaan kuuluis tähän sumutettujen joukkoon?


      • Saleema
        jos tuntuu paremmalta!! kirjoitti:

        Tämä oli vain minun mielipide...suomesta ei ole ikinä aikaisemmin lähetetty hyvää musiikkia euroviisuihin joten tuo ei ainakaan minun osalta pidä paikkaansa! En kuulu humppamummoihin joiden suosikkeja kisoihin on lähetetty vuosi toisensa jälkeen...
        Olen varma että moni muukin on sitä mieltä että ensimmäistä kertaa sinne lähetetään jotain jolla voi pärjätä!
        Mutta nämä on vain kaksi erilaista mielipidettä eikä sinun näkemyksesi ole yhtään sen oikeampi kun minunkaan ennen kun euroviisut on ohi!!

        Jos suomi jää finaalista ei se varsinaisesti ole yllätys...mutta sitten tiedetään ainakin että aivan sama mitä sinne lähettää niin voittoa ei tule koskaan!!
        Sekään ei ole yllätys jos suomi menee finaaliin...

        Minä en äänestänyt kisassa mut jos olisin äänestänyt niin ei varmasti ole vaikea arvata kuka ääneni olisi saanut...paras voitti ensimmäistä kertaa!!
        Mummojahan kyllä kupattiinkin Tomi Metsäkedolla...rahat pois ja vitutus/katkeruus tilalle :D
        Ettet nyt vaan kuuluis tähän sumutettujen joukkoon?

        Suomesta on lähetty kappaleita euroviisuihin jotka ovat saavuttaneet kaksi kertaa kuudennen sijan, kolme kertaa seitsemännen sijan, kerran kahdeksannen sijan ja kaksi kertaa yhdeksännen sijan FINAALISSA. Kaikki muut ovat edellä lueteltuja huonommin sijoittuneita.

        Joten Suomesta ON lähetty hyvää musiikki ja menestynyttä musiikkia. Toisin kuin tänä vuonna tai edeltävinä.

        Joka vuosi on heitä joille paras voitti. Minä olen päättänyt äänestää vasta kun on jotain todella järisyttävää tyrkyllä. Tähän asti ei ole ollut. Joten minua ei yle kuppaa näillä maksuilla.


      • menestytty vähän
        Saleema kirjoitti:

        Suomesta on lähetty kappaleita euroviisuihin jotka ovat saavuttaneet kaksi kertaa kuudennen sijan, kolme kertaa seitsemännen sijan, kerran kahdeksannen sijan ja kaksi kertaa yhdeksännen sijan FINAALISSA. Kaikki muut ovat edellä lueteltuja huonommin sijoittuneita.

        Joten Suomesta ON lähetty hyvää musiikki ja menestynyttä musiikkia. Toisin kuin tänä vuonna tai edeltävinä.

        Joka vuosi on heitä joille paras voitti. Minä olen päättänyt äänestää vasta kun on jotain todella järisyttävää tyrkyllä. Tähän asti ei ole ollut. Joten minua ei yle kuppaa näillä maksuilla.

        paremmin kun oli vielä ne raadit valitsemassa voittajaa mutta kun säännöt muuttuivat suomen tilanne heikkeni...ja kun säännöt jälleen kerran muuttuivat niin suomi ei olekkaan sen jälkeen finaaleja nähnyt...
        Mutta oma mielipiteeni ei kuitenkaan mukaile biisejen menestystä...aikaisemmin ei suomesta ole mielestäni lähetetty ainuttakaan hyvää kappaletta...Lordilta uskaltaa menestystä sentään toivoakkin jo!! Muutaman viime vuonna olen jo suoriltaan tiennyt ettei mitään saumaa tänä vuonna...häntäpäässä ollaan taas!!

        En minäkään näissä äänestyksissä äänestele...


      • Saleema
        menestytty vähän kirjoitti:

        paremmin kun oli vielä ne raadit valitsemassa voittajaa mutta kun säännöt muuttuivat suomen tilanne heikkeni...ja kun säännöt jälleen kerran muuttuivat niin suomi ei olekkaan sen jälkeen finaaleja nähnyt...
        Mutta oma mielipiteeni ei kuitenkaan mukaile biisejen menestystä...aikaisemmin ei suomesta ole mielestäni lähetetty ainuttakaan hyvää kappaletta...Lordilta uskaltaa menestystä sentään toivoakkin jo!! Muutaman viime vuonna olen jo suoriltaan tiennyt ettei mitään saumaa tänä vuonna...häntäpäässä ollaan taas!!

        En minäkään näissä äänestyksissä äänestele...

        Raadit takaisin! Myös Suomen karsintaan - ja yleisölle vain yksi ääni per puh.numero. Näin vältytään tämän vuotisen uusinnalta ja peli pysyy rehellisenä.


      • mies.
        ei saa kirjoitti:

        tuomita? Kas kas, ihan uutta juttua vihtahousun kannattajien suusta, jotka jo viikon ovat paahtaneet sen eteen kuinka paskoja KAIKKI muut viisuehdokkaat olivat...Ei saa tuomita - Lordia ei saa tuomita, muut kyllä.
        Kun ette vaan tuomittis itteenne. Ei silti, minä nautin siitä.

        Minä olen iloisesti vihtahousi sitten, ei helevetti pälli kestäis minuuttiakaan jonku homo sillinpään kanssa jossain pumpulitaivaassa ikuisesti, vittu IKUISESTI = HELEVETTI! Jos näin on, niin menen ilomielin helevettiin!

        Tehän täällä olette saamari vie maailmanloppua hehkuttamassa saakelin hihhulit en minä! Kyse on kuule pelkästään euroviisuista! Katso PEILIIN!

        Minulla on kokemuksia lestadiolaisita. Yksi mies kuoli, niin koko tuntemani lestadiosuku sai melkein ORGASMIN jeesuksen nimissä, kun eivät tykänneet tästä! Saakeli te uskovaiset olette sairasta porukkaa!

        Saakelin hihhulit te ette tajua ollenkaan sitä, että ihmisillä on omia mielipiteitä!


      • Saleema
        menestytty vähän kirjoitti:

        paremmin kun oli vielä ne raadit valitsemassa voittajaa mutta kun säännöt muuttuivat suomen tilanne heikkeni...ja kun säännöt jälleen kerran muuttuivat niin suomi ei olekkaan sen jälkeen finaaleja nähnyt...
        Mutta oma mielipiteeni ei kuitenkaan mukaile biisejen menestystä...aikaisemmin ei suomesta ole mielestäni lähetetty ainuttakaan hyvää kappaletta...Lordilta uskaltaa menestystä sentään toivoakkin jo!! Muutaman viime vuonna olen jo suoriltaan tiennyt ettei mitään saumaa tänä vuonna...häntäpäässä ollaan taas!!

        En minäkään näissä äänestyksissä äänestele...

        Uskotko, että olen toistakymnmentä kertaa peräkkäin veikannut osuman lopulliseen kärkikolmikkoon?

        Viime vuonna osumani tuli kakkoseksi. Voin sanoa jollakin tavalla hallitsevani sen, mitä euroviisut ovat.

        En millään saa Lordia mahtumaan edes musiikkitajuuni. Siksi olen täysin varma että kohtalo on sama kuin esim. Geirillä. En minä sitäkään kappaletta ymmärtänyt. Puhumattakaan Kojoista tai Sorsista.


      • veikkailua kuten
        Saleema kirjoitti:

        Uskotko, että olen toistakymnmentä kertaa peräkkäin veikannut osuman lopulliseen kärkikolmikkoon?

        Viime vuonna osumani tuli kakkoseksi. Voin sanoa jollakin tavalla hallitsevani sen, mitä euroviisut ovat.

        En millään saa Lordia mahtumaan edes musiikkitajuuni. Siksi olen täysin varma että kohtalo on sama kuin esim. Geirillä. En minä sitäkään kappaletta ymmärtänyt. Puhumattakaan Kojoista tai Sorsista.

        me muutkin...
        Usko sinä mitä haluat...minä uskon Lordin mahdollisuuksiin!! Eikait siinä sen kummempaa!! Nyt on aika kokeilla jotain uutta...ei se humppa katsos ole kovin suuressa huudossa maailmallakaan :D


      • Saleema
        veikkailua kuten kirjoitti:

        me muutkin...
        Usko sinä mitä haluat...minä uskon Lordin mahdollisuuksiin!! Eikait siinä sen kummempaa!! Nyt on aika kokeilla jotain uutta...ei se humppa katsos ole kovin suuressa huudossa maailmallakaan :D

        Geirinkin kannattajat viime vuonna...Sanoin kyllä, että ei finaalissa. Ja nythän me jo tiedämme, että näin kävi, kuten ennustin.


      • olikin ihan
        Saleema kirjoitti:

        Geirinkin kannattajat viime vuonna...Sanoin kyllä, että ei finaalissa. Ja nythän me jo tiedämme, että näin kävi, kuten ennustin.

        hanurista ja syvältä...ei siinä kovin kummoisia ennustajan lahjoja tarvittu siihen tietoon...


      • Saleema
        olikin ihan kirjoitti:

        hanurista ja syvältä...ei siinä kovin kummoisia ennustajan lahjoja tarvittu siihen tietoon...

        Mutta sama se on tänä vuonna, kunhan malttaa katsoa tilannetta puolueettomasti.
        Noin tulevat tänne sanomaan sitten eri mieltä kanssasi olleet ensi vuonna. Että ei siihen kummoista ennustajaa tarvittu kun tiesi ettei Lordi pärjää - se oli ihan syvältä. Näin se karavaani kulkee.


      • Saleema
        mies. kirjoitti:

        Minä olen iloisesti vihtahousi sitten, ei helevetti pälli kestäis minuuttiakaan jonku homo sillinpään kanssa jossain pumpulitaivaassa ikuisesti, vittu IKUISESTI = HELEVETTI! Jos näin on, niin menen ilomielin helevettiin!

        Tehän täällä olette saamari vie maailmanloppua hehkuttamassa saakelin hihhulit en minä! Kyse on kuule pelkästään euroviisuista! Katso PEILIIN!

        Minulla on kokemuksia lestadiolaisita. Yksi mies kuoli, niin koko tuntemani lestadiosuku sai melkein ORGASMIN jeesuksen nimissä, kun eivät tykänneet tästä! Saakeli te uskovaiset olette sairasta porukkaa!

        Saakelin hihhulit te ette tajua ollenkaan sitä, että ihmisillä on omia mielipiteitä!

        Ja nimimerkkisi on mies...Lapsen tasolla.


      • mies.

        Väärää heittoa.

        Mies. takaa löytyy semmoiset nikit kuin DarkStar-1974 ja S24 treffeistä S-Templar (kuvalla)

        En pelkää, niin kuin jotku täällä.


      • katso tilannetta
        Saleema kirjoitti:

        Mutta sama se on tänä vuonna, kunhan malttaa katsoa tilannetta puolueettomasti.
        Noin tulevat tänne sanomaan sitten eri mieltä kanssasi olleet ensi vuonna. Että ei siihen kummoista ennustajaa tarvittu kun tiesi ettei Lordi pärjää - se oli ihan syvältä. Näin se karavaani kulkee.

        kovin puolueettomasti :D
        Mutta arvaillahan voi...totuus selviää vasta toukokuussa!! Ensimmäistä kertaa minä kuitenkin jännitän pääseekö suomi finaaliin...aikaisemmin se on ollut selvää jo alusta asti ettei mitään toivoa!!


      • mies.
        Saleema kirjoitti:

        Ja nimimerkkisi on mies...Lapsen tasolla.

        Joku poisti tästä ketjusta loput viestit? Eli täällä ei saa enään edes puolustaa itseään????

        Mielipiteesi on toki oikeutettu, ehkä kaikki jotka ajattelee erinlailla kuin ahdistunut sinä ovat lapsen tasolla?


      • Saleema
        katso tilannetta kirjoitti:

        kovin puolueettomasti :D
        Mutta arvaillahan voi...totuus selviää vasta toukokuussa!! Ensimmäistä kertaa minä kuitenkin jännitän pääseekö suomi finaaliin...aikaisemmin se on ollut selvää jo alusta asti ettei mitään toivoa!!

        Katson nimenomaan tilannetta täysin puolueettomasti. En ole itse äänestänyt, minulla ei ole omaa ehdokasta olemassa. Minä vaan tiedän, että niin siinä käy.

        Finaalipaikkaan viime vuonna tarvittiin muistaakseni 85 pistettä. On siinä Lordilla yrittämistä että sen saavuttaa. Ja ei se ole sanottua että silläkään pistemäärällä vielä finaalipaikka aukeaa.
        Suomen pistesaalis yleensä liikkuu suurimmilaankin siellä 50 pojon paikkeilla. Vain M. Rung on yltänyt reippasti tuon pistemäärän yli, lähes sataan pisteeseen (6.sija). Niin finaaleissa kuin semeissäkin, joita vasta kaksi on ollut, pistemäärä on tyypillisesti ollut 50 paikkeilla...Ei ne pisteet tule helpolla!!

        Näin vahvasti kotimaassaan vastustettu biisi ei kyllä tämän kummoisempaa suosiota saa muuallakaan. Mutta toivossa on hyvä elää, sanovat. Minä elän mieluummin totuudessa.


      • tingata sen enempää...
        Saleema kirjoitti:

        Katson nimenomaan tilannetta täysin puolueettomasti. En ole itse äänestänyt, minulla ei ole omaa ehdokasta olemassa. Minä vaan tiedän, että niin siinä käy.

        Finaalipaikkaan viime vuonna tarvittiin muistaakseni 85 pistettä. On siinä Lordilla yrittämistä että sen saavuttaa. Ja ei se ole sanottua että silläkään pistemäärällä vielä finaalipaikka aukeaa.
        Suomen pistesaalis yleensä liikkuu suurimmilaankin siellä 50 pojon paikkeilla. Vain M. Rung on yltänyt reippasti tuon pistemäärän yli, lähes sataan pisteeseen (6.sija). Niin finaaleissa kuin semeissäkin, joita vasta kaksi on ollut, pistemäärä on tyypillisesti ollut 50 paikkeilla...Ei ne pisteet tule helpolla!!

        Näin vahvasti kotimaassaan vastustettu biisi ei kyllä tämän kummoisempaa suosiota saa muuallakaan. Mutta toivossa on hyvä elää, sanovat. Minä elän mieluummin totuudessa.

        Pidä sinä oma totuutesi...minä pidän omani!! Olet kuitenkin puolueellinen mollatessasi Lordia!!


      • Saleema
        tingata sen enempää... kirjoitti:

        Pidä sinä oma totuutesi...minä pidän omani!! Olet kuitenkin puolueellinen mollatessasi Lordia!!

        Kamoon! Jos olen kanssasi eri mieltä Lordin mahdollisuuksista menestyä se ei tarkoita että mollaan sitä!
        Toinen meistä on vain oikeassa. Minä en usko menestykseen. Ja tällä tarkoitan finaalin viimeistä sijaa parempaa sijoitusta.


      • mies.
        Saleema kirjoitti:

        Katson nimenomaan tilannetta täysin puolueettomasti. En ole itse äänestänyt, minulla ei ole omaa ehdokasta olemassa. Minä vaan tiedän, että niin siinä käy.

        Finaalipaikkaan viime vuonna tarvittiin muistaakseni 85 pistettä. On siinä Lordilla yrittämistä että sen saavuttaa. Ja ei se ole sanottua että silläkään pistemäärällä vielä finaalipaikka aukeaa.
        Suomen pistesaalis yleensä liikkuu suurimmilaankin siellä 50 pojon paikkeilla. Vain M. Rung on yltänyt reippasti tuon pistemäärän yli, lähes sataan pisteeseen (6.sija). Niin finaaleissa kuin semeissäkin, joita vasta kaksi on ollut, pistemäärä on tyypillisesti ollut 50 paikkeilla...Ei ne pisteet tule helpolla!!

        Näin vahvasti kotimaassaan vastustettu biisi ei kyllä tämän kummoisempaa suosiota saa muuallakaan. Mutta toivossa on hyvä elää, sanovat. Minä elän mieluummin totuudessa.

        Elä nyt ole ihan lapsellinen! Sinä vain tiedät? Eli jos tiedät että joulupukki on olemassa, sen täytyy olla tosi, niinkö?


      • Toinen meistä
        Saleema kirjoitti:

        Katson nimenomaan tilannetta täysin puolueettomasti. En ole itse äänestänyt, minulla ei ole omaa ehdokasta olemassa. Minä vaan tiedän, että niin siinä käy.

        Finaalipaikkaan viime vuonna tarvittiin muistaakseni 85 pistettä. On siinä Lordilla yrittämistä että sen saavuttaa. Ja ei se ole sanottua että silläkään pistemäärällä vielä finaalipaikka aukeaa.
        Suomen pistesaalis yleensä liikkuu suurimmilaankin siellä 50 pojon paikkeilla. Vain M. Rung on yltänyt reippasti tuon pistemäärän yli, lähes sataan pisteeseen (6.sija). Niin finaaleissa kuin semeissäkin, joita vasta kaksi on ollut, pistemäärä on tyypillisesti ollut 50 paikkeilla...Ei ne pisteet tule helpolla!!

        Näin vahvasti kotimaassaan vastustettu biisi ei kyllä tämän kummoisempaa suosiota saa muuallakaan. Mutta toivossa on hyvä elää, sanovat. Minä elän mieluummin totuudessa.

        on oikeassa ja totuus selviää vasta toukokuussa joten cut the shit!!


      • Saleema
        mies. kirjoitti:

        Elä nyt ole ihan lapsellinen! Sinä vain tiedät? Eli jos tiedät että joulupukki on olemassa, sen täytyy olla tosi, niinkö?

        luki että VAIN minä tiedän? Kyllä tämän tietää moni muukin kuin VAIN minä...Lukutaitoa kannattaa kehittää, jos sehlaa tämmösillä keskustelufoorumeilla.
        Mutta kaikki eivät sitä osaa päätellä eivät näin ollen voi tietää. Mutta siihen on omat syynsä.


      • "tiedät" edes jot...
        Saleema kirjoitti:

        Katson nimenomaan tilannetta täysin puolueettomasti. En ole itse äänestänyt, minulla ei ole omaa ehdokasta olemassa. Minä vaan tiedän, että niin siinä käy.

        Finaalipaikkaan viime vuonna tarvittiin muistaakseni 85 pistettä. On siinä Lordilla yrittämistä että sen saavuttaa. Ja ei se ole sanottua että silläkään pistemäärällä vielä finaalipaikka aukeaa.
        Suomen pistesaalis yleensä liikkuu suurimmilaankin siellä 50 pojon paikkeilla. Vain M. Rung on yltänyt reippasti tuon pistemäärän yli, lähes sataan pisteeseen (6.sija). Niin finaaleissa kuin semeissäkin, joita vasta kaksi on ollut, pistemäärä on tyypillisesti ollut 50 paikkeilla...Ei ne pisteet tule helpolla!!

        Näin vahvasti kotimaassaan vastustettu biisi ei kyllä tämän kummoisempaa suosiota saa muuallakaan. Mutta toivossa on hyvä elää, sanovat. Minä elän mieluummin totuudessa.

        Mee Saleema nukkumaan ja selvittään vähän päätäs...


      • Saleema
        "tiedät" edes jot... kirjoitti:

        Mee Saleema nukkumaan ja selvittään vähän päätäs...

        Että helvetti on härmässä ennen kuin Suomi voittaa euroviisut. Uskoa ei tarvitse.

        Siitä voikin päätellä, kenen pää kaipaa selvitystä...


      • duvie-westcott
        mies. kirjoitti:

        Minä olen iloisesti vihtahousi sitten, ei helevetti pälli kestäis minuuttiakaan jonku homo sillinpään kanssa jossain pumpulitaivaassa ikuisesti, vittu IKUISESTI = HELEVETTI! Jos näin on, niin menen ilomielin helevettiin!

        Tehän täällä olette saamari vie maailmanloppua hehkuttamassa saakelin hihhulit en minä! Kyse on kuule pelkästään euroviisuista! Katso PEILIIN!

        Minulla on kokemuksia lestadiolaisita. Yksi mies kuoli, niin koko tuntemani lestadiosuku sai melkein ORGASMIN jeesuksen nimissä, kun eivät tykänneet tästä! Saakeli te uskovaiset olette sairasta porukkaa!

        Saakelin hihhulit te ette tajua ollenkaan sitä, että ihmisillä on omia mielipiteitä!

        ;SDSDSDSD


      • Liika on liikaa
        Saleema kirjoitti:

        Ja nimimerkkisi on mies...Lapsen tasolla.

        Euroviisuissa pärjää kun erottuu muista,
        siis positiivisessa mielessä eli edukseen.

        Erikoisuuden tavoittelijat kyllä huomataan ja saattavat kerätä ääniä.

        Lordi poikkeaa kuitenkin liikaa valtavirrasta,
        en usko että noin poikkeava yltää voittoon asti.
        Nightwish voisi pärjätä, sillä se poikkeaa riittävästi mutta ei liikaa.

        Euroviisut on LAULUkilpailu ja siinä pitäisi arvostella kappaletta ja sen esittämistä,
        mutta jo kauan suurimman huomion on vienyt se muu hösläys, ja kappaleet on sivuseikka.

        Mikä nykymaailmaa vaivaa kun kaikki on niin överiä?


      • Ihminen
        tule... kirjoitti:

        muttei siksi koska suomella olisi huono biisi...suomella on ensimmäistä kertaa jotain hyvää tarjottavana euroviisuihin...
        Suomi on euroopan kartallakin se harmaa ja näkymätön kärpäsen paska...
        Jos meinataan menestyä pitää olla rohkea mutta kuten sanottu musiikki ei läheskään aina ratkaise voittoa muutenkaan...
        Mutta jos ei nyt tule korkeinta sijoitusta pitkiin aikoihin niin sitä ei tule koskaan!!
        Olen tyytväinen jos Lordi pääsee edes finaaliin asti...ompahan sitten ainakin näytetty kaikille epäilijöille että päihitti se ainakin jari Sillanpäät ja Geirit mennen ja tullen...

        näkymätön kärpäsen paska????
        Nimen omaan musiikki esim Nightwish, him, Lordi, bodom, hannoi rock jne.
        ovat nostaneet suomen musiikissa ja muussakin euroopan ja koko maailman tietoisuuteen nykyään suomi otetaan vakavasti musiikista puhuttaessa maailmalla. mutta Kyllä lordi tuo suomen historian parhaan sijoituksen.


      • että se musiikillisesti
        Ihminen kirjoitti:

        näkymätön kärpäsen paska????
        Nimen omaan musiikki esim Nightwish, him, Lordi, bodom, hannoi rock jne.
        ovat nostaneet suomen musiikissa ja muussakin euroopan ja koko maailman tietoisuuteen nykyään suomi otetaan vakavasti musiikista puhuttaessa maailmalla. mutta Kyllä lordi tuo suomen historian parhaan sijoituksen.

        olisi vaan sitä että yleensäkkään euroviisuissa ei kukaan varmasti huomaa edes suomen biisiä...
        Suomi tuntuu suorastaan jotenkin ulkopuoliselta...joka vuosi samat maat antaa suomelle muutaman säälipojon ja neki säälijät on naapureita!! Suomi on siis maana se harmaa kärpäsen paska josta kukaan ei tunnu koskaan kuulleenkaan...eihän sellaisen huomaamattoman euroopan kolkan biisikään sitten varmasti ketään kiinnosta!! Siksi siin toivoinkin että rohkeutta laitettais peliin ja nyt sitä on...
        Toivotaan että Lordi huomataan positiivisessa mielessä...kyllä se ainaki huomataan :D Se on selvä...


      • Röhnä-Reino
        Saleema kirjoitti:

        Raadit takaisin! Myös Suomen karsintaan - ja yleisölle vain yksi ääni per puh.numero. Näin vältytään tämän vuotisen uusinnalta ja peli pysyy rehellisenä.

        Viimeksi kun vain raati on valinnut Suomen biisin vuonna 1982 niin valituksi tuli eräs Timo Kojo tunnetuin seurauksin. Että se niistä "asiantuntija"raadeista.


      • kärpänen
        Saleema kirjoitti:

        Raadit takaisin! Myös Suomen karsintaan - ja yleisölle vain yksi ääni per puh.numero. Näin vältytään tämän vuotisen uusinnalta ja peli pysyy rehellisenä.

        No niinhän seon et vaan 1 ääni per numba! Ei ne setit reggaa enempää ku vaan sen ensimmäisen äänestyksen!!! =E ihqdaa


    • poloinen...

      kaipaa nyt selvitystä joten hyvää yötä ja Lordimaisia unia :D
      Se voi olla totta ettei suomi tule ikinä voittamaan viisuja mutta kärkipaikoille se saattaa meidät viedä mutta kuten jo sata ja tuhat kertaa olenkin todennut että kaikki on mahdollista kun kyseessä on euroviisut...ehkä jopa se voittokin ainaki kun meillä on niinkin hieno esiintyjä kun Lordi :D

    • Chatu

      Kuten Lordi, alias Tomi itse asian ilmaisi: hyvänen aika, nää on vain euroviisut!! Maailmassa luulis olevan isompiakin ongelmia kuin kuka pärjää euroviisuissa. Ja eiköhän Lordin mollaajat täällä enempi ole ollu päätä aukomassa. Että sikäli

      • Myrkky

        Suomen mahdollisuudet ovat minusta nyt siinä että Lordi on jotain ihan muuta kuin yhdelläkään viisumaalla on ikinä ollut mukana. Suomen menestymättömyyskirous voidaan murtaa vain jollakin hyvin radikaalilla, ja Lordi on juuri sitä. Erittäin huomiota herättävä ulkonäkö yhdistettynä tarttuvaan ja melodiseen rokkikappaleeseen. Voi olla että suurin osa äänestäjistä pelästyy ja järkyttyy, ja Lordi jää semifinaaliin. Mutta eipä myöskään mikään Suomen ehdokas vuosikausiin ole kerännyt yhtä ylistäviä kommentteja kuin Lordi. Lukekaa esimerkiksi Suomen edustajaesittely Eurovision.tv-sivustolta:
        http://www.eurovision.tv/english/index.htm (Klikkaa Lordin kuvaa)

        Tai Esctoday.com-sivulla monet ovat järkyttyneitä ja monet myös aivan innoissaan:
        http://www.esctoday.com/news/read/5742

        Mielipiteitä tämä tulee jakamaan, se on selvä, mutta niin ne menestyjät usein tuppaavat herättämään intohimoja, puolesta ja vastaan.

        Suomen "hyviä" viisusijoituksia on hankala verrata nykypäivään, kun osallistujiakin on ollut puolet vähemmän.. Esim. ns. suomen ennätys-vuonna 1973, jolloin Marion oli 6. osallistujia oli huimat 17.. viime vuonna oli muistaakseni 38 (?).


      • ja ainoastaan
        Myrkky kirjoitti:

        Suomen mahdollisuudet ovat minusta nyt siinä että Lordi on jotain ihan muuta kuin yhdelläkään viisumaalla on ikinä ollut mukana. Suomen menestymättömyyskirous voidaan murtaa vain jollakin hyvin radikaalilla, ja Lordi on juuri sitä. Erittäin huomiota herättävä ulkonäkö yhdistettynä tarttuvaan ja melodiseen rokkikappaleeseen. Voi olla että suurin osa äänestäjistä pelästyy ja järkyttyy, ja Lordi jää semifinaaliin. Mutta eipä myöskään mikään Suomen ehdokas vuosikausiin ole kerännyt yhtä ylistäviä kommentteja kuin Lordi. Lukekaa esimerkiksi Suomen edustajaesittely Eurovision.tv-sivustolta:
        http://www.eurovision.tv/english/index.htm (Klikkaa Lordin kuvaa)

        Tai Esctoday.com-sivulla monet ovat järkyttyneitä ja monet myös aivan innoissaan:
        http://www.esctoday.com/news/read/5742

        Mielipiteitä tämä tulee jakamaan, se on selvä, mutta niin ne menestyjät usein tuppaavat herättämään intohimoja, puolesta ja vastaan.

        Suomen "hyviä" viisusijoituksia on hankala verrata nykypäivään, kun osallistujiakin on ollut puolet vähemmän.. Esim. ns. suomen ennätys-vuonna 1973, jolloin Marion oli 6. osallistujia oli huimat 17.. viime vuonna oli muistaakseni 38 (?).

        Kommenttisi on ainoastaa suomalaisten luoma mielipide, miten Suomen menestystappio murretaan. Totuus on, että olemme menossa musiikkikilpailuun. Eiköhän tappiokierro murreta sillä, että tuotetaan hyvä ja yleisesti hyväksytty kappale. Suomi yrittää aina liikaa suuntaan tai toiseen. On yritetty olla vaikka mitä, mutta tällä kertaa mennään pelleilemään kunnolla, tietäen jo etukäteen, että saamme hävetä. Kaikkei paras olisi vapaa kilpailu säveltäjille ja tuottajille. Kaikkein paras olisi säveltää kaunis laulu ilman mitään "yritystä".


      • Myrkky
        ja ainoastaan kirjoitti:

        Kommenttisi on ainoastaa suomalaisten luoma mielipide, miten Suomen menestystappio murretaan. Totuus on, että olemme menossa musiikkikilpailuun. Eiköhän tappiokierro murreta sillä, että tuotetaan hyvä ja yleisesti hyväksytty kappale. Suomi yrittää aina liikaa suuntaan tai toiseen. On yritetty olla vaikka mitä, mutta tällä kertaa mennään pelleilemään kunnolla, tietäen jo etukäteen, että saamme hävetä. Kaikkei paras olisi vapaa kilpailu säveltäjille ja tuottajille. Kaikkein paras olisi säveltää kaunis laulu ilman mitään "yritystä".

        Kirjoitit: "Suomi yrittää aina liikaa suuntaan tai toiseen. On yritetty olla vaikka mitä.."

        Väärin, Suomi juuri ei ole koskaan yrittänyt olla mitään erikoista, on vaan vuodesta toiseen lähetetty kisoihin latteita ja mitäänsanomattomia ja muita matkivia luikautuksia. Voi olla että Lordi yrittää liikaa erottua, mutta ainakin se YRITTÄÄ erottua, ja niin ei todellakaan ole ennen ollut. Ja nyt ei matkita ketään!


        Lisäksi kirjoitit: "Kaikkei paras olisi vapaa kilpailu säveltäjille ja tuottajille. Kaikkein paras olisi säveltää kaunis laulu ilman mitään "yritystä". "

        Näinhän se on ollutkin vuosikaudet ja mitä on jäänyt käteen? Surkeita sijoituksia vuosi vuoden jälkeen. Viime vuonna Suomella oli todella kaunis sävellys ja esitys, mutta samaan kastiin se meni muiden suomalaisluuserien kanssa. Näissä kisoissa kun ei enää millään "kauniilla lauluilla" pärjätä. En kuitenkaan sano ettei sävellyksellä olisi enää mitään merkitystä menestykseen. Viime vuosien voittajilla on sirkusmeinigin lisäksi ollut myös tarttuva sävel.

        Mutta kappas! Meiltähän löytyy tänä vuonna juuri noita samoja elementtejä: kunnon sirkusmeininkiä sekä myös erittäin hyvä kappale!

        Olen myös sitä mieltä että kuvailemasi perushyvä kappale ei Suomelle riitä tuohon menestymättömyys-putken rikkomiseen, koska olemme Suomi, viisujen kirosana! Tarvitaan jotain täysin uutta ja erilaista jolla saamme pesäeron kaikkiin menneisiin viisuihimme!


    • jokuviisuilija

      Helvetin typerä väite että kappale joka on saanut kotimaassa paljon vastustusta saa sitä myös muilta mailta. Katsos kun suomen junttikansa nyt on kaikkea poikkeavaa ja erilaista vastaan niin se ei kerro mitään muiden maiden mielipiteistä. Ja nauran kuule paskasta naurua teille epäilijöille/suomen junteille kun lordi nähdään parhaiden joukossa!

      • ensimmäisessä äänestyksessä

        Se on varma se! Itku pitkästä ilosta, pieru kauan naurannasta.


    • Peesi

      Yksi puolueeton asia:
      Lordilla on oma kannatajakuntansa ja faninsa jo olemassa ympäri eurooppaa. Eli varmasti tulee pisteitä.
      Toinen puolueeton asia:
      Suomi-metalli menestyy maailmalla. Siis miksei myös euroviisuissa?
      Kolmas puolueeton asia:
      Tätä negatiivista kuvaa Lordista lietsoo lähinnä iltpäivälehdet ja sellaiset tahot, jotka luulevat kaiken ruman olevan saatanasta.

    • Mukava-mies

      Minä en ymmärrä tätä voittamis-vouhotusta. Jos LOrdi voittam, niin voittaa, jos ei voita - mikä on todennäköisempää, niin olen onnnellinen siitä että Tämä on hevikansan ääni.

    • Looooordi

      Onneksi Lordi voitti :-D

    • gy63d3d6cf67g3f

      häpesin suomen edustuslaulua niin paljon, että olen esiintynyt kansaivälisissä euroviisu-chateissa ruotsin kansalaisena. Miksi suomalaisten tekstiviestiäänestäjien pitää valita aina joku jotain hävettävä kuin kansallisvelvollisuudesta. Onko se joku verottajan jatkosalajuoni vapaa-ajan viihteen saralla tai jotain...

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2188
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2046
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1951
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe