Paljastus

   

Ei tartte sitten ko. henkilön tulla huutelemaan että olisi valetta, ei omilla, eikä muidenkaann nimimerkeillä.

Nimimerkit:

Tietäjä84
old.man.river
URHEILU-TIETÄJÄ
Dmt

On yksi ja sama häirikkö, ilmeisesti noin 16 vuotias teinipoika.

Ja kuten sanoin, ei tartte tulla millään noista nimistä huutelemaan et olisi valetta, sillä ei ole...

12

920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • old.man.river

      Esitä väitteellesi todisteet, ole hyvä.

      •    

        Pitihän se arvata että tuut tänne puolustelee ittees...


      • old.man.river
            kirjoitti:

        Pitihän se arvata että tuut tänne puolustelee ittees...

        Olet tähän asti esittänyt pelkän väittämän. Puolusteluun ei ole mitään tarvetta koska et ole esittänyt mitään merkittävää kuten esimerkiksi ensimmäistäkään perustelua. Minä puolestani väitän, että jokainen joka lukee näitä tekstejä voi itse päätellä onko todennäköistä, että kyseessä olisi sama henkilö. Väitän myös, että tekstejä lukemalla löytyy hyvä ehdokas kysymykseen kuka on tämän ketjun aloittaja.


    • Dmt

      Juu niin olemme yksi ja sama 16v teinipoika, sovitaan niin. Muutosta tällä viestillä et saa mihinkään, joten täysin turhaa paskaa tämäkin viesti.

      ;) You suck!

      •    

        Että ei tartte tulla puolustelemaan itteään tänne, mut pitihän se arvata et tuutte silti


      • Dmt
            kirjoitti:

        Että ei tartte tulla puolustelemaan itteään tänne, mut pitihän se arvata et tuutte silti

        En puolustellut, minähän tunnustin.

        Enää sinun ei tarvitse kirjoittaa tähän topiciin!
        Juu ja perustelut? No tietysti siksi että sanon niin.

        Ai niin muutes..

        "Että ei tartte tulla puolustelemaan itteään tänne, mut pitihän se arvata et tuutte silti"

        Uudestaan "..et TUUTTE silti"

        Eikös meitä pitänyt olla vain yksi? ;)


    • Tietäjä84

      OLi muuten päivän piristys viesti ...siis TOD ...just LOiSTava =D !!! Joo ja perusteluja TOD kaivattaisiin tohon sun väittämääs ....miteis samanaikaiset viestit ...me voitaisiin kaikki lähettää samaanaikaan viesti niin jätkä ois IHAN KUSESSA...

      • .,,..,.

        Kaikki viestit tulee samasta liittymästä, ja kirjoitusajat on samoja, miksi siis puolustelet itesäsi?


      • Dmt
        .,,..,. kirjoitti:

        Kaikki viestit tulee samasta liittymästä, ja kirjoitusajat on samoja, miksi siis puolustelet itesäsi?

        Koska olemme yksi ja sama henkilö, on sama vaikka minä vastaisin tähän viestiin.

        1. Samasta liittymästä? Mitähän se siellä yrittää sönkätä..

        2. Niin viestejä todellakin tulee täsmälleen samaan aikaan, mietippä mitä se todistaa.


      • dfrgtyhj
        Dmt kirjoitti:

        Koska olemme yksi ja sama henkilö, on sama vaikka minä vastaisin tähän viestiin.

        1. Samasta liittymästä? Mitähän se siellä yrittää sönkätä..

        2. Niin viestejä todellakin tulee täsmälleen samaan aikaan, mietippä mitä se todistaa.

        "Ei tartte sitten ko. henkilön tulla huutelemaan että olisi valetta, ei omilla, eikä muidenkaann nimimerkeillä."


      • Dmt
        dfrgtyhj kirjoitti:

        "Ei tartte sitten ko. henkilön tulla huutelemaan että olisi valetta, ei omilla, eikä muidenkaann nimimerkeillä."

        "Enää sinun ei tarvitse kirjoittaa tähän topiciin!"

        Etkö osaa lukea? Ei sinunkaan tarvitse tähän kirjoittaa.

        Perustele asiasi/väitteesi, koska muuten ne ovat täyttä paskaa. Sinusta ei saa provoa aikaseksi millään, eikä tuo säälittävä yrityksesi johda mihinkään. Minä en tee mitään sen takia, koska sinä niin sanot/ehdotat.

        Tällaista keskustelua on helppo käydä molemmin puolin. Miksi teit tämän topicin?

        Ja ei, et voi vastata tähän viestiin tuolla samalla perusteettomalla paskalitanijalla.


      • Tietäjä84
        Dmt kirjoitti:

        "Enää sinun ei tarvitse kirjoittaa tähän topiciin!"

        Etkö osaa lukea? Ei sinunkaan tarvitse tähän kirjoittaa.

        Perustele asiasi/väitteesi, koska muuten ne ovat täyttä paskaa. Sinusta ei saa provoa aikaseksi millään, eikä tuo säälittävä yrityksesi johda mihinkään. Minä en tee mitään sen takia, koska sinä niin sanot/ehdotat.

        Tällaista keskustelua on helppo käydä molemmin puolin. Miksi teit tämän topicin?

        Ja ei, et voi vastata tähän viestiin tuolla samalla perusteettomalla paskalitanijalla.

        Joo ja sen vielä lisään että ERITTÄIN TYPERÄ ihminen täytyy olla tämän ketjun aloittaja!!!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe