3121 on helvetin hyvä levy. Sain sen tossa aamulla ja mitä nyt oon kerenny kuuntelemaan, niin hyvälle kuulostaa.
Eihän se hirveen funkyä ole, mutta kyllä niitäkin löytyy sieltä...ainaki hyvä groove on päällä.
Princen uusin
12
1420
Vastaukset
- Daddy Pop
eikös sen pitänyt ilmestyä vasta ylihuomenna? miten sulla voi olla se jo?
- _-_-__-_-_-__
Saahan niitä ku osaa ettiä, mutta on hankkimisen arvoinen lätty.
- Daddy Pop
_-_-__-_-_-__ kirjoitti:
Saahan niitä ku osaa ettiä, mutta on hankkimisen arvoinen lätty.
sit vaan huomenna.... mä jo vähän aikaa kattelin levyhyllyäni että oiskohan tota Prince-osastoa jo liiankin kanssa, mutta minkäs teet, on se vaan niin hyvä. Ei oo oikein parempaakaan tullu vastaan.
- Daddy Pop
USA:ssa ensimmäisen kerran sitten 1980-luvun! hyvä Prince!!!!
- __----___-__-____-
Hyvä Prince...Heppu on menossa muuten vierailemaan American Idolsiin.
Haluaa ilmeisesti varmistaa levyn pysymisen korkealla...Mikäs siinä, se hänelle suotakoon. - Daddy Pop
__----___-__-____- kirjoitti:
Hyvä Prince...Heppu on menossa muuten vierailemaan American Idolsiin.
Haluaa ilmeisesti varmistaa levyn pysymisen korkealla...Mikäs siinä, se hänelle suotakoon.hyvä levy amerikan listaykkösenä... onko sellaista sattunutkaaan sitten vuoden 1989? ;-)
- _-____-_----___-------_-___
Daddy Pop kirjoitti:
hyvä levy amerikan listaykkösenä... onko sellaista sattunutkaaan sitten vuoden 1989? ;-)
Eikös se ollut Batman levy, joka oli sillo no1
- Daddy Pop
_-____-_----___-------_-___ kirjoitti:
Eikös se ollut Batman levy, joka oli sillo no1
Princen kolmas Amerikan albumilistan ykkönen, ja moni luuli että viimeinen...
- boogie man
Minneapolisin funk-mäiskeestä pitäville ajattelin vihjata divarista löytämästäni The System - kiekosta Rhytm & Romance v:lta 1989. The System oli minulle ennestään tuttu vain Beat Street-elokuvasta, joten LP:n tasokkuus oli minulle täysi yllätys. Tosi tanakkaa Minneapolis-mäiskettä muhkeilla bassosyntikkasoundeilla varustettuna. Eikä laatu jää pelkkiin soundeihin vaan Mic Murphy-David Frank-kaksikko on kynäillyt sarjan tiukan funkahtavia biisejä (mm. Wicked, You Got Me (Where You Want Me), joissa väliin saatetaan räväyttää melodinen kertosäe. Hitaatkin biisit Soul to Soul, Have Mercy ja Midnight Special istutetaan hienosti kokonaisuuteen. Kaiken kukkuraksi Murphy on ihan pätevä laulaja. Princeen verrattuna the System on enemmän funkkiin päin kallellaan eikä rock-kitarointia ole mukana.
- Hyrre76
myös! Hieno levy. Kyllä siinä peba keikkuu, kun tätä kuuntelee =)
- Sonnifunk
Mikä on mielestänne Slyn paras levy?
- Dr. Funkensson
Minun suosikkini on yllätysveto: Back on the Right Track v:lta 1979. Kaikki kriitikot teilaavat tuon albumin, mutta minä tykkään sen tummista soundeista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029