Elikkäs,onko kukaan kokeillut tätä hoitola ihonhoitosarjaa? millasia kokemuksia teillä on?
Sopiiko tuotteet akneiholle vai minkälaiselle iholle ne on suunnattu? Olisin kiitollinen kaikinlaisista kokemuksista.
Helen Pietrulla
4
646
Vastaukset
- spiritkid...
Olen kokeillut joitain voiteita ja puhd. aineita.
Itselläni on erittäin kuiva iho, enkä ollut tyytyväinen siihen voiteeseen...
Huomasin sitten, että monissa HP:n rasvoissa on mineraaliöljyjä sekä säilöntäaineita, mitä herkkäihoisena ja atoopikkona yritän välttää.
Toisaalta, olen kuullut kosmetologiltani, että joillekin ko. sarja ollut todellinen apu...
Joten pyydä näytteitä ja kokeile, niin tiedät itse sopiiko sinulle :)- ihmettelijä 56
Onko kaikissa HP:n tuotteissa mineraaliöljyjä ja säilöntäaineita???
- Spiritkid....
ihmettelijä 56 kirjoitti:
Onko kaikissa HP:n tuotteissa mineraaliöljyjä ja säilöntäaineita???
HP ei ole mikään "luomusarja", joten hajusteita ja säilöntäaineita kyllä valitettavasti on. Säilöntäaineista muistan ainakin parabenit, joita käytetään yleisesti monissa muissakin sarjoissa - niiden puolestapuhujat vetoavat niiden "turvallisuuteen" ja siihen, että niitä elintarviketeollisuudessakin käytetään... aivan kuin se olisi jokin kriteeri.
Monille parabenit aiheuttavat allergiaa, ja niiden mahdollisesta syöpäriskistäkin olen lukenut. Itse kuulun niihin, jotka prkivät kaikkea ylimääräistä välttämään niin ravinnon kuin ihonhoidonkin suhteen. Miksi riskeerata, kun on laadukkaita tuotteita ilman säilöntäaineitakin?
Nettisivuilla cosmeshop.fi on myynnissä monia Pietrullan tuotteita, siellä näkyvät myös tuotteiden INCI-listat.
Kaikissa voiteissa ei ehkä mineraaliöljyjä ole, mutta ainakin siinä kuivan ihon voiteesa, jota käytin.. lisäksi lanoliinia, joka on yleisesti tiedossa oleva allergisoiva ainesosa... :(
- Anonyymi00004
Olen käyttänyt parikymmentä vuotta (Intensive regeneration mask). Kuivaan ihooni ja on ollut todella hyvä ja riittoisa. Ensin tuntuu voita, mutta humahtaa kerta heitolla ihoon eikä jätä tasaiseksi. Suosittelen😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san745335- 1171715
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo231640Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en301608Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri511565Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a52999- 73936
- 39745
Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys29739Sähköautoa vaikea hankkia koska latauspisteet puuttuu
Suurimmassa osassa taloyhtiöitä joiden talot rakennettu 2018 tai aiemmin ei latauspisteet ole sellaisia että sähköautoa59735