Helen Pietrulla

tietämätön tyttönen

Elikkäs,onko kukaan kokeillut tätä hoitola ihonhoitosarjaa? millasia kokemuksia teillä on?
Sopiiko tuotteet akneiholle vai minkälaiselle iholle ne on suunnattu? Olisin kiitollinen kaikinlaisista kokemuksista.

4

945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spiritkid...

      Olen kokeillut joitain voiteita ja puhd. aineita.
      Itselläni on erittäin kuiva iho, enkä ollut tyytyväinen siihen voiteeseen...
      Huomasin sitten, että monissa HP:n rasvoissa on mineraaliöljyjä sekä säilöntäaineita, mitä herkkäihoisena ja atoopikkona yritän välttää.
      Toisaalta, olen kuullut kosmetologiltani, että joillekin ko. sarja ollut todellinen apu...
      Joten pyydä näytteitä ja kokeile, niin tiedät itse sopiiko sinulle :)

      • ihmettelijä 56

        Onko kaikissa HP:n tuotteissa mineraaliöljyjä ja säilöntäaineita???


      • Spiritkid....
        ihmettelijä 56 kirjoitti:

        Onko kaikissa HP:n tuotteissa mineraaliöljyjä ja säilöntäaineita???

        HP ei ole mikään "luomusarja", joten hajusteita ja säilöntäaineita kyllä valitettavasti on. Säilöntäaineista muistan ainakin parabenit, joita käytetään yleisesti monissa muissakin sarjoissa - niiden puolestapuhujat vetoavat niiden "turvallisuuteen" ja siihen, että niitä elintarviketeollisuudessakin käytetään... aivan kuin se olisi jokin kriteeri.
        Monille parabenit aiheuttavat allergiaa, ja niiden mahdollisesta syöpäriskistäkin olen lukenut. Itse kuulun niihin, jotka prkivät kaikkea ylimääräistä välttämään niin ravinnon kuin ihonhoidonkin suhteen. Miksi riskeerata, kun on laadukkaita tuotteita ilman säilöntäaineitakin?

        Nettisivuilla cosmeshop.fi on myynnissä monia Pietrullan tuotteita, siellä näkyvät myös tuotteiden INCI-listat.
        Kaikissa voiteissa ei ehkä mineraaliöljyjä ole, mutta ainakin siinä kuivan ihon voiteesa, jota käytin.. lisäksi lanoliinia, joka on yleisesti tiedossa oleva allergisoiva ainesosa... :(


    • Anonyymi00004

      Olen käyttänyt parikymmentä vuotta (Intensive regeneration mask). Kuivaan ihooni ja on ollut todella hyvä ja riittoisa. Ensin tuntuu voita, mutta humahtaa kerta heitolla ihoon eikä jätä tasaiseksi. Suosittelen😊

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe