Elikkäs,onko kukaan kokeillut tätä hoitola ihonhoitosarjaa? millasia kokemuksia teillä on?
Sopiiko tuotteet akneiholle vai minkälaiselle iholle ne on suunnattu? Olisin kiitollinen kaikinlaisista kokemuksista.
Helen Pietrulla
4
715
Vastaukset
- spiritkid...
Olen kokeillut joitain voiteita ja puhd. aineita.
Itselläni on erittäin kuiva iho, enkä ollut tyytyväinen siihen voiteeseen...
Huomasin sitten, että monissa HP:n rasvoissa on mineraaliöljyjä sekä säilöntäaineita, mitä herkkäihoisena ja atoopikkona yritän välttää.
Toisaalta, olen kuullut kosmetologiltani, että joillekin ko. sarja ollut todellinen apu...
Joten pyydä näytteitä ja kokeile, niin tiedät itse sopiiko sinulle :)- ihmettelijä 56
Onko kaikissa HP:n tuotteissa mineraaliöljyjä ja säilöntäaineita???
- Spiritkid....
ihmettelijä 56 kirjoitti:
Onko kaikissa HP:n tuotteissa mineraaliöljyjä ja säilöntäaineita???
HP ei ole mikään "luomusarja", joten hajusteita ja säilöntäaineita kyllä valitettavasti on. Säilöntäaineista muistan ainakin parabenit, joita käytetään yleisesti monissa muissakin sarjoissa - niiden puolestapuhujat vetoavat niiden "turvallisuuteen" ja siihen, että niitä elintarviketeollisuudessakin käytetään... aivan kuin se olisi jokin kriteeri.
Monille parabenit aiheuttavat allergiaa, ja niiden mahdollisesta syöpäriskistäkin olen lukenut. Itse kuulun niihin, jotka prkivät kaikkea ylimääräistä välttämään niin ravinnon kuin ihonhoidonkin suhteen. Miksi riskeerata, kun on laadukkaita tuotteita ilman säilöntäaineitakin?
Nettisivuilla cosmeshop.fi on myynnissä monia Pietrullan tuotteita, siellä näkyvät myös tuotteiden INCI-listat.
Kaikissa voiteissa ei ehkä mineraaliöljyjä ole, mutta ainakin siinä kuivan ihon voiteesa, jota käytin.. lisäksi lanoliinia, joka on yleisesti tiedossa oleva allergisoiva ainesosa... :(
- Anonyymi00004
Olen käyttänyt parikymmentä vuotta (Intensive regeneration mask). Kuivaan ihooni ja on ollut todella hyvä ja riittoisa. Ensin tuntuu voita, mutta humahtaa kerta heitolla ihoon eikä jätä tasaiseksi. Suosittelen😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi352730Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122527100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372248Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks161836Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491504Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo341456- 371432
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241341- 241108
- 181053