ei taaskaan pillua !

tomppa

Olin lauantaina yökerhossa, menin sinne yksin ja lähdin myös sieltä pois yksin. Olen käynyt baareissa ja yökerhoissa about 30 kertaa, enkä kertaakaan ole saanut pillua. Ne jutut pelimiehistä,jotka kaatavat rafloissa naisia ovat täyttää paskaa ja provoo. Ei pelimiehiä ole olemassa. Vituttaa niin saatanasti kun on menny viinoihin rahaa ainakin 500 eukkia enkä oo saanu pillua!

56

16467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buziness

      Kyllä niitä pelimiehiä on olemassa. Olen huomannut, että pillun saamiseen vaikuttaa ainakin seuraavat viisi seikkaa:

      * ulkonäkö
      * itseluottamus
      * asenne
      * ihmistuntemus
      * raha

      Ulkonäkö on tärkeä asia, muttei lähimainkaan niin tärkeä kuin itseluottamus, jonka avulla kyllä saa pillua vaikkei ulkonäöltään täydellinen olisikaan. Asenteella tarkoitan sitä, että pillun saaminen vaikeutuu huomattavasti jos yrittää saada vain niiltä naisilta jotka ovat niin hyvännäköisiä että jokainen on heidän kimpussaan, tällaiset naiset eivät usein lämpene liian innokkaille pokaajille.. sen sijaan jos vähän keskimääräistä "rumempi" likka kelpaa eikä tuota itselle ongelmaa, pillunsaanti on lähes varmaa. Ihmistuntemus on tärkeää, sillä erilaiset tytöt on hoidettavissa erilaisilla keinoilla. Jotkut kaipaavat huomiota (jolloin välinpitämättömyys herättää heidän kiinnostuksensa), toiset syttyvät suoriin rohkeisiin ehdotuksiin, toiset vaativat pitkää juttelusessiota ennenkuin seksistä voidaan edes puhua; lisäksi puheenaiheet kannattaa valita huolella. Raha on myös yksi keino saada pillua, hankkiudu naisen seuraan, tarjoa koko ilta drinkkejä, taxi kämpille ja vilauta silloin tällöin setelitukkua niin moni nainen lämpenee.

      Tässä nyt jotain vinkkejä, tsemppiä pillunmetsästykseen..

      • purilainen

        Hyviin pointteihin jatkoksi, itse ainakin olen huomannut että yksinäni saan kyyhöttää baaritiskillä vaikka koko yön kiskomassa kaljaa. Sen muutaman kerran kun on ns. flaksi käynyt, olen AINA ollut jonkun kaverin kanssa liikenteessä.

        Kai sitä on parempi fiilis, ja siinä kaverin kanssa läppää heittäessä on helpompi tähyillä ympärille ja hakea katsekontaktia. Yksinään tulee ainakin mun myös yleensä ryypättyä nopeammin kun ei ole juttuseuraa.


      • villes.vallaton

        Kyllä todellakin on pelimiehiä olemassa. Naiset vaatii mieheltä seuraavia asoita:

        ULKONÄKÖ....................... komea ja sharmikas
        PITUUS ...................... vähintään 185s
        VARALLISUUS.....................paksu lompakko
        LUONNE...............................rento, ns, naistenmies
        ITSELUOTTAMUS...............erittäin suuri ns. kukasta kukkaan lentävä

        Yllämainitut jutut ovat naisille erittäin tärkeitä. Pitää olla semmonen tyyppi että naiset suorastaan tappelee sinusta. Jos omaat yllämainitut asiat olet vahvoilla
        Ja todellakin saat pillua mielin määrin..


    • Lare

      Olisko ehkä ollut halvempaa maksaa huoralle paljon alta sen 500 eukkia :)

      • zembalo

        .. vetää käteen.. on meinaan ilmaista!


    • illua

      laskin pikaisesti että jos kymmenen viime vuoden aikana on keskimäärin mennyt 50 eunukkia viikossa, se tekee tuon verran.

      eikä ole tullut.
      pelimiehet on eri miehiä, niillä on rahaa tai ulkonäköä - juttelutaitoa löytyy minulta vaikka muille jakaa.

      • 133 000 €

        ja avioero. Siitä voi laskea laakille hintaa ;-)


    • Adrian

      Terve!

      Kyllä sitä saa. Älä vaivu epätoivoon. Oppirahat on maksettava joka hommassa. Minulla on muutamia kavereita jotka ovat käyneet baareissa yli 10 vuotta (noin 10x30=300 kertaa) ja tuloksena 0-3 onnistunutta!

      Mutta enpä ihmettele tulosta kun seuraa heidän toimia baarissa. Fiksuja, huumorintajuisia ja normaalin näköisiä kavereita, muttei mitään tajua naisista ja pelisilmä puuttuu.

      Kulje silmät auki ja opi. Mieti missä vika kun ei natsaa. Älä jää junnaamaan paikalleen vaan kehity. Se vaatii työtä mutta lopussa kiitos seisoo. Pelimiehet vetää vesiperän tosi harvoin.

      Tärkeintä on pelisilmä, oikeaan aikaan, oikealla "tyylillä" ja oikeaa naista. Sellaisia miehiä jotka saavat naisen kuin naisen ei ole! Naiset ovat yksilöitä! Vaihtele baareja. Petaa paikkoja (pohjusta) seuraavaksi kerraksi. Älä vedä lärvejä. Käyttäydy kohteliaasti, varmasti, sosiaalisesti, reippaasti, näytä iloiselta. Älä tunkeile tai tyrkytä seuraasi. Luota itseesi, (ole voittaja) mutta älä ole liiaan kopea. Pukeudu asianmukaisesti. Kerro naisille mitä he haluavat kuulla. Älä aina totuutta.

      Hyvä ulkonäkö auttaa aina, muttei ole mikään vaatimus. Joskus liian hyvästä ulkonäöstä on jopa haittaa ellei hallitse tilannetta. Jotkut naiset "pelkäävät" baarissa olevia komeita miehiä ja ovat tosi varovaisia.

      Businezz kirjoitti totuuksia.

      Kerta tai kaksi onnistunutta ei tee pelimiestä. Älä siis anna nousta menestyksen hattuun. Kun pääset noin 50% onnistumiseen (siis joka toinen kerta) niin tosi hyvä. Tällöin alkaa olla jo vaarana kyllästyminen ja tulee väkisinkin taukoja.

      Metästää tai kalastaa,
      vitustaa tai varastaa,
      niin aina joskus onnistaa!

      • pelimies

        tuo runonpätkä tuossa lopussa tai oisko paremminkin aforismi sillä tottahan tuossa joka sana ;-)


      • Maz

        Joo kyllä äijä puhuu asiaa. Ei sumeasti ketä tahansa, vaan tarkasti harkiten!


    • Pelimiehen kuski

      Oikeita pelimiehiä on olemassa eikä businezin kuvaus heitä kauas. Pieni täydentävä (itsestään selvä) juttu vielä.

      Onko baareissa ja yökerhoissa, joissa olet käynyt ylipäätänsäkään naisia ? Jos heitä ei ole tai on vain muutama, ovat mahdollisuutesi huonot, sillä isosta joukosta on helpompi poimia. Varmista vielä, että he todella lähtevät uudessa seurassa kotimatkoilleen. Jos aviomies on mukana, on rouvan iskeminen vähintäänkin haasteellista.

      Suosittelen vakioravintolaa, koska kuvioiden ja naisten opetteluun menee aina oma aikansa. Tunnuit olevan huolissasi rahasta. Valitse siis paikka, jossa baaritiskien leijonan sijaan olet parkettien partaveitsi. Paikan pitää myös sopia omaan sosioekonomiseen tilanteeseesi. Opiskelijalle liikemiesten suosimat mestat ovat tylyjä ja päinvastoin.

      Tämän jälkeen pitää vain valita vakalle kansi. Esim. jos olet lihava, löydät helposti seuraa rehevistä naisista.

      • tiipii

        on sitten olemassa kaupunkeja joissa naisten ilmapiiri on antava, ja kaupunkeja joissa se on jalat ristissä oleva, eli ei kannata aina omaan pärstään liiaksi tuijottaa. isommissa kaupungeissa toki on molemmanlaisia naisia, kerääntyvät omansalaisiin paikkoihin.


    • erimies

      sä olet käynyt liian halvoissa paikoissa! Pitää panna rahaa haisemaan oikein kunnolla jos aikoo saada pillua! Seuraavaksi menet kaupungin parhaaseen yökerhoon ja tarjoot kaikille läsnäolijoille koko illan niin eiköhän ala pillua löytymään. Toinen vaihtoehto on mennä huoran luokse. Tosin siiinäkin menee rahaa, mutta pillunsaantikin on varmaa. Ja ainahan voi vetää käteen!

      • x

        nainen iskee mut. niinku oikeesti haluaa eikä vaan rahaa. eipä sillä että monesti olisi tapahtunut moista.


      • Pilluakovallahinnalla

        Ilman rahaahan sitä mieluiten eihän se raha tie onnelliseksi vaan mitä sen session myötä saa. Minun pilluni sais ilman rahaakin. Mutta rahkin kelpaa. Mutta se on vain vapaan ajatuksen seikka kuka maksaa kuka ei? Rahan tarvis olis mutta en kuitenkaan...se on vain peini pahe seksi mutta en ala panemaan 200e edestä.
        Minulle kelpaa kunnollinen pano. palkkio sen mukaan. Ainakin yli 200e panemisesta. Imut päälle suuseksi yli 100e.


    • nainen

      Kyllä teillä kundeilla on vaikeaa! Mun ei tarvitse tehdä muuta kun mennä ravintolaan, valita parhaimman näköinen kundi, panna se tarjoomaan koko illan ja taluttaa se sitten sänkyyni HA HA HA ! Saan tasan joka kerta kaiken mitä haluan, eikä maksa mitään! Onnistumisprosentti 100.
      Yrittäkääs tehdä sama perässä, "pelimiehet"

      • tosimies

        .. että sua sanotaan lutkaksi!


      • JJ

        hermostuit, kun en suostunut tarjoamaan.

        Lähdit tuhisten veke. Tuli lovi 100% :iin.


      • Caaleppi

        ...minun kanssani, koska huorat kierrän kaukaa...


      • nainen
        tosimies kirjoitti:

        .. että sua sanotaan lutkaksi!

        ??


      • nainen
        Caaleppi kirjoitti:

        ...minun kanssani, koska huorat kierrän kaukaa...

        !!!


      • Alberto Tomba
        nainen kirjoitti:

        ??

        !!


      • eräs mies
        nainen kirjoitti:

        !!!

        Mä se joskus haluan teitä hyvännäkösiä hutsuja ja saatan tarjota koko illan koska fyrkka ei tätä nykyä merkitse enää tuon taivaallista. Kiva että jotkut on tyytyväisiä siihen ilmaseen iltaan. Mulla semmosia ei ole, mut so what. Ei haittaa.


      • eräs mies
        eräs mies kirjoitti:

        Mä se joskus haluan teitä hyvännäkösiä hutsuja ja saatan tarjota koko illan koska fyrkka ei tätä nykyä merkitse enää tuon taivaallista. Kiva että jotkut on tyytyväisiä siihen ilmaseen iltaan. Mulla semmosia ei ole, mut so what. Ei haittaa.

        Niin unohtu, että se ikävin asia on kun alatte sitte kitisemään avioehdoista. Pitäs muka saada puolet erotilanteessa. Just joo :)


      • naisilla se on paljon helpomp

        en ymmärrä sitä että vaikka kuinka hienosti pukeutuisi ja olisi miten herras mies niin paskat jotkut naiset sellaisesta mitään ymmärtää


      • aina

        Voi voi ..
        Minäkin saan aina haluamani naisen, enkä koskaan maksa siitä mitään ravintolassa, korkeintaa yksi paukku.
        Ja voin sanoa aina parhaan naisen.
        joka on yli 175 cm paino alle 60, nuppurintainen ja kiimainen, ja vielä 20 vuotta minua nuorempi
        Herra ja tulen aina olemaan..


    • Joe

      Naisen mukaan saaminen tai naisen mukaan lähteminen ei todellakaan ole vaikeata. Itselläni on usein hauskaa seurata sivusta kun umpijurrissa oleva säälittävä itsestään liikoja luuleva mies tekee iskuyrityksiä ympäri ravintolaa. On aika hauska hakea daami tanssilattialle kun hän on juuri tyrmännyt sikakännisen parkettien partaveitsen. Olen muutaman kerran joutunut torjumaan liian humalassa olevan naisen vaikka hän on suorastaan tarjoutunut naitavaksi. Miksi siis nainen innostuksesta kiljuen veisi kotiinsa oksentelevan adoniksen?

      Käytän toki alkoholia itsekin, mutta en joudu kesken illan vessaan oksentamaan. En polta, enkä haise hielle. Tanssitaito on korkeintaan kohtuullinen, mutta sekään ei ole ongelma. Laivareissut ovat hauskoja, siellä kun joutuu välillä valitsemaan kahdesta tai kolmesta halukkaan tuntuisesta seuralaisesta.

    • sexpom

      minulta ainakin saat!!!!!!!!!

      • hansvililai

        Toisita ei sitten hakemalla haeta. Kun ovella laske sisälle.


    • oi voi

      Haette ravintolasta vain pillua ja moni ehdottaa professionaalin huoran käyttöäkin. Silti, kun nainen kirjoittaa samalla tyylillä pokauksistaan, haukutte huoraksi ja väitätte, ettei kelpaisi. Naisena olisitte itse huoria. Loukkaako se niin paljon teidän miehisyyttänne, että nainen tietää mitä haluaa.

      Minkä takia pillua on saatava ns. kivalta naiselta? Pillu kuin pillu. Ettei vaan kyseessä olisi pienet mammanpojat, jotka kaipaavat äidin korvikkeen kainaloon tuutumaan.

      • nainen

        Kymppi sulle älykkäistä huomioistasi, mutta sähän oletkin ilman muuta nainen. Ei yhdenkään tyhmän äijän päähän olisi pälkähtänyt että samasta asiasta tässä puhutaan, paitsi että naisten ei tarvitse nähdä minkäänlaista vaivaa pokatakseen äijän kuin äijän ravintolasta yhden yön iloksi, ja aamulla vaan potku persauksiin ja bye-bye! Milloinkahan miehet alkaa pitää itsestään vähän parempaa huolta?


      • mies
        nainen kirjoitti:

        Kymppi sulle älykkäistä huomioistasi, mutta sähän oletkin ilman muuta nainen. Ei yhdenkään tyhmän äijän päähän olisi pälkähtänyt että samasta asiasta tässä puhutaan, paitsi että naisten ei tarvitse nähdä minkäänlaista vaivaa pokatakseen äijän kuin äijän ravintolasta yhden yön iloksi, ja aamulla vaan potku persauksiin ja bye-bye! Milloinkahan miehet alkaa pitää itsestään vähän parempaa huolta?

        Kyllä se kuule on niin että ainakin lähes joka vitun kerta ku mä naisen yöksi jostain onnistun hommaamaan siitä tulee sellanen helvetin riesa joka ei tahdo millään lähteä irti (ellei tajunnut olla antamatta puh.nroa johonkin tekosyyhyn vedoten). Naisilla kun tuntuu aina tulevan tunteet mukaan..


      • nainen
        mies kirjoitti:

        Kyllä se kuule on niin että ainakin lähes joka vitun kerta ku mä naisen yöksi jostain onnistun hommaamaan siitä tulee sellanen helvetin riesa joka ei tahdo millään lähteä irti (ellei tajunnut olla antamatta puh.nroa johonkin tekosyyhyn vedoten). Naisilla kun tuntuu aina tulevan tunteet mukaan..

        HAhAHahaaaa! Sulla on vielä toikin riesa!! Mä toistan edelleen: Miehet joutuu tekemään niska limassa töitä ja maksamaan itsensä kipeeksi saadakseen ehkä joskus tuurilla pillua, ja jos sitä saa niin sitten saa vielä tunteilevan mirkun vaivoikseen. Minä painan ohi joka suhteessa, saan miehiä niin paljon kuin haluan, milloin tahansa, orgasmeja mielinmäärin, ei maksa mitään, päinvastoin, KAIKKI ON ILMAISTA JA HULLUT UKOT VIELÄ KUSTANTAVAT MULLE ULKOMAANMATKOJA YM. MAMMONAA SIITÄ HYVÄSTÄ, eikä tarvitse jäädä setvimään mitään tunnehommia jälkeenpäin! Kyllä te kusipääjätkät ootte typeriä, kyrpänne johdatteltavissa olevia ääliöitä, mutta hyvä vaan. Mä käytän teitä ja teidän heikkouttanne häikäilemättä hyväkseni!


      • mies
        nainen kirjoitti:

        HAhAHahaaaa! Sulla on vielä toikin riesa!! Mä toistan edelleen: Miehet joutuu tekemään niska limassa töitä ja maksamaan itsensä kipeeksi saadakseen ehkä joskus tuurilla pillua, ja jos sitä saa niin sitten saa vielä tunteilevan mirkun vaivoikseen. Minä painan ohi joka suhteessa, saan miehiä niin paljon kuin haluan, milloin tahansa, orgasmeja mielinmäärin, ei maksa mitään, päinvastoin, KAIKKI ON ILMAISTA JA HULLUT UKOT VIELÄ KUSTANTAVAT MULLE ULKOMAANMATKOJA YM. MAMMONAA SIITÄ HYVÄSTÄ, eikä tarvitse jäädä setvimään mitään tunnehommia jälkeenpäin! Kyllä te kusipääjätkät ootte typeriä, kyrpänne johdatteltavissa olevia ääliöitä, mutta hyvä vaan. Mä käytän teitä ja teidän heikkouttanne häikäilemättä hyväkseni!

        ... Onkohan joku mies satuttanut sinua kovastikin kun sinusta on tuollainen miestenvihaaja tullut? Ehkä olet insestin tai raiskauksen uhri? Tai joku on pahoinpidellyt sinua? Olen pahoillani tapahtuneesta, mutta koston kierre ei auta, et tule saamaan rauhaa ennenkuin myönnät itsellesi että pakoilet vain tuskaa jota tunnet sisälläsi. Olet aika kova yleistämään meitä miehiä, noh, onneksi itse tiedän että kaikki naiset eivät ole sinunlaisia. Ehkä sinäkin joku päivä vielä heräät todellisuuteen.


      • nainen
        mies kirjoitti:

        ... Onkohan joku mies satuttanut sinua kovastikin kun sinusta on tuollainen miestenvihaaja tullut? Ehkä olet insestin tai raiskauksen uhri? Tai joku on pahoinpidellyt sinua? Olen pahoillani tapahtuneesta, mutta koston kierre ei auta, et tule saamaan rauhaa ennenkuin myönnät itsellesi että pakoilet vain tuskaa jota tunnet sisälläsi. Olet aika kova yleistämään meitä miehiä, noh, onneksi itse tiedän että kaikki naiset eivät ole sinunlaisia. Ehkä sinäkin joku päivä vielä heräät todellisuuteen.

        ... Onkohan joku nainen satuttanut sinua kovastikin kun sinusta on tuollainen naistenvihaaja tullut? Ehkä olet insestin tai raiskauksen uhri? Tai joku on pahoinpidellyt sinua? Olen pahoillani tapahtuneesta, mutta koston kierre ei auta, et tule saamaan rauhaa ennenkuin myönnät itsellesi että pakoilet vain tuskaa jota tunnet sisälläsi. Olet aika kova yleistämään meitä naisia, noh, onneksi itse tiedän että kaikki miehet eivät ole sinunlaisia. Ehkä sinäkin joku päivä vielä heräät todellisuuteen.


      • Nainen25v
        mies kirjoitti:

        ... Onkohan joku mies satuttanut sinua kovastikin kun sinusta on tuollainen miestenvihaaja tullut? Ehkä olet insestin tai raiskauksen uhri? Tai joku on pahoinpidellyt sinua? Olen pahoillani tapahtuneesta, mutta koston kierre ei auta, et tule saamaan rauhaa ennenkuin myönnät itsellesi että pakoilet vain tuskaa jota tunnet sisälläsi. Olet aika kova yleistämään meitä miehiä, noh, onneksi itse tiedän että kaikki naiset eivät ole sinunlaisia. Ehkä sinäkin joku päivä vielä heräät todellisuuteen.

        Itsehän juuri kerroit omasta tunnevammastasi. Totta kai naisista osa haluaa suhteen ja seksiä. Jos mies kiinnostaa vielä aamullakin, totta kai nainen "jää roikkumaan" eli haluaa tutustua paremmin. Luonnollista, eikö totta?


      • mies
        Nainen25v kirjoitti:

        Itsehän juuri kerroit omasta tunnevammastasi. Totta kai naisista osa haluaa suhteen ja seksiä. Jos mies kiinnostaa vielä aamullakin, totta kai nainen "jää roikkumaan" eli haluaa tutustua paremmin. Luonnollista, eikö totta?

        olenko mä väittänyt olevani jotenkin täydellinen? Ehkä olen tunnevammainen, mutta niin on kyllä tuo nainenkin.


      • Veera
        mies kirjoitti:

        Kyllä se kuule on niin että ainakin lähes joka vitun kerta ku mä naisen yöksi jostain onnistun hommaamaan siitä tulee sellanen helvetin riesa joka ei tahdo millään lähteä irti (ellei tajunnut olla antamatta puh.nroa johonkin tekosyyhyn vedoten). Naisilla kun tuntuu aina tulevan tunteet mukaan..

        Onko ne kaikki sitten olleet ihan surkeita punkassa?

        Mikset käytä toistakin kertaa, jos olet saanut hyvät kyydit? Toisella kierroksella ei tarvitse enää juottaa kalliisti, soitat vaan typyn punkkaasi lämmittämään. Paljon kätevämpää ja varmempaa kuin hakea aina uusi "sika säkissä", jonka kyvyistä ja taidoista ei tiedä.


      • vexi55
        nainen kirjoitti:

        HAhAHahaaaa! Sulla on vielä toikin riesa!! Mä toistan edelleen: Miehet joutuu tekemään niska limassa töitä ja maksamaan itsensä kipeeksi saadakseen ehkä joskus tuurilla pillua, ja jos sitä saa niin sitten saa vielä tunteilevan mirkun vaivoikseen. Minä painan ohi joka suhteessa, saan miehiä niin paljon kuin haluan, milloin tahansa, orgasmeja mielinmäärin, ei maksa mitään, päinvastoin, KAIKKI ON ILMAISTA JA HULLUT UKOT VIELÄ KUSTANTAVAT MULLE ULKOMAANMATKOJA YM. MAMMONAA SIITÄ HYVÄSTÄ, eikä tarvitse jäädä setvimään mitään tunnehommia jälkeenpäin! Kyllä te kusipääjätkät ootte typeriä, kyrpänne johdatteltavissa olevia ääliöitä, mutta hyvä vaan. Mä käytän teitä ja teidän heikkouttanne häikäilemättä hyväkseni!

        No huoriahan saa joka paikasta.


      • Tieralentää

        Ei nyt sentään joka paikasta ellei ovelle löydä.


    • Kovemman luokan häntyri

      Tuohon ei voi muuta sanoa kuin että niin ne on pyynti ja saamamiehet erikseen Lapissakin!

      • Pilluniontarjollakohta

        Rukkutatko joka ilta. Vaihda Naisten tyydytys palstalle niin saat erktiota vielä enemmän.


    • olen samaa mieltä

      niin minuakin vituttaa kun olen käynyt dickoissa yms paikassa ja vaikka olisi miten hienosti pukeutunut ja herras mies ja kohtelias niin paskat raflan naiset sellaisesta ymmärtää nykyään on niin pillun säästäviä naisia. muuten oletko huomannut sen että monet naiset katselevat toisia naisia minä olen sen huomannut no kato kun nainen ajattelee sitä että ei tule paksuksi jos rupee lesboksi kyllä tämä aika on mennyt niin perseesti että monet naiset eivät tiedä mitä tekevät. t.mies savosta

    • Sunkin puolesta hehe

      Mä oon saanut

      • Tikkapillusavosta

        Ja missä muka? Kerro se mullekin?


      • Anonyymi

        Kerran oot saanu ja sillonkin vahingossa..


    • Neuvo

      Vaihda kättä, se on kuin vieraissa kävis

      • Pillutäynnämiehiensperma

        Sinähän melkonen panokaveri olet kun käsket vaihtaa kättä.


    • Olet selvä

      ATM kun et saa pillua!

      • Pillutäynnämiehiensperma

        Pillu se on se jokin. Mutta kunei löydö ovelle niin ei sitä myöskään heru.
        Mulle maksat jos saat pilluni täyteen ja anaaliin sen kaksin kertaisen...


    • Jaztska

      JA saa sitä pillua muualtakin kuin baarista,itse en ole ketään baarista koskaan hakenu vaan aivan muualta.
      Semmoset yhdenyön jututkin kuuluu jo pojankoltiaisille,aikamiehen tulee etsiä JO jotain pysyvämpää muuten ei elämästä tule ikinä mitään.
      Sillon sitä sitte saakin koska haluaa eikä tarvi edes kysellä.

    • SimputtajaPelkele

      Legenda sanoo että hän ei ole vielekään saanut.

    • Anonyymi

      Onneks itellä ei mee rahaa naisiin ja mielummin panen POTM Mbappea 93 overalia ja tarkoitus ei ole loukata

    • Anonyymi

      Naiset vaan haluaa poorball pelaajia ja sen takia koska eivät ymmärrä korista hyväksy sitä ja varsinkaan hyväksy sitä faktaa että jopa Topias Borg tienaa enemmän kuin Kim Nilsson

    • Anonyymi

      Ja naiset heti pudottaa housut kun näkee goat tienaavat Nilssonin ja laittaa pyllyn Nilssonia päin ja sanoo pane mua ja sä oot kovempi kuin LeBron James

    • Anonyymi

      Ja seksin aikana nainen tietysti huutaja Lebroon James (tietäjät tietää)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      314
      3856
    2. 209
      3068
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2604
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2054
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1495
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe