Älä kulje Edelläni
en ehkä seuraa
Älä kulje takanani
en ehkä johda
Kulje vierelläni
ja ole ystäväni.
Albert Camus
Tämä runo kuvaa hyvin sitä mitä haen.En etsi Elättäjää,isähahmoa,enkä lapselleni isää, vaan tasavertaista kumppania,ystävää, toista aikuista joka ei kuvittele että naisen ajatusmaailma ei riitä muuhun kuin; pyykkäämiseen,ruuanlaittoon ja lapsen hoitoon sekä miehen passaamiseen.Etenkin jos nainen on 30v,vaaleat hiukset omaava,171/62,lapsenmielinen,omituinen hassuttelija.Olen kyllästynyt siihen että minua pyritäään paapomaan tai antamaan "miehekkäitä" neuvoja tai kuvitellaan että blondeilla ei ole aivoja.
En ole mikään feministi,Naisellinen kylläkin.Kyllä, tarvitsen myös miehistä apuakin,kukapa ei tarvitsisi ja kaipaisi.En minäkään kaikkea osaa,vaikka välillä kuvittelenkin niin.En myös siltikään ole mikään poropeukalo,vaan pysyy se kirves minunkin käsissäni ja pensseli heiluu tarvittaessa.Hmmmm...tyypillistä. autonrenkaan vaihto ei aina oikein luonnistu,mutta hätäkö tässä,kyllä niitä auttajia aina tarvitsevalle "hädän" hetkellä löytyy.
Missä siis rölli-peikkoni on joka kohtelisi milliään kuin kukkaa kämmenellä.
Ulkoiset puitteeni siis on 171/62,vaaleat pitkät hiukset ja normaali vartalo.1 lapsen yh.
Luonteeni on kuin kuu ja aurinko,siis tyypillinen
vaaka.Hyvinä päivinä kuin itse ihanuus ja huonoina päivinä maailman kamalin ihminen.Rehellisesti ainakin sanottu.No kukaan ei ole luojan kiitos täydellinen ja minä sitä vähiten.
Tulen toimeen omillani ja pullat on kohtalaisen hyvin uunissa.Ruokaa riittää ja katto päänpäällä, laskut ajallaan maksettuina.Kaikki mitä tulee ne menee.En siis ole mikään himo säästäjä,vaan tykkään nauttia elämästä.Ravintoloista minua et löydä,mutta joskus ehkä tanssilavoilta.(ilman alkoholia).Huvittavaa,mutta totta. osaan pitää hauskaa myös selvinpäin.Absolutisti en kuitenkaan
ole.
Jos kuitenkaan emme ole kohdanneet lavalla,niin sitten menninkäisen voi löytää,Talvella:Pilkiltä jos lapseni vaari on kairannut reiät valmiiksi,pulkkamäestä:lapsi pulkassa,äiti takalistollaan tai koiran kanssa lenkillä.
Kesällä saatamme kohdata matoongella,uintireissulla,retkellä,niityllä,heinäpellolla tai metsässä,missä milli milloinkin kirmailee ja
syksyllä sieni/marja metsässä.
Hmmm...mietin vain että mahtaako moisia rölli rupeltajia olla jolla kemiat ja ajatukset osuvat yksiin vai ovatko ne jo kuolleet sukupuuttoon...
Toivoisin mä vielä että olisit rölli miehinen peikko ja kunnostasi huolehtiva..
Mutta nyt painaa menninkäinen tää ,päänsä pehmeään
ja vastausta odottamaan jää...
Milli menninkäinen etsii rölliään...
varnaja
0
585
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614230Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1521794Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351248Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671046- 56904
- 76895
Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.162809- 39781