Joo elikäs tälläne kysymys ois..
Olen suunnitellut siis ostavani opel calibra 2.0 16v
Turbo 4*4. Onko kenelläkää kokemuksia tuosta Calibran nelivedosta..?? Jostain olen jotain huhu puheita kuullut ettei nämä nelevedot olisi oikein kestäviä virityksiä. Joten jos joku tietää jotain asiasta tai vastaavaa nii kertokaa.
Kiitän jo valmiiksi asiallisista viesteistä!
Kenelläkää kokemuksia..
4
454
Vastaukset
- mmmmmmmmm
http://www.opelclubfinland.fi/
Mene tuonne jos asiallisia kommentteja halajat. - pnergin
Se on ihan ok nelikko. Ei sen vika herkempi kuin muutkaan nelivedot. Mikä parasta, vetosuhde on enemmän takapainoinen eli kunnon rallimalli
- Jamppa1
jakolaatikko on kuulemma niiden heikko kohta. Näin kertoo noi "isot pojat" jotka niiden kanssa on pelanneet. Omakohtaista kokeumusta ei ole, joten joutuu turvautumaan toisen käden tietoon, vaikkakin luotettavaan sellaiseen.
Eli renkaat pitää olla samanlaiset joka nurkassa kuten nelivedossa aina. Muistelisin että pojat jutteli myös jostain pajasta joka vahvistelee ja korjaa juuri noita jakoaskeja. Muuten on vissiin luotettavaa tekniikkaa. Mitään maksimaalisia virityksiä ei varmaan kannata koneeseen tehdä, koska se nelivetotekniikka ei vastaa mitään quattroa. kuten jo pari aiempaa vastajaa on sanonu, jakolaatikko on se heikoin lenkki, eikä oo ihan halvimmasta päästä korjata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062429
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411597Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1381251Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2871043Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56992Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis303975Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20932- 55916
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19794Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763