miten tehdään tatuointi??

minä itse

eli siis miten voi itse kotona tehdä lävistyksen? en oo ite tekemässä mutta mielenkiinnosta kysyn... Sori jos tää on vähän tyhmä kysymys...

25

23525

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimismies

      Lävistys vai tatska? Lävistys vaikka hakaneulalla, no jos ihan kunnolla haluat niin apteekista kanyyylineula.

      Tatuointia varten kannattaa hankkia laitteet. Sitä en tiedä mistä niitä saa.

    • Sindri

      En kehottaisi tekemään kumpaakaan itse kotona.Tosin pitäähän iltapäivälehtiin saada otsikoita.

    • tarkoitin

      tatuointia. meni vain jatukset sekaisin ja kirjoitin vahingossa lävistys. Eli siis kysymys kuuluu että miten voi kotona tehdä tatuoinnin? ja en mäkään sellaista kehottaisi tekemään mutta silti haluun tietää...

      • oikealla

        koneella tai sitten käsin neuloilla. On olemassa oma tatuointimuste jota käyttää. Käsin neuloilla kiinnittää kapeita neuloja (esim. perhosneuloja)yhteen ja tökkää väriin ja sitten ihoon. ja sitä rataa.
        koneella tapahtuu samanlailla kun tatuointistudiossakin. neulat siinä sähköllä toimivassa koneessa kiinni. siinäkin neuola upotetaan väriin ja tökätään ihoon.
        toiv. täst jotain selkoa:)


      • olko noin typeriä
        oikealla kirjoitti:

        koneella tai sitten käsin neuloilla. On olemassa oma tatuointimuste jota käyttää. Käsin neuloilla kiinnittää kapeita neuloja (esim. perhosneuloja)yhteen ja tökkää väriin ja sitten ihoon. ja sitä rataa.
        koneella tapahtuu samanlailla kun tatuointistudiossakin. neulat siinä sähköllä toimivassa koneessa kiinni. siinäkin neuola upotetaan väriin ja tökätään ihoon.
        toiv. täst jotain selkoa:)

        Periaatteessa joo, jos haluu sitten kuluttaa monta sataa euroa tatskan korjaamiseen tai poistamiseen.

        Pitäs osata nimittäin tökkiä se väri oikeaan syvyyteen ja sillain. jos ei sit haluu jotain vankilatatskan näköstä levinnyttä rumaa möykkyä.
        Sehän se on kaunista niin. Niin ja sitä tatskamustetta ei oikeen meinaa saada ilman että on tatskaaja.

        Ja jos laitat ihan mitä tahansa litkua sinne ihon alle, niin voit varautua mahdollisiin iho-ongelmiin ja taas mahdollisesti monen sadan euron kuluihin.

        Pienen tatuoinnin saat ainakin Helsingissä 80e, joten meneppä liikkeeseen kyselemään.
        Saattaapa tulla huomattavasti halvemmaksi kuin kotitekoinen.


      • ttttttttrtrtrtr
        olko noin typeriä kirjoitti:

        Periaatteessa joo, jos haluu sitten kuluttaa monta sataa euroa tatskan korjaamiseen tai poistamiseen.

        Pitäs osata nimittäin tökkiä se väri oikeaan syvyyteen ja sillain. jos ei sit haluu jotain vankilatatskan näköstä levinnyttä rumaa möykkyä.
        Sehän se on kaunista niin. Niin ja sitä tatskamustetta ei oikeen meinaa saada ilman että on tatskaaja.

        Ja jos laitat ihan mitä tahansa litkua sinne ihon alle, niin voit varautua mahdollisiin iho-ongelmiin ja taas mahdollisesti monen sadan euron kuluihin.

        Pienen tatuoinnin saat ainakin Helsingissä 80e, joten meneppä liikkeeseen kyselemään.
        Saattaapa tulla huomattavasti halvemmaksi kuin kotitekoinen.

        Tatuoinnin voi tehdä itse muutamalla neulalla ja sitä rataa. musteena käytin lyijykynän lyijyä. mutta pitää olla tarkka ettei tökkäse mustetta liian sivälle. itse tein about 2mm. vähän tuli haalea tatska mutta minun mielestäni se on ihan jees, mutta kivuttomampi tapa on ottaa se liikkeessä mutta kokemus sekin että hakkaa sen siihen itse


      • paskaa
        ttttttttrtrtrtr kirjoitti:

        Tatuoinnin voi tehdä itse muutamalla neulalla ja sitä rataa. musteena käytin lyijykynän lyijyä. mutta pitää olla tarkka ettei tökkäse mustetta liian sivälle. itse tein about 2mm. vähän tuli haalea tatska mutta minun mielestäni se on ihan jees, mutta kivuttomampi tapa on ottaa se liikkeessä mutta kokemus sekin että hakkaa sen siihen itse

        Lyijykynän lyijyllä? no lähdetäänpä siitä ettei "lyijykynissä" käytetä lyijyä (se on hiiltä). olisin ite kuvitellu et musteella mut kukin tyylillään.

        suomi24 on ehk huonoin paikka ettii ohjeit mihinkää. tota en myöskää ymmärrä miks kaikki tulee saarnaamaan jos on esitetty suora kysymys.

        ja ite asiaan: yritin vuosii sitte tehdä. Siihen muodostuu rupi. katsokaaki ettette rupea repimää sitä, väri lähtee. jälkihoito on tärkee juttu ja siihe äske löysinki ohjeet iha googlettamal.
        Nyt siitä vanhasta "tatuoinnista" on jäljellä enää arpea... että joo, arpitatuointi on kyllä katu-uskottava :S


      • plääplää
        ttttttttrtrtrtr kirjoitti:

        Tatuoinnin voi tehdä itse muutamalla neulalla ja sitä rataa. musteena käytin lyijykynän lyijyä. mutta pitää olla tarkka ettei tökkäse mustetta liian sivälle. itse tein about 2mm. vähän tuli haalea tatska mutta minun mielestäni se on ihan jees, mutta kivuttomampi tapa on ottaa se liikkeessä mutta kokemus sekin että hakkaa sen siihen itse

        eli tatskan voi periaattees tehä esim mustekynän musteella? vaikö? nimittäin itse tein kännipäissään nuppineulalla ja mustekynän musteella mut aloin pelkää et saan verenmykytyksen tai jonkun vastaavan paskan...


      • 30v tehny
        olko noin typeriä kirjoitti:

        Periaatteessa joo, jos haluu sitten kuluttaa monta sataa euroa tatskan korjaamiseen tai poistamiseen.

        Pitäs osata nimittäin tökkiä se väri oikeaan syvyyteen ja sillain. jos ei sit haluu jotain vankilatatskan näköstä levinnyttä rumaa möykkyä.
        Sehän se on kaunista niin. Niin ja sitä tatskamustetta ei oikeen meinaa saada ilman että on tatskaaja.

        Ja jos laitat ihan mitä tahansa litkua sinne ihon alle, niin voit varautua mahdollisiin iho-ongelmiin ja taas mahdollisesti monen sadan euron kuluihin.

        Pienen tatuoinnin saat ainakin Helsingissä 80e, joten meneppä liikkeeseen kyselemään.
        Saattaapa tulla huomattavasti halvemmaksi kuin kotitekoinen.

        Kannattais ottaa asioista selvää ennen kuin alkaa selittää. Ensinnäkin kaikki tatuointiin ja lävistyksiin tarvittavat tuotteet saa tattoomaailma.com sivulta kuka vaan. Toisekseen jokainen tatuoinnin ja lävistyksen tekijä on joskus tehny sen ensimmäisen ja ne musteet ei leviä todellakaan helposti ainoastaan iho voi hylkiä osan pois mutta se ei ole kuin värittää uudestaan.


      • Anonyymi
        ttttttttrtrtrtr kirjoitti:

        Tatuoinnin voi tehdä itse muutamalla neulalla ja sitä rataa. musteena käytin lyijykynän lyijyä. mutta pitää olla tarkka ettei tökkäse mustetta liian sivälle. itse tein about 2mm. vähän tuli haalea tatska mutta minun mielestäni se on ihan jees, mutta kivuttomampi tapa on ottaa se liikkeessä mutta kokemus sekin että hakkaa sen siihen itse

        miten siis laitoit lyyjykynä lyyjyä siis heti ekana tulee vain mieleen ne lyyjyt lyyjytäyte kyniä varten??


      • Anonyymi
        ttttttttrtrtrtr kirjoitti:

        Tatuoinnin voi tehdä itse muutamalla neulalla ja sitä rataa. musteena käytin lyijykynän lyijyä. mutta pitää olla tarkka ettei tökkäse mustetta liian sivälle. itse tein about 2mm. vähän tuli haalea tatska mutta minun mielestäni se on ihan jees, mutta kivuttomampi tapa on ottaa se liikkeessä mutta kokemus sekin että hakkaa sen siihen itse

        Miten sait sitä lyijyä siitä?


    • zero tolerance

      ei välttämättä millään paskalla hiilellä tai mustekynänmusteella kannata tehä koska ruma siitä tulee ennen pitkää,kunnon tatuointi mustetta ja neuloja saa tilattua esim.tattoomaailma.com.helpoin tapa on ostaa sieltä aloituspaketti joka sisältää kaiken tarvittavan
      halvin taisi olla 280e mutta toisaalta kerran se vaan kirpaisee,ja saa ainakin kunnon kamat.

      • Abysmalgrave

        -Ompeluneuloja
        -Ompelulankaa
        -Kirjakaupasta "indian inkkiä" tolla nimellä myydään, tai chinese ink.
        -desinfiointiainetta esim. neo-amiseptiä
        -Käsipyyhkeitä tai jotain samankaltaasta
        -Ohut tussi
        -Joku varsi neulalle esim. lyijykynä on melko passeli.

        Desinfioi kädet.
        Kiinnitä neula lyijykynää langalla. Mahollisimman tiukalle. Kierrä lankaa myös neulan ympäri silleen että pelkkä neulan kärki näkyy. Sheivaa alue mihin tatskaat. Pyyhkääse desinfiointiaineeseen kastetulla paperilla. desinfioi myös neulan kärki. Piirrä tussilla tatska ihoon, kasta neula musteeseen ja ala tökkiä ihoon reikää. Vaiha neula aina ku alotat uutta tatskaa, ettet saa c-heppiä joltai kaveriltas. Desinfiointi ei riitä. Niijja desinfioi se lopuks koko haava. Paranee se siellä itestää niinku muutki haavat. Voi siihe helosania laittaa jos siltä tuntuu. Elekää hättäilkö.

        Muutama kymmenen tatuointia tullu väännettyä ilman ongelmia. Jos ei ongelmiks lasketa sitä että koko kaveripiirillä on jotai vitun kynysiä levinneitä tatuointeja koko loppuiäks. Saattanu jäähä jotai mainittematta, mutta käyttäkää maalaisjärkeä. Soveltakaa ja lukekaa netistä home made tattoos ohjeita aikanne. Hyvin se menee. En kyllä suosittele kenellekää mitää ihotaudin ja hepatiitin sun muitten riskien ottamista. Ja sitäpaitsi oikeet tatskantekijät tarvii niitä asiakkaita, nii ottakaa ne tatskat ammattilaisella.


      • sssandd-
        Abysmalgrave kirjoitti:

        -Ompeluneuloja
        -Ompelulankaa
        -Kirjakaupasta "indian inkkiä" tolla nimellä myydään, tai chinese ink.
        -desinfiointiainetta esim. neo-amiseptiä
        -Käsipyyhkeitä tai jotain samankaltaasta
        -Ohut tussi
        -Joku varsi neulalle esim. lyijykynä on melko passeli.

        Desinfioi kädet.
        Kiinnitä neula lyijykynää langalla. Mahollisimman tiukalle. Kierrä lankaa myös neulan ympäri silleen että pelkkä neulan kärki näkyy. Sheivaa alue mihin tatskaat. Pyyhkääse desinfiointiaineeseen kastetulla paperilla. desinfioi myös neulan kärki. Piirrä tussilla tatska ihoon, kasta neula musteeseen ja ala tökkiä ihoon reikää. Vaiha neula aina ku alotat uutta tatskaa, ettet saa c-heppiä joltai kaveriltas. Desinfiointi ei riitä. Niijja desinfioi se lopuks koko haava. Paranee se siellä itestää niinku muutki haavat. Voi siihe helosania laittaa jos siltä tuntuu. Elekää hättäilkö.

        Muutama kymmenen tatuointia tullu väännettyä ilman ongelmia. Jos ei ongelmiks lasketa sitä että koko kaveripiirillä on jotai vitun kynysiä levinneitä tatuointeja koko loppuiäks. Saattanu jäähä jotai mainittematta, mutta käyttäkää maalaisjärkeä. Soveltakaa ja lukekaa netistä home made tattoos ohjeita aikanne. Hyvin se menee. En kyllä suosittele kenellekää mitää ihotaudin ja hepatiitin sun muitten riskien ottamista. Ja sitäpaitsi oikeet tatskantekijät tarvii niitä asiakkaita, nii ottakaa ne tatskat ammattilaisella.

        Mä näin unta oisin halunnu tatskan ku siinä unessa kaverillani oli. Sellasen ruusun jossa olis kirkkaanvihreitä lehtiä..


      • Hp
        sssandd- kirjoitti:

        Mä näin unta oisin halunnu tatskan ku siinä unessa kaverillani oli. Sellasen ruusun jossa olis kirkkaanvihreitä lehtiä..

        Ruma kuin rullatuoli useimpien mielestä. Ei tuota taida voida edes tatuoinniksi kutsua.. Itse pidän ja se riittää. Lähinnä uteliaisuudesta tein. Kaikkee pitää koittaa. (jotta tietää miten pahaa se on)

        Välineet:

        -Kuulakärki kynä (muste)
        -Neula (ihan tavallinen)
        -Desinfiointi ainetta (neo-antisep on hyvä)
        -Paperia (ylimääräisen musteen poistamiseen ja putsaamiseen)

        Step1:
        -Seivataa karvat pois jos on, desinfioidaa kohta johon "tatuointi" halutaan.

        Step2:
        -Desinfioidaa neula (esim kuumentamalla.) Avataan kuulakärki kynä, kastetaan neula musteeseen (kärki vain, riittää.)

        Step3: Aletaan tykyttää haluttuun muotoon.

        Step4: Kun tuntuu että on valmis, puhdistetaan ylimääräinen muste (esim. neo-antiseptilla.) Ja kirotaan tai ihaillaa lopputulosta.

        HUOM: JOKAINEN TEHKÖÖN OMALLA VASTUULLAAN. Tällä tavalla tein minä. Lopputulos on katsojan silmässä. Oikean tatuoinnin kaltaista tuskin tai edes lähellekkää monikaan saa.

        [URL=http://img830.imageshack.us/i/img76952.jpg/][IMG]http://img830.imageshack.us/img830/6876/img76952.jpg[/IMG][/URL]

        Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]

        http://yfrog.com/n2img76952j


      • kotona tatskannut

        vapaakauppa.net on halvempi, ja aivan samaa tavaraa. värit kyl edullisempia tattoomaailmassa. ja alotuspaketin mukana tulee tekonahkoja, joihin ihan hyvä harjotella ennen ku menee suoraan iholle. ei tatskaaminen vaikeaa ole jos on vaan kädet kuosis (ei tärise tms...)


    • .....

      No voi he........tin ........tit!

      Jos joku viel jaksaa näiden jälkeen alkaa vinee kiinalaisten alotuspakettien tasosta.......
      .....Huoh....

    • tyytyväinen kuviinsa

      :) Kaikki mikä on halpaa tai edes kohtuullisen hintaista on ihan paskaa.
      Ei kannata ikinä hankkia mitään tai yrittää itse, vaan aina ja jokaisen on syytä etsiä kallein mahdollinen ammattilainen tekemään jopa se yksinkertaisinkin homma.
      Eli tähän keskusteluun liittyen jos haluat yksinkertaisen tribaalin tai sydämen tai muun vastaavan, niin sinun kannattaa uhrata muutama viikko tatuointistudiotten kuvia tutkien, ja sitten alkaa kysellä hintoja. Syytä muistaa että kallein on paras.
      Sitten vain yhteydenotto studioon ja varaat sen ensimmäisen ajan joka on puolenvuoden - vuoden päästä vapaana :)

    • Joshua Samola

      Kotitatska:

      - Ohuita neuloja.
      - Esim. jätski-tikku
      - kirjakaupan mustepullo. Väri vapaa.
      - jotain rasvaa. Esim Helosan.
      - paperia. Esim. veski:)
      - pikaliimaa

      Katkaise jätskitikku tasaiseksi ja liimaa neuloja siihen viistosti viettävään
      kulmaan haluamasi määrä. Kolme on aika soppeli. Varmista, että neulat ovat aivan kiinni toisissaan kärkien osalta. Piirrä ihoosi haluamasi kuva. Kasta neulojen kärjet musteessa ja ala painella. Toistele tökkäilyä niin pitkään, että väri on tarttunut, ja vielä muutama kerta kiellon päälle. Pyyhi rasvalla välillä liika muste pois jotta näet tuloksen. Aloita yksinkertaisesta kuvasta. Pyöreät muodot ovat hankalia. Rasvaile jälkihoidon merkeissä, niin kuin yleensäkin, noin viikko kaksi. Kestä kipua! Älä hermoile, sillä tämä tapa vie aikaa, niin tehdä kuin oppia. Onnea!

    • heytj

      Ei taas kerran. Itse teen tatuoinnit ihan tatuointi koneella himassa. Teen myös kavereilleni, ei sitä pyyhitä rasvalla vittu vaan iha märällä paperilla / pyyhkeellä. Helppoa se on ku harjottelee.

    • mm

      miten tehään kotona tatuointi

    • fhfh
    • hfhf

      Eihän tossa linkissä mitenkään opastettu...
      No omaan naamaan ei kannata tehdä ensimmäistä (vaikea opetella peilin kautta tekemällä).

    • tattoomaailmasta

      vaan loistavat 2vkoa kestävät vermeet ja antaa palaa. Tunteella. Kone kun kone samapa tuo. huvin vuox niissä hintaeroja on. Mitään amis septeja, sylki on luonnon oma desinfiointiaine. sopiva klimppi kuvan päälle ja hyvä tulee. kuseminen ajaa saman, mut haisee pahemmalle jos ei o juonu vettä tarpeex. halutessaan voi kietasta parix viikox käytetyn tai käyttämättömän terveyssiteen et imee vuodot ja jää kivasti kiinni. jos pieni kuva ni tamppooni ja jesari ajaa paremmin asian.

    • Anonyymi

      Pitääkö kotitekoisessa tatuoinnissa käyttä tiettyä mustetta?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe