TAAS törmäsin mieheen, joka osoittautui "ääliöksi"! Ettekö te miehet AJATTELE mitä te sanotte/kirjoitatte naisille??? Omassa tapauksessa olen taas törmännyt tapaukseen jossa olen pyytänyt kaveria esim. baariin, noh kaveri on ilmoittanut et joo olis kiva lähteä mutta mun lapsi/lapset (miehet siis eronneita) tulevat vkonlopun viettoon joten ei sovi nyt...no sitten käykin jälkikäteen ilmi että joo, mies olikin KAVEREIDEN kanssa baarissa kun lapsille sopi ja sai järkättyä asian! Siis HALOO PAHVIT ,mitä mahtaa naiset tässä kohtaa ajatella? Et mies on ÄÄLIÖ! Miettikääs millaisen kuvan annatte itestänne -ette ainakaan kovin luotettavaa tai sanansa pitävää ja että kaverit kun pyytää niin asia järjestyy mut kun nainen pyytää ni jopa on selityksiä ettei sovi....no olenpa jo oppinut jättämään tälläiset tapaukset samantein!
no just....
4
407
Vastaukset
- Olla
mutta kokemuksesta voin myös sanoa, että naisille ei useinkaan mene jakeluun jos mies haluaakin mennä kavereittensa kanssa baariin eikä naisen.
Kyllä siinä useampi mies alkaa satuja rusatailemaan ennemmin kun kuuntelee tuollasta räksytystä.- minä vain
ei tuollaisilla miehillä mitään tee, jotka satuja rustailee... turha asiasta on naista syyttää. tuon tyyppisiä miehiä vain on liiankin paljon. ei kannata perään haikailla ;)
- tajuutteks
putkiaivot, että naisille voi sanoa suoraan että "ei kiinnosta, menen jätkien kanssa baariin". Ei tarvii kuunnella räksytystä jos osaa sanoa asiansa oikein. On nääs naisia, jotka tajuaa kyllä ekastakin kommentista jotain. Ja satujen rustailu... joo, lapsellista puuhaa, jota vain putkiaivot voi kuvitella tarpeelliseksi, kun ollaan "niin isoa ja aikuista miestä", muttei uskalleta sanoa naiselle suoraan mitä ajatellaan ja halutaan. Ja jälkeenpäin valitetaan.. aijaijai. Tietysti satujen kerronta on yksi keino yrittää pitää nainen hallinnassa tiettyä tilaisuutta varten... Kun baari-ilta jätkien kanssa alkaa jo tympiä niin alkaa maistua sen naisenkin läheinen seura, juusii.
Minustakin on kyllä aika kummallista, jos ei voi suoraan sanoa, että on jo kavereiden kanssa sopinut muuta menoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292518- 1322385
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141911Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151713Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731287- 171262
- 1061244
- 93977
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks136901Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20883