Riitaa....peppuseksistä!

Mari

poikaystäväni ja minä kävimme läpi aivan kamalan riidan joka on vieläkin kesken...Pyydänkin apua teiltä.
Mitä tehdä kun meillä on riitaa siitä että saako se vetää mua peppuun mä en halua, koska mua pelottaa et se sattuu....Mitä mieltä olette naiset jotka ovat sitä kokeilleet? Ja mitä mä ylipäätään asian kanssa teen se oli ostanut jo kaikenlaisia voiteita et menis sisään paremmin....Mitä mun pitäis tehä?????

154

23633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nina

      Ei kundilta kannata sitä kieltää.. Itse suhtauduin joskus aikoinaan vähän penseästi siihen hommaan, mutta haluan tuottaa miehelleni nautintoa. Koska hän haluaa naida minua sinne tiukempaan, saamansa pitää..Älä sinäkään sorru pihtailuun.

      • oikeus!

        Mistä lähtien pihtailuksi on sanottu sitä, jos ei halua painostuksen edessä suostua sellaiseen, mikä ei tuota nautintoa, mitä inhoaa, pelkää tai pitää erittäin vastenmielisenä???!!

        Kaikkeen ei tarvitse lähteä mukaan, mikään ajan henki ei määrää naisen velvollisuuksia. Nauttia voi niinkin, että MOLEMMAT nauttivat yhtäaikaa. Jos mies kehtaa nostaa riidan tällaisesta asiasta, niin hänelle ei kyllä mikään muukaan ole pyhää rakkaudessa ja toista huomioonottavassa parisuhteessa.

        Minusta neuvosi on ääliömäinen!


      • Nina
        oikeus! kirjoitti:

        Mistä lähtien pihtailuksi on sanottu sitä, jos ei halua painostuksen edessä suostua sellaiseen, mikä ei tuota nautintoa, mitä inhoaa, pelkää tai pitää erittäin vastenmielisenä???!!

        Kaikkeen ei tarvitse lähteä mukaan, mikään ajan henki ei määrää naisen velvollisuuksia. Nauttia voi niinkin, että MOLEMMAT nauttivat yhtäaikaa. Jos mies kehtaa nostaa riidan tällaisesta asiasta, niin hänelle ei kyllä mikään muukaan ole pyhää rakkaudessa ja toista huomioonottavassa parisuhteessa.

        Minusta neuvosi on ääliömäinen!

        En itse naisena ole koskaan ymmärtänyt teitä feministejä.Ihan totta. Säälin niitä miehiä, jotka joutuvat tyytymään teihin feministeihin, ehkä tietämättään että jopa Suomessa on auliita, miellyttämisen haluisia naisia vielä jäljellä. Ei kaikkia tarvitse hakea Venäjältä. Voimia teille, feministit, ei teillä helppoa ole.

        Niin, olet oikeassa, mikään ajan henki ei määrää NAISEN velvollisuuksia. Miehelle tämä nyky-yhteiskunta kyllä kaikkea asettaa. Serkkuni poikaystävä ampui itsensä viime kesänä, hän ei jaksanut enää. Näitä tapauksia on pilvin pimein. Annetaan siskot miesten olla miehiä vielä jossakin, eli edes sängyssä.


      • oikeus!
        Nina kirjoitti:

        En itse naisena ole koskaan ymmärtänyt teitä feministejä.Ihan totta. Säälin niitä miehiä, jotka joutuvat tyytymään teihin feministeihin, ehkä tietämättään että jopa Suomessa on auliita, miellyttämisen haluisia naisia vielä jäljellä. Ei kaikkia tarvitse hakea Venäjältä. Voimia teille, feministit, ei teillä helppoa ole.

        Niin, olet oikeassa, mikään ajan henki ei määrää NAISEN velvollisuuksia. Miehelle tämä nyky-yhteiskunta kyllä kaikkea asettaa. Serkkuni poikaystävä ampui itsensä viime kesänä, hän ei jaksanut enää. Näitä tapauksia on pilvin pimein. Annetaan siskot miesten olla miehiä vielä jossakin, eli edes sängyssä.

        On tietysti oma ongelmasi, jos et ymmärrä vaatia itsellesi tasa-arvoista kohtelua. Sitä näet on feminismi, jonka eteen Suomessakin on tapeltu sata vuotta ja saatu jo melko hyviä tuloksia aikaan. Jos tarkoitat feminismillä sitä, että miestä on vihattava ja pidettävä alempiarvoisena, niin olet lukenut sivistyssanakirjaasi väärin. Eihän se ole tasa-arvoa.

        Tasa-arvo kuuluu kyllä joka paikkaan, ja ennen kaikkea myös parisuhteeseen. Nainen voi tietysti päästää sänkyynsä vaikka millaisen pedon, jos hän NAUTTII siitä. Mutta että vastoin tahtoaan - ei ikinä!


      • jasu
        oikeus! kirjoitti:

        On tietysti oma ongelmasi, jos et ymmärrä vaatia itsellesi tasa-arvoista kohtelua. Sitä näet on feminismi, jonka eteen Suomessakin on tapeltu sata vuotta ja saatu jo melko hyviä tuloksia aikaan. Jos tarkoitat feminismillä sitä, että miestä on vihattava ja pidettävä alempiarvoisena, niin olet lukenut sivistyssanakirjaasi väärin. Eihän se ole tasa-arvoa.

        Tasa-arvo kuuluu kyllä joka paikkaan, ja ennen kaikkea myös parisuhteeseen. Nainen voi tietysti päästää sänkyynsä vaikka millaisen pedon, jos hän NAUTTII siitä. Mutta että vastoin tahtoaan - ei ikinä!

        Nythän on niin, että nää telaketjufemakot ei saa edes sinne a-puolelle mitään tyydyttävää hoitoa.

        Joten ovat vähän jäävejä.

        Alkuperäiselle kysyjälle (jota siis homma arvelutti), keskustele peloistasi kaverisi kanssa ja kokeilkaa hommaa!


      • Tank Girl
        jasu kirjoitti:

        Nythän on niin, että nää telaketjufemakot ei saa edes sinne a-puolelle mitään tyydyttävää hoitoa.

        Joten ovat vähän jäävejä.

        Alkuperäiselle kysyjälle (jota siis homma arvelutti), keskustele peloistasi kaverisi kanssa ja kokeilkaa hommaa!

        Telaketjuista en tiedä, mutta pidän itseäni täysfeministinä, eli tasa-arvon kannattajana, eikä se ole koskaan seksin saralla estänyt mua kokeilemasta jotakin uutta tai nauttimasta tyydyttämällä jotakuta toista.

        Ketjun aloittajalle:
        Jos peppuseksi arveluttaa, (ja se arveluttaa vielä minuakin, vaikka tykkään sormipelistä) kannattaa asiasta keskustella muuhun kuin riitaisaan sävyyn. Ainakin aluksi kannattaa kokeilla sormijuttuja ja jos tuntuu pahalta, voihan ne jättää sikseen. Aluksi se saattaa vähän sattua, mutta kun oppii rentouttamaan lihakset ja kosteuttamaan paikat, se on mitä upeinta kyytiä. Rasvoja voi ja kannattaa käyttää. Jos et kuitenkaan sittenkään halua ja pelkäät, on poikaystäväsi vain hyväksyttävä, että kaikkiin reikiisi ei kosketa. Jos hän haluaa juuri takaapäin tulla sisään, hän voi tulla takaapäin myös vaginaan.

        Tärkeintä varmaan on, että ette etene liian nopeasti... Saat rauhassa totutella ajatukseen ja lämmittelette kunnolla. Kannattaa varmaan kokeilla ensimmäsitä kertaa sen jälkeen, kun olet jo saanut, silloin lihakset ovat mukavasti rentoina.

        Tsemppiä!


      • AM
        Tank Girl kirjoitti:

        Telaketjuista en tiedä, mutta pidän itseäni täysfeministinä, eli tasa-arvon kannattajana, eikä se ole koskaan seksin saralla estänyt mua kokeilemasta jotakin uutta tai nauttimasta tyydyttämällä jotakuta toista.

        Ketjun aloittajalle:
        Jos peppuseksi arveluttaa, (ja se arveluttaa vielä minuakin, vaikka tykkään sormipelistä) kannattaa asiasta keskustella muuhun kuin riitaisaan sävyyn. Ainakin aluksi kannattaa kokeilla sormijuttuja ja jos tuntuu pahalta, voihan ne jättää sikseen. Aluksi se saattaa vähän sattua, mutta kun oppii rentouttamaan lihakset ja kosteuttamaan paikat, se on mitä upeinta kyytiä. Rasvoja voi ja kannattaa käyttää. Jos et kuitenkaan sittenkään halua ja pelkäät, on poikaystäväsi vain hyväksyttävä, että kaikkiin reikiisi ei kosketa. Jos hän haluaa juuri takaapäin tulla sisään, hän voi tulla takaapäin myös vaginaan.

        Tärkeintä varmaan on, että ette etene liian nopeasti... Saat rauhassa totutella ajatukseen ja lämmittelette kunnolla. Kannattaa varmaan kokeilla ensimmäsitä kertaa sen jälkeen, kun olet jo saanut, silloin lihakset ovat mukavasti rentoina.

        Tsemppiä!

        Siis feminismihän on yhtä kaukana tasa-arvosta kuin sovinismi. Molemmat ovat jommankumman sukupuolen asioiden ajamista. Todellinen tasa-arvo on sitä, että molemmat sukupuolet ovat samanarvoisia. Feminismiä luullaan tasa-arvoksi, koska sen avulla naisten asemaa on saatu parannettua. Tasa-arvon tarkoituksena ei kuitenkaan pitäisi olla naisten aseman parantaminen miesten aseman ohi, kuten se feminismissä on.


      • oikeus!
        AM kirjoitti:

        Siis feminismihän on yhtä kaukana tasa-arvosta kuin sovinismi. Molemmat ovat jommankumman sukupuolen asioiden ajamista. Todellinen tasa-arvo on sitä, että molemmat sukupuolet ovat samanarvoisia. Feminismiä luullaan tasa-arvoksi, koska sen avulla naisten asemaa on saatu parannettua. Tasa-arvon tarkoituksena ei kuitenkaan pitäisi olla naisten aseman parantaminen miesten aseman ohi, kuten se feminismissä on.

        "Feminismi , aik.yl. katsomus, joka puoltaa miesten ja naisten samanarvoisuutta yhteiskunnallisessa elämässä, naisasialiike; nyk. feminismillä tarkoitetaan erityisesti sellaista radikaalia naisasialiikettä, joka ei vaadi (pelkkää) miehen ja naisen tasa-arvoa vaan korostaa naisten oman erityislaatuisen kulttuurin ja arvomaailman merkitystä sekä naisille itselleen että koko yhteiskunnalle."

        "Sovinismi, -1. kansalliskiihko, rehentelevä yltiöisänmaallisuus -2. Miesten ylemmyydentuntoinen suhtautuminen naisiin"

        Sille ei tietysti mitään voi, että muutamat käyttävät käsitteitä aivan sen mukaan, mitä luulevat niiden merkitsevän. Välillä on hyvä ottaa asioista myös selvää.

        Kuten huomaat, myös tämä naisihminen, joka "suosittelisi antamaan" käyttää feministi-sanaa halventavassa merkityksessä. Onko hän ehkä mieluummin nyrkin ja hellan välissä? Ja jos ei ole, hänhän onkin feministi.

        Olipa nyt kyse mistä telaketjuhommasta tahansa, niin jo pikkutytöille opetetaan, että heidän täytyy kunnioittaa itseään niin paljon, että eivät anna toisen sukupuolen käyttää hyväkseen. Minusta se on oikein.


      • Tank Girl
        AM kirjoitti:

        Siis feminismihän on yhtä kaukana tasa-arvosta kuin sovinismi. Molemmat ovat jommankumman sukupuolen asioiden ajamista. Todellinen tasa-arvo on sitä, että molemmat sukupuolet ovat samanarvoisia. Feminismiä luullaan tasa-arvoksi, koska sen avulla naisten asemaa on saatu parannettua. Tasa-arvon tarkoituksena ei kuitenkaan pitäisi olla naisten aseman parantaminen miesten aseman ohi, kuten se feminismissä on.

        Tuossa Oikeus! jo kertoikin sinulle, mitä feminismi oikeasti on. Haluan nyt kuitenkin tätä sanomaa vielä painottaa, koska se tuntuu harvinaisen monille olevan epäselvää sen takia, että joku pikkutyttö on joskus uhonnut olevansa feministi ja heti perään huutanut, että kaikki miehet ovat sikoja ja alempia! Feminismi ei ole naisten sovinismia! Feminismi on NIMENOMAAN tasa-arvon kannattamista, ei ohi eikä yli miehistä, vaan samalle tasolle: samat oiekudet ja velvollisuudet. Tällaisesta järjestelystä, joka tuntuu ainoalta oikeudenmukaiselta, olisi hyötyä myös miehille, koska vastuu ja työt jakautuisivat tasaisemmin, samoin vaatimukset ja paineet. Useat miehet kuitenkin kokevat juuri, kuten sinäkin, että feministit yrittävät tehdä heistä tossuja ja viedä kaiken miehisyyden ja kaikki oikeudet, he tuntevat itsensä uhatuiksi ja rupeavat vain "feminismiä" (sitä mitä luulevat feminismiksi) vastustaakseen sovinisteiksi.

        On todella syvästi traagista, että naisten pitää vieläkin "ajaa asioitaan", koska vieläkään tasa-arvo ei meillä toteudu, vaikka olemme muuhun maailmaan nähden niin hyvässä asemassa. (Tämä näkyy esimerkiksi saman koulutustason hankkineiden palkkaeroissa) Onneksi on kuitenkin miehiä, jotka ymmärtävät, miten asiat ovat ja ovat myös feministejä. Minunkin ystäviäni, jos et muuten usko.

        Ja toisin kuin Oikeus! sanakirjasta luki, voi nykykielenkäytössä sovinismia käyttää myös miesvihaajista puhuttaessa. Kertoo kuitenkin jotain sellaisen harvinaisuudesta, että naisvihaajalle on kyllä nimitys misogyynikko ja sovinisti, mutta miesvihaajalle ei ole mitään erillistä nimitystä.


      • AM
        oikeus! kirjoitti:

        "Feminismi , aik.yl. katsomus, joka puoltaa miesten ja naisten samanarvoisuutta yhteiskunnallisessa elämässä, naisasialiike; nyk. feminismillä tarkoitetaan erityisesti sellaista radikaalia naisasialiikettä, joka ei vaadi (pelkkää) miehen ja naisen tasa-arvoa vaan korostaa naisten oman erityislaatuisen kulttuurin ja arvomaailman merkitystä sekä naisille itselleen että koko yhteiskunnalle."

        "Sovinismi, -1. kansalliskiihko, rehentelevä yltiöisänmaallisuus -2. Miesten ylemmyydentuntoinen suhtautuminen naisiin"

        Sille ei tietysti mitään voi, että muutamat käyttävät käsitteitä aivan sen mukaan, mitä luulevat niiden merkitsevän. Välillä on hyvä ottaa asioista myös selvää.

        Kuten huomaat, myös tämä naisihminen, joka "suosittelisi antamaan" käyttää feministi-sanaa halventavassa merkityksessä. Onko hän ehkä mieluummin nyrkin ja hellan välissä? Ja jos ei ole, hänhän onkin feministi.

        Olipa nyt kyse mistä telaketjuhommasta tahansa, niin jo pikkutytöille opetetaan, että heidän täytyy kunnioittaa itseään niin paljon, että eivät anna toisen sukupuolen käyttää hyväkseen. Minusta se on oikein.

        Kirjoitit lainauksen:
        "nyk. feminismillä tarkoitetaan erityisesti sellaista radikaalia naisasialiikettä, joka ei vaadi miehen ja naisen tasa-arvoa vaan korostaa naisten oman erityislaatuisen kulttuurin ja arvomaailman merkitystä sekä naisille itselleen että koko yhteiskunnalle."

        Tämähän vain vahvistaa minun kirjoitustani. Terveeseen parisuhteeseen ei kuulu feminismi, vaan tasa-arvo. Kummankaan sukupuolen asemaa ei pidä korostaa.


      • toinen Huh

        haluan tuottaa miehelleni nautintoa MUTTA MYÖS ITSELLENI. Peppuseksittömyys ei ole pihtailua vaan itsekunnioitusta MINUN kohdallani.


      • oikeus!
        AM kirjoitti:

        Kirjoitit lainauksen:
        "nyk. feminismillä tarkoitetaan erityisesti sellaista radikaalia naisasialiikettä, joka ei vaadi miehen ja naisen tasa-arvoa vaan korostaa naisten oman erityislaatuisen kulttuurin ja arvomaailman merkitystä sekä naisille itselleen että koko yhteiskunnalle."

        Tämähän vain vahvistaa minun kirjoitustani. Terveeseen parisuhteeseen ei kuulu feminismi, vaan tasa-arvo. Kummankaan sukupuolen asemaa ei pidä korostaa.

        Sä jätit tarkoituksella sitaatista sanan "pelkkää" pois, siis feminismi ei aja ainoastaan tasa-arvoa, vaan sen lisäksi vahvistaa naisten itsetuntoa ja haluaa osoittaa yhteiskunnalle, että naisetkin ovat tärkeitä olentoja yhteistä hyvää rakennettaessa.

        Ei se sinun mielipidettäsi mitenkään vahvista, mutta ilmeisesti et ole valmis sitä ymmärtämään.

        Terveeseen parisuhteeseen kuuluu, että nainen ymmärtää itse tasa-arvonsa. Mies, joka vaatii vaimolta vaikkapa nyt sitä kuuluisaa peppuseksiä ilman, että vaimo on valmis asiaan, ei kyllä ole mikään tasa-arvon airut!

        Ja vielä. Toki minä olen feministi siinä missä kaikki tiedostavat naiset. Mutta en kyllä ymmärrä tätä telaketjusyyttelyä - ei tulisi mieleenkään kyseenalaistaa miehen tasa-arvoa. Mutta sitä sopii kyllä ihmetellä, mikä tekee joidenkin naistenkin mielestä miehestä jotenkin arvokkaamman!


      • AM
        oikeus! kirjoitti:

        Sä jätit tarkoituksella sitaatista sanan "pelkkää" pois, siis feminismi ei aja ainoastaan tasa-arvoa, vaan sen lisäksi vahvistaa naisten itsetuntoa ja haluaa osoittaa yhteiskunnalle, että naisetkin ovat tärkeitä olentoja yhteistä hyvää rakennettaessa.

        Ei se sinun mielipidettäsi mitenkään vahvista, mutta ilmeisesti et ole valmis sitä ymmärtämään.

        Terveeseen parisuhteeseen kuuluu, että nainen ymmärtää itse tasa-arvonsa. Mies, joka vaatii vaimolta vaikkapa nyt sitä kuuluisaa peppuseksiä ilman, että vaimo on valmis asiaan, ei kyllä ole mikään tasa-arvon airut!

        Ja vielä. Toki minä olen feministi siinä missä kaikki tiedostavat naiset. Mutta en kyllä ymmärrä tätä telaketjusyyttelyä - ei tulisi mieleenkään kyseenalaistaa miehen tasa-arvoa. Mutta sitä sopii kyllä ihmetellä, mikä tekee joidenkin naistenkin mielestä miehestä jotenkin arvokkaamman!

        Kyseisessä sitaatissa sana "pelkkää" oli suluissa, joten sen voi jättää pois. Suluissa oleva sana merkitsee sitä, että virkkeen merkitys ei muutu, vaikka se jätetään pois. Jos sana olisi merkityksellinen, se ei olisi suluissa. Kirjoittaja on siis antanut sellaisen tulkintamahdollisuuden, että "pelkkää" voi periaatteessa olla siinä kohdalla, mutta ei kuitenkaan ole halunnut sitä kirjoittaa.

        "Mies, joka vaatii vaimolta vaikkapa nyt sitä kuuluisaa peppuseksiä ilman, että vaimo on valmis asiaan, ei kyllä ole mikään tasa-arvon airut!"

        Nyt taas päästiin jo asiasta toiseen. Jos noin ajatellaan, ei hetero-parisuhteessa voi koskaan olla tasa-arvoa, koska mies ja nainen ovat erilaisia. Nainen ei voi vaatia mieheltä lupaa panna peppuun, koska nainen ei voi panna peppuun. Samoin nainen ei voi pyytää miestä nielemään spermojaan, koska nainen ei tuota spermaa. Sen sijaan nainen voi vaatia - ja vaatiikin - pillun nuolentaa tai pitkää esileikkiä, vaikka mies ei kummastakaan erityisemmin kiihottuisi. Nainen ja mies vaativat ja odottavat parisuhteessa eri asioita. Tasa-arvoa on se, että molemmilla on oikeus vaatia, odottaa ja pyytää yhtä lailla omia mielihalujaan.

        Totuus on se, että jos nainen pitää peppuseksiä vastenmielisenä, ei hän koskaan sitä itse tule miehelle ehdottamaan. Miehen pitää ottaa asia esille riittävän usein, jotta nainen lopulta pääsee vastenmielisyydestään eroon. Tämä pätee usein muuallakin kuin makuuhuoneessa. Voi esimerkiksi olla, että toinen puolisoista on epäsiistimpi kuin toinen. Tällöin siistimmän pitää riittävän monta kertaa huomauttaa asiasta, jotta siihen tulee muutos.

        Minä pidän nyt avainsanana kokeilua. Peppuseksi ei ole niin järisyttävä asia, etteikö sitä voisi kokeilla vaikka sormella. Jos homma ei sillä kokeilunkaan jälkeen luonnistu, niin sitten antaa olla. Onpahan ainakin kokeiltu.

        Jos haluat, että sinut otetaan tasa-arvon kannattajana, jätä feministi pois titteliluettelostasi. Minä en ole tähän mennessä vielä tavannut tasa-arvoisia feministejä, enkä jaksa uskoa, että sellaisia onkaan. Sen sijaan tiedän monia tasa-arvoa kannattavia naisia, jotka nimenomaan kieltävät olevansa feministejä.


      • oikeus!
        AM kirjoitti:

        Kyseisessä sitaatissa sana "pelkkää" oli suluissa, joten sen voi jättää pois. Suluissa oleva sana merkitsee sitä, että virkkeen merkitys ei muutu, vaikka se jätetään pois. Jos sana olisi merkityksellinen, se ei olisi suluissa. Kirjoittaja on siis antanut sellaisen tulkintamahdollisuuden, että "pelkkää" voi periaatteessa olla siinä kohdalla, mutta ei kuitenkaan ole halunnut sitä kirjoittaa.

        "Mies, joka vaatii vaimolta vaikkapa nyt sitä kuuluisaa peppuseksiä ilman, että vaimo on valmis asiaan, ei kyllä ole mikään tasa-arvon airut!"

        Nyt taas päästiin jo asiasta toiseen. Jos noin ajatellaan, ei hetero-parisuhteessa voi koskaan olla tasa-arvoa, koska mies ja nainen ovat erilaisia. Nainen ei voi vaatia mieheltä lupaa panna peppuun, koska nainen ei voi panna peppuun. Samoin nainen ei voi pyytää miestä nielemään spermojaan, koska nainen ei tuota spermaa. Sen sijaan nainen voi vaatia - ja vaatiikin - pillun nuolentaa tai pitkää esileikkiä, vaikka mies ei kummastakaan erityisemmin kiihottuisi. Nainen ja mies vaativat ja odottavat parisuhteessa eri asioita. Tasa-arvoa on se, että molemmilla on oikeus vaatia, odottaa ja pyytää yhtä lailla omia mielihalujaan.

        Totuus on se, että jos nainen pitää peppuseksiä vastenmielisenä, ei hän koskaan sitä itse tule miehelle ehdottamaan. Miehen pitää ottaa asia esille riittävän usein, jotta nainen lopulta pääsee vastenmielisyydestään eroon. Tämä pätee usein muuallakin kuin makuuhuoneessa. Voi esimerkiksi olla, että toinen puolisoista on epäsiistimpi kuin toinen. Tällöin siistimmän pitää riittävän monta kertaa huomauttaa asiasta, jotta siihen tulee muutos.

        Minä pidän nyt avainsanana kokeilua. Peppuseksi ei ole niin järisyttävä asia, etteikö sitä voisi kokeilla vaikka sormella. Jos homma ei sillä kokeilunkaan jälkeen luonnistu, niin sitten antaa olla. Onpahan ainakin kokeiltu.

        Jos haluat, että sinut otetaan tasa-arvon kannattajana, jätä feministi pois titteliluettelostasi. Minä en ole tähän mennessä vielä tavannut tasa-arvoisia feministejä, enkä jaksa uskoa, että sellaisia onkaan. Sen sijaan tiedän monia tasa-arvoa kannattavia naisia, jotka nimenomaan kieltävät olevansa feministejä.

        Päinvastoin, sulkeisiin sijoitettu sana selittää ja viittaa esim. edellä kirjoitettuun lauseeseen, jossa kerrottiin feminismin alkuperäisistä tavoitteista. Jos sen voisi jättää pois, sitä ei sanakirjaan olisi laitettu, sehän vie tilaa monta milliä.

        Tottakai olen feministi, kuten kaikki tasa-arvonsa tiedostavat naiset. En kyllä muista sitä koskaan korostaneeni, sehän on itsestäänselvää. Nyt on kyllä lukijan velvollisuutena selvittää itselleen mitä on feminismi! Ei se niin ole, että termit voi estoitta värittää haluamallaan tavalla. Näissä ideologisissa termeissä varsinkin on kunnioitettava idean alkuperää.

        Ja vielä, se peppuseksi-juttu on tietysti kunkin parin keskinäinen juttu, ei siinä sinänsä tarvitse mitään epätasa-arvoista olla. Mutta se, että toisen pitäisi alistua vastentahtoisesti, kärsiä ehkä kipua ja epämiellyttäviä tuntemuksia sen vuoksi ... sitä en tajua. MIhinkähän sitä voisi verrata? Ajatellaanpa vaikka että vaimosi haluaisi rakastella revontulien loisteessa 30 asteen pakkasessa laavulla jossain pohjoisen kairassa. Hänellä itsellään olisi suloisen lämpimät vaatteet, kätevät luukkupöksyt, pehmeä alusta jne. Koska hän rakastaisi alastonta kroppaasi, hän vaatisi sinua hoitamaan puolen tunnin aktin tietysti ilokosillasi ja eristyisesti niin, että olet hänen päällään, sen uhalla, että sinulle tulee pieniä paleltumia. Kuuluisiko se tasa-arvoiseen parisuhteeseen, että suostuisit siihen?

        Ei nyt tästä tämän enempää, oli ihan hauskaa keskustella!


      • AM
        oikeus! kirjoitti:

        Päinvastoin, sulkeisiin sijoitettu sana selittää ja viittaa esim. edellä kirjoitettuun lauseeseen, jossa kerrottiin feminismin alkuperäisistä tavoitteista. Jos sen voisi jättää pois, sitä ei sanakirjaan olisi laitettu, sehän vie tilaa monta milliä.

        Tottakai olen feministi, kuten kaikki tasa-arvonsa tiedostavat naiset. En kyllä muista sitä koskaan korostaneeni, sehän on itsestäänselvää. Nyt on kyllä lukijan velvollisuutena selvittää itselleen mitä on feminismi! Ei se niin ole, että termit voi estoitta värittää haluamallaan tavalla. Näissä ideologisissa termeissä varsinkin on kunnioitettava idean alkuperää.

        Ja vielä, se peppuseksi-juttu on tietysti kunkin parin keskinäinen juttu, ei siinä sinänsä tarvitse mitään epätasa-arvoista olla. Mutta se, että toisen pitäisi alistua vastentahtoisesti, kärsiä ehkä kipua ja epämiellyttäviä tuntemuksia sen vuoksi ... sitä en tajua. MIhinkähän sitä voisi verrata? Ajatellaanpa vaikka että vaimosi haluaisi rakastella revontulien loisteessa 30 asteen pakkasessa laavulla jossain pohjoisen kairassa. Hänellä itsellään olisi suloisen lämpimät vaatteet, kätevät luukkupöksyt, pehmeä alusta jne. Koska hän rakastaisi alastonta kroppaasi, hän vaatisi sinua hoitamaan puolen tunnin aktin tietysti ilokosillasi ja eristyisesti niin, että olet hänen päällään, sen uhalla, että sinulle tulee pieniä paleltumia. Kuuluisiko se tasa-arvoiseen parisuhteeseen, että suostuisit siihen?

        Ei nyt tästä tämän enempää, oli ihan hauskaa keskustella!

        Montako kertaa minun pitää toistaa sitä, että nythän kyseessä ei ole asia, joka oikeasti sattuisi - ainakaan sitä ei tiedetä? Säikeen aloittaja pelkää, että se sattuu. Ei sen tarvitse sattua, jos kokeillaan varovasti. Sitten, kun oikeasti sattuu, on aihetta valittaa. Ei kirjoittaja tiedä, että se sattuu. Se voi sattua, mutta vähänpä se miestä lohduttaa.

        Keksimäsi vertaus oli täysin väärä, koska puoli tuntia pakkasessa oikeasti voi jäädyttää. Sopivampi vertaus olisi pillun nuolenta. (Oikeastihan minä pidän pillun nuolemisesta - en kai muuten siitä niin kovasti kirjoittaisi :-) Oletetaan, että nainen haluaa suuseksiä, mutta mies ei nuole, koska pelkää että pillu maistuu pahalta ja hän oksentaa. Miltä tuntuisi, jos mies ei suostuisi edes kokeilemaan perustellen sillä, että pillu maistuu niin pahalta, että hän oksentaa. Mehän kaikki tiedämme, että ei se niin pahalta maistu - ja ensimmäisellä lipaisulla voisi tarkistaa, maistuuko. Mutta tämä herrahan ei usko, että edes pesty pillu voisi hyvältä maistua. Pillu maistuu pahalta ja siksipä hänen naisensa ei koskaan saa kokea suuseksin ihanuutta.

        Siis uudelleen: Kokeile! Jos sattuu, niin jätä homma siihen. Älä väitä, että sattuu, jos et tiedä.


      • toinen Huh
        AM kirjoitti:

        Montako kertaa minun pitää toistaa sitä, että nythän kyseessä ei ole asia, joka oikeasti sattuisi - ainakaan sitä ei tiedetä? Säikeen aloittaja pelkää, että se sattuu. Ei sen tarvitse sattua, jos kokeillaan varovasti. Sitten, kun oikeasti sattuu, on aihetta valittaa. Ei kirjoittaja tiedä, että se sattuu. Se voi sattua, mutta vähänpä se miestä lohduttaa.

        Keksimäsi vertaus oli täysin väärä, koska puoli tuntia pakkasessa oikeasti voi jäädyttää. Sopivampi vertaus olisi pillun nuolenta. (Oikeastihan minä pidän pillun nuolemisesta - en kai muuten siitä niin kovasti kirjoittaisi :-) Oletetaan, että nainen haluaa suuseksiä, mutta mies ei nuole, koska pelkää että pillu maistuu pahalta ja hän oksentaa. Miltä tuntuisi, jos mies ei suostuisi edes kokeilemaan perustellen sillä, että pillu maistuu niin pahalta, että hän oksentaa. Mehän kaikki tiedämme, että ei se niin pahalta maistu - ja ensimmäisellä lipaisulla voisi tarkistaa, maistuuko. Mutta tämä herrahan ei usko, että edes pesty pillu voisi hyvältä maistua. Pillu maistuu pahalta ja siksipä hänen naisensa ei koskaan saa kokea suuseksin ihanuutta.

        Siis uudelleen: Kokeile! Jos sattuu, niin jätä homma siihen. Älä väitä, että sattuu, jos et tiedä.

        peppuseksi on vastenmielistä, siis VASTENMIELISTÄ, niin miksi sitä pitäisi kokeilla sen tähden sattuuko se vai ei? Kyse on pelkästään makuasiasta, joka ei kokeilemalla muuksi muutu.

        Jos parisuhde kaatuu pillun/kullin nuolemiseen, peppuseksiriitaan tai vaikkapa kimppaseksiriitaan niin silloin sen TÄYTYY kaatuakin.


      • AM
        toinen Huh kirjoitti:

        peppuseksi on vastenmielistä, siis VASTENMIELISTÄ, niin miksi sitä pitäisi kokeilla sen tähden sattuuko se vai ei? Kyse on pelkästään makuasiasta, joka ei kokeilemalla muuksi muutu.

        Jos parisuhde kaatuu pillun/kullin nuolemiseen, peppuseksiriitaan tai vaikkapa kimppaseksiriitaan niin silloin sen TÄYTYY kaatuakin.

        Pitää kokeilla siksi, että oma rakas - kaikkein tärkein ihminen maailmassa - sitä pyytää. Kyllä, olen ihan oikeasti sitä mieltä, että sen oman kullan vuoksi olisin valmis kokeilemaan sellaista, mitä en kenenkään muun vuoksi koskaan kokeilisi. Jos se oma siippa ei merkitse edes sen vertaa, että omista periaatteista voisi vähän lipsua, saa suhde kaatuakin. Tuntuu, että täällä ihmeellisen itsekästä porukkaa. Ei ajatella kuin sitä omaa nautintoa ja vähät välitetään partnerista.

        Sen minä ymmärrän, jos yhden yön panon kanssa ei peppuseksiä halua.


      • sanojen merkitykset
        AM kirjoitti:

        Pitää kokeilla siksi, että oma rakas - kaikkein tärkein ihminen maailmassa - sitä pyytää. Kyllä, olen ihan oikeasti sitä mieltä, että sen oman kullan vuoksi olisin valmis kokeilemaan sellaista, mitä en kenenkään muun vuoksi koskaan kokeilisi. Jos se oma siippa ei merkitse edes sen vertaa, että omista periaatteista voisi vähän lipsua, saa suhde kaatuakin. Tuntuu, että täällä ihmeellisen itsekästä porukkaa. Ei ajatella kuin sitä omaa nautintoa ja vähät välitetään partnerista.

        Sen minä ymmärrän, jos yhden yön panon kanssa ei peppuseksiä halua.

        ...minun mielestäni itsekkyys on juuri sitä, että VAATII toiselta jotain, mitä tämä pitää pelottavana ja vastenmielisenä.


      • Mies27
        oikeus! kirjoitti:

        On tietysti oma ongelmasi, jos et ymmärrä vaatia itsellesi tasa-arvoista kohtelua. Sitä näet on feminismi, jonka eteen Suomessakin on tapeltu sata vuotta ja saatu jo melko hyviä tuloksia aikaan. Jos tarkoitat feminismillä sitä, että miestä on vihattava ja pidettävä alempiarvoisena, niin olet lukenut sivistyssanakirjaasi väärin. Eihän se ole tasa-arvoa.

        Tasa-arvo kuuluu kyllä joka paikkaan, ja ennen kaikkea myös parisuhteeseen. Nainen voi tietysti päästää sänkyynsä vaikka millaisen pedon, jos hän NAUTTII siitä. Mutta että vastoin tahtoaan - ei ikinä!

        Olen täysin samaa mieltä kanssasi, niinkuin kaikki täysjärkiset miehet tietenkin ovat. Älä ota näitä 13 pentujen juttuja tosissaan. Suurin osa niistä on provoja, loput on arvovammaisten ääliöiden kirjoittamia.

        Ylpeänä totean, että minun tyttöystäväni on feministi. Hän on vahva, itsekunnioituksen omaava täysipäinen kaunis nainen, joka tietää mitä haluaa. En voisi kuvitellakaan suhdetta jonkin typerän barbin kanssa. Silloin kun on henkisellä tasolla samalla tasolla, on seksikin yhtä nautintoa! Siinä ei tarvitse tapella siitä kuka työntää mitä ja minne. Tällainen suhde ei tietenkään sovi pornovideoiden maailmaan kasvaneille siloaivoille. Mutta sehän on täysin teidän oma ongelmanne!


      • Toinen Huh
        sanojen merkitykset kirjoitti:

        ...minun mielestäni itsekkyys on juuri sitä, että VAATII toiselta jotain, mitä tämä pitää pelottavana ja vastenmielisenä.

        näinpäin!


      • Kalsu
        Tank Girl kirjoitti:

        Tuossa Oikeus! jo kertoikin sinulle, mitä feminismi oikeasti on. Haluan nyt kuitenkin tätä sanomaa vielä painottaa, koska se tuntuu harvinaisen monille olevan epäselvää sen takia, että joku pikkutyttö on joskus uhonnut olevansa feministi ja heti perään huutanut, että kaikki miehet ovat sikoja ja alempia! Feminismi ei ole naisten sovinismia! Feminismi on NIMENOMAAN tasa-arvon kannattamista, ei ohi eikä yli miehistä, vaan samalle tasolle: samat oiekudet ja velvollisuudet. Tällaisesta järjestelystä, joka tuntuu ainoalta oikeudenmukaiselta, olisi hyötyä myös miehille, koska vastuu ja työt jakautuisivat tasaisemmin, samoin vaatimukset ja paineet. Useat miehet kuitenkin kokevat juuri, kuten sinäkin, että feministit yrittävät tehdä heistä tossuja ja viedä kaiken miehisyyden ja kaikki oikeudet, he tuntevat itsensä uhatuiksi ja rupeavat vain "feminismiä" (sitä mitä luulevat feminismiksi) vastustaakseen sovinisteiksi.

        On todella syvästi traagista, että naisten pitää vieläkin "ajaa asioitaan", koska vieläkään tasa-arvo ei meillä toteudu, vaikka olemme muuhun maailmaan nähden niin hyvässä asemassa. (Tämä näkyy esimerkiksi saman koulutustason hankkineiden palkkaeroissa) Onneksi on kuitenkin miehiä, jotka ymmärtävät, miten asiat ovat ja ovat myös feministejä. Minunkin ystäviäni, jos et muuten usko.

        Ja toisin kuin Oikeus! sanakirjasta luki, voi nykykielenkäytössä sovinismia käyttää myös miesvihaajista puhuttaessa. Kertoo kuitenkin jotain sellaisen harvinaisuudesta, että naisvihaajalle on kyllä nimitys misogyynikko ja sovinisti, mutta miesvihaajalle ei ole mitään erillistä nimitystä.

        Feminismi on muutakin kuin sitä, mitä tietosanakirja sanoo. (Misandria on muuten misogynian vastine.) Feministeissä on aika runsaasti myös näitä telaketjunaisia, joilta eivät miehet saa minkäänlaista armoa, ja myös he määrittävät feminismiä. Muistat varmaan Istalan Naistentunnit, joissa miestä sanottiin siaksi joka lähetyksessä - ja Istala on eturivin feministejä.

        Tasa-arvoisuuteen kuuluu, että hyväksytään myös naisten ja miesten erilaisuus. Miehen geeniperimä on eri kuin naisen, ja siksi tulee hyväksyä myös eroja käyttäytymisessä.


      • Hah !
        Nina kirjoitti:

        En itse naisena ole koskaan ymmärtänyt teitä feministejä.Ihan totta. Säälin niitä miehiä, jotka joutuvat tyytymään teihin feministeihin, ehkä tietämättään että jopa Suomessa on auliita, miellyttämisen haluisia naisia vielä jäljellä. Ei kaikkia tarvitse hakea Venäjältä. Voimia teille, feministit, ei teillä helppoa ole.

        Niin, olet oikeassa, mikään ajan henki ei määrää NAISEN velvollisuuksia. Miehelle tämä nyky-yhteiskunta kyllä kaikkea asettaa. Serkkuni poikaystävä ampui itsensä viime kesänä, hän ei jaksanut enää. Näitä tapauksia on pilvin pimein. Annetaan siskot miesten olla miehiä vielä jossakin, eli edes sängyssä.

        Minä en ole feministi, mutta ymmärrän hyvin heitä. Ja sinulla on asennevamma.


      • ;)
        Nina kirjoitti:

        En itse naisena ole koskaan ymmärtänyt teitä feministejä.Ihan totta. Säälin niitä miehiä, jotka joutuvat tyytymään teihin feministeihin, ehkä tietämättään että jopa Suomessa on auliita, miellyttämisen haluisia naisia vielä jäljellä. Ei kaikkia tarvitse hakea Venäjältä. Voimia teille, feministit, ei teillä helppoa ole.

        Niin, olet oikeassa, mikään ajan henki ei määrää NAISEN velvollisuuksia. Miehelle tämä nyky-yhteiskunta kyllä kaikkea asettaa. Serkkuni poikaystävä ampui itsensä viime kesänä, hän ei jaksanut enää. Näitä tapauksia on pilvin pimein. Annetaan siskot miesten olla miehiä vielä jossakin, eli edes sängyssä.

        Vain miehellä on oikeus nauttia seksistä ja nainen vain siitä että mies nauttii.

        Jos mies siis nauttii naisen hakkaamista pitää hänen antaa se tehdä ja naisen pitää olla siitä vielä kiitollinen.

        Onneksi toki laisia naisia on jolloin ne sekopäätkin pääsevät itseään toteuttamaan.

        Mutta oikeasti uskon että olet sellainen sekopää ukko joka elää puutteessa koska kukaan ei huoli laillasi ajattelevaan äijää.


      • mkvnfkodhg
        Nina kirjoitti:

        En itse naisena ole koskaan ymmärtänyt teitä feministejä.Ihan totta. Säälin niitä miehiä, jotka joutuvat tyytymään teihin feministeihin, ehkä tietämättään että jopa Suomessa on auliita, miellyttämisen haluisia naisia vielä jäljellä. Ei kaikkia tarvitse hakea Venäjältä. Voimia teille, feministit, ei teillä helppoa ole.

        Niin, olet oikeassa, mikään ajan henki ei määrää NAISEN velvollisuuksia. Miehelle tämä nyky-yhteiskunta kyllä kaikkea asettaa. Serkkuni poikaystävä ampui itsensä viime kesänä, hän ei jaksanut enää. Näitä tapauksia on pilvin pimein. Annetaan siskot miesten olla miehiä vielä jossakin, eli edes sängyssä.

        ja joku persepanoko on sitten velvollisuus???Ruvetkoon homoksi jos haluaa olla ruskean reijän ritari...ja sulle Nina...vittu et oot säälittävä...ja ole nainen ihan rauhassa miehellesi mikä kunnioittaa sinua ainoastaan syväkurkkusi takia...toki,onhan meillä jokaisella elämäntehtävä.sulla varmaan patjana olo:)laki yoooo,muahahahaha...


      • Varma tieto
        oikeus! kirjoitti:

        Mistä lähtien pihtailuksi on sanottu sitä, jos ei halua painostuksen edessä suostua sellaiseen, mikä ei tuota nautintoa, mitä inhoaa, pelkää tai pitää erittäin vastenmielisenä???!!

        Kaikkeen ei tarvitse lähteä mukaan, mikään ajan henki ei määrää naisen velvollisuuksia. Nauttia voi niinkin, että MOLEMMAT nauttivat yhtäaikaa. Jos mies kehtaa nostaa riidan tällaisesta asiasta, niin hänelle ei kyllä mikään muukaan ole pyhää rakkaudessa ja toista huomioonottavassa parisuhteessa.

        Minusta neuvosi on ääliömäinen!

        Peppuseksi voi vioittaa sinut kokonaan, joten ei sinne, kyllä miesten pitää ymmärtää. Tiedän tämän niin varmasti, että kiellän ehdottomasti. Mies lähtee uuden luo. kun sinut kokonaan vioittanut. Eläimellistä.


      • aaammmmmuuuuaaaammmu
        Nina kirjoitti:

        En itse naisena ole koskaan ymmärtänyt teitä feministejä.Ihan totta. Säälin niitä miehiä, jotka joutuvat tyytymään teihin feministeihin, ehkä tietämättään että jopa Suomessa on auliita, miellyttämisen haluisia naisia vielä jäljellä. Ei kaikkia tarvitse hakea Venäjältä. Voimia teille, feministit, ei teillä helppoa ole.

        Niin, olet oikeassa, mikään ajan henki ei määrää NAISEN velvollisuuksia. Miehelle tämä nyky-yhteiskunta kyllä kaikkea asettaa. Serkkuni poikaystävä ampui itsensä viime kesänä, hän ei jaksanut enää. Näitä tapauksia on pilvin pimein. Annetaan siskot miesten olla miehiä vielä jossakin, eli edes sängyssä.

        Takapuoleen pano ei ole mikään tasa-arvokysymys. Paskomiseen se reikä on tarkoitettu. Jos joku nauttii siitä niin nauttikoon, omapa on asiansa. Ja tietysti homojen hommaa - ei ole muita reikia niilla paroilla. Mutta nainen, joka peräaukkoaan tarjoilee, on tekemisissä viimeisen oljenkorren kanssa - luultavasti joku, joka suostuu mihin vaan jotta saisi edes koskaan miestä. Niinkuin se hoitsuhutsu Forssasta, jolla on mieheni ostama vaaleanpunainen persedildo edelleen.


      • seksinainen,3x/pvä
        AM kirjoitti:

        Montako kertaa minun pitää toistaa sitä, että nythän kyseessä ei ole asia, joka oikeasti sattuisi - ainakaan sitä ei tiedetä? Säikeen aloittaja pelkää, että se sattuu. Ei sen tarvitse sattua, jos kokeillaan varovasti. Sitten, kun oikeasti sattuu, on aihetta valittaa. Ei kirjoittaja tiedä, että se sattuu. Se voi sattua, mutta vähänpä se miestä lohduttaa.

        Keksimäsi vertaus oli täysin väärä, koska puoli tuntia pakkasessa oikeasti voi jäädyttää. Sopivampi vertaus olisi pillun nuolenta. (Oikeastihan minä pidän pillun nuolemisesta - en kai muuten siitä niin kovasti kirjoittaisi :-) Oletetaan, että nainen haluaa suuseksiä, mutta mies ei nuole, koska pelkää että pillu maistuu pahalta ja hän oksentaa. Miltä tuntuisi, jos mies ei suostuisi edes kokeilemaan perustellen sillä, että pillu maistuu niin pahalta, että hän oksentaa. Mehän kaikki tiedämme, että ei se niin pahalta maistu - ja ensimmäisellä lipaisulla voisi tarkistaa, maistuuko. Mutta tämä herrahan ei usko, että edes pesty pillu voisi hyvältä maistua. Pillu maistuu pahalta ja siksipä hänen naisensa ei koskaan saa kokea suuseksin ihanuutta.

        Siis uudelleen: Kokeile! Jos sattuu, niin jätä homma siihen. Älä väitä, että sattuu, jos et tiedä.

        ja se sattuu.


      • White Lady
        Mies27 kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä kanssasi, niinkuin kaikki täysjärkiset miehet tietenkin ovat. Älä ota näitä 13 pentujen juttuja tosissaan. Suurin osa niistä on provoja, loput on arvovammaisten ääliöiden kirjoittamia.

        Ylpeänä totean, että minun tyttöystäväni on feministi. Hän on vahva, itsekunnioituksen omaava täysipäinen kaunis nainen, joka tietää mitä haluaa. En voisi kuvitellakaan suhdetta jonkin typerän barbin kanssa. Silloin kun on henkisellä tasolla samalla tasolla, on seksikin yhtä nautintoa! Siinä ei tarvitse tapella siitä kuka työntää mitä ja minne. Tällainen suhde ei tietenkään sovi pornovideoiden maailmaan kasvaneille siloaivoille. Mutta sehän on täysin teidän oma ongelmanne!

        hyvä aikuinen mies:) Onnea sulle ja kullalles, forever


      • A Mies
        Nina kirjoitti:

        En itse naisena ole koskaan ymmärtänyt teitä feministejä.Ihan totta. Säälin niitä miehiä, jotka joutuvat tyytymään teihin feministeihin, ehkä tietämättään että jopa Suomessa on auliita, miellyttämisen haluisia naisia vielä jäljellä. Ei kaikkia tarvitse hakea Venäjältä. Voimia teille, feministit, ei teillä helppoa ole.

        Niin, olet oikeassa, mikään ajan henki ei määrää NAISEN velvollisuuksia. Miehelle tämä nyky-yhteiskunta kyllä kaikkea asettaa. Serkkuni poikaystävä ampui itsensä viime kesänä, hän ei jaksanut enää. Näitä tapauksia on pilvin pimein. Annetaan siskot miesten olla miehiä vielä jossakin, eli edes sängyssä.

        Älä sä urpo provoile täällä naisen nimellä! Mitä vitun miehekästä siinä on että painostaa toisen semmoseen mitä se ei halua???

        Tarkista lääkityksesi!


      • Jennianne

        NINA raukka
        Miten vahvasti olet tossun alla, ja tuolle ensinmmäiselle haluaisin sanoa että kun alkaa olemaan peppu seksistä kyse niin jos se on sinulle vastenmielistä niin älä suostu. Ja aikansa kun sitä harrastaa niin anaalin lihas ei enää jaksa supistua siinä tehtävässä mihin se on tarkoitettu joten jos sinusta peppuseksin tuloksena tulisi ""vaippa nainen" mihkäs reikään se mies sitten haluaisi tähdätä ? vai vaihtaisiko kohteen kokonaan.Muuten vieläkö niitä on naisia jotka hyväksyvät miehen vaatimukset VAIN että saisivat pitää hänet, kauheaa, luulin että naiset olisivat jo vähän viisastuneen


      • Hyviä mielipiteitä
        seksinainen,3x/pvä kirjoitti:

        ja se sattuu.

        Tästä yksityisasiasta...


      • Johtajauros
        AM kirjoitti:

        Montako kertaa minun pitää toistaa sitä, että nythän kyseessä ei ole asia, joka oikeasti sattuisi - ainakaan sitä ei tiedetä? Säikeen aloittaja pelkää, että se sattuu. Ei sen tarvitse sattua, jos kokeillaan varovasti. Sitten, kun oikeasti sattuu, on aihetta valittaa. Ei kirjoittaja tiedä, että se sattuu. Se voi sattua, mutta vähänpä se miestä lohduttaa.

        Keksimäsi vertaus oli täysin väärä, koska puoli tuntia pakkasessa oikeasti voi jäädyttää. Sopivampi vertaus olisi pillun nuolenta. (Oikeastihan minä pidän pillun nuolemisesta - en kai muuten siitä niin kovasti kirjoittaisi :-) Oletetaan, että nainen haluaa suuseksiä, mutta mies ei nuole, koska pelkää että pillu maistuu pahalta ja hän oksentaa. Miltä tuntuisi, jos mies ei suostuisi edes kokeilemaan perustellen sillä, että pillu maistuu niin pahalta, että hän oksentaa. Mehän kaikki tiedämme, että ei se niin pahalta maistu - ja ensimmäisellä lipaisulla voisi tarkistaa, maistuuko. Mutta tämä herrahan ei usko, että edes pesty pillu voisi hyvältä maistua. Pillu maistuu pahalta ja siksipä hänen naisensa ei koskaan saa kokea suuseksin ihanuutta.

        Siis uudelleen: Kokeile! Jos sattuu, niin jätä homma siihen. Älä väitä, että sattuu, jos et tiedä.

        Eikö teidän molempien pitäisi olla jo keittiössä ruokaa laittamassa ja tiskaamassa? Hop hop!

        Täällä vaan nillitetään netissä leikkimässä mielipiteitä. Ja muka äänestääkin pitäis saada. HAH!


    • Oiler

      Ei kai se ihan kauheaa voi naisestakaan olla, koska ainakin meillä tuo toinen osapuoli on siitä hommasta paljon innostuneempi kuin minä !

    • Friidu

      Turha tota juttua on jännittää. Se voi olla jopa mukavampaa ku ns. tavallinen seksi...kokemusta on ! Täytyy vaan olla relax ja käyttää vaikka liukastetta. Anna poitsus nauttia ja nautit varmaan itekki !!!

      • ei sinne

        ja kivuliaa puuhaa, minun pepaani ei kyl ketään työnnä enää mitään mikä on yli 2 cm paksu. Kerran tuli kokeiltua nuorempana ja seurauksena veren vuoto...


    • typy

      no,jo on.........kyllähän ny jokainen saa ite päätää tuon asian!!!!!!!!!!ei se mun mielestä oo pihtailua,jos haluaa ite päättää mitä antaa keholleen tehä!!!!!!!!oon itsekin kokeillu ja enpä voi kyllä kehua!eikä isäntäkään pitäny sitä kummosena hommana.....paljon melua tyhjästä.ukkoja vaan viehättää se ku se on niin "kiellettyä ja homomaista"et haluavat kokeilla.jos teidän suhde kaatuu siihen että et anna peppuseksiä niin anna ukon mennä!!!!!ei oo sua varten!!!!!!!!

    • Höh

      Ei voi muuta kuin ihmetellä kysymystäsi. Ihan noin niin kuin valaistakseni asiaa, on tämä kakkonen tarkoitettu aivan toiseen käyttöön eli sieltä poistuu paska. Jos miehesi haluaa uida paskan joukkoon, voit toki asettaa ehdoksi sen, että olet valmis kokeiluun, kun olet saanut työntää miehesi vehkeen kokoisen esineen hänen peräänsä ja rynkyttänyt sitä siellä normaalin aktinne kestoisen ajan. Jos miehesi sinua rakastaa niin toki hän tähän suostuu. Näin voitte sitten jälkeenpäin jakaa kokemukset perään panemisen mielekkyydestä yhdessä ;)

      • toinen Höh

        niin!

        Ellei halua peräkontakteja niin ei siitä keskustella tarvi! Paitsi juuri ehdottamallasi "vaihtokaupalla"...

        Miehelläni on onneksi samanlainen maku kuin minulla eli elimet laitetaan niin kuten on tarkoitettu eikä eksytä hakoteille.


      • AM
        toinen Höh kirjoitti:

        niin!

        Ellei halua peräkontakteja niin ei siitä keskustella tarvi! Paitsi juuri ehdottamallasi "vaihtokaupalla"...

        Miehelläni on onneksi samanlainen maku kuin minulla eli elimet laitetaan niin kuten on tarkoitettu eikä eksytä hakoteille.

        Nämä elinten tarkoitukset on sama unohtaa siinä vaiheessa, kun seksistä puhutaan. Kieli on tarkoitettu ruuan käsittelyyn, ei pillun nuolentaan. Pitäisikö pillun nuoleminen lopettaa? Sukupuolielimet on tarkoitettu lisääntymiseen. Pitääkö kaikki muu kuin lisääntymiseen tähtäävä seksi lopettaa?

        Parisuhteeseen kuuluu se, että asioista keskustellaan. Vähintä, mitä tässä tilanteessa voi tehdä, on edes kokeilla, miltä peräaukon sormeilu tuntuu. Toisaalta mieskin toimii väärin, jos herättää aiheesta riidan. Hänellä kuitenkaan ei ole muitakaan henkilöitä, joilta asiaa kysyä.


      • Höh
        AM kirjoitti:

        Nämä elinten tarkoitukset on sama unohtaa siinä vaiheessa, kun seksistä puhutaan. Kieli on tarkoitettu ruuan käsittelyyn, ei pillun nuolentaan. Pitäisikö pillun nuoleminen lopettaa? Sukupuolielimet on tarkoitettu lisääntymiseen. Pitääkö kaikki muu kuin lisääntymiseen tähtäävä seksi lopettaa?

        Parisuhteeseen kuuluu se, että asioista keskustellaan. Vähintä, mitä tässä tilanteessa voi tehdä, on edes kokeilla, miltä peräaukon sormeilu tuntuu. Toisaalta mieskin toimii väärin, jos herättää aiheesta riidan. Hänellä kuitenkaan ei ole muitakaan henkilöitä, joilta asiaa kysyä.

        tietääkseni pillun nuolenta ei satu tai aiheuta pelkoa. Kyllä miehen on syytä tietää mitä vaatii ja mikäs sen parempi kun molemmilla on takapuoli joka toimii samalla tavalla. Saattaahan olla että mies siitä tykkää.. Sanoit, että vähintä mitä voi tehdä on antaa sormilla kokeilla. Mielestäni vähintä jota mies voi tehdä asiaa vaatiessa toisen tahtomatta on kokeilla itse ensin miltä tuntuu.


      • toinen Höh
        Höh kirjoitti:

        tietääkseni pillun nuolenta ei satu tai aiheuta pelkoa. Kyllä miehen on syytä tietää mitä vaatii ja mikäs sen parempi kun molemmilla on takapuoli joka toimii samalla tavalla. Saattaahan olla että mies siitä tykkää.. Sanoit, että vähintä mitä voi tehdä on antaa sormilla kokeilla. Mielestäni vähintä jota mies voi tehdä asiaa vaatiessa toisen tahtomatta on kokeilla itse ensin miltä tuntuu.

        Minä sormeilen omaa pilluani mielellään, mutta peräpuoleen en sormiani tunge. Yäk.

        Ennenkuin mies edes ehdottaa peräpanoa rakastamalleen naiselle (miehet on asia erikseen..) hänen olisi omakohtaisesti kokeiltava kuinka ihanalta tuntuu kun jotain sormea paksumpaa ja pidempää tungetaan omaan peräkalustoon.


      • AM
        Höh kirjoitti:

        tietääkseni pillun nuolenta ei satu tai aiheuta pelkoa. Kyllä miehen on syytä tietää mitä vaatii ja mikäs sen parempi kun molemmilla on takapuoli joka toimii samalla tavalla. Saattaahan olla että mies siitä tykkää.. Sanoit, että vähintä mitä voi tehdä on antaa sormilla kokeilla. Mielestäni vähintä jota mies voi tehdä asiaa vaatiessa toisen tahtomatta on kokeilla itse ensin miltä tuntuu.

        Pillun nuolenta voi sattua ja aiheuttaa pelkoa. Sitä se ei kuitenkaan tee, jos asiaan suhtautuu avoimesti. Samoin peppupano ei satu tai aiheuta pelkoa, jos siihen suhtautuu avoimesti ja tekee sen oikein.

        Ymmärrän sen, että peppupanoa ei halua, jos on ensin kokeillut sormella ja todennut, että homma sattuu. Sitä en ymmärrä, että väitetään sattuvan, vaikka ei olla kokeiltu. Pelko syntyy omassa päässä, kun luullaan toimenpiteen sattuvan. Se ei satu, jos sen tekee oikein. Olen kokeillut - en tosin miehen kanssa, vaan dildolla.

        Sanotaan laajemmin: vähintä, mitä parisuhteessa voi toisen toiveille tehdä, on suhtautua niihin avoimesti eikä tuomita niitä ennen kuin on edes asiaa miettinyt ja tarvittaessa kokeillut.


      • toinen Huh
        AM kirjoitti:

        Pillun nuolenta voi sattua ja aiheuttaa pelkoa. Sitä se ei kuitenkaan tee, jos asiaan suhtautuu avoimesti. Samoin peppupano ei satu tai aiheuta pelkoa, jos siihen suhtautuu avoimesti ja tekee sen oikein.

        Ymmärrän sen, että peppupanoa ei halua, jos on ensin kokeillut sormella ja todennut, että homma sattuu. Sitä en ymmärrä, että väitetään sattuvan, vaikka ei olla kokeiltu. Pelko syntyy omassa päässä, kun luullaan toimenpiteen sattuvan. Se ei satu, jos sen tekee oikein. Olen kokeillut - en tosin miehen kanssa, vaan dildolla.

        Sanotaan laajemmin: vähintä, mitä parisuhteessa voi toisen toiveille tehdä, on suhtautua niihin avoimesti eikä tuomita niitä ennen kuin on edes asiaa miettinyt ja tarvittaessa kokeillut.

        voi tietää omakohtaisesti kaikkien muiden puolesta sattuuko peppupano vai ei. Miksi siihen pitäisi suhtautua avoimesti? Jokainen saa suhtautua ihan omalla tavallaan.

        Ei peppupanoa tarvitse TUOMITA, vaikkei asia itseä kiinnostakaan. Parisuhteessa toisen toiveisiin voi toki suhtautua avoimesti, mutta harkiten.


      • Höh
        AM kirjoitti:

        Pillun nuolenta voi sattua ja aiheuttaa pelkoa. Sitä se ei kuitenkaan tee, jos asiaan suhtautuu avoimesti. Samoin peppupano ei satu tai aiheuta pelkoa, jos siihen suhtautuu avoimesti ja tekee sen oikein.

        Ymmärrän sen, että peppupanoa ei halua, jos on ensin kokeillut sormella ja todennut, että homma sattuu. Sitä en ymmärrä, että väitetään sattuvan, vaikka ei olla kokeiltu. Pelko syntyy omassa päässä, kun luullaan toimenpiteen sattuvan. Se ei satu, jos sen tekee oikein. Olen kokeillut - en tosin miehen kanssa, vaan dildolla.

        Sanotaan laajemmin: vähintä, mitä parisuhteessa voi toisen toiveille tehdä, on suhtautua niihin avoimesti eikä tuomita niitä ennen kuin on edes asiaa miettinyt ja tarvittaessa kokeillut.

        itse olen kokeillut asiaa henkilökohtaisesti, tosin en nykyisessä pitkässä suhteessani, eikä mieheni sitä ole pyytänytkään. Ja kokeilu ei ole ollut vain kertaluontoinen. Täytyy myöntää, yksi kokemus oli postitiivinen, aktin aikana se tuntui ihan ok:lta. Mutta kipu seuraavat paripäivää eivät olleet edes Ok. Vessassa en voinut käydä kunnolla (vertakin tuli)ja kävelykin sattui. No, muut kokeiluni ovat sen jälkeisen kivun lisäksi olleet hirveitä myös itse aktin aikana. Sattui todellakin ja paljon!!!

        En todellakaan allekirjoita ettei peppuseksi satu jos on avoin ja se tehdään oikein. Ja pelko syntyi itseni kohdalla ainakin ei vain kerran vaan usean kerran kohdalla...

        Toki joku voi siitä pitää, toiset pitävät myös kivusta. Ja erityisen huomioitavaa on että toisilla on kipukynnys paljon suurempi kuin toisilla. Hienoa että itse tykkäsit, älä kuitenkaan odota sitä toisilta.

        Samaa mieltä olen asian keskustelusta, mutta tämän keskustelun aloittaja puhui riitelystä. Keskustelua kannatan.. kokeiluakin jos toinen ilman painostusta haluaa.


      • Asiamies.4562

        Tuo on asiaa, jos mikä!


      • ja ytimekkäästi

        Hyvin ilmaistu


      • sisar hento 68
        AM kirjoitti:

        Pillun nuolenta voi sattua ja aiheuttaa pelkoa. Sitä se ei kuitenkaan tee, jos asiaan suhtautuu avoimesti. Samoin peppupano ei satu tai aiheuta pelkoa, jos siihen suhtautuu avoimesti ja tekee sen oikein.

        Ymmärrän sen, että peppupanoa ei halua, jos on ensin kokeillut sormella ja todennut, että homma sattuu. Sitä en ymmärrä, että väitetään sattuvan, vaikka ei olla kokeiltu. Pelko syntyy omassa päässä, kun luullaan toimenpiteen sattuvan. Se ei satu, jos sen tekee oikein. Olen kokeillut - en tosin miehen kanssa, vaan dildolla.

        Sanotaan laajemmin: vähintä, mitä parisuhteessa voi toisen toiveille tehdä, on suhtautua niihin avoimesti eikä tuomita niitä ennen kuin on edes asiaa miettinyt ja tarvittaessa kokeillut.

        AM
        oi mitä ohjeitä, anaali bakteerien nuoleminen auheuttaa bakteereita suolistossa
        joten vaikka olisi kuinka "IHANAA" niin ajattele hieman eteenpäin. Jo on menny maailma mallilleen kun ihmisiltä näyttää puuttuvat tunteet toisia kohtaan , ne aidot nimittäin, ei muutakun perse ja naiminen ainainen keskustelun aihe.Hyi


    • kisu

      Jutelkaa asiasta kaikessa rauhassa, selvittäkää kumpikin oma kantanne kaikessa rauhassa. Riitely ei auta. Ekan kerran kun mun poikaystävä kysy asiasta, mä sanoin et ei iki maailmassa Silti poikaystäväni kysyi asiasta silloin tällöin, lopulta mieleni muuttuui. Sanoin että jonakin pöivänä, kun olisin siihen valmis. Pyysin antamaan aikaa. Poikaystäväni suostui; kyseli aina silloin tällöin. Sitten eräänä iltana kun hän kysyi suostuin. Hämmästyin itsekin sanoistani, mutta ajateltuani asiaa huomasin olevani valmis. Lopputulos oli, että huomasin turhaan pelänneeni asiaa. Kokemus ei ollut huono.

      Muista kuitenkin että tämä asia on tehtävä SINUN EHDOILLASI, sitten kun olet valmis. Tämä ei onnistu ennenkuin olet valmis siihen ja pystyt luottamaan påoikaystävääsi tarpeeksi. Yhteisistä pelisäännöistä on sovittava ja niitä noudatettava, jos pyydät lopettamaan poikaystäväsi pitää lopettaa.Selitä asia poikaystävällesi ja pyydä kärsivällisyyttä; sano että haluat miettiä asiaa kaikessa rauhassa. Poikaystäväsi pitäisi ymmärtää; omani ymmärsi ja pysyi kärsivällisenä vaikka aikaa menikin useita kuukausia.
      Ja vielä lopuksi:jos suostut, varatkaa aikaa paljon, rentoutukaa ja pitäkää hauskaa kiireettömästi.

    • Lyyli

      asia epäilyttää,niin sillon on parempi olla tekemättä... Äläkä ainakaan kenenkään painostuksesta tee sitä!!!:(
      Voit muuten kysyä ukoltasi,että saatko tehdä saman hänelle esim.dildolla..??;)
      Jos haluaisit tehdä sitä olisit sen jo tehnyt etkä kirjoittelisi tänne!!:(

    • oscar

      ..täysin sinun asiasi.Oletan,että olet nuori ja kokematon.Ei muuta kuin käsket jätkän gay-bileisiin,elämä kyllä opettaa!.Mitäs seuraavat kymmenet vuodet,jos kaikki on jo pentuna käyty läpi?.

    • kokeillut

      Kokeilin kerran, en tykännyt. Oloni oli todella epäluonnollinen, en kyennyt nauttimaan sillä hetkellä edes läheisyydestä. Suosittelisin sinua silti kokeilemaan, jotkut ilmeisesti peppuseksistä kuitenkin pitävät, voithan olla yksi heistä. Mutta jos et siitä tykkää kokeilun jälkeen, ainakin sinulla on hyvät perusteet kieltäytyä seuraavalla kerralla. Jos miehesi ei sitä ymmärrä, tarkoittaa se sitä että itsekkyydessään vaatii sinua tuntemaan kipua tai epämukavuutta. Siinä tapauksessa miehesi ei rakasta sinua tarpeeksi ja sun on aika vaihtaa miestä. Rakkaus ei halua satuttaa.

    • älä anna

      .

    • tohtori

      Älä anna kakkoseen. Kun reikää rassataan niin se venyy ja sitten tulevaisuudessa tarvitset Tena ladyjen sijasta normaaleja vaippoja.

    • Kate

      Noh,totuushan on se et,eka kerta sattuu tietysti..kun sitä ei oo tehty. poikakaverin kans aloitimme peppuseksillä kun se tuntui helpommalta kuin eteen,kun tarpeeksi monta kertaa/useasti peppuseksiä niin kolo löystyy ja seksi tuntuu ihanalta ja kipu on tiessään.rakastamme kumpikin peppuseksiä,se on niin sairaan *ihanaa*,sitä ei tiiä ennen kuin on kokeillu. kuule peppuseksi kiihottaa miehiä erilailla kuin tavallinen seksi. kuten sanoit että poikaystäväs on ostanu voiteita..se auttaa todellakin sisään menemistä..hän on oikeas ja sillä poikakaverini hieroo useimmiten *herkkää* aluetta...kiihottavaa!!!. voisit kokeilla miltä tuntuu,ja tietysti hiljaisella tahdilla.. sekin kyl sattuu,mut aattele et joskus myöhemmin nautit siitä kivuitta.,mut kuten useimmat ovat todenneet..se on ihan sun päätettävissä,haluatko vai etkö?!! mul ja poikakaverilla on riitoja ihan ylenkans,onneks ne ei liity seksiin mitenkään. Hyvät Jatkot Teille:)!!! moe.

    • minä

      tee niinkuin susta itsestäsi parhaimmalta tuntuu.
      ex-mieheni halusi kokeilla ja tykästyin itse , mutta pitää olla rentona että onnistuu. nyt kun taas haluaisin niin nykyinen mieheni kammoksuu koko touhua . mut voithan kokeilla ja jos vähääkään sattuu pyydä miestä lopettamaan ja kokeilemaan uudestaa tai etsitte paremman asennon. sellaisen jossa sinun ei tarvi jännittää pyllyä ollenkaan .

    • Sanna

      Sattui aivan helvetisti, ei mitää nautintoa (vaikka oli liukuvoiteita yms.) ehdota hänelle, että sinä saat ensin vetää häntä dildolla peppuun. Katsotaan kiinnostaako häntä se.

    • Mari

      Mielipiteenne jälleen kerran auttoivat minua, kiitos siitä!
      Itse kuitenkin loppujen lopuksi päätin kokeilla varoituksista huolimatta.
      Aluksi se sattui todella paljon ja suorastaan oksetti.
      Opetuksen siitä sitten sai, vaikka osa kehui peppuseksiä niin ei se todellakaan niin hyvää ole.
      Pepusta tuli verta ja kävelin kuin synnyttävä nainen.
      Tuli kokeiltua ja uusintaa tuskin on luvassa.
      Kiitoksia kumminkin kaikille.

    • teresa

      kyllä olen kokeillut useastikin anal-seksii..huomasin vaan et jos jännitän vähänkin,siit ei tu mitään eli sattuu..ja käyttäkää liukasteita..

    • nainen81

      Jos et oo valmis siihen, niin älä tee mitään pakon edessä, sillä silloin et varmasti pysty siitä myöskään nauttimaan...Sun poikaystävän täytyy ymmärtää, et sun on mietittävä ensin asiaa ja jos/kun oot valmis, niin sitten kokeilette... Sun pitää ehdottomasti käyttää voidetta, joten se on plussaa sun jätkälle, et on hankkinu sitä. Peppuseksi on kiihottavaa, mikäli hiplailet myös itseäs samalla. Tsemppiä teille! =)

    • jane22

      mä olen harrastanut poikakaverini kanssa peppuseksiä.aluksi kipu oli valtava..mutta kun käytettiin erillaisia voiteita ja "opin"luottamaan poikakaveriini niin se oli sit ihan kivaa....mutta jos sinä itse et ole valmis niin kannattaa keskustella poikakaverisi kanssa asiasta..ei se voi pakolla työntää kyrpäänsä peppuun.....mut minä ainakin suosittelen kokeilemaan..vain kokeilemalla tunnet tykkäätkö peppu panosta....ps.riippuu myös miehen kyrvän koosta miten sattuu...

      • sitäkin on tehty

        Exäni kanssa harrastin peppujuttujakin, koksa hänellä oli sen verran pieni elin.

        Naisen peppureikä kun yleensä on pienempi kuin miehen, elikkäs se mikä sopii homoille ei välttämättä sovi naisille.

        Nykyiseni on niin iso varustelultaan, että peppuseksistä ei tule mitään.

        Miksi on tabu sanoa että peppuun voi naista panna vain jos penis on tarpeeksi pieni?


    • ikää äitisi verran

      Ruumiisi on sinun ja jos jostain syystä homma ei SINUA kiinosta on sinulla oikeus kieltäytyä siitä pelkästää siksi että sinä et halua. Miksi edes vaivaudut miettimään.

      Jos miehellä on homofanttasioita ei sille mitään voi. Laita kovaa kovaa vastaan, jos haluaa persepanoja on syytä hakea sellainen joka sitä myös haluaa.

      Koitahan nyt löytää jostakin sitä tervettä itsekunnioitusta ja pitää oma pääsi.

      Jos opetat miehelle että olet vain olemassa hänen toiveiden toteuttaja ja sinun haluilla ei ole mitään väliä ja riitelemällä annat aina periksi niin varaudu silloin tulevaan helvettiin.

      • lupa olla lipomati?

        miksi miesten pitää sietää naisten pillun-nuolenta ja muita lesboiluja heterosuhteissaan?


      • 56r7fuy
        lupa olla lipomati? kirjoitti:

        miksi miesten pitää sietää naisten pillun-nuolenta ja muita lesboiluja heterosuhteissaan?

        Mitä lesboiluja? Mä en tunne yhtään naista, joka ei olisi lesbo, joka nuolisi toisten naisten pilluja? Miehen pillua ei voi nuolla, kun sillä ei sellaista ole? Se että mies nuolee pillua on sama, kun nainen nuolee penistä. Eikä tarvitse, mielestäni mies voi aivan hyvin kieltäytyä antamasta suuseksiä: ja niin voi nainenkin.

        Peppuseksi on eri asia, jos ei ole, niin kokeile. Kuten huomaat, suurin osa uhrautuu: eli harrastaa niin kauan että peräaukko löystyy ja kipu lakkaa. Mutta sellainen mies joka haluaa satuttaa naistaan tunkeutumalla tämän peräsuoleen, vaikka verta tulee ja sattuu, on sairas. Itsekeskeinen. Kukaan, joka rakastaa, ei halua satuttaa, vahingoittaa eikä halventaa rakastaan. Anaaliyhdyntä kuuluu ihan perinteisesti vain homoseksiin, peräaukon ei pitäisi kiihottaa miestä sen kummemmin, ellei mies ole "reikä se on rinkelissäkin" miehiä, mitä kiihottaa mikä tahansa aukko. Pillu on se kiihottava elin, kuten naiselle penis.

        Pornossa tehdään taas asioita, joita aletaan tyrkyttämään tosielämään, vaikka väkisin: ne kyllä haluaa kokeilla jotka haluaa, ei heitä tarvitse taivutella, suostutella ja maanitella/pakottaa/kiristää/painostaa. POrnotähdistäkin suurin osa myöntää, ettei itsekään harrastaisi porno-seksiä oikeasti. Vain työkseen. Heistä myös osa suostuu myöntämään peräaukon löystymisen ja muut haitat.
        Jos toinen ei halua, ei ole pakko. Peräaukkoa ei tarvitse edes kokeilla, jos ei halua, ei sormin eikä peniksellä, ei dildolla eikä muulla. Ei avoimeen seksiin kuulu se, että suotuu kaikkeen ja että tarvitsee antaa panna itseään joka tavalla joka aukkoon. Kyllä kokeiluja, asentoja ja muutakin seikkailua löytyy ihan ilmankin.

        Seksiin ei kuulu pakko eikä painostaminen, eikä ole velvollisuus vain mielistellä toista, vaikka yleensä rakastaan haluaakin mielyttää. Ei kuitenkaan hinnalla millä hyvänsä.
        Jos mies haluaa panna anaaliin, niin miksei se sitten yhtä hyvin voisi panna miestä?


      • Seksu-Elli
        56r7fuy kirjoitti:

        Mitä lesboiluja? Mä en tunne yhtään naista, joka ei olisi lesbo, joka nuolisi toisten naisten pilluja? Miehen pillua ei voi nuolla, kun sillä ei sellaista ole? Se että mies nuolee pillua on sama, kun nainen nuolee penistä. Eikä tarvitse, mielestäni mies voi aivan hyvin kieltäytyä antamasta suuseksiä: ja niin voi nainenkin.

        Peppuseksi on eri asia, jos ei ole, niin kokeile. Kuten huomaat, suurin osa uhrautuu: eli harrastaa niin kauan että peräaukko löystyy ja kipu lakkaa. Mutta sellainen mies joka haluaa satuttaa naistaan tunkeutumalla tämän peräsuoleen, vaikka verta tulee ja sattuu, on sairas. Itsekeskeinen. Kukaan, joka rakastaa, ei halua satuttaa, vahingoittaa eikä halventaa rakastaan. Anaaliyhdyntä kuuluu ihan perinteisesti vain homoseksiin, peräaukon ei pitäisi kiihottaa miestä sen kummemmin, ellei mies ole "reikä se on rinkelissäkin" miehiä, mitä kiihottaa mikä tahansa aukko. Pillu on se kiihottava elin, kuten naiselle penis.

        Pornossa tehdään taas asioita, joita aletaan tyrkyttämään tosielämään, vaikka väkisin: ne kyllä haluaa kokeilla jotka haluaa, ei heitä tarvitse taivutella, suostutella ja maanitella/pakottaa/kiristää/painostaa. POrnotähdistäkin suurin osa myöntää, ettei itsekään harrastaisi porno-seksiä oikeasti. Vain työkseen. Heistä myös osa suostuu myöntämään peräaukon löystymisen ja muut haitat.
        Jos toinen ei halua, ei ole pakko. Peräaukkoa ei tarvitse edes kokeilla, jos ei halua, ei sormin eikä peniksellä, ei dildolla eikä muulla. Ei avoimeen seksiin kuulu se, että suotuu kaikkeen ja että tarvitsee antaa panna itseään joka tavalla joka aukkoon. Kyllä kokeiluja, asentoja ja muutakin seikkailua löytyy ihan ilmankin.

        Seksiin ei kuulu pakko eikä painostaminen, eikä ole velvollisuus vain mielistellä toista, vaikka yleensä rakastaan haluaakin mielyttää. Ei kuitenkaan hinnalla millä hyvänsä.
        Jos mies haluaa panna anaaliin, niin miksei se sitten yhtä hyvin voisi panna miestä?

        Miksikä kutsutaan sitten naista, joka haluaa peppuunsa peniksen? Onko hän trans-seksuelli homo?

        Eikös se, että mies haluaa kaluaan imettävän ole aika homostelua sekin... mieheltähän tuo suuvärkki kuitenkin löytyy ja tunnetusti miehillä imutehokin on kovempi joten...


    • 14+18

      sillä sä voit koittaa poikaystäväsi peppua ensiksi. Katsot jos se vielä haluaa tehdä samoin sulle. Ei varmasti jos sattuu.

      • antajaa

        No siis en minäkään ymmärrä tuollaista nipotusta. Voisin sanoa, että minä olen enemmän niskan päällä mieheni ja minun suhteessa (asia, josta en aina ole edes niin ylpeä), mutta kyllä minä haluan kokeilla erilaisia asioita jos mieheni niitä ehdottaa. Esim peppuseksi on mielestäni kuitenkin asia, joka jokaisen pitäisi kokea ihan vain kokemuksen vuoksi. Tietääpähän sitten tykkääkö. En halua kieltää mieheltäni mitään (jos se nyt ei mitenkään hirmu friikkiä ole niinkuin jotkut ulosteleikit) seksikokemusta, koska mielestäni hänellä - näin tasa-arvon nimissä - on oikeus täyden seksuaalisuutensa toteuttamiseen. Jos hän ehdottaisi minulle ryhmäseksiä niin siinäkin menisi raja, mutta siinä tilanteessa mielestäni pitäisi miettiä ihan oikeasti eroamista. Mielestäni parisuhteessa tulee olla samassa suhteessa samanlaiset seksimieltymykset kuin esimerkiksi arvotkin. Ei sellainen suhde toimi, että toinen vaan kerjää ja toinen kieltäytyy. Olemme kokeilleet peppuseksiä pari kertaa, molempina kertoina se oli hiukan inhoittavan tuntuista, eikä jotenkin tuntunut mahtuvan sisään - luultavasti jännityksestä... Siis huom inhoittavan tuntuista - ei suinkaan kivuliasta. Kannattaa ensin kokeilla peppusormetusta vaikka parilla sormella, koska se tuntuu ainakin musta mielettömän hyvältä, varsinkin jos samaan aikaan mies antaa suuseksiä - se myös kiihottaa jostain syystä mun miestä tosi paljon. Ja sen jälkeen, kun peräaukkosi on rentoutunut niin kokeilette sinne myös mieheni peniksellä.


      • hjfjkghjkhsdfahjasdg
        antajaa kirjoitti:

        No siis en minäkään ymmärrä tuollaista nipotusta. Voisin sanoa, että minä olen enemmän niskan päällä mieheni ja minun suhteessa (asia, josta en aina ole edes niin ylpeä), mutta kyllä minä haluan kokeilla erilaisia asioita jos mieheni niitä ehdottaa. Esim peppuseksi on mielestäni kuitenkin asia, joka jokaisen pitäisi kokea ihan vain kokemuksen vuoksi. Tietääpähän sitten tykkääkö. En halua kieltää mieheltäni mitään (jos se nyt ei mitenkään hirmu friikkiä ole niinkuin jotkut ulosteleikit) seksikokemusta, koska mielestäni hänellä - näin tasa-arvon nimissä - on oikeus täyden seksuaalisuutensa toteuttamiseen. Jos hän ehdottaisi minulle ryhmäseksiä niin siinäkin menisi raja, mutta siinä tilanteessa mielestäni pitäisi miettiä ihan oikeasti eroamista. Mielestäni parisuhteessa tulee olla samassa suhteessa samanlaiset seksimieltymykset kuin esimerkiksi arvotkin. Ei sellainen suhde toimi, että toinen vaan kerjää ja toinen kieltäytyy. Olemme kokeilleet peppuseksiä pari kertaa, molempina kertoina se oli hiukan inhoittavan tuntuista, eikä jotenkin tuntunut mahtuvan sisään - luultavasti jännityksestä... Siis huom inhoittavan tuntuista - ei suinkaan kivuliasta. Kannattaa ensin kokeilla peppusormetusta vaikka parilla sormella, koska se tuntuu ainakin musta mielettömän hyvältä, varsinkin jos samaan aikaan mies antaa suuseksiä - se myös kiihottaa jostain syystä mun miestä tosi paljon. Ja sen jälkeen, kun peräaukkosi on rentoutunut niin kokeilette sinne myös mieheni peniksellä.

        ole oikeutta kieltää miestäsi ulostamasta päällesi mikäli hän haluaa. Ethän halua kieltää mieheltäsi mitään. Päälle ulostaminen on kuitenkin asia joka jokaisen pitäisi kokea kerran, että tietäisi tykkääkö siitä vai ei. Miehelläsi on oikeus seksuaalisuutensa toteuttamiseen, joten hänellä on oikeus ulostaa päällesi. Ei sellainen suhde toimi jossa toinen kerjää ja toinen kieltäytyy..


      • Arttu123123
        antajaa kirjoitti:

        No siis en minäkään ymmärrä tuollaista nipotusta. Voisin sanoa, että minä olen enemmän niskan päällä mieheni ja minun suhteessa (asia, josta en aina ole edes niin ylpeä), mutta kyllä minä haluan kokeilla erilaisia asioita jos mieheni niitä ehdottaa. Esim peppuseksi on mielestäni kuitenkin asia, joka jokaisen pitäisi kokea ihan vain kokemuksen vuoksi. Tietääpähän sitten tykkääkö. En halua kieltää mieheltäni mitään (jos se nyt ei mitenkään hirmu friikkiä ole niinkuin jotkut ulosteleikit) seksikokemusta, koska mielestäni hänellä - näin tasa-arvon nimissä - on oikeus täyden seksuaalisuutensa toteuttamiseen. Jos hän ehdottaisi minulle ryhmäseksiä niin siinäkin menisi raja, mutta siinä tilanteessa mielestäni pitäisi miettiä ihan oikeasti eroamista. Mielestäni parisuhteessa tulee olla samassa suhteessa samanlaiset seksimieltymykset kuin esimerkiksi arvotkin. Ei sellainen suhde toimi, että toinen vaan kerjää ja toinen kieltäytyy. Olemme kokeilleet peppuseksiä pari kertaa, molempina kertoina se oli hiukan inhoittavan tuntuista, eikä jotenkin tuntunut mahtuvan sisään - luultavasti jännityksestä... Siis huom inhoittavan tuntuista - ei suinkaan kivuliasta. Kannattaa ensin kokeilla peppusormetusta vaikka parilla sormella, koska se tuntuu ainakin musta mielettömän hyvältä, varsinkin jos samaan aikaan mies antaa suuseksiä - se myös kiihottaa jostain syystä mun miestä tosi paljon. Ja sen jälkeen, kun peräaukkosi on rentoutunut niin kokeilette sinne myös mieheni peniksellä.

        Kirjoitit tuossa osuvasti..

        "Ja sen jälkeen, kun peräaukkosi on rentoutunut niin kokeilette sinne myös mieheni peniksellä."
        Sinäpä ystävällinen olet että miestäsi lainaat..

        No itse asiasta.. kyllä se keskustelun ja kokeilun arvoinen juttu on. Toiset pitää toiset ei. Kokeilematta ei voi tietää..
        Vaimoni halusi että kokeilen itse ensin.. kokeilin dildolla ja sit kokeiltiin vaimon kanssa. Ei nykyään mitään vakijuttua, mutta joskus välillä leikitään liukkarin kanssa ja siitä se sit taas lähtee..


    • Kerran kokeillut

      Jos et halua peppuseksiä antaa, niin sitten et anna. Minusta ainakin se on kamalaa. Sattui ihan saakelisti. Kerran olen antanut ja viimeiseksi jäi. Jos ei normaali seksi kiinnosta, niin hankkikoon vaikka homon jota vetää perseeseen. Eikä suhde ole oikealla tasolla, jos homma siihen kaatuu.

      • Dingon Paluu

        Että ihan kerran kokeilit! Hellanlettat! Onnea vaan. Jäät kyllä paljosta paitsi, mutta toisaalta niinhän se on ettei sellasta kaipaa mitä ei ole kokeillut hyvällä menestyksellä.

        Ja hyi saakeli jos vielä mua käsketään nuolla naisen pissavehkeitä niin sanon että lesbot on sitä varte.


      • 7t5iu.fg860
        Dingon Paluu kirjoitti:

        Että ihan kerran kokeilit! Hellanlettat! Onnea vaan. Jäät kyllä paljosta paitsi, mutta toisaalta niinhän se on ettei sellasta kaipaa mitä ei ole kokeillut hyvällä menestyksellä.

        Ja hyi saakeli jos vielä mua käsketään nuolla naisen pissavehkeitä niin sanon että lesbot on sitä varte.

        "Ja hyi saakeli jos vielä mua käsketään nuolla naisen pissavehkeitä niin sanon että lesbot on sitä varte. "

        Niin, muista sitten että et pelkästään jää paitsi anaaliseksistä sen jälkeen, vaan myös suuseksistä. Miksi naisen pitäisi imeä sun munaa, seki on sun mielestä homoilua silloin? Eikö?
        Pissavehkeet tai ei, kuule, jos peräaukko on se juttu, miksei miehet sitten kelpaisi siihen hommaan? Niillähän on se myös ja kun sua ei pimppi kerran kiihota, niin mikset ole miesten kanssa?

        Miksi kaikkeen pitäisi suostua? Miksi kaikesta pitäisi tykätä? Miksi yhdyntä ja suuseksi ja sen eri variaatiot ei muka riittäisi, miksi pitäisi saada joka reikään panna, toinen suostuteltua vaikka väkisin joka asiaan? Miksi pitäisi kokeilla toisen kerran? Mielistelläkseen, vaikka ensimmäinen kokemus on paska: uhrautua vain koska toiselle mikään ei riitä? Uhrautua vaikka sattuu, vaikka itse ei halua ensinkään, vaikka ei itse saa siitä mitään? MIksi?

        Ja mitä kaikkea sinä teet suhteen eteen, miten sinä palvelet naista, joka siihen suostuu? Mitä uhraat, miten annat, miksi kannattaa? Koska pyydät ja olet vaan niin ihana (vaativa)? Miksi suhde edes vaatisi anaaliseksiä? Miksi seksielämä edes vaatisi sitä?

        Niinpä. Siihen ei ole mitään tarvetta, ei mitään. Seksissä riittää opettelemista ja sarkaa ja monipuolisuutta ilmankin, suhde voi toimia ilmankin, seksi olla hyvää ilmankin: joten jos toinen ei halua antaa omaan anaaliinsa tunkea mitään, sen ei pitäisi olla mikään ongelma.


    • Mari ja Marin panot

      Vittu että ihmiset on tyhmiä!!!!!

    • 1-reijänprinsessa

      Sinun ei todellakaan tarvitse suostua mihinkään mitä et halua tehdä. Poikaystäväsi on ääliöpentu, hänellä ei ole mitään sananvaltaa siihen mitä sinä teet ja miten, ei mitään oikeutta tuottaa sinulle kipua, ei fyysistä eikä henkistä. Työnnä sinä dildo hänen pyllyynsä jos hän haluaa pyllyleikkejä. Tietääpähän miltä se tuntuu. Tulee taas mieleen se surullinen kysymys, että kuinkapaljon hän oikein arvostaa sinua ja miksi hän on sinun kanssasi? eikan vain ja ainoastaan tyydyttääkseen biologisia tarpeitaan? Kai teillä on paljon paljon muutakin suhteessanne koettavaa? On olemassa paljon paljon erilaisia asentoja ja tekniikoita joilla seksistä voi tehdä nautinnollisempaa... sanot että voit harkita asiaa yksiksesi mutta hän ei saa puuttua siihen mitenkään painostaen, pitää suunsa kiinni jos rakastaa sinua. Uh tiedän kyllä että monilla miehellä se voi kiinnostaa kokeilla kakkoseen... huoh..itsekin olen kokeillut muutaman kerran oman kultani kanssa, tuolloin en ollut painostuksen alla vaan ihan itsekin halusin kokeilla mielenkiinnosta mutta se sattui aivan liikaa...sen jälkeen siitä ei enää ole ollut mitään puhetta, unohdettu koko juttu. Jokainen ihminen on erilainen ja jokaisella on erilaiset tarpeet ja ihmiset tykkäävät eriasioista, sama pätee myös hyvinpaljon seksiin. Ei tarvitse mitään feministi olla sanoakseen että tuo ei ole oikein.

    • alir

      No tietenkään et tee mitään sellaista mistä et tykkää. Mutta voittehan koittaa vaikka vain sormipelillä kuten on tullut jo mainittua. Itse en suostu tuon asian tiimoilta yhtään mihinkää muuhun. Ja keskustele avoimesti tuntemuksistas ja peloistas. Muista että sua ei voi tähän pakottaa, ja miehes pitäis kunnioittaa sun päätöstä. Jos ei miekkoses tähän tyydy, sano sille että kokeileppa ihan itte sitä peppuseksiä ensin omaan reikääs! Oma mielipide on että peppuseksin harrastajille pitäis ostaa köysi..

    • Nouskaa vastustamaan

      Peppuseksi on homojen hommaa ei miehen ja naisen. Eikä edes peppuun mahdu on niin pieni.
      Muista sinä nainen että et alistu tähän sairaaseen touhuun. Tää aika on niin sairas että itkettää.
      Pylly on kakkaamista varten ei seksiä , sanoohan sen järkikin.
      Jätä se mies ja tai käske mennä homon kanssa.Älä tee sitä mikä inhottaa ja sattuu!!!!!!

      • bothman

        Ihanan vanhoillista porukkaa täällä. Ei edes yritetä ajatella laajemmin, vaan yritetään lytätä anaaliseksistä pitävät johonkin apina/homomuottiin väkisin; "Eihän vika mussa ole, jos en tykkää, homojen hommaahan se on!"

        Olen mies ja kunnioitan tyttöystävääni. Hän se ehdotti minulle peppupanoa ennen kuin itse ehdin uskaltautuu kysymään, vaikka hänelläkään ei ollut kovin positiivisia kokemuksia siitä aiemmin.

        Jos ette tykkää anaaliseksistä, niin ok, mutta älkää jaksako alentua demonisoimaan sitä. Varsinkin kun se demonisoiminen on tuota homoksi haukkumista tai luonnottomuuteen vetoamista, ikään kuin homous olisi äärimmäisen paha asia. Tai pimpan nuolenta se sitten luonnollista touhua onkin, puhumattakaan lukemattomista muista asioista seksiin ja yleiseen elämiseen liittyen.

        Sen ymmärrän, jos on kokeiltu rauhassa ja rennossa ilmapiirissä asiaa eikä tunnu hyvältä, niin ei toisella osapuolella ole oikeus kinuta sitä: silloin ei arvosta kumppania ja silloin saa olla syystäkin vihainen.


    • nainen2341r

      ei ainakaan pidä alistua siihen..ellei itse tahdo.Minusta mies joka tarvitsee peppua naiselta...voi ihan hyvin vedellä miestä perseeseen.

      Olen itse joutunut leikkaukseen tuollaisen takia...että en ymmärrä mikä siinä olisi kivaa.

      • Rainhold von

        Hei, ei kaikki miehet vaadi kakkospesää, ykkönen riittää useimmille. Jotkut vain haluavat kokeilla ja luulen, että jos kokeilu epäonnistuu, niin ei se mies uudestaan enää vaadi, jos meinaan rakastaa kumppaniaan.
        Rakkauteen kuuluvat myös toisen halut, olivat ne sitten millaisia vain. Terveisin, Pensseli-setä


      • umpiperä
        Rainhold von kirjoitti:

        Hei, ei kaikki miehet vaadi kakkospesää, ykkönen riittää useimmille. Jotkut vain haluavat kokeilla ja luulen, että jos kokeilu epäonnistuu, niin ei se mies uudestaan enää vaadi, jos meinaan rakastaa kumppaniaan.
        Rakkauteen kuuluvat myös toisen halut, olivat ne sitten millaisia vain. Terveisin, Pensseli-setä

        Silläkö rakkautta nyt mitataan, että antaako nainen panna peppuun vai ei??? Minä en anna, koska se on minusta vastenmielistä, eikä tunnu hyvältä ( olen antanut kokeilla ). Nyt mies ei enää sitten muuta yritäkään kuin päästä vaivihkaa sinne, joten koko seksi on alkanut ällöttämään. Olen sanonut suoraan, että en halua sitä.
        Miksi naisen täytyisi alistua siihen rakkaudesta? Eikö mies voi olla ilman jos kerta vaimoaan rakastaa? En ymmärrä mikä tässä peppu asiassa viehättää, minusta mies joka sinne haluaa on ällöttävä. Peräaukolla on oma tehtävänsä. Minäkään en vaadi mieheltäni sängyssä mitään, mitä hän ei halua. Eri asioita voi kokeilla, mutta niin, että molemmat sitä haluavat ja molemmat siitä nauttivat.
        Turha puhua rakkaudesta tai sitten joidenkin rakkaus on juuri sieltä paljon puhutusta paikasta.


      • frida--
        umpiperä kirjoitti:

        Silläkö rakkautta nyt mitataan, että antaako nainen panna peppuun vai ei??? Minä en anna, koska se on minusta vastenmielistä, eikä tunnu hyvältä ( olen antanut kokeilla ). Nyt mies ei enää sitten muuta yritäkään kuin päästä vaivihkaa sinne, joten koko seksi on alkanut ällöttämään. Olen sanonut suoraan, että en halua sitä.
        Miksi naisen täytyisi alistua siihen rakkaudesta? Eikö mies voi olla ilman jos kerta vaimoaan rakastaa? En ymmärrä mikä tässä peppu asiassa viehättää, minusta mies joka sinne haluaa on ällöttävä. Peräaukolla on oma tehtävänsä. Minäkään en vaadi mieheltäni sängyssä mitään, mitä hän ei halua. Eri asioita voi kokeilla, mutta niin, että molemmat sitä haluavat ja molemmat siitä nauttivat.
        Turha puhua rakkaudesta tai sitten joidenkin rakkaus on juuri sieltä paljon puhutusta paikasta.

        Siitähän siinä peppuseksin vonkaamisessa on kyse. Pojat/miehet katsovat usein pornoa ja kun siellä naisia vedetään joka reikään niin totta kai haluavat itse kokeilla samaa.

        Omallekin kohdalle on sattunut näitä pornon kyllästämiä sankareita, jotka saattavat yhtäkkiä varoittamatta survaista sormet/kalun peppuun. Totta kai se sattuu helvetisti ja kun olen ulahtanut kivusta ja karjunut täysillä että "lopeta" ja "sattuu", niin kyseiset MIEHET ovat olleet ihan vilpittömän oloisesti pahoillaan ja hämmästyksissään että "ai sattuiko se vai...emmä tarkottanu, luulin että tykkäät". Kuvittelivat siis, että koska pornossa nainen voi (muka) yhtäkkiä ja ilman liukasteita ottaa peppuunsa ranteen paksuisen kalun niin totta kai norminaisetkin sitä haluavat ja siitä nauttivat.

        Itse olen kärsinyt peräaukon seudun repeämistä ja siitä seuraavasta verenvuodosta ja kivusta tarpeeksi paljon. Ei tulisi ikinä mieleenkään suostua peppuseksikokeiluihin vaikka kuinka olisi liukastetta ja ihan vaan varovasti ja blaablaablaa. Koko ajatus tuntuu vastenmieliseltä ja nöyryyttävältä ja vanhasta muistista pelkäisin tilannetta niin paljon etten yksinkertaisesti pystyisi pakottamaan itseäni siihen.


    • kaverikerto

      peppumiehistä tulee homoja ennenpitkää kun pitä saada kokea kaikkea. no kuolevat pois nopeemmin. heterot elää pitempään

    • antanut ja katuu

      Annoin peppuseksiä miesystävälleni pitkän kinuamisen jälkeen. Kun aamulla valittelin, että peppuun sattuu, niin sain kommentiksi, että "tiedätpähän saaneesi" !!!!!!!!

      Arvaappa saako toista kertaa, ja tällä hetkellä epäilen että saako enää koskaan ja yhtään mitään. Sen verran törkeää ja epäkunnioittavaa käyttäytymistä minua ja kipuani kohtaan. Kipua, jonka hän on itse himollaan aiheuttanut.

    • naikkonen..........

      Jos miehesti aidosti rakastaa sinua eikä ole pelkkä keskenkasvuinen kakara, hän ymmärtää kunnioittaa päätöstäsi. SINÄ päätät mitä omalle vartalollesi tapahtuu/tehdään. KUKAAN ei saa painostaa sinua tekemään mitään sellaista mitä et itse tahdo. Etenkään noin herkässä asiassa kuin seksi. Nyt unohdat kaikki idioottimaiset vastaukset mitä saat täältä tyyliin "OLET FEMAKKOPIHTARI KUN ET ANNA MIEHELLES PERSETTÄ!" Teet juuri niinkuin itsestäsi tuntuu ja juttelet poikaystäväsi kanssa. Itse olen aikanani kokeillut anaaliseksiä ja se ei ollut minun mieleeni. Sitten aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa ja hän kyseli tuon seksimuodon mahdollisuudesta. Sanoin suoraan etten halua, ja jos hän alkaa inttämään asiasta koen sen seksiin painostuksena. Ei ole mies sen jälkeen pyytänyt ja kun olen ottanut itse asian puheeksi, hän toteaa ettei tahdo painostaa minua mihinkään eikä tahdo sellaista mistä minä en ole täysin varma. Tiedän ettei mieheni petä minua. Jos hakee peppuseksiä muualta nii siinähän menee ja pilaa täydellisen suhteen yhden ruskean reiän takia. Ei ole minun arvoiseni mies se. TEET JUURI NIINKUIN ITSESTÄSI TUNTUU. Jos et tahdo peppuseksiä niin nakkaa ne voiteet hevonhelevettiin ja sano miehellesi lujasti ei käy. Jos hän ei usko niin ei ollut kunnon mies alunalkaenkaan.

      • määmy

        Olisi ollut hyvä lukea miten lopulta kävi.

        Jep, jokaisella oikeus omaan ruumiiseensa.

        Erään nettikertomuksen mukaan, jonkun naisen miesystävä oli ehdottanut peppuseksiä.
        Seuraavana päivänä ky. nainen oli käynyt seksikaupassa ostamassa lannedildon ja illalla kysynyt mieheltä "Otatko ensin suihin vai survasenko suoraan rusinaan?" kaltaista ja mies oli pitänyt ky. naistaan hulluna.

        Onhan se ikävää, kun pornoteollisuudesta otetaan mallia.


      • ttttttttttt.
        määmy kirjoitti:

        Olisi ollut hyvä lukea miten lopulta kävi.

        Jep, jokaisella oikeus omaan ruumiiseensa.

        Erään nettikertomuksen mukaan, jonkun naisen miesystävä oli ehdottanut peppuseksiä.
        Seuraavana päivänä ky. nainen oli käynyt seksikaupassa ostamassa lannedildon ja illalla kysynyt mieheltä "Otatko ensin suihin vai survasenko suoraan rusinaan?" kaltaista ja mies oli pitänyt ky. naistaan hulluna.

        Onhan se ikävää, kun pornoteollisuudesta otetaan mallia.

        Hee, onhan se ikävää kaikin puolin, että pornoteollisuudesta otetaan mallia....Hyvin oivallettu tarinan naiselta, otanpa vinkistä vaarin...


      • kaaaaakaaa
        ttttttttttt. kirjoitti:

        Hee, onhan se ikävää kaikin puolin, että pornoteollisuudesta otetaan mallia....Hyvin oivallettu tarinan naiselta, otanpa vinkistä vaarin...

        Minä en ymmärrä, miksi parisuhteessa naisen Pitäisi suostua peppuseksiin. Siis, voihan sitä haluava kysyä, jos toista kiinnostaa, mutta se, että sitten kiukutellaan, kun nainen ai halua toisen elintä kakkakäytäväänsä, joka on suunniteltu jätteen ulostuloon.... Itse olen kokeillut, kivaa oli, kunnes tuli peräpukamat :D ei kiitos enää


      • Bongari
        määmy kirjoitti:

        Olisi ollut hyvä lukea miten lopulta kävi.

        Jep, jokaisella oikeus omaan ruumiiseensa.

        Erään nettikertomuksen mukaan, jonkun naisen miesystävä oli ehdottanut peppuseksiä.
        Seuraavana päivänä ky. nainen oli käynyt seksikaupassa ostamassa lannedildon ja illalla kysynyt mieheltä "Otatko ensin suihin vai survasenko suoraan rusinaan?" kaltaista ja mies oli pitänyt ky. naistaan hulluna.

        Onhan se ikävää, kun pornoteollisuudesta otetaan mallia.

        :D hyvä toi lannedildo juttu.. Kauan on keskustelu roikkunut täällä, pysyy ajankohtaisena varmaan ikuisesti. :D
        Vastaus aloittajan aiheeseen löytyi otsakkeella
        Kiitos kaikille
        Mari5.11.2002 22:22 Mielipiteenne jälleen kerran auttoivat minua, kiitos siitä!
        Itse kuitenkin loppujen lopuksi päätin kokeilla varoituksista huolimatta.
        Aluksi se sattui todella paljon ja suorastaan oksetti.
        Opetuksen siitä sitten sai, vaikka osa kehui peppuseksiä niin ei se todellakaan niin hyvää ole.
        Pepusta tuli verta ja kävelin kuin synnyttävä nainen.
        Tuli kokeiltua ja uusintaa tuskin on luvassa.
        Kiitoksia kumminkin kaikille.


      • määmy
        Bongari kirjoitti:

        :D hyvä toi lannedildo juttu.. Kauan on keskustelu roikkunut täällä, pysyy ajankohtaisena varmaan ikuisesti. :D
        Vastaus aloittajan aiheeseen löytyi otsakkeella
        Kiitos kaikille
        Mari5.11.2002 22:22 Mielipiteenne jälleen kerran auttoivat minua, kiitos siitä!
        Itse kuitenkin loppujen lopuksi päätin kokeilla varoituksista huolimatta.
        Aluksi se sattui todella paljon ja suorastaan oksetti.
        Opetuksen siitä sitten sai, vaikka osa kehui peppuseksiä niin ei se todellakaan niin hyvää ole.
        Pepusta tuli verta ja kävelin kuin synnyttävä nainen.
        Tuli kokeiltua ja uusintaa tuskin on luvassa.
        Kiitoksia kumminkin kaikille.

        ei sopinut ky. naiselle.
        Nyt ei ainakaan naiselle jäänyt epäselväksi sopiiko hänelle peppuseksi vai ei.


    • ExitOnly1

      Jos se miehes haluaa panna perseeseen niin menköön panemaan jotain homoa joka antaa vapaahetoisesti! Ei toista voi pakottaa peppuseksiin!
      Sun ei ole pakko antaa panna hanuriin jos et itse halua! Miksi tehdä jotain mistä ei nauti??
      Se on EXIT ONLY!

      • SUccesisdestined

        Uskomattoman suosittu ketju!!! Kohta 10 vuotta ja vieläkin ihmiset antaa neuvoja! Vieläköhän mahtaa AK:n parisuhde olla pystyssä? Mitä luulette?

        Mutta nimimerkin ExitOnly1:n mainitsemasta syystä minäkään en esim koskaan laukea naiseni vaginaan vaikka hän siitä pitääkin, koska itse inhoan sitä tunnetta, mikä tulee terskaan, aristaa... vedän pois. Enkä myöskään nuole pillua. Se on mielestäni lesbojen hommaa. Jos ei penis riitä niin hankkikoot muijan joka on hyvä


    • mkbngfbnfoid

      palkkaa joku maksullinen homo teille ja sano äijälles että housut kinttuu..kokeile sinä ensin niin minä kokeilen sitten ja lyö sille voide kouraan ...ja katokkin että sillä maksullisella on hemmetinmoinen mela ...siinä voi sitten rakastettusi miettiä asiaa hiukan toiselta kantilta.....

    • jokssss

      Repesin otsikolle xP

      • reikhän

        seksistä kun menee väärään


    • Voihan p....

      mitä pikemmin! Rakkaudestakaan ei tarvitse tehdä mitä vain. Peppuseksiä hakekoon miehiltä! Jätä tuo tyranni!!

    • Rami Pussinen

      Olisin ihastunut sinuun, antaisin ensin suuhun sitten pilluun ja sitten vasta peppuun.

    • 21

      tää on aikasemmille vastaajille feminismi tarkoittaa naisen ja miehen tasarvon kannattamista ei niasen korottamista mihen yläpuolle, vaikka vanhoilliset ovat. vastustaessaan naispappeutta ym. näin leimnneet. Se siis ei ole sovinismin vastakohta jossa mies korotetaan naisen yläpuolle. Sellaista sanaa ei ole Suomen kielessa. Jos ollet sitä mieltä että ihminen on yhtä arvokas ja kynevä esim hoitamaan raha-asioita oli pillu tai palli olet feministi. Jos ole t sitä mieltä että naiset ja miehet ovat erilaisa ja mihet ovat parempia liikemiehinä, niin et ole feministi. Jos olet sitä mieltä että naisen paikka on hoiva-ammteissa ja kotona mihen nyrkin ja hellan välissä olet sovinisti. Sille että naiset ovat miehiä parempia ja miesten pitäisi olla naisten vallan alla ei ole omaa sanaa, vaan se pitää sanoa monella sanalla.

    • Ei ainakaan tarvita ehkäisyä. Pyysin sitä joskus entisseltä tyttökaveriltani, mutta hän ei halunnut antaa minulla peppuakaan.

      • h..ttiin paha maa

        hettero ja homot harrastavat sitä harrastamisen vuoksi. kyllä normihetero lisääntyy normaalisti eikä siinä persepanoja tarvita edes eroottisissa kohtauksissa vaikka raskausaikanakin.


      • h..ttiin paha maa kirjoitti:

        hettero ja homot harrastavat sitä harrastamisen vuoksi. kyllä normihetero lisääntyy normaalisti eikä siinä persepanoja tarvita edes eroottisissa kohtauksissa vaikka raskausaikanakin.

        Senkin sovinisti.


      • perusmies2010
        h..ttiin paha maa kirjoitti:

        hettero ja homot harrastavat sitä harrastamisen vuoksi. kyllä normihetero lisääntyy normaalisti eikä siinä persepanoja tarvita edes eroottisissa kohtauksissa vaikka raskausaikanakin.

        perusanaali


    • Misha18

      Kokeilla voi, ehkä tykkäisitkin siitä :)

      Jos ei tunnu hyvälle niin sit ei tarvi sellaisia harrastaa. :D
      Itse päätät omasta vartalostasi, EI miehesi. :)

    • ----

      Muista että jos laittaa kakkoseen niin sen jälkeen EI ENÄÄ ykköseen.

      Voit saada kauhean tulehduksen ja lapsettomuutta. Ja kyllä se voi sattua. En tajua miksi sen pitää oikein riidan kanssa saada laittaa sinne? Törkimys

      Sun EI TARVITSE SUOSTUA YHTÄÄN MIHINKÄÄN.
      Harjottele sanomaan ei, vaikka se olisi oma poikaystävä.

    • djsjglgs

      Ei, ei ja vielä helvetin kerran ei! Minun exä teki samalla tavalla. Noh suostuin, se oli ihan kamalaa ja sattui, painostus jatkui silti. Hän halusi lisää ja lisää, sattui ja itkin. Lopulta olin niin romuna että jouduin ruveta säännöllisesti käymään seksuaaliterapeutilla. Se auttoi ja suhde loppui kun mies petti minua.

      Nyt minulla on ihana poikaystävä, joka ei painostanut, ei ollu sitä edes koskaan kokeillut. Halusin yllättää hänet ja annoin peppuseksiä. Se on hänen kanssa ihanaa ja harrastamme sitä epäsäännöllisesti. Nykyiselläni ei ole paksu/iso penis joten sekin vaikuttaa asiaan että se ei satu. Ja se on iso asia ettei minua _painosteta_. Jos painostetaan niin et perkele suostu, se voi oikeasti käydä mielenterveyden päälle jos sellasessa suhteessa elää.

    • Aloittaja-Mari antoi

      Näin siinä kävi:

      Mari
      5.11.2002 22:22

      Kiitoksia kaikille!
      Mielipiteenne jälleen kerran auttoivat minua, kiitos siitä!
      Itse kuitenkin loppujen lopuksi päätin kokeilla varoituksista huolimatta.
      Aluksi se sattui todella paljon ja suorastaan oksetti.
      Opetuksen siitä sitten sai, vaikka osa kehui peppuseksiä niin ei se todellakaan niin hyvää ole.
      Pepusta tuli verta ja kävelin kuin synnyttävä nainen.
      Tuli kokeiltua ja uusintaa tuskin on luvassa.
      Kiitoksia kumminkin kaikille.

    • Skeidaa

      HYI SAATANA!!! MIKÄ IHMISTÄ VAIVAA KUN ANNETAAN KÄVELLÄ YLI RIIDOISSA JA SEKSISSÄ?

    • sujuu kuin rasvattu

      mikä ei tuota nautintoa, mitä inhoaa, pelkää tai pitää erittäin vastenmielisenä???!!

      tuosta huolimatta ap kokeili

      Ei, ei ja vielä helvetin kerran ei! Minun exä teki samalla tavalla. Noh suostuin, se oli ihan kamalaa ja sattui, painostus jatkui silti. Hän halusi lisää ja lisää, sattui ja itkin. Lopulta olin niin romuna että jouduin ruveta säännöllisesti käymään seksuaaliterapeutilla

      kaikenlaisissa suhteissa me eletäänkin

    • kissanainennn

      Taidan olla onnentyttö kun mieheni ei todellakaan halua anaaliseksiä, ei ole edes kokeillut eikä aiokaan.Olemme olleet jo pitkään yhdessä ja rakastamme ja kunnioitamme toisiamme syvästi.Hän on sanonut tuntevansa niin suurta kunnioitusta minua kohtaan, ettei voisi pahimmissa painajaisissakaan panna minua peräaukkoon.se on meistä molemmista todella nöyryyttävää ja kuvottavaa.Homomiehiä toki ymmärrämme, onhan miehen eturauhasta helpoin stimuloida anuksen kautta ja se tuottaa miehelle mielihyvää.Nainen ei persepanosta "kostu"....
      En oikein ymmärrä mikseivät anaalia rakastavat ja vaativat pojat(mieheksi en kutsuisi)paneskele toisiaan, sillä samanlainen persreikä se kaikilla on-niin miehillä kuin naisillakin.Ruuansulatuskanavan osaset on kaikilla samat....
      Meillä on mieheni kanssa erittäin kiihkeä seksielämä ja paneskelemme edelleen kuin kanit, vaikka yhdessä on jo pitkä matka kuljettu.Olen pitkä ja hoikka, kaunisvartaloinen nainen ja pukeudunkin mielelläni, vaikka catsuittiin tai maitotytöksi...Seksilelujakin on vaikka mitä, esim delfiini ja fleshlight....

      En KOSKAAN suostuisi perseeseen pantavaksi.Se on äärimmäisen nöyryyttävää, eivätkä kakkajutut todellakaan kiinnosta.Persereikä on kakkaamista ja piereskelyä varten eikä kyllä kiihota millään tasolla...
      Luulenpa että sitä vaativat pikku klopit ovat jääneet jollekin alemmalle kehitystasolle(anaalivaihe lapsena) tai he saavat nautintoa alistamisesta ja nöyryyttämisestä, eivätkä ehkä itsekään tiedosta alitajuista vihaansa naisia kohtaan.Ainakin heistä selkeästi paistaa vain oman nautinnon tavoittelu-heille on aivan sama kuka siinä toimii välineenä.

      Peräaukko löystyy helposti joutuessaan epänormaaliin käyttöön.Sitä ei ole panemiseen tehty.Lähes kaikilla vähänkin kauemmin alalla olleella pornonäyttelijällä on ulos luiskahtanut peräsuoli tai krooninen virtsaputkentulehdus.Eiks ookin ihanaa!!!Miehiä se ei kiinnosta, tuleehan alalle joka vuosi uusia naisia joiden peräsuoleen voi taas munansa tunkea.Voi elämää...

      OIen NIIN onnellinen, että mieheni löysin-harvinainen tuntuu olevan.Tosin olisin mieluummin yksin kuin...well you know;)

    • toteutuuko painajain

      Lähes kaikilla vähänkin kauemmin alalla olleella pornonäyttelijällä on ulos luiskahtanut peräsuoli tai krooninen virtsaputkentulehdus

      Lähde?..

    • senkokenut

      Karseita kommentteja joiltain miehiltä.. :/ Huoh, miten jotku miehet voi oikeesti ajatella noin? Ihan kuin se seksi ois vaan miehen nauttimista varten ja naisen kuuluu kärsiä vaikkapa siitä peppuun panemisesta kunhan mies vaan saa mitä haluaa :/

      Itse seurustelin kerran miehen kanssa joka eräs kerta ehdotti peppuun panemista. Sanoin hetken epäröiden että ok, voidaan kokeilla. No mies sano että meehän siihen kontalles ja yhtäkkiä tunsin saatanan kovaa kipua perseessä ja vedet vuos silmistä. Se tapahtu niin salaman nopeasti. Eli vitun jätkä vetäs koko kyrpänsä kylmiltään kokonaan mun perseeseen, mitään liukastetta ei käytetty. Huusin ku sika teurastamolla ja käskin lopettamaan. Mies vaan sano että "no elä ny viihti olla tollanen ei kait tää sattua voi noin paljoo anna mää ny panen vähä", huusin niin täyttä ku pystyin että lopettaa ja onneksi lopetti. Lähdin vessaan ja itkin. Perse oli helvetin kipee. Se kipu oli niin saatanan kovaa ettei sitä voi ymmärtää jos ei itse koe.

      Itse vielä sanoin että liukastetta pitää käyttää ja se liukaste oli sängyllä mutta eihän se sika sitä käyttäny.

      Siitä jäi traumat ja se vahingoitti kudoksia ja sain repeämän.

      Suhde loppui tuon jälkeen hyvin nopeasti. Tämä sillonen mieheni oli muutenkin sellainen seksin suhteen ettei kuunnellut mitä sanoin. Teki vain kuten itse halusi.

      Mutta uskon että tuollaset kusipää miehet on harvassa. Olin silloin parikymppinen ja eksäni suunilleen saman ikäinen.

      Eli ihan oikeasti kannattaa olla varovainen ja toiseen pitää pystyä luottamaan että tekee sen varovaisesti eikä heti survo voimallansa mulkkua peppuun.

      • Pähkinänkuoressa

        Sanoin hetken epäröiden että ok, voidaan kokeilla

        yhtäkkiä tunsin saatanan kovaa kipua perseessä ja vedet vuos silmistä

        Lähdin vessaan ja itkin


    • *reps*

      :D vittu repesin toi oli niin hyvä siis toi "pähkinänkuoressa" hahaha ei saatana toi oli paras

    • phraseperjantai13

      Jos et halua ja pelkäät sitä, älä tee itseäsi vastaan. Ei se loppupeleissä satu jos ottaa rauhallisesti.
      Tuo riitely ei kuulosta hyvältä, ihan kuin poikaystäväsi ei kunnioittaisi olojasi?
      Riidat seksistä ja itsetyydytyksestä ovat aivan turhia ja tuottavat vain pahaa mieltä pitkään asian jälkeen...tiedän kokemuksesta.

      Kannattaisiko kokeilla näin:

      Sano että pelkäät sitä, että se sattuu.
      Että asiasta ei kannata riidellä.
      Aloitetaan varovaisesti, sormenpäällä voi aluksi vaikka vain hipsutella peppureiän päältä ja kokeilla mille se tuntuu.
      Määrää kuitenkin itse tahti, miehelle se on mukavaa mutta naiselta vaatii jonkun verran oppia rentoutumaan ja jopa nauttimaan siitä.
      Kuuntele itseäsi, älä riitaa mokomasta asiasta.
      Seksistä ei kannata riidellä.
      Ja muista se hitaasti aloittelu, kerta kerralta opetella asiaa :)

    • ex persereikä

      Anna vain persettä, jos et niin hän panee vierasta, en antanut ex rakastajalleni, kun vaimokaan ei ollut antanut, ja ok äijä hankki uuden panon.

    • nasta muumio

      ihmeen moni näyttää viestien perusteella päätyneen itkemään. yksi jopa terapiaan

      ei ole tainnut mennä kaikki ihan putkeen

    • joko antaa periksi

      Maailmanmestaruuden kunniaksi tuosta mallia

      Ihanaa leijonat, ihanaa
      Ihanaa leijonat, ihanaa
      Ihanaa leijonat, ihanaa
      Tämä on ihanaa
      Vaikka tekee kipeää niin ei haittaa

    • ffffffffffffffffffff

      Miehet, olette sairaita ja naiset, olette tyhmiä.

    • voi kuinka läheistä

      Miksi sitten elokuvissa kaikki tekee sitä

      • Tiuuiuiuiu

        Ai "miksi sitten elokuvissa " kaikki tekee.. Hei haloo, herätys...elokuvathan ovat 100% mielikuvituksen, yleensä käsikirjoittajan mielikuvitusta, ja haku ammuntaa. Paitsi dokumentit.


    • hoitsu3434

      Sinun ei siis tarvitse suostua mihinkään mikä vähääkään sinua häiritsee. Ja voin sinulle hoitoalan ihmisenä sanoa, että näiden vanhojen homoseksuaalien peräsuoli ei todellakaan toimi enää kunnolla... Eli varovaisuutta kannattaa noudattaa, ellei halua vaippoja 60-vuotiaana.

      • Homojen hommaa

        No niin, siinäs kuulitte, kyllä se kulli kuuluu muualle kuin pers reikään.


      • tytöt selvästi pitää
        Homojen hommaa kirjoitti:

        No niin, siinäs kuulitte, kyllä se kulli kuuluu muualle kuin pers reikään.

        ainakin elokuvissa ja miksi ne esittäis niissä jotain muuta


    • Mielenkiintoista....

      No'niin Siskot ovat kokontuneet "Torikokoukseen" pohtimaan nuoremman siskon peräreikä ongelmaa ! Nyt pitäisi äänestää, vai vieläkö hoitsu haluaisi sanoa jotain alan ammattilaisena ? Jaa eikö. Sitten äänestetään.... siskot !
      Peräreiän puolesta äänestävät ruskealla lapulla ! Ja vastaan äänestävät keltaisella lapulla ! Ja miehiä vastaan käyttävät punaista lipuketta... Nyt.... 123456789....... Muuten äänet jakautuivat melko tasan mutta kaikki punaiset laput lerpahtivat ! mitä sanoo sihteeri ...........

      • Todellinen nautinto

        Ainakin ketjun aloittaja on antanut v. 2002. Ehkä tämä kannustus rohkaisi häntä: "Kokeilin kerran, en tykännyt. Oloni oli todella epäluonnollinen, en kyennyt nauttimaan sillä hetkellä edes läheisyydestä"


    • Yksikin!!!

      Linkatkaa yksikin video jossa nainen ei nauti suunnattomasti. Edes yksi!

      • just joo

        Linkatkaa yksikin video mikä ei ole "filmattu" :D


      • 20
        just joo kirjoitti:

        Linkatkaa yksikin video mikä ei ole "filmattu" :D

        Harva noissa asioissa osaa teeskennellä. Kyllä siinä on aidot tunteet pelissä.


      • Lololololölölöl
        20 kirjoitti:

        Harva noissa asioissa osaa teeskennellä. Kyllä siinä on aidot tunteet pelissä.

        Porno = dokumenttia aidosta seksistä? :Dd taidat olla vähä tyhmä/naiivi/retard? Poke on yhtä feikkii ku silikoni rinnat...


      • monta senttiä vaan
        Lololololölölöl kirjoitti:

        Porno = dokumenttia aidosta seksistä? :Dd taidat olla vähä tyhmä/naiivi/retard? Poke on yhtä feikkii ku silikoni rinnat...

        mutta meneehän se oikeasti sinne vai, miten ne vois sitten esittää jotain muuta kuin mille se oikeasti tuntuu! ei ne ole mitään näyttelijöitä.


    • ihme luuseri

      ei ymmärrä mistä tässä elämässä on kyse

      "mieheni ei todellakaan halua anaaliseksiä, ei ole edes kokeillut eikä aiokaan.Olemme olleet jo pitkään yhdessä ja rakastamme ja kunnioitamme toisiamme syvästi.Hän on sanonut tuntevansa niin suurta kunnioitusta minua kohtaan, ettei voisi pahimmissa painajaisissakaan panna minua peräaukkoon.se on meistä molemmista todella nöyryyttävää ja kuvottavaa"

    • SUMMARY

      Hän halusi lisää ja lisää, sattui ja itkin

      Lähdin vessaan ja itkin

      toisen pitäisi alistua vastentahtoisesti, kärsiä ehkä kipua ja epämiellyttäviä tuntemuksia sen vuoksi

      Täytyy myöntää, yksi kokemus oli postitiivinen, aktin aikana se tuntui ihan ok:lta. Mutta kipu seuraavat paripäivää eivät olleet edes Ok. Vessassa en voinut käydä kunnolla (vertakin tuli)ja kävelykin sattui. No, muut kokeiluni ovat sen jälkeisen kivun lisäksi olleet hirveitä myös itse aktin aikana. Sattui todellakin ja paljon!!!

      aluksi kipu oli valtava..

      kun tarpeeksi monta kertaa/useasti peppuseksiä niin kolo löystyy ja seksi tuntuu ihanalta ja kipu on tiessään.rakastamme kumpikin peppuseksiä,se on niin sairaan *ihanaa*,

      suurin osa uhrautuu: eli harrastaa niin kauan että peräaukko löystyy ja kipu lakkaa. Mutta sellainen mies joka haluaa satuttaa naistaan tunkeutumalla tämän peräsuoleen, vaikka verta tulee ja sattuu, on sairas


      antanut ja katuu: Annoin peppuseksiä miesystävälleni pitkän kinuamisen jälkeen. Kun aamulla valittelin, että peppuun sattuu, niin sain kommentiksi, että "tiedätpähän saaneesi" !!!!!!!!

      Arvaappa saako toista kertaa, ja tällä hetkellä epäilen että saako enää koskaan ja yhtään mitään. Sen verran törkeää ja epäkunnioittavaa käyttäytymistä minua ja kipuani kohtaan. Kipua, jonka hän on itse himollaan aiheuttanut.

    • 3454

      Onkohan aloittajan mies narsissi

    • Ajankohtainen Kak-

      konen

    • Semmoinen neuvo

      että jos ei muuten luista, niin voitele naisesi rahalla. Ja johan sujuu kuin rasvattu!!!

    • onko tehty nyt

      juhannustaikoja perseeseen!

    • Ketjun perusteella:

      perspihtari ei riidatonta suhdetta näe

    • japanjapan

      Kaksi kertaa olen peppuun antanut. Siis kahdelle eri miehelle useamman kerran.

      Syy on ihan puhtaasti se, että niillä oli niin pienet, ettei tuntunut normipuolella oikein miltään. Käytän anaalitappia normaaliseksissä välillä ja näillä kahdella taisi ympärysmitta olla sama mutta saattoivat olla vähän lyhyempiä, ainakin toisella oli.

      Eipä tullut kerrottua miksi niin auliisti suostuin peppuseksiin.

      Täällä saattaa ne huutajat, jotka mellastaa miten he aina saa peppuseksiä ja ei tee naiselle mitään vahinkoa, olla nimenomaan näitä pienimunaisia. Epäilen että ovat. Nämäkin kaksi sankaria tuntuivat olevan autuaan tietämättömiä, minkä vuoksi heille itse peppuseksiä ehdotin. Luulivat vissiin vaan, että olen joku peppuseksifani:) ku eihän nyt tommosta voi sanoa ääneen," en mä nyt muuten mutta kun sulla on niin pieni".

      Yleensä seksikumppaneillani on ollut ihan tuntuvan kokoise munat ja en ole heille peppuseksiä antanut (muutama ehdottanut). En halua mitään satuttamista. Yhdelle sanoin, että työnnän ensin dildon sulle sinne niin saat sitten työntää mulle. Mies meni vähän hiljaiseksi:)

    • väärä reikä

      Sanopa sille poikaystävälle, että heti kun ensin on tungettu vaikka tuorekurkku sille perseeseen, niin sitten voi ehkä päästä kokeileen panemista sun peppuusi. Kuinkas sitten suu pannaan. Tämä on niin tätä. Naisten pitäs aina tehdä mitä vaan miellyttääkseen miestä, mutta toisinpäin homma ei toimi. Heti syytellään femakoksi, jos ei ole valmis ihan kaikkeen seksin saralla.

    • unensa menettänyt

      Jos et ole kokeillut, niin kokeilkaa ihmeessä varovasti ja päätä sitten haluatko sitä eli pidätkö siitä vai et. Miesten mielestä se on taivaanlahja, itse en pidä sitä niinkään hienona, ihan ok mutta kun näkee paljon mies tykkää siitä niin nauttii itekkin väkisin.

    • Ole luja

      Jokaisen kannattaisi lukea ennen peppuseksiin rupeamista netistä vaivasta peräsuolen sulkijalihaksen vauriot ja ulosteen valuminen.

      Eiköhän tätäkin kannattaisi ajatella oman terveytensä kannalta, sillä eihän siinä miehelle tule ongelmia vaan sinulle nainen. Tosin hoomoille sama juttu.

      Voi se elämä saada kovan kolauksen, kun peräsuoli on rikkoutunut ja sinut jätetään. En harjoittaisi peppuseksiä mistään hinnasta, sillä silloin tiedän, että minusta ei välitetä, vaan tuo vaatija omasta homostaan. Terveyteni on paljon arvokkaampi asia.

    • 22

      Never forget

    • seireeny

      Moi... ei se kaveris voi vaatia sulta peppuseksiä, jos et sitä halua. Seksi ja hellyys on yhteisien pelisääntöjen kimara. Sen tarkoitushan on tuoda mielihyvää ja fiilistä. Nyt se mies vakavaan keskusteluun, mut hymysuin. Sano että pidät hänestä jne. mut se on vaan sulle tuo mitä kerroit.
      Voithan miettiä asiaa tulevaisuudessa, ja kerro se hänelle. Sitäpaitsi... peppuseksi ei tuo sellaista mielihyvää (mielipide) sille joka antaa. Se ei ole edes fifty-sixty. Ennemminkin 20/80. :DD!

    • ei ole pakko suostua

      Kysy mieheltäsi että saatko panna sitä peppuun lannedildon kanssa.

      Jos vastaus on ei, niin kysy että miksi sinun sitten pitäisi suostua. Jos vastaus on kyllä, niin kysy onko se homo.

      Seksissä voi joskus tehdä asioita toisen mieliksi, mutta koskaan ei pitäisi suostua mihinkään mihin ei halua ryhtyä.

    • 12

      Nythän on joulu tulossa

    • Tarmo Teho

      No onhan se nyt aivan luonnotonta touhuta väärässä reiässä. Anna poikaystävällesi joku peruskoulun biologian kirja. Hän varmaan ei ole opiskellut kunnolla.

    • fasadasdsads

      Kyllä mä ennemmin pilluun vedän vaikka onki "löysempi" reikä. Mutta eise kai väärin ole b rappuunka veto.

    • Sittenkin;)

      Tästä on väännetty ja tästä syystä on myös suhde pantu jäihin. Mutta:

      Kokeilin sitten toisessa suhteessa ja totesin että ei ole kivaa. Kumppani oli tosi varovainen ja tilanteessa ei ollut pakottamista/alistamista tms mukana. Kundi oli hellä, varovainen. Yhdessä todettiin että tämä ei ole meidän laji.

      Koska oltiin tosi varovaisia, se ei sattunut kovasti, oli vain epämielyttävää ja ei siitä tullut mtn kiksejä. Siis vaikka olikin ns turha keikka, tulipahan kokeiltua. Voin kokeilla toistekin, mutta itse en siitä mitään saa.

      3 vaihtoehtoa: et pidä siitä ja se riittää sinulle ja miehellesi. Et pidä siitä ja miehesi etsii tyypin jonka anatomiaan tuo sopii. Tai hei - susta se onkin kivaa!

      Jos olette varovaisia, kyllä tuokin kannattaa kokeilla, sittenkin :)

    • pitäs erottaa reiät

      kumma himo miehellä sinne. sano sille että homoudut. koska nyt kun kiellät niin kun mies haluisi tiukempaa se lähtee miehiin seuraavaks eli hän on jo ns. kaapissa.

    • Keinot keksitään

      Annoin opiaatin vaimolleni ja kyllä peppua alkoi irrota.Nykyään se sujuu ilman,ihanaa,sai jopa kerran orgasmin itsekin.

    • tällä parilla

      mitenhän tuo sovintoseksi

    • tääontosi

      Poikaystäväsi on bi/homo ja hän ei uskalla tulla kaapista ulos!

    • Amore mio

      Voivoi... Te jotka sanotte ettette anna, teitä petetään tai vähintään tullaan pettämään.

      Miehelle peppuseksi on "valloitus" naisessa ja useat sitä haluavat. Jos välitätte miehestä kannattaisi lakata pihtaamasta. onhan niitä voiteita yms. Voin luvata että kun se miehenne kerran sitä saa niin sitten se palaa kiltisti taas pimpan pariin älkää siis pelätkö että tästä tulee sängyssä tapa. Ne jotka pihtailee sitä, tulee jumittamaan sinkkupalstoja sekä huutelee täällä " älä anna "

      Asian valoisa puoli : Tästä voi avautua uudet portit seksiinne ja se voi kehittyä paljon. Jos kokemus oli negatiivinen kaikinpuolin sano miehellesi hän ymmärtää, hän ei ymmärrä jos et anna edes kokeilla.

      Naiset ei anna miehille peppua, mut meille oli melkein tulossa homopresidentti joka ois varmasti antanu sille teijänkin miehelle Mihin tää maailma on menossa?

      Nyt ihmiset se järki käteen, seksiä se vaan :D

      • pepun suojelija

        Jopas jotakin. Anusseksi ei ole useankaan naisen mielestä mukavaa. Miksi siis siihen pitäisi suostua. Vaikea ymmärtää, miksi mies välttämättä haluaisi tökkiä anukseen. Onhan se tietty tiukka, mutta jotenkin niin epäluonnollinen penetraatiopaikka. Ja varmastikin sulkijalihakset voivat vaurioitua. Siinä sitä sitten ollaan.

        Voin järjestää vaikka joka ilta tajunnan räjäyttävät suihinottosessiot, mutta anukseni haluan rauhoittaa.

        Jos anusselibaatti tuo sinkkuuden, niin sille ei sitten voi mitään. En ole tosin tavannut kuin kaksi miestä, jotka ovat pitäneet anusseksistä. Toisen kanssa sitten kokeiltiin. Jotenkin se menetteli, kun mies oli niin varovainen, mutta nautinnosta ei voi puhua.


    • 23v miehen alku

      On nää hyviä nää ihmisten neuvot täällä, feminismit ja sovinismit sivuuttaen

      Peppuseksi ei vaurioita sulkijalihasta millään tavalla. Joku asiasta mitään tietämätön, joka sanoi asiasta tietävänsä, väitti ettei se jaksa enää sulkeutua oikeassa hommassansa - ei pidä paikkaansa millään taholla.

      Sulkijalihaksen hallinta sen sijaan paranee, koska opit itse hallitsemaan lihaksen rentouttamista ja supistamista.

      Peppuseksi voi tosin pahimmillaan aiheuttaa haavaumia peräsuolen limakalvolla, johtuen hankauksesta. Tästä syystä liukastetta on oltava runsaammin. Tietysti tätä ei tapahdu kaikissa tapauksissa.

      Ensimmäisen tyttöystäväni kanssa harrastin pyllyseksiä 4 vuotta, eli koko seurustelumme ajan, ja hänen kanssaan ei tarvinnut käyttää lainkaan liukuvoiteita, koska hän kostui itse niin paljon, että sitä riitti pepunkin puolelle, eikä koskaan ollut kipuja tai vaurioita.

      Toisen tyttöystäväni kanssa liukuvoiteen käyttö on tarpeellista, liian vähä liukuvoiteen määrä aiheuttaa hankaamiskipua limakalvolla ja onkin aiheuttanut alussa pienen haavauman, joka parani kyllä hyvin. Tästäkin huolimatta tyttö haluaa itse peppuseksiä, ja oli se joka alunperin sitä ehdotti.

      Painostukseen ei pidä koskaan suostua. Pelolle ei pidä koskaan alistua. Kokeilun halua on sen verran hyvä olla, että kerran tai kaksi kokeilee. Jos sen perusteella tuntuu siltä, ettei tule mitään. Niin antakaa asian olla. Vaikka jannu olisi asiasta kuinka pahana tahansa.

      Aijemmin keskustelussa puhuttiin itsekkyydestä, ihmisen on oltava itsekäs että on onnellinen. Suhteessa puolestaan pitäisi olla harvassa kerrat missä kummankaan pitää mitään vaatia. Sen sijaan molempien tulisi välittää rakkaastaan niin paljon, että haluaa antaa nautintoa toiselle sitä itse saamatta, painotan; molempien.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      671
      5144
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      142
      3968
    3. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3770
    4. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      18
      3332
    5. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3131
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2534
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2401
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2340
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2187
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      51
      2184
    Aihe