Auttakaahan miestä mäessä ja neuvokaa mitä päälle karasibileisiin?!? Ehdotuksia mitkä vaatteet sopis tilaisuuteen? Kiitos
Kasaribileet.
7
11206
Vastaukset
- vähän
Mihin bileisiin oletkssn menossa. Otsakkeen mukaiseen "kasaribileisiin" vaiko itse tekstissä "karasibileisiin" Itse olen kuullut sanonnasta vetää "kalsarikännit" eli vois kuvitella, että bileet ovat "kalsaribileitä" ja mikähän vaatetus sinne sitten sopis. *wirn*
- kasaribileet
kasaribileet
- Aivan outo.
kasaribileet kirjoitti:
kasaribileet
Bileet tiedän kyllä ja sen mikä on kasari,
mutta kasari bileistä en ole koskaan kuullutkaan.
Liittyykö keittiöön (kattila)? - eighteen
Aivan outo. kirjoitti:
Bileet tiedän kyllä ja sen mikä on kasari,
mutta kasari bileistä en ole koskaan kuullutkaan.
Liittyykö keittiöön (kattila)?Naurettavia kommentteja yllä. Laita joku kimalteleva kauluspaita ja panta päähän. Isot aurinkolasit.
- pekkis
Tutustu vaikkapa Miami Visestä tuttujen heppujen vaatetyyliin:
http://www.miami-vice.org/articles/index.asp?ForumID=15&TopicID=1345 - eimullamitnnimeeoo
voi veetun älyköt, kasari tarkoittaa 80-lukua eli 80-luvun aiheisia bileitä.. laita joku kunnon takapiiskakampaus ja polvista revityt farkut.. joku tiukka t-paita ja isot arskat :P
- muodissa
- Pastelli ja neon värejä. Bleiseri. Otsapanta. Alaspäin kapenevat housut. Korvis toisessa korvassa. Paljon hiuslakkaa. Neulottu kravatti. Kengät jalassa ilman sukkia tai valkoiset tennissukat. Polvista revityt farkut. Housut kääritty lahkeista niin että nilkat näkyy. Silkkipaita ja silkkipusakat..
- Housut samalla tavalla kuin Matti Nykäsellä. Housut on vedetty jalkaan vyötärölle asti. Housuja ei saa roikottaa. Paidan helman tunget sinne housujen sisään ( myös villapaidan helma ) Vyö pitää näkyä kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275323
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34677- 1521681
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais151279- 931114
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.67958- 37839