elikkä kyselisin että kumpi on terveellisempi ja vähäkalorisempi vaihtoehto rouheinen näkkileipä vaiko ruisleipä? kumpaa kannattaa syödä ennemmin jos haluaa laihtua. kiitos etukäteen vastauksista :)
näkkäri vai ruisleipä
7
4320
Vastaukset
- mies.
Eiköhän se ole ihan sama, kunhan et sentin voikerrosta ja meetvurstia lyö leivän päälle suolalla ripoteltuna. Kumpikin sisältää paljon kuituja, siis näkkäri ja ruisleipä.
- Nimetön
on hyviä vaihtoehtoja. Tärkeintä on muistaa kohtuus määrässä ja järki siinä mitä leivän päälle laittaa.
- melle12
elikkä mikä olisi terveellistä ja hyvä laittaa leivän päälle?
itse laitan 2 juusto viipaletta, yhden kinkku siivun ja kurkkuja. joskus myös rae juustoa. ok? - mies.
melle12 kirjoitti:
itse laitan 2 juusto viipaletta, yhden kinkku siivun ja kurkkuja. joskus myös rae juustoa. ok?itse jos juustoa laitan niin käytän korkeintaan näitä 5% kevytjuustoja. Kyllä niistäkin sitä juustonmakua saa leivälle.
- tomppa
melle12 kirjoitti:
itse laitan 2 juusto viipaletta, yhden kinkku siivun ja kurkkuja. joskus myös rae juustoa. ok?ite laitan ruisleivälle yleensä paljon kinkkua, suolakurkkuja, ja joskus myös yhdys sanoja. Hyvää on.
- hmmmhisjfgosjgois
tomppa kirjoitti:
ite laitan ruisleivälle yleensä paljon kinkkua, suolakurkkuja, ja joskus myös yhdys sanoja. Hyvää on.
mitä vikaa siis maksamakkarassa on? etenkin siinä kevyessä, se on uskomattoman hyvää ruisleivän päällä?
- tomppa
hmmmhisjfgosjgois kirjoitti:
mitä vikaa siis maksamakkarassa on? etenkin siinä kevyessä, se on uskomattoman hyvää ruisleivän päällä?
kuka on väittänyt maksamakkarassa olevan jotain vikaa? Kannattaisiko lukea ennenkuin vastaa? Hyväähän se on, tosin mieluummin näkkärillä. Makuasia...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2391137Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2856- 10835
Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48823- 69800