Ensimmäisen tuotantokauden viimeinen jakso, Ilmaisen viinan bileet. Anne ja Ellu laulavat umpijurrissa Vesalle sellasta hassua biisiä, joka menee jotenkin näin: "Oli mulla kerran yksi toimittaja tuttu, anna tyttö minulle niin tehdään hänestä juttu..." ---- "Toimittaja oli ... pieni luonnekiero, riviäkään kirjoittanut minusta ei liero..."
Onko tämä vain sarjaan tehty biisi, Annen ja Ellun omaa keksintöä, vai löytyykö tällainen kappale jostain? Esittäjä ja nimi? Jos jollain varmaa tietoa, niin kerrothan minullekin, kiitos.
Kumman kaa -fanit, tiedättekö?
6
5556
Vastaukset
- että kyseinen
biisi on tehty ihan sarjaa varten, sillä naiset on myös standup koomikoita, joten verbaalisista lahjakkuuksista on kuitenkin kyse.
- Anonyymi
Pyh
- blackmagictiger
OISKO MYÖS JUNNUN KUULU LEHTIMIEHEN MORAALI KYSEESSÄ
- zouzeit
tididididi tidididididi kerran sanoi mulle yksi toimittaja tuttu, anna tyttö hmhmhmm niin tehdään susta juttu. Toimittajan moraaliin silloin vielä uskoin niin, kiihkeästi kävin heti kiinni kiinni kii. mutta toimittaja mhh oli pieni luonne kiero, riviäkään kirjoittanut minusta ei liero. surkeasti nytkyttäen mhhh mua takaa päin, peppu pystyssä mä lisää odottamaan jäin
- Anonyymi
Lehtimiehen moraali - Aino akti
- ainomansikkamäki
TOI ON JUST SE SYY MIKS MÄ PYYSIN ET NE EI TÄNÄ VUONNA LÄHETTÄIS SULLE KUTSUA!!! vesa on kyl paska... vesa on ihan TÄYS paska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214