Ulkomaisista ja kotimaisista?
Ketä julkkisnaista haluaisit
31
4840
Vastaukset
- niin tylsää
että tämä tyttö voisi sitten vaikka panna ja ketä vaan :) En kyllä oikeasti panisi ketään naista, mutta aina voi sanoa sanansa. Elikkäs ne naiset joita voisi ajatellakkin niin Catherine Zeta-Jones on kaunis ja Demi Moore. Niin muita ei nyt tule mieleen. En kyllä tiedä, en taitaisi kuitenkaan panna... Ota nyt sit selvää. Kotimaisista ei ole ketään ? joka olisi mielestäni kaunis tai jotain...
- SimStim
Vai panisit ketä vaan.... hmm....
jos nyt pitäis suorilta valita jotku tähän hätään niin Suomalaisista Pamela Tola ja ulkomaisista Jessica Biel.Hetken esitutkimuksella mieli vois tosin muuttua.
- outousko
Eiks kaikkia julkkis naisia pidä panna. Tärkeintä on että on julkkis!
- eetu
Ulkomaisista ainakin Scarlett Johanson ja Rosie McGowan. Kotimaisista Karita Tuomola.
Kyllä noita olisi enemmänkin, mutteivät ne koskaan tule kysyttäessä mieleen :) - rokkikolli
anastacia
sekä
anneli saaristo- ----
Sinä Wanha Perwo! :D
- Vanhakolli
vaikka vaimoksi sen ykkösen aamu-tv:n tumman juontajan (nimeäkään en edes tiedä). Ah ja voi mikä sensuelli pakkaus, silmät, ulkonäkö muutenkin, ilmeet, eleet, äänenväri. Myyty.
Panoksi kelpaisi se Theresa Riksrakspoks Yllytyshulluista tai Noora (?) Vennamo.
Ulkomaalaisista Shakira. - karu
kotimaisista toi kirsi salo voisi olla mun valinta tämmöiseen ainutkertaiseen tilaisuuteen, se kun ei vaikuta ihan ääliöltä, mikä tuntuu olevan niin monen suomalaisen julkkiksen rasitteena.
ulkomaisista halle berry on ykkösvalinta, ehdottomasti. - Miehekäs mies
En ketään. Paitsi jos omasta naisestani tulee julkkis.
- --------------
kuvittele hetki ettei ole sitä omaa naista. varmasti sua joskus himottaa joku nainen, että voisit kuvitelmissasi sitä panna
- SimStim
Pahan kysymyksen laitoit...
hmm.....
Lucy Liu
Jaana Pelkonen - tai sit ei
Tätä Onassiksen kersaa vois nykäistä. Maailman rikkain nainen ja mun alla =:p
- Pera Pervo
Beyonce Knowlesia.
- minäkin.
ehdottomasti. Kaveritkin ihmetteli, kun se on musta, mutta se vaan on niin... hot!
Suomalaisista Karita Tuomola tuli ekana mieleen.
- Duunarimies
Suominaiset: Marika Fingerroos.
Ulkomaalaiset: Jenna Jameson. - justjoo
Aijai ku löytyy paljon mieluisia...tässä pari
Julianne Moore
http://jassebombscans.free.fr/envois/jb_julianne_moore01.jpg
http://www.notwriting.com/images/julianne-moore-2.jpg
Laura Närhi, menee ehkä enemmän söpö-luokkaan
http://www.lib.hel.fi/temporary/image.asp/data_id=5012/image001.jpg - Komea uros
Suomalaisista naisista ei tule yhtäkään kiinnostavaa mieleen, ehkä joku amerikkalaisen tv-sarjan näyttelijätär, Eva Longoria (hyvä kroppa, kasvoista vain nätti)...
- miekii
Haluaisin panna ihan kaikkia. Julkkiksia tai ei.
Julkkiksista mm. Englannin kuningatarta, Äiti Teresaa, Riitta Uosukaista, Tarja Turusta ja Paavin isoäitiä. - tosimies
ellei hän sattuisi olemaan vaimoni.
- pan3
Poliisit sarjan Riikkaa.Mielipiteitä ?
- Peräkammaripoika.
Kotimaisista.
Anne-Mari Berg.
Marika Fingeroos.
Malla Malmivaara.
Laura Malmivaara.
Sari Havas.
Pamela Tola.
Jasmin Mäntylä.
Ja riittäähän noita kotimaassakin huru mykke.
Ulkomaisista.
Jenna Jameson.
Michelle Rodrigues.
Cortney Stodden.
Britney Spears... Ja kaikki mitkä liikkuu rako haarojen välissä ja ovat iältään siinä 18-40v. - witsikäs
Liisa Jaakonsaarta
- olet.idiootti
Sinäkö apina näitä vanhoja ketjuja nostelet.. lopeta se!
- ivalon
Haluaisin Kylie Minogueta, ja olen aivan varma että laukeaisin samalla sekunnilla, kun kaluni liukuisi tuon söpöliinin sisään. Kun katson Kyllikin kauniita kuvia, niin mulla on kulli koko ajan kovana. Kyllikin peppu on niin kiihottavan seksikäs, että laukean runkkaamalla ihan päivittäin kun katselen hänen peppu-kuviaan.
- Anonyymi
Ai että kun alko yhtäkkiä tekeee mieli rita mannista. Huh huh
- Anonyymi
Kotipaikkakunnan Einin
kanssa olisi todella,
todella ihanaa
lemmiskellä! - Anonyymi
Nyt tuli sellainen listaus että mulla ei kyllä seiso vuoteen tämän luettuani.
Hyi helvetti.... - Anonyymi
Ajjaa... ... ... https://youtu.be/9Cait-xNCd8?si=s90QjtywvmSw8zT3
- Anonyymi
Anina Janatuista!
Aah,miten ihanaa! Mun ongelma on sellainen, että mä en halua panna täysin tuntemattomia ihmisiä.
Ne ei vaan jotenkin kiinnosta mua sillä tavalla. Joten valitsen Johanna Pakosen ja Anneli Magnussonin. Hassua, että kumpikin blondeja...vaikka en ole eläissäni blondia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1303026- 2232961
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791896Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771539Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381403- 481138
- 991031
- 113950
- 48880
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6863