Ketä julkkisnaista haluaisit

panna?

Ulkomaisista ja kotimaisista?

31

4545

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin tylsää

      että tämä tyttö voisi sitten vaikka panna ja ketä vaan :) En kyllä oikeasti panisi ketään naista, mutta aina voi sanoa sanansa. Elikkäs ne naiset joita voisi ajatellakkin niin Catherine Zeta-Jones on kaunis ja Demi Moore. Niin muita ei nyt tule mieleen. En kyllä tiedä, en taitaisi kuitenkaan panna... Ota nyt sit selvää. Kotimaisista ei ole ketään ? joka olisi mielestäni kaunis tai jotain...

      • SimStim

        Vai panisit ketä vaan.... hmm....


    • jos nyt pitäis suorilta valita jotku tähän hätään niin Suomalaisista Pamela Tola ja ulkomaisista Jessica Biel.Hetken esitutkimuksella mieli vois tosin muuttua.

    • outousko

      Eiks kaikkia julkkis naisia pidä panna. Tärkeintä on että on julkkis!

    • eetu

      Ulkomaisista ainakin Scarlett Johanson ja Rosie McGowan. Kotimaisista Karita Tuomola.

      Kyllä noita olisi enemmänkin, mutteivät ne koskaan tule kysyttäessä mieleen :)

    • rokkikolli

      anastacia
      sekä
      anneli saaristo

      • ----

        Sinä Wanha Perwo! :D


    • Vanhakolli

      vaikka vaimoksi sen ykkösen aamu-tv:n tumman juontajan (nimeäkään en edes tiedä). Ah ja voi mikä sensuelli pakkaus, silmät, ulkonäkö muutenkin, ilmeet, eleet, äänenväri. Myyty.

      Panoksi kelpaisi se Theresa Riksrakspoks Yllytyshulluista tai Noora (?) Vennamo.

      Ulkomaalaisista Shakira.

    • karu

      kotimaisista toi kirsi salo voisi olla mun valinta tämmöiseen ainutkertaiseen tilaisuuteen, se kun ei vaikuta ihan ääliöltä, mikä tuntuu olevan niin monen suomalaisen julkkiksen rasitteena.
      ulkomaisista halle berry on ykkösvalinta, ehdottomasti.

    • Miehekäs mies

      En ketään. Paitsi jos omasta naisestani tulee julkkis.

      • --------------

        kuvittele hetki ettei ole sitä omaa naista. varmasti sua joskus himottaa joku nainen, että voisit kuvitelmissasi sitä panna


    • SimStim

      Pahan kysymyksen laitoit...

      hmm.....
      Lucy Liu
      Jaana Pelkonen

    • tai sit ei

      Tätä Onassiksen kersaa vois nykäistä. Maailman rikkain nainen ja mun alla =:p

    • Pera Pervo

      Beyonce Knowlesia.

      • minäkin.

        ehdottomasti. Kaveritkin ihmetteli, kun se on musta, mutta se vaan on niin... hot!

        Suomalaisista Karita Tuomola tuli ekana mieleen.


    • Duunarimies

      Suominaiset: Marika Fingerroos.
      Ulkomaalaiset: Jenna Jameson.

    • justjoo
    • Komea uros

      Suomalaisista naisista ei tule yhtäkään kiinnostavaa mieleen, ehkä joku amerikkalaisen tv-sarjan näyttelijätär, Eva Longoria (hyvä kroppa, kasvoista vain nätti)...

    • miekii

      Haluaisin panna ihan kaikkia. Julkkiksia tai ei.

      Julkkiksista mm. Englannin kuningatarta, Äiti Teresaa, Riitta Uosukaista, Tarja Turusta ja Paavin isoäitiä.

    • tosimies

      ellei hän sattuisi olemaan vaimoni.

    • pan3

      Poliisit sarjan Riikkaa.Mielipiteitä ?

    • Peräkammaripoika.

      Kotimaisista.

      Anne-Mari Berg.
      Marika Fingeroos.
      Malla Malmivaara.
      Laura Malmivaara.
      Sari Havas.
      Pamela Tola.
      Jasmin Mäntylä.
      Ja riittäähän noita kotimaassakin huru mykke.

      Ulkomaisista.
      Jenna Jameson.
      Michelle Rodrigues.
      Cortney Stodden.
      Britney Spears... Ja kaikki mitkä liikkuu rako haarojen välissä ja ovat iältään siinä 18-40v.

    • witsikäs

      Liisa Jaakonsaarta

      • olet.idiootti

        Sinäkö apina näitä vanhoja ketjuja nostelet.. lopeta se!


    • ivalon

      Haluaisin Kylie Minogueta, ja olen aivan varma että laukeaisin samalla sekunnilla, kun kaluni liukuisi tuon söpöliinin sisään. Kun katson Kyllikin kauniita kuvia, niin mulla on kulli koko ajan kovana. Kyllikin peppu on niin kiihottavan seksikäs, että laukean runkkaamalla ihan päivittäin kun katselen hänen peppu-kuviaan.

    • Anonyymi

      Ai että kun alko yhtäkkiä tekeee mieli rita mannista. Huh huh

    • Anonyymi

      Kotipaikkakunnan Einin
      kanssa olisi todella,
      todella ihanaa
      lemmiskellä!

    • Anonyymi

      Nyt tuli sellainen listaus että mulla ei kyllä seiso vuoteen tämän luettuani.
      Hyi helvetti....

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Anina Janatuista!
      Aah,miten ihanaa!

    • Mun ongelma on sellainen, että mä en halua panna täysin tuntemattomia ihmisiä.
      Ne ei vaan jotenkin kiinnosta mua sillä tavalla. Joten valitsen Johanna Pakosen ja Anneli Magnussonin. Hassua, että kumpikin blondeja...vaikka en ole eläissäni blondia...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9059
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      385
      3750
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2785
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2635
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2485
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2484
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      151
      1767
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1592
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1550
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe