Kuten myös Tomi Metsäketo, varmasti sellainen pahemmanluokan huorin tekijä, sekä kaikki finaalin naisehdokkaat jotka antoivat nuorille täysin vääriä roolimalleja. >:( HYI HYI HYI!
Tilataan Ameriikista lihavanpuoleinen tummaihoinen gosbellaulaja, niin voin antaa tukeni. Tuollainen euroviisuriettaus piäisi muuten kieltää lailla.
>:( Lordi on syntinen pändi
4
482
Vastaukset
Mutta onneksi tämä oli vapaa maa ja kaikilla oli vapaus sanoa ja kommentoida asiasta kuin asiasta!
- HeLi
Mikä se gosbel on? Uus juttu musan ystävälle. Ehkä tarkoitat gospel-sanaa? Mikä se pändi on?
Ehdotan että seuraavassa viisukarsinnassa kaikilla on sellaiset ahmed-tyyliset vaatteet josta paljasta pintaa ei näy kuin ranteet ja kämmenet. Lauletaan Jeesuksesta ja taivaan porteista.
Aika rankka tuo sun huorintekijä-veto. Kerropas meille tietämättömille lisää. Sinä kun tunnut olevan niitä oikein uskovia ja kaikki tietäviä. Munkin naapurissa asuu sellanen. Levitti tietoa, että teetin suunnilleen laittoman abortin. Mulla vain se tulokas sattui kuolemaan 25. raskausviikolla.
Jatka vain gosbelin kuuntelua ja pändien vihaamista, jätä muut meille. Ja muista: synnitön heittäköön ensimmäisen kiven.- dipsu-creeper
Suomi24:ssä ei ymmärretä ironiaa.
- Lorditar70
dipsu-creeper kirjoitti:
Suomi24:ssä ei ymmärretä ironiaa.
mä nauroin sun jutulles... mut hei, ei kaikki tiedä mikä on tosissaan kirjotettua ja mikä ei.... :)
POJOT Lordille!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624539KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1633488Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?612827- 1482776
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492664- 241913
- 241791
- 301646
- 1741630
- 421332