ootteko samaa mieltä ??
tienaan mukavasti
5
3371
Vastaukset
- jos vielä
saat lisää maassa......
teetkö siellä kuussa kaikki ylityöt?- dfgsfg
Käteen jää yli 1400 euroa kuussa, hitsari.
- kaikki suhteellisata
Hyvä kun olet tyytyväinen, sellaset työnkijät ovat parhaita. Tosin olen havainnut että tyytyväisyys ei ole työnkijöissä pysyvä olotila.
Töihinotettaessa ovat tyytyväisiä palkkaansa, mutta se monella muuttuu, ihminen kun on perusahne. Rahahan ei tee pitkäaikaista onnellisuutta. Nuorena kun useinmiten on krooninen pula rahasta, tulee siitä tavoittelemisen arvoinen asia. Siksi kai itse aloin aikanaan yrittäjäksi. Parikymmentä vuotta elämästä firmalle, menestestä on tullut jos rahassa mitataan. Henkisesti olo on tyhjä, rahalla ei oikein ole merkitystä, ihmettelen mitä sillä tekee? Olenko rikas? Omien kriteerien mukaan pidän itseäni varakkaana, avioerossa omaisuuteni oli 15milj.€ luokkaa. Tyhjästä lähteneenä se ei ole huono tulos, hintana vain avioero ja ihmetys, mitä nyt? Oliko se sen arvoista? Ei minusta koska elämä tuli pyhitettyä yhden arvon eteen, sellasen jossa ei lopulta löytynyt mitään oikeaa.
Hyvä kun sinä olet tyytyväinen. - totuutta.
Olen koti-isä ja saan tällä hetkellä alle 300€/kk ja olen onnellisempi kuin koskaan. Aikuisena sitä osaa laittaa arvot oikeaan järjestykseen.
- koti-isä
Tässä sitä elellään 0€ kuussa ansioilla. Vaimo elättää ja kaikki ovat tyytyväisiä. Etenkin lapset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812556- 1892098
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1771955Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1221761- 1611706
Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311655Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1791265Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,721237Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711225Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c801171