ootteko samaa mieltä ??
tienaan mukavasti
5
3366
Vastaukset
- jos vielä
saat lisää maassa......
teetkö siellä kuussa kaikki ylityöt?- dfgsfg
Käteen jää yli 1400 euroa kuussa, hitsari.
- kaikki suhteellisata
Hyvä kun olet tyytyväinen, sellaset työnkijät ovat parhaita. Tosin olen havainnut että tyytyväisyys ei ole työnkijöissä pysyvä olotila.
Töihinotettaessa ovat tyytyväisiä palkkaansa, mutta se monella muuttuu, ihminen kun on perusahne. Rahahan ei tee pitkäaikaista onnellisuutta. Nuorena kun useinmiten on krooninen pula rahasta, tulee siitä tavoittelemisen arvoinen asia. Siksi kai itse aloin aikanaan yrittäjäksi. Parikymmentä vuotta elämästä firmalle, menestestä on tullut jos rahassa mitataan. Henkisesti olo on tyhjä, rahalla ei oikein ole merkitystä, ihmettelen mitä sillä tekee? Olenko rikas? Omien kriteerien mukaan pidän itseäni varakkaana, avioerossa omaisuuteni oli 15milj.€ luokkaa. Tyhjästä lähteneenä se ei ole huono tulos, hintana vain avioero ja ihmetys, mitä nyt? Oliko se sen arvoista? Ei minusta koska elämä tuli pyhitettyä yhden arvon eteen, sellasen jossa ei lopulta löytynyt mitään oikeaa.
Hyvä kun sinä olet tyytyväinen. - totuutta.
Olen koti-isä ja saan tällä hetkellä alle 300€/kk ja olen onnellisempi kuin koskaan. Aikuisena sitä osaa laittaa arvot oikeaan järjestykseen.
- koti-isä
Tässä sitä elellään 0€ kuussa ansioilla. Vaimo elättää ja kaikki ovat tyytyväisiä. Etenkin lapset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805