Sarjan pitäisi kestää 60 min, ohjelmaa tuli kuitenkin vain 37 minuuttia...
Moka sarjassa
5
507
Vastaukset
- old.man.river
Yhden jakson tapahtumat ovat 60 min. Minun telkkarissa ainakin jakso alkoi tastatunnista ja päättyi tasatuntiin sekunnilleen. Ei ole uusi juttu, ei ainakaan kaikille, että 60 min TV-lähetysaikaan sisältyy mainokset.
- minä
se lähetysaika on kylläki 50 min. joskus se on ollu jopa 45 min, ku oon kattonu subilta.
- Ei niin
Huomaa kuitenkin se että sarja ei siis kuvaa minuutilleen kaikkea, vaan välllä hypitää eteenpäin ja välkillä taaksepäin, välillä näytetään kun se tehään, välillä ei, eli idea on aivan sama kui CSI:ssa
Mutta harva ohjelma loppuu 12 min ennen kun pitäisi, tai alussa kerrata viittä minuuttia mitä on tapahtunut.- old.man.river
Huomaa? Olen tiennyt tuon jo ennen ensimmäisen tuotantokauden alkua! Ei jaksossa näytetä jokaisen henkilön jokaista minuuttia eikä kuluvan tunnin jokaista minuuttia. Jaksossa kerrotaan 60 minuutin tapahtimat, mutta ei joka ikisen niistä. Voi Voi.
- 24/7/24
mä katon kelloa kun se alkaa joskus 21.03 kahta puolta. Loppuu 20.50- viiva -52
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880