Mikä helvetti on biisi, joka soi leffassa vitun neljätoista. Tarkoitan biisiä, joka soi siinä kohdassa kun Emma(?)n veli on tehnyt rikosilmoituksen ja kävelee illalla kotiovelle. Eli aivan leffan loppupäästä.
Tokihan biisilista on lopputeksteissä, mutta eihän niitä muistanut katsoa. Joten jos jollain olis edes kirjata biisien nimet jotka lopputekstissä mainitaan.
Muistan vain että kieli on lontoota ja jotain puhuttiin siskosta.
Vitun neljätoista
Sepä se
3
2879
Vastaukset
- mitä?
Tarkotatko että kieli on Englantia?
- Sepä se
Juuripa sitä.
Ainakin täälläpäin yleinen sanonta. Lontoon kieli = englanti.
- vaiminä:)
olisikohan kyseessä kappale [ no one wants forever ]? Myöhässä tämä vastaus tulee, mutta sattumalta löysin tämän ja varmaan moni muukin pähkäilee saman kysymyksen kanssa. Itse löysin siis youtubesta tämän että käy siellä katsomassa oliko oikea kyseessä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749